×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Лазаровден е - обичаи и традиции
  • Правителството смени шестима областни управители
  • Седем доживотни присъди и 1794 години затвор за терористката от Истанбул
  • Май идва с ниски температури
  • Закрити са всички стари общински депа за отпадъци у нас, ЕК прекрати наказателната процедура
  • В Пловдивско задържаха участници в измамна схема в размер на 173 хил. лв.
  • Тестват първата в света персонализирана иРНК инжекция срещу меланом
  • Земеделците трябва да сезират за засегнатите от градушките площи в 10-дневен срок
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

"Фрапорт" поиска да увеличи летищните такси


"Фрапорт" поиска да увеличи летищните такси
През зимата таксите ще се намалят, но бургаският аеропорт няма да спечели нищо, защото тъй или иначе ще бъде затворено. Позитивите ще са само за Варна
Тема в развитие
Да се създаде бургаска авикомпания за редовни полети през зимата, предлага експерт Областният управител на Бургас Пламен Янев загуби легитимност Среща за летище Бургас (ВИДЕО) Само двама от СЕК дойдоха на срещата на областния управител Пламен Янев с граждани за летище Бургас Как „Фрапорт“ се опита да вземат стотици хиляди от общините в Бургаско за реклама Кметът на Поморие с работещо решение, за да има Летище Бургас 5 целогодишни авиолинии На живо във Флагман.бг: Може ли летище Бургас да има целогодишни полети Туроператор, финансиран от държавата, за да рекламира Бургас, наплю Южното Черноморие Вижте как министър от Сглобката защити „Фрапорт“ за летище Бургас Българската асоциация за туризъм пита министър Зарица Динкова за Летище Бургас Всички общини в Бургаска област поискаха преразглеждане на концесионния договор на "Фрапорт" Ремонтът на летището в Бургас - акция срещу Слънчев бряг? Кметът на Поморие настоява за времеви график „Фрапорт“ с позиция за летище „Бургас“, обясниха защо още не са уведомили институциите за 6-месечния ремонт Кметовете: Да се преразгледа договорът на „Фрапорт“ за летище Бургас, незабавно!  Концесията на летище "Бургас" да бъде "скъсана", искат хотелиери "Фрапорт" демонстративно разбива бизнеса на един от най-успешните региони на България "Фрапорт" поиска да увеличи летищните такси Задава ли се германско нашествие в Поморие? Ремонтът на летището в Бургас съсипва бизнеса Иска ли „Фрапорт“ да унищожи летище „Бургас“, за да го превърне в карготерминал Кметове от Бургаска област: "Фрапорт" умишлено унищожава туризма в Бургаска област „Фрапорт“ иска да затвори летище Бургас за 6 месеца, взривява сезон 25 Натискът на кметовете даде резултат, големите авиокомпании идват на среща в Бургас след дни Кметът Иван Алексиев поиска от държавата достъп до договора с Летище Бургас Туристическият бранш застана зад кмета на Поморие Иван Алексиев по казуса Летище-Бургас ГЕРБ: Ако „Фрапорт“ няма да работи за Бургас, дайте зелена светлина за граждански и карго полети от Равнец След среща между „Фрапорт“ и Сдружение „Напред Несебър“ стана ясно: Повече полети още през април, но не достатъчно Кметът Иван Алексиев стартира процедура по преразглеждане на концесията с Летище Бургас Кметовете Димитър Николов и Иван Алексиев настояват за целогодишна натовареност на Летище-Бургас Ефектът "Фрапорт": Варна взе немския и британски пазар, а Бургас - полския Кметът на Поморие настоява за целогодишни пасажерски полети пред ръководството на Летище Бургас Туристическият бранш в Поморие: „Фрапорт“ затвори летище Бургас, насочи полетите към Варна
виж още
скрий
25 Февруари 2024, Неделя, 12:00 ч.
Автор: Флагман.бг

Индексация е средно с по 20 % на перо, нещо, което обезателно ще повиши и цените на билетите до Черноморието, което от своя страна може да доведе до спад на пътниците

Таксите на двете летища, които се концесионират от "Фрапорт туин стар еърпорт" АД - Бургас и Варна да бъдат повишени. Това предлага Главна дирекция „Гражданска Въздухоплавателна Администрация“ чрез промяна в Наредбата за таксите за използване на летищата за обществено ползване и за аеронавигационно обслужване в Република България, която е публикувана за публично обсъждане. Индексация е средно с по 20 % на перо, нещо, което обезателно ще повиши и цените на билетите до Черноморието, което от своя страна може да доведе до спад на пътниците.

