Бургазлия в основата на скандалната поправка в Закона за движението по пътищата
10 Февруари 2014, Понеделник, 15:12 ч.
Автор: Георги ДИМИТРОВНовата наредба ще забранява ремонтирането на возила пред блока
Бургазлията Динко Хулка е заместник председател на въпросната Асоциация НАСИА и е човекът който внесе проектът за изменение и допълнение на закона за движение по пътищата. Този законопроект вече беше приет от Транспортната комисия на народното събрание на 5 февруари, т.г и влиза на първо четене за одобрение.Новия проект всъщност не е нов, а взаимстван от готов и работещ модел в страните Австрия и Германия. На практика усилията на Националната асоциация на сервизите, извършващи авторепаратура за постигане на законова рамка за техническото обслужване на автомобилите, което ще доведе до качествени услуги за клиентите и повишаване безопасността по пътищата, се увенчаха с успех.
На практика законът ще забранява на граждани да ремонтират возилата си пред блока, да изхвърлят старо масло и авточасти край тротоари и градски алеи, да правят ремонти сами, без да могат да гарантират че въпросният ремонт е на 100% ситурен и безопасен. Смяна на масло в собствен гараж например ще подлежи на санкция. Глобите за такива граждани дръзнали сами да ремонтират ходовата част на автомобила си например може да бъде и над 1000 лева. Сигнал за това пък ще могат да дават както съседи, така и самите авто-сервизи. Позволена подръжка от собствениците ще бъде смяна на гума, подмяна на бушон или крушка и леки ремонти. Ремонти ще извършват само автосервизи където качеството ще е сигурно.
Що се касае за автосервизите пък, те ще бъдат задължени да се регистрират в Изпълнителна агенция “Автомобилна администрация” след подаване на заявление. Сервизите, независимо дали са малки или големи ще трябва да дават и писмена гаранция за ремонта, а ползването на части втора употреба ще бъде контролирано с цел гаранция и безопастност по пътищата. До 3 хиляди лева ще е глобата за юридически лица които извършват ремонт на автомобил извън обявения за тази цел обект.
В категории:
Бургас
Зловеща мистерия с Валентин от Варна
Норвежки кораб отказал да спаси руски моряци от потъналия "Урса Майор"
Карлос Насар влезе Топ 10 на Балканите
"Черната вдовица", която с цианид уби мъжете си, почина в затвора в Япония
Възрастна дама поръча от е-магазин подаръци, прецакаха я и не може да си върне парите
Новогодишната нощ в София - без фойерверки и заря
27/12/2024, Петък 13:55
0
Норвежки кораб отказал да спаси руски моряци от потъналия "Урса Майор"
27/12/2024, Петък 13:44
0
Президентът прибра майка си в Бояна
27/12/2024, Петък 13:22
0
Откриха 12 тела в тайни гробове
27/12/2024, Петък 12:58
1
"Черната вдовица", която с цианид уби мъжете си, почина в затвора в Япония
27/12/2024, Петък 12:47
0
Актьор почина само на 16 години
27/12/2024, Петък 12:24
0
Защо празнуваме Нова година на 1 януари
27/12/2024, Петък 12:01
1
Възрастна дама поръча от е-магазин подаръци, прецакаха я и не може да си върне парите
27/12/2024, Петък 11:35
1
Карлос Насар влезе Топ 10 на Балканите
27/12/2024, Петък 11:04
0
Зловеща мистерия с Валентин от Варна
27/12/2024, Петък 10:44
1
НОИ разкри: Това са най-богатите пенсионери в България
27/12/2024, Петък 10:23
1
Какво се случва - още един младеж изчезна безследно
27/12/2024, Петък 10:00
4
А колкото до контрола по сервизите, докато ние сами като клиенти не почнем да изискваме повече, никой няма да ни предложи по- качествени услуги!
P.S : Интелектът никога няма да се превърне в мъдрост , при липса на толеранс.
Илийка... смятай колко ми е плосък интелекта, че чак не ми се налага да работя за заплата, а ти бликащия с ум, интелект, сложни теории и теореми, блъскаш за 500 кинта! Просто ме смаза интелектуално! Бррр... Край щом забраняваш, няма да пиша тука повече, явно тука е само за интелектуалци!
