

- Ами точно влизах в морето на Малдивите и...
- И какво?
- И ми звънна алармата за събуждане.

- Ох, госпожо... милион пъти съм му казвал да не съди за хората по външния им вид.

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]
Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Трябва да сме най-простият народ в Европа, за да не отговорим, отсече Калоян Методиев
Трябва да се промени философията и да не се използват регистрационните номера, а RFID чиповете от екостикерите, смятат от Института за транспортна политика
Браншът настоява властта да върне по-ниските тол тарифи, докато не бъде направен цялостен одит на системата
Peгиoнaлният миниcтъp в ocтaвĸa Гpoздaн Kapaджoв ycпя дa вдигнe цeнитe, нo нe ycпя дa opeжe дoгoвopa нa „Kaпш“
Налице напълно погрешна концепция за управление, изразяваща се в необосновано раздут щат от служители /912/ при похарчени 180 милиона лева за видеонаблюдение и сателитен контрол
Трябваше да събираме по 800-900 млн.лева на година след въвеждането й, а реално постъпиха 300 млн.лева
Имат списък на фирми, чиито камиони не се контролират за свръхтегло - затова ще има още смъртни случаи по разбитите ни пътища и магистрали
Приходът от 989 млн. лв. от тол системата е за две години и половина и не надвишава този от хартиената винетка, отчете Захари Христов
Половината от тях са на автомагистрали и първокласни пътища, а 105 са мобилните екипи на терен
Бавно и полека започва тестването й, както и информиране на транспортния бранш какво точно се изисква от тях