Концесионерът иска разрешение от държавата за повишаване на таксите, тъй като имал да изпълнява инвестиционна програма. Твърди, се че с досегашните такси „Фрапорт“ ще натрупа отрицателен финансов резултат от почти 50.5 млн. евро до 2026 г.

В предварителната оценка на въздействието е записано, че се предлага увеличение в няколко такси, които операторът на летищата събира. Освен това, за да стимулира развитието на трафика, в промените са залегнали и отстъпки, но те няма да окажат огромно влияние, така че да компенсират увеличенията. Всички отстъпки са приложими в периода от 1 май до 31 май, както и от 1 октомври до 31 декември, т.е. авиопревозвачите няма да получават намаления през летния сезон, който обичайно е най-силен за индустрията.

Няколко вида такси скачат:

- Размерът на таксата за кацане се увеличава средно с 20% за международни полети и 12% за вътрешните;

- Таксата за паркинг при базиране на самолети – от 5 на сто от размера на таксата за кацане при вътрешен полет на 10 на сто от таксата за кацане за международен/вътрешен полет;

- Таксата за обслужване на пътници – от 8 евро на 11.90 евро за заминаващ пътник с международен полет, както и от 1.50 евро на 2 евро за заминаващ пътник с вътрешен полет;

- Таксата за сигурност за самолетите, превозващи пътници – от 5.42 евро на 6.50 евро за заминаващ пътник от летище Варна, както и от 4.32 евро на 5.50 евро за заминаващ пътник от летище Бургас;

- Въвежда се такса за сигурност за самолети, които не превозват пътници (изцяло товарни, технически или друг вид) в размер на 10 евро за самолет с максимално излетно тегло до 6 тона и 25 евро за самолет с тегло 6 или повече тона.

Отстъпките се въвеждат с нови точки в наредбата:

-За нов целогодишен маршрут по международна линия до летищата Варна и Бургас извън активния летен сезон – те са разписани за 3 години като през първата намалението е между 80 и 60 на сто и намалява до 40%;

-За нов сезонен маршрут по международна линия от/до държави от Персийския залив, Азербайджан, Узбекистан и Казахстан, изпълняван минимум 3 последователни месеца – 60 на сто за първата година, 50 – за втората и 40 на сто за третата;

-Стимул на база достигнат обем от заминаващи пътници по международни линии извън активния летен сезон – между 50 и 100 хил. пътници авиокомпанията ще получи отстъпка от 7.50 евро на пътник от таксата за обслужване на клиенти.

В частичната предварителна оценка се посочва, че приходите от събираните такси са недостатъчни да осигурят пълното възстановяване на извършените разходи, свързани с дейностите на летищния оператор. Проблемите са два – пандемията, впоследствие и войната от Украйна, но и инфлационни и пазарни процеси, водещи до значително по-нисък от очаквания самолетен и пътнически трафик“.

Припомняме, че в началото на 2023 г. концесионерът „Фрапорт“ получи нова отсрочка за плащането на концесионните такси, дължими за двата морска аеропорта заради войната в Украйна. Тогава Европейската комисия даде зелена светлина на българската мярка на стойност 5.8 млн. евро в подкрепа на летищата Бургас и Варна. Преди това подобна отсрочка бе направена през август 2021 г., като тогава мотив бе пандемията. Така „Фрапорт“ отсрочи дължими такси за първите шест месеца на 2020 г. за края на 2021 г.

Междувременно през септември 2022 г. служебният кабинет удължи концесията на аеропортите с 5 години, като се очакваше „Фрапорт“ да инвестира допълнителни 10 млн. евро. През ноември бившият министър Христо Алексиев заяви пред депутати в парламента, че целта е била да се съхрани договор, който носи съществени приходи в бюджета. По думите му държавата ще получи концесионни възнаграждения в размер на около 120 млн. евро.

