В Айтос две ангелчета отлетяха на небето, а ние жадуваме за пари, пари, пари…
Има начин да спрем ужаса по пътищата – само със строг контрол от ДАИ и адекватни глоби
Две малки ангелчета отлетяха на едно по-добро място, а нас Бог ще ни съди за човешката ни глупост, безхаберие и жажда за пари, пари и пак пари. Няма значение чий е техният Господ – Бог или Аллах. Има значение, че това са наши български деца и че заедно с баща си, който бе на Христова възраст, вече ще ни гледат отгоре и ще се надяват на възмездие.
Айтос ще продължи да се „прославя“ с все по-дълъг списък от жертви по претоварения наклонен път от Провадия към града. Че има крайна нужда от обходен път - спор няма. Също и че трябва да се пренесе пшеницата към пристанище или към зърнобази, за да се осигури хлябът на хората. Но защо, защо, защо всички камиони се придвижват претоварени по цялата ни републиканска пътна мрежа?
Претоварени са почти два пъти над определения по норматив капацитет, въпреки че тежките превозни средства с прицеп, по закон, трябва да тежат бруто тегло 40 тона. Това е само на книга!
Няма контрол на зърновозите и го казвам най-отговорно. Тези камиони представляват композиции-убийци на пътя. Няма спирачна система, която да удържи претовареното им полуремарке.
Защо си го позволяват ли? Фирмите си плащат на зяпачите от ДАИ, наричам контрольорите им по този начин, защото наблюдавам от години какво се случва по пътя. Те контролират само тези, които отказват да си плащат веднага, в брой, на пътя. Магистралите и главните ни пътища били разбити, пропаднали, било пълно с коловози. Това е резултатът, уважаеми българи, защото няма ефективни санкции за движещите се с брутна маса (камион+товар) композиции с над 40 тона. Асфалтът не е изчислен да издържи на 50-60 и повече тона. Това масово претоварване е главната предпоставка за разрухата на републиканската ни пътна мрежа. Няма държава в ЕС, където някой би допуснал претоварване, дори със 100 кг отгоре.
Какво е решението за нас, българите, ли?
Нямаме нужда от промяна на закона, той трябва просто да се спазва. Да се налагат глоби за всички фирми, превишили максимално допустимата маса и отнемане на лиценза на съответното транспортно средство. Пълна забрана за складовите бази, магазините към пристанищата и самите товарни пунктове за прием на претоварени транспортни средства!
Незабавно автоматично свързване на кантарите им с контролните органи и предаване на данните за фирмата-превозвач за санкция. Но дори и за това вече е късно, защото няма да ни върне убитите невинни хора и няма да ни го простят душите на братчето и сестричето от Айтос, и техния баща.
*Йордан Апостолов е земеделски производители в района Добрич, животновъд, бивш народен представител от НФСБ.
Аз лично бих размазал мутрата но този олигофрен с удоволствие, но такива плъхове никога не изпълзяват от миризливите си дупки!!
"А това зърно, отгледанп със субсидии от ЕС къде отива с корабите? Да не би в Германия, Франция? отива в арабските страни!" - всъщност "субсидиите от ЕС" идват и от моите и твоите данъци. И ние трябва да търсим сметка от ЕС, че ги пилее по този начин. Не мислиш ли?!
А за #10 просто нямам думи... Презервативите понякога са нужни. Такива боклуци не бива да мърсят земята.
Да се потърси отговорност от ръководствата им.
Глоби и проверки на фирмата собственик на камиона.
Прокурори, къде сте ? Излезте от кабинетите си и работете с ченгетата на терен.
То се вижда и от това как ревностно триете коментари, които са против вашите господари
Алчността мори човека.Две ангелчета поеха към небето,а едно момче се бори за живот.Спрете се бе хора,на ония свят приемат без пари.Научете се да бъдете хора.
Пишман логика Ганъо...