№15:
ако ще и за лайна да работиш все ми е тая бе, муньо, лягай на поляната и лашкай кардана, плачльо, все сервизите виновни, уж нови коли караш, пък все в сервиз кибичиш, че и наблюдения имаш кой работел и кой не. Аз поне на мъж се правя пред монитора, а не рева като путка като теб.
#12,
пич, аз ходя в сервиз на профилактичен преглед, смяна на масло и т.н., фактури дават винаги, като искаш. Винаги отварям капака като си взимам колата от сервиза, проверявам си нивото на маслото, антифриза и спирачната течност, навик от казармата просто.
Нямам идея защо търсиш конфликт с хората. Явно за теб аршинът е друг , в което лошо няма , но недей се натяга на останалите с твоите плоски и прости теории (а вероятно и интелект). Сподели ги! Радвам се , че не ти се налага да бачкаш за заплата и го раздаваш гъзе , но не всеки е като теб , нали се сещаш ... или още не ? Много ти е лесно да се плещиш пред монитора. Надявам се , че имаш нещо в тази агресивна тиква , щом си се науичил да пишеш поне правилно. Айде със здраве !!!
Хм а иван вълков къде е в схемата?
През есента на 1995 г. започва работа като приложен техник демонстратор на боите „Глазурит“ - в продължение на 7 години. От 2002 г. до 2005 г. ръководи бояджийско-тенекеджийски отдел към „ДАРС АУТО-Мерцедес“ - Бургас. Там получава друга част от необходимите му познания: освен откъм приложението на продуктите „Глазурит BASF“, започва да установява връзки със застрахователи, усвоява различни дейности и мениджмънта в сервизната работа. По това време бива изградена новата база на сервиза, в чието проектиране той участва активно с идеи и консултации.
Впоследствие получава второ предложение от страна на ръководството на „Глазурит BASF“ и от октомври 2005 г. започва работа в „Лазурит“ като ръководител на проекти. За тази цел е обучаван в Мюнстер, Германия, където държи изпит и защитава степен „Консултант“.
Г-н Хулка отговаря за корпоративните клиенти на „Лазурит“ като „Балкан Стар“ и неговите дилъри в страната, които работят само със системата „Глазурит“, „БМВ“ и неговите дилъри, „Форд“, „Хюндай“, „Опел Шевролет“,”Тойота” и други. Той консултира ръководителите на фирмените сервизи как да бъдат по-успешни на пазара, да се организират добре и да следят за нормалното протичане на процесите, включително и управленските, в сервизите. Защото колкото по-добре работят те, толкова по-добре е и за „Лазурит“ като техен доставчик.
№4, ако искаш и мазерати карай, пожелавам ти го, ама идеята беше, че като взимаш 500 лв, няма да си купуваш кола щото колата иска и поддръжка.
№5, добре бе, ти като си взимаш колата от сервиза не можа ли да си провериш нивото на антифриза и маслото? Ми толкова не можа да дигнеш капака ли? Ма все другите виновни бе! Не е казано, че сервизите са перфектни, ама ти да не би да тръгнеш да си сменяш маслото пред блока на Аудито?
№6, как поддържаш нови автомобили и плащаш? Ако са гаранционни и нови, не се плаща за това. И дори да спреш да ги поддържаш в сервизите, помисли, можеш ли да направиш същия ремонт на поляната пред вас? Не. Безсмислена дискусия тука, само да се оплакваме.
За толкова работя и не карам баварец. Може и възможно най-евтиния модел на ТАТА да карам.
като взимаш 500 лв. заплата за кво ти е кола бе колега? Или си намери по-платена работа или си купи колело. То не може хем без кинти хем пък баварец да караш.
До №2:
ти да не си джужде, че да се бесиш с колана ве? Явно си такъв щом лятото ти пречат и късите светлини през деня. Като не те кефи, купи си една каручка с кон, ни колан има ни светлини, и си зареждай на воля магазините.
Аман от ревльовци, уж мъже пък мрънкате недоволни повече от пички.