Миналата година „Фрапорт“ обяви инвестиционна програма на стойност над 70 млн. евро, които планира да вложи в двата аеропорта до 2026 г.

 




Флагман.БГ За втори шанс: Слагат такса матура За втори шанс: Слагат такса матура 27/04/2024, Събота 20:20 4
64
Коментара по темата
64.
Бс
28.02.2024 03:58:24
0
1
Проблемите произтичат от нескопосано написан концесионен договор и от това, че концесионерът на две летища, сравнително близо едно до друго, е един.
63.
Мозъка
27.02.2024 11:09:06
1
1
Следете действията не думите, действията показват положението а то е явно пари няма, просто няма, това е. И нещо да се разсрочи то пак ще мине и ще стигне дотук. Решението е да се продадат белким купувача е по добре финансиран и има дълги пари
62.
_nib_ до 61
26.02.2024 08:41:56
0
5
Ся...че има много дегенерати и утайки-има...
Това е следствие на 34 години деграда...пардон-демокрация.
Ама няма как да се засегна от някой който няма плажна ивица и е строи в морската си градина кооперации.
61.
Хаха
26.02.2024 07:46:51
9
4
Бургазлии, сериозно ли си мислите, че някой пречи на туристите да идват в града и околностите? Не замърсяването, презастрояването, чалгарщината, ужасяващото обслужване и 100% гарантираното чревно разстройство, не дори и войната в Украйна, не затрудненията на руснаците да пътуват, ами че частни компании, световни авиокомпании и оператори, са се наговорили тайно да пречат на Бургас? Сериозно?!
60.
До Танас
25.02.2024 22:45:51
1
15
Танасеее, едно време Летище Бургас беше резервно на половин Европа. След Франкфурт на Майн и Истанбул нашата писта бе най-добра и дълга достатъчно на кацат Джъмбото, Мрия и др
59.
Психиатрия бургьз
25.02.2024 19:52:49
19
4
Колко са жалки и смешни бургаските комплексари! Дори кмет на община /поморие мисля/си позволява да каже в медия ,че на север от Обзор нямало нищо интересно ааахахахаха Боже божкееее морският Перник не ,ами морското Скопие е смешния бургадидас ааххаахахах
58.
Руско
25.02.2024 19:28:08
6
1
Спешн ремонт на пистата е като осигурителна полица за бъдещето. Имайки предвид това, нека действаме сега и гарантираме успеха за 2026. Другото е али бали....
57.
До 50
25.02.2024 18:55:59
2
18
Ти като си само с 10 години стаж като екскурзовод, не се изказвай неподготвена. Не знаеш как вреше и кипеше Бургас и областта от руски, немски, английски и какви ли не туристи. Имала си “късмет” да хванеш не толкова добрата статистика.
56.
До 50
25.02.2024 18:21:51
3
21
Работил съм на това летище от 1991 до 2006 когато дойдоха ТИМаджийската мафия. Автобусите тръгваха от пристигащи и точно за златните дружба и албена. Причината е че компаниите не искаха да кацат във Варна поради лошите условия на писта и помещения.
55.
Карапергелов
25.02.2024 18:12:29
1
10
Можем ние с ортака да го вземе, бате му ще удари едно рамо
54.
Ааааа
25.02.2024 17:50:52
2
21
Да си вземем летището бургазлии от тия .и да видим кой е по по най.
53.
До 30
25.02.2024 17:23:48
2
12
Много си прост - провери преди да дрънкаш глупости. Бойко не е този дето им даде концесията, концесията е от 2006г. - за справка: Бойко Методиев Борисов е министър-председател в 3 правителства – от 2009 до 2013 г., от 2014 до 2017 г. и от 2017 до 2021 г. Преди това Борисов е главен секретар на МВР (2001 – 2005) и кмет на Столичната община (2005 – 2009)
52.
Бургазлия
25.02.2024 17:16:41
3
14
Да открият летището в Равнец , да видим даи няма да подскочат от Фрапорт/ТИМ/.
51.
*********
25.02.2024 16:57:10
0
1
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
50.
До 44
25.02.2024 16:48:06
19
4
Глупости! Туристите за изброените никога не са кацали в Бургас. Хайде моля, тук има и такива, които работихме 15 години в туризма и ги развеждахме тези туристи. И да, в Бургас няма какво да им се покаже. Казвам го като екскурзовод с 10 години опит! Замълчете и не си измисляйте!
49.
Танас
25.02.2024 16:45:13
7
5
Ако прекратят концесията ставате второто помощно летище на София, след Пловдив.
48.
До 45
25.02.2024 16:41:27
14
6
Вие пък сте най-малкия фактор, Варна никога не е зависила по никакъв начин от Бс, точно ще ги заболи оная работа.Нямате полети зимата защото няма достатъчно пътуващи от Бс.
47.
XX
25.02.2024 16:40:44
1
9
До 36

"А защо на германците бяха буквално подарени двете летища? " - защото са сновялу немски бизнесмени с куфарчета

Немците и австрийците не могат да правят бизнес без Schmiergeld.
Факт.
46.
До 12
25.02.2024 16:25:20
4
10
Руснаците отдавна ги няма тук малоумнико. Дори си разпродадоха имотите на безценица. Направи си една проста сметка каква е легловата база на Варненското крайбрежие и Бургаското и ще ти стане ясно. Но понеже си глупав едва ли ще можеш да го асимилираш.
45.
Ева
25.02.2024 16:20:45
1
21
Е-ми, тогава призовавам всички бургазлии да бойкотираме мафиотския концесионер и избираме летище София. Да видим как ще се напълнят самолетите до Варна.
44.
До 3
25.02.2024 16:20:30
2
23
Не пиши глупости, провери когато Станишев подари летищата кое летище е по рентабилно. Летище Бургас имаше приходи над 30% спрямо летище Варна. Туристите за Дружба, Златните пясъци , Албена и Русалка кацаха в Бургас.
43.
Подстрекател
25.02.2024 16:16:18
5
4
Айде сега като Вълчев и Дилов софиянците ви дават акълите, да ходят да преговарят и с летище София да подпишат договор с Фрапорт и да ви пренасочат полети, на същото разстояние са София и Варна на 2 часа и половина път.
42.
До Пижо
25.02.2024 16:15:21
1
24
Не се заблуждавай, зад така наречената германска фирма се крият мафиотите от ТИМ. Фрапорт е само параван.
41.
До 38
25.02.2024 16:12:26
3
23
Никой не злобее срещу Варна. Проблема е че Станишев през 2006 г. подари двете летища на мафиотската структура ТИМ която е позиционирана във Варна. Двете летища трябваше да бъдат дадени на два различни концесионера. Щеше да има конкуренция и двете щяха да се развиват успешно. ТИМаджиите изсмукаха всичко каквото има възможност. Отгоре на всичко генералът Радев им подари още 5 години. Познайте кого ще подкрепи тази мафиотска групировка на предстоящите избори.
40.
hahahahaq
25.02.2024 16:08:23
2
4
летищтето в ОДЕСА СЕ ДАВА НА КОНЦЕСИЯ. що не реват местните ,че няма желаещи и туристи .
39.
Xoxo
25.02.2024 15:58:38
0
4
No flights,no tourist.
No tourist,no tourist business are needed.
38.
До 34
25.02.2024 15:57:33
15
2
Сигурно ходи ама задайте си въпроса защо злобеете против Варна, и от София сте на същото разстояние искайте да се договорят с Фрапорт и те да ви пренасочат полети, нали точно те ва въздигат начело с ББ, въй и те ви помагат да си правите една гола реклама и пак сте си същите комплексари гола вода.
37.
Ало Варна
25.02.2024 15:48:20
0
6
Те ще ви оправят вашите началници бизнесмени,каквото са хванали,на ръжда става.Взели сме си пуканки
36.
Пижо
25.02.2024 15:46:39
1
17
А защо на германците бяха буквално подарени двете летища? Трудно е с две дини под мишница. Като не им е изгодно летище Бургас да се откажат от концесията и да сключат нова само за едното летище. Но първо да си платят данъците опростени им от политиците. Или те да се заемат да внесат нещо.
35.
До 27
25.02.2024 15:13:46
13
15
Боже, боже колко мъка има по този свят. Бг Еър, ЦКБ, Армеец, Бг Еър ТВ, Блумберг БГ, 2 корабостроителници 4 кораборемонтни, хотелиерство и в зимните курорти,част от Енерго ПРО, това е една много малка част. Бургаския бизнес точно какво има, освен легловата база в курортните ви градчета. За културното и историческото наследство на Варна, университетите в които учат много чуждестранни студенти да не повдигаме темата. Само не знам кой ви излъга че сте някакъв фактор Бургас и ще работите 3 месеца в годината, с драстично намаляващо население и там някъде 15 място трайно по заплати в БГ. Преди да пишеш глупости поне прочети статистиките в Бг изготвяни в СФ.
34.
Aaaaa
25.02.2024 14:55:32
2
21
Абе и аз да питам до туй Варна.магистрала ходили.....
33.
...
25.02.2024 14:43:23
25
20
Спрете да се напъвате за това летище. Бургас и региона винаги ще бъдат предпочитани само през лятото. Вашият град няма бизнес, университети и зимата умира. Няма какво да прави един човек в Бургас през зимата. Варна е друго нещо. Града предлага повече и най-важното хората са доста по интелигентни, културни и не живеят в 90, те като повечето адидас батки в Бургас.
32.
ХХ
25.02.2024 14:36:37
1
12
До 30

Поправка: "... на кого ФРАПОРТ даде рушвета"?
31.
ХХ
25.02.2024 14:31:28
2
15
Който иска летище, което да е както той иска:
1. Прави бизнес план.
2. Вади 100 милиона или намира инвеститори.
3. Урежда документи.
4. Тегли кредт..
5. Строи.
6. Управлява както той си иска
Както виждате, даже не пиша, че трябва да търси авиокомпании, които да ползват летището.
30.
nezavisim
25.02.2024 14:18:55
2
14
Nai-posle myama li edin ,nai obiknoven/ne-kupen za stotinki ,obyavavasht sebe si za gurnalist / da zadade direktniyat vapros-na kogo TIM dade rushveta! A kato se zamislish , to e yasno-Boiko Borisov. Ima li dostoinstvo zam.predsedatelya na GERB da se izpravi sreshtu tazi yavna nespravedlivost,koyati ni nalagat USA za sega kargo, aposle i nedai boge i cisto voenno letiste obslugvasto amerikanski interesi. Mnogo ama naistina mnogo ste se radvam da intervuirade D.Nikolov i da naucim toi licno/kato kmet na nai-golyamata obstina/ ne kakvo misli,a kakvo ste napravi !!!!!!!
29.
XX
25.02.2024 14:13:35
26
1
До 27

В случая какво общо има ТИМ? Фирмата е немска.
28.
Бра ли му лайката!
25.02.2024 14:12:24
4
17
Няма какво да се лъжем - и аз да бях консеционер на 2-те летища, и аз щях да си оптимизирам разходите и да пренасоча всичко към родния си град.
27.
Ха ха
25.02.2024 14:10:18
5
35
Тимаджии нямат един успешен бизнес ,
Само с придобиване на имот не значи че имат идея как се прави бизнес...
Хотел Космос, хотела на иЗхода на Поморие, България Еър, Варненската телевизия Мустанг, Бирата ММ,
Някой сеща ли се за успешен бизнес...или самов монопол могат да действат...
26.
До 6
25.02.2024 14:07:42
1
10
Исках само да те подразня със словосъчетанието
"летище САРАФОВО"

Иначе градът затъва, но на въпроса "да се смееш ли, да плачеш ли" верния отговор винаги е смехът.. ебало си е фара :D
25.
Е?
25.02.2024 13:56:43
8
16
Понеже бургадидас обичат да си играят както им изнася с понятието ОБЛАСТ-ОБЩИНА , нека им напомня ,че в ОБЛАСТ Бургас има най-много празни жилища 53% ! Като само област Видин е с по-голям процент56%. Оттук си направете извода защо нямате полети през зимата, ами курортни градчета сте .лятото идват на почивка едни хора ,а зимата няма никой ,кви полети искате ?
24.
Левент
25.02.2024 13:54:54
1
13
Летището обявява специални отстъпки извън сезона, съвпадащи с ежегодния ремонт на пистата. За момента остава тайна коя авиокомпания ще участва в тази инициатива. Вероятно 0 желаещи.
23.
хм
25.02.2024 13:54:00
16
10
Какво пък полети са пренасочени?
Понеже винаги зимният трафик на Варна е бил поне 5 пъти повече от Бургас.
22.
Smith
25.02.2024 13:43:28
9
29
Нека не забравяме, че главният Фатмак на Републиката - Румен Радев (уж заради ковида) увеличи концесията на тимаджийските варненски мутри с още 5 години, при това без никакъв ангажмент от тяхна страна. Сега същите могат да правят каквото си поискат, могат ако щат и да затворят напълно летището и да пренасочат всичко към родната им Варна.
21.
До 11
25.02.2024 13:42:05
5
38
Ей,умник-съседите ми са пенсионери от летището.Винаги Бургас е имал повече пасажери.Нищо общо нямат санкциите и туризма в Бургас.Фрапорт изтеглиха полетите към Варна тенденциозно.
20.
Уморих се
25.02.2024 13:39:29
31
9
От митове и легенди за бургаското море .Как било по-хубаво и ала бала дрън дрън.На север има повече и по-красиви плажове и по-малко мутри и чалга. Даже чалга почти никъде няма вече на север.
19.
M'glata
25.02.2024 13:39:19
9
4
До 15."Прогонете!" Кой да ги прогони??Хайде ти ги прогони,като даваш акъл!!
18.
*********
25.02.2024 13:38:32
0
5
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
17.
LSFC
25.02.2024 13:36:10
2
24
Ей Тикво банкянска,разкарай тия ТИМ-аджии от Бургас,е псе гербаво
16.
!!!!!!!!!!!!
25.02.2024 13:34:39
1
29
Същите са като концесионерите на плажовете ! Шибани мутри, посредници без собственост гърбещи всичко около тях. Щели да вдигат и те цените, шутовееее
15.
!!!!!!!!!!!!
25.02.2024 13:31:33
3
35
Прогонете с камъни шибаните мутренски концесионери ! Концесионер ли е , трепането му е малко. Летището не е негова собственост, ще разсипят цял Бургас тези варненски шибаняци
14.
Адолф
25.02.2024 13:21:10
4
38
Летището било сезонно. Работело 4 месеца. Браво! А летище Варна не е сезонно? Или може би варненското черноморие приема повече туристи? /Не бройте румънците, идващи с колите си/
Интересното е Кой и срещу колко подари летището, а и какви са клаузите по договора с Фрапорт! Задайте си този въпрос! Същото като Лукойл, който с години не плащал данъци, а сега Кой се прави на спасител на България и вместо до живот на топло, маха кюфтета в парламента!
13.
Е?
25.02.2024 13:18:26
8
31
То преди години драги бутгазлийчета имаше и пасажерски кораби на пристанище Бургас ,ама сега НЯМА! Отивате на Козяк 16 София, и питате посланика ,къде са роял карибеан , NCL и Карнивал и що не спират в града на кмета слънце ? Пак ли концесионера е виновен , или ВСЪЩНОСТ ВОЙНАТА ааахахахахахах
12.
До 8
25.02.2024 13:10:59
17
12
А бе ти малоумен ли си бе?! Сто пъти ти се написа ,че след санкциите няма руски полети,а южното черноморие разчита 80 % на руснаци. Имал бил преди три години повече полети Бургас ,Ами да точно преди войната е това.
11.
До 8
25.02.2024 12:55:05
33
12
Не е рентабилно, защото е сезонно. Опитайте се да мислите преди да пишете :) Може да имаш повече пътници за определен период от време, но не можеш да вземаш печалбата от 4 месеца и да плащаш заплати 12. Наистина е време да покажете малко интелект.
10.
*********
25.02.2024 12:53:36
0
10
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
9.
така така
25.02.2024 12:47:31
8
23
Военно летище е целта други читатели!!
8.
До 3
25.02.2024 12:42:04
14
49
Не е вярно,че летището ни е нерентабилно.Само до преди няколко години Бургас имаше между 500 000 и милион повече хора от Варна.Просто концесионерът пренасочи линиите към Варна,а си измиват ръцете,че нямало интерес
7.
БурГъз
25.02.2024 12:39:46
20
21
Ганьовците патриоти много се вживяват колко хубав туристически град бил Бургас и как целогодишно трябвало да го посещават туристите, обаче имам един въпрос към вас:

Какво ще правят когато дойдат от Октомври до Май? С какво ще ги привлече Бургас?

След като няма интерес, няма и полети - а не обратното, да пуснат полети, пък те туристите щели да идват .... да те са идиоти, пък вие сте много хитри.

И тук отговорът защо таксите се повишават и защо Бургаското летище е сезонно - защото само 4 месеца в годината има достатъчно пътници за да е рентабилно .... а за вашият кеф никой няма да работи на загуба.

Ей Флегманите, да не ме изтриете пак ... оставяте всякакви нецензурни коментари, а смислени и най-вече неотговарящи на вашата евтина и платена пропаганда ги триете!
6.
До 4
25.02.2024 12:39:00
24
17
Никакъв не ми е проблема с летището. проблемът е с хората в Бургас, които се напъват вече трета седмица по темата. Т.е. вие сами сте си проблем. Няма никакво значение дали някой е бургазлия или не. Тези статии от флеганите са вече дори не са смешни. Патетични са.
5.
?
25.02.2024 12:30:53
6
11
И? На кой му пука ?
4.
До 3
25.02.2024 12:30:42
7
21
Ти май не си бургазлия. Какъв ти е проблемът с летище Сарафово?!
3.
Хахахахахаха
25.02.2024 12:27:11
37
14
Таксите във Варна са по-високи :) и все пак там има повече полети... К'во стана сега? Никой не толерира варненското летище. Да не се каже, че в крайна сметка бургаското и варненското са дадени комплект просто защото бургаското е нерентабилно. Това ви беше казано няколко пъти... ама от 9 планини вода ще докарате за да потвърдите тезата на общината, че някой нарочно саботира безценното летище. Редно е флегамните да спрат да пишат по темата, че съвсем се оплетоха в лъжите си! От Бургас до Истанбул разстоянието е 330 км. Как ще успее бургаското летище с подобна зловеща конкуренция да работи цяла година? На 360 км ви е София. Редно е да осъзнаете, че каргото не е за сметка на гражданските полети. Каргото е допълнение и носи печалби на концесионера. А той, концесионера, се интересува от това. Не от някакво изпразнено от смисъл его на местните. И разберете, че тук няма този град срещу ониз град. Става въпрос за бизнес, нещо.... непознато като термин в Бургас. Тук все си въобразява, че живее в Лондон... А разни фъфлещи "герои" ви разказват врели-некипели за някакъв митичен интерес към летището... пък и чак се чудили защо няма полети до този мегаполис.... Само дето фъфлещият пропусна да спомене, че си е приказвал с хигиениската на летището в Истанбул ;)
2.
Сандо
25.02.2024 12:14:07
0
45
Дайте им повече пари за лятото и през зимата ще чакате полети ама друг път.Ако са на загуба фрапорт да се откажат от концесията
1.
XX
25.02.2024 12:03:34
19
11
Няма лошо. Всичко поскъпва.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
9 качества на мъжа, в който си струва да се влюбите 9 качества на мъжа, в който си струва да се влюбите Ето кои са те, запомнете ги, дами Полицията на крак, отвлечен е синът на полицейски началник Полицията на крак, отвлечен е синът на полицейски началник Под тревога се вдигна Главна дирекция Национална полиция, СДВР и областна дирекция на МВР-Кюстендил 10 неща, които всяка жена заслужава от мъжа до себе си 10 неща, които всяка жена заслужава от мъжа до себе си Връзките са вълнуващи и не могат да са изцяло безоблачни, но могат да ни карат да си казваме, че има смисъл да продължаваме с партньора, когато... Според зодията: Как да се преборите с пролетната умора? Според зодията: Как да се преборите с пролетната умора? Начини да се измъкнете от летаргията най-бързо Рецепта за козунак със сушени плодове по стара бабина рецепта Рецепта за козунак със сушени плодове по стара бабина рецепта Страшно вкусен  Социален център – Бургас с благотворителен щанд на Флората Социален център – Бургас с благотворителен щанд на Флората Там може да намерите сувенири - картини с декупаж и батик, книгоразделители, поставки за чаши, предмети от глина и др. Партньорът ви ще е доволен: За да подобрите сексуалния си живот, трябва да подобрите храненето си Партньорът ви ще е доволен: За да подобрите сексуалния си живот, трябва да подобрите храненето си Водещи диетолози споделят какво трябва да купите и ядете в навечерието на важна среща или гостуване СЕК напуснали ПП-ДБ заради ГЕРБ, но Бачийски се отказа от вота на 9 юни СЕК напуснали ПП-ДБ заради ГЕРБ, но Бачийски се отказа от вота на 9 юни Започваме създаването на ново надпартийно обединение, което да бъде базирано на ценности, каза той За втори шанс: Слагат такса матура За втори шанс: Слагат такса матура Таксата ще се плаща за всеки изпит, на който зрелостникът реши да се яви повторно Как да засилим метаболизма си преди лятото Как да засилим метаболизма си преди лятото Може да ви помогне за отслабване, подобряване на енергията и общото здравословно състояние
Злато и сребро за България от Европейското по бокс за жени Злато и сребро за България от Европейското по бокс за жени  Светлана Каменова стана шампион, а Златислава Чуканова - вицешампион Втори шанс: Известна порно актриса прескочи трапа, засега Втори шанс: Известна порно актриса прескочи трапа, засега Лекарите не са обнадеждени за състоянието й, нямат надежда за подобрение Откриха над 200 кг кокаин в щайги с банани в супермаркети в Германия Откриха над 200 кг кокаин в щайги с банани в супермаркети в Германия По цени на улицата стойността на разкритата пратка е повече от 10-15 милиона евро Съобщиха извънредна новина за Чарлз Трети Съобщиха извънредна новина за Чарлз Трети Публичната програма ще започне във вторник с посещение на център за лечение на болни от рак, където Чарлз и Камила ще се разговарят с пациенти и медици В коя страна официално забраниха домашните работи В коя страна официално забраниха домашните работи Правителството на министър-председателя Доналд Туск иска модернизация на образователната система Путин отива на визита в Китай през май Путин отива на визита в Китай през май Носи на Си книга на руски революционер Часовникът на най-богатия пасажер, загинал на „Титаник“, се продава на търг Часовникът на най-богатия пасажер, загинал на „Титаник“, се продава на търг Бизнесменът Джон Джейкъб Астор загива на 47 годишна възраст, когато „Титаник“ потъва през 1912 г. Съпругата му се спасява Трус разлюля Гърция - на 30 км от България Трус разлюля Гърция - на 30 км от България Епицентърът е до Петрич Макрон предупреди, че Европа не е безсмъртна Макрон предупреди, че Европа не е безсмъртна Европейският континент не инвестира достатъчно в иновации, не успява да защити промишлеността си и да засили военните и отбранителните си способности, каза френският президент Кой каза, че ергенът Алек е беден? Часовникът му струва 7 бона Кой каза, че ергенът Алек е беден? Часовникът му струва 7 бона Скъпата швейцарска марка „Baume et Mercier” блести на ръката му
Делян Пеевски Делян Пеевски Кирил Петков е пудел, който драска на вратата на Борисов Виц на деня Виц на деня - Сащо, ти защо не ме взимаш никъде със себе си?
- Вземам те!
- Къде... Нито на кафе, нито на кино, нито на гости?
- Мими, аз винаги те нося в сърцето си!
Виц на деня Виц на деня - Здравей красавице, имаш ли си гадже?
- Ние с теб сме женени от две година бе!
- Опаа, обърках чата.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук За да върви семейния живот, трябва не да се редят мебелите по фен-шуй, а да се спи по Камасутра!
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори