×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Социалдемократите в Германия ще номинират Олаф Шолц за кандидат за канцлер
  • Независимият кандидат Калин Джорджеску води на първия тур на президентските избори в Румъния
  • На 25 ноември отбелязваме Международния ден за елиминиране на насилието над жени
  • Българската база в Антарктида стартира новия полярен сезон
  • Хороскоп за днес за всички зодии
  • Ето какво ще е времето през новата седмица
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Човек на честта съм! Колегите го знаят и ме подкрепят


Човек на честта съм! Колегите го знаят и ме подкрепят
Рени НИКОЛОВА
08 Юни 2012, Петък, 08:45 ч.
Автор: Катя КАСАБОВА Снимка автора

Общината не зачете нашето училище като патрон на 24 май, затова не се явихме на шествието - отстоявахме позиция в демократична държава, не съжаляваме


- Г-жо Николова, създадохте прецедент като не допуснахте училището Ви да се включи в празничното шествие на 24 май. Предизвикахте гнева на родителите, на Общината, на Инспектората по образование...

- Г-жо Касабова, патрон на този светъл празник са братята Кирил и Методий и всеки нормален човек –бургазлия, българин, славянин, на този ден, ще ви каже, че споделя това, което аз и колегите ми от учителския колектив направихме. И можете да попитате всеки ученик, който я е завършил, че допреди 3 години ние винаги сме водили градското шествие. При това участват около 70-89 % от учениците и почти 100% от колегията.

- Кой реши преди три години, че трябва да се промени редът?

- Този, който организира шествието – Общината, респ. зам.кметът по образование г-жа Йорданка Ананиева, който го контролира. Преди 3 години за първи път бяхме подредени 13-ти и още тогава поставихме въпроса пред отдел „Образование“.

- Получихте ли отговор?

- Да, увериха ни миналата година, че вероятно е техническа грешка, че има нещо недообмислено и обещаха тази година твърдо: „нямате проблем“, нашата заявка за участие в шествието е още от началото на май.

- Родителите, които недоволстваха, че не са видели децата си на манифестацията, казаха, че повече от месец е имало репетиции в двора на училището, имало непрекъснато подготовка. В крайна сметка защо ги лишихте от общия празник?

- Първо – нека изясним, че шествието няма задължителен характер, а е израз на уважението ни към Светите братя. Когато получихме официално по имейла подреждането на училищата, видяхме, че сме на 17-то място. В кабинета ми в този момент имаше още шестима колеги, които спонтанно възнегодуваха: „Как е възможно да ни слагат пак на задни позиции, ние сме у-ще „Св.св.Кирил и Методий“, обадете се г-жо Николова в Общината и питайте защо е така!“. Аз се обадих в отдел „Образование“, поставих отново въпроса и от там ми отговориха, че имало някаква комисия от директори, която е направила подреждането.

- Да, и зам.кметът Ананиева казва, че има такава независима комисия и не тя еднолично решава кой кога да премине.

- Аз за такава комисия не знам! Ние не сме гласували за състав на такава комисия, която да класира или да прави по някакви критерии подреждането на блоковете. Ние не бихме имали никакви претенции, ако се казвахме училище „Иван Петканов“, но ние сме училище „Кирил и Методий“. Затова колективът се събра - да преценим как да процедираме. Попитах: „Искате ли да участваме в шествието на 17-та позиция?“, колегите категорично заявиха: „Не, това е ден, в който нашето училище трябва да излезе на предни позиции, имайки предвид, че носи името на патрона на празника“. Не сме имали необходимостта, нуждата или замисъла да водим войни или да влизаме в противоречия с Общината или другите училища.

- Да, но Вие като директор не представлявате частна образователна структура, а общинско училище. Началникът на Инспектора Виолета Илиева смята, че не сте действали като ръководител на училище, собственост на Общината и изпълняващо държавните образователни програми.

- Решението не е мое, а на 100 човека колектиз. Ако сте забелязали празничните шествия в другите градове, колоните се водят от училищата, които носят това име. Това е нашата презумпция. Затова не аз, а колегите написаха протестно писмо до кмета на община Бургас Димитър Николов и до зам.кмета по образование, на 22 май, в което изразиха огорчение от незачитането на училището. А след това колегите са събрали и подписи - над 70 учители и възпитатели. Очаквахме реакция, някакъв отговор, но такъв дойде едва на 28 май – понеделник.

- Какво пишеше?

- Че група училищни директори участвали в подредбата на блоковете и първото място е отредено на училището „П.Р.Славейков“, защото е с фанфарна музика и чества 100 години, а втората позиция е на Електротехникума, който празнува 133 години, доколкото си спомням, а като гимназия и 45 г., нещо такова. Искам да подчертая, че преди 3 години ние чествахме 145 г., но не бяхме на първа позиция, нали?! Това породи недоволството от страна на колегите. А родителите от своя страна задават неудобни въпроси, ние изпадаме в неловка ситуация да даваме отговори за нещо, за което няма как да отговаряме.

- Все пак, разбра се, че Вие сте провели празника в двора на училището. Така ли е?

- След като не получихме отговор до 23 май следобед, направиха комисия от колеги литератори, музиканти и всички специалисти от всички области, класни ръководители, изготви се сценарий за тържеството. Направихме прекрасно тържество, има го записано на видеоклип, можете да го видите, имах и тържествено слово. Не сме лишили своите ученици от празник, който продължи даже по-дълго отколкото цялото градско шествие.

- Звучите огорчена и ядосана, съжалявате ли, че така се развиха събитията след 24 май – проверка от инспектората?

- Няма защо да съжалявам! Показахме позиция, която защитава името на училището.

- Не се ли опасявате, че след като г-жа Илиева Ви е обидена, проверката може да открие нарушения, заради които да си идете?

- О, да, ако се търси под вола теле – да.

- Ще ви защитят ли колегите?

- Колективът е твърдо зад мен, твърдо! Абсолютно всички. Аз нямам обяснение защо ме проверяват. Предполагам, че е наказателна мярка - когато човек изказва свободно своето мнение и го отстоява в една демократична държава, не трябва да се притеснява, нито да се срамува. Ние сме училище, което е доказало в годините на какво е способно, с традиции, с много успехи във всички области, имаме награди от международни и национални олимпиади, състезания и т.н., ученици, които имат много високи успехи при кандидатстване във вуз. Колегите са висококвалифицирани, бяхме приети за членове на Кеймбридж асоциацията, сега сме национални първенци по английски език на национално състезание.

- Г-жа Илиева обаче смята, че е паднал авторитетът на училището.

- Как го разбра г-жа Илиева това?! Очаквам нейната статистика, да го докаже. Между другото, днес нейните експерти поискаха такава справка с наградите, ще я получат.

- Илиева се оплака, че не сте си вдигали служебния телефон на 23-ти май.

- Тя не ме е търсила, напротив – аз я търсих, но тя не ми вдигаше. Нека направим разпечатка. А аз й звънях на 28 май, защото излязох в отпуск (отдавна съм си пуснала молбата), да я информирам. И защото преди обяд същия ден ми се обадиха, че имало проверка в училище.

- Да и експертите са били унижени, два часа не са били приети?

- Казах ви, че не бях там, на мен ми се обадиха затова, аз не знаех, че са дошли проверяващи.

- Притеснявате ли се, че догодина може и да не сте директор заради този случай?

- Няма за какво да се притеснявам, аз съм директор от 14 години след честно спечелен конкурс, преди това имам 8 г. като експерт в регионален инспекторат. Познавах се с г-жа Милка Николова, бяхме близки с нея и не знам как ще прозвучи, но тя все казваше: „Рени, много искам ти да станеш директор на това училище“.

- Има един слух, че всъщност г-жа Ананиева не може да Ви прости, че не е спечелила конкурса за директор, тя яви ли се?

- Ананиева беше един от кандидатите, но не беше допусната от комисията, тя бе дълго преди това психолог в училището, но доколкото си спомням, се изискваше педагогически стаж, пряка работа с ученици. С г-жа Ананиева работихме близо 10 години преди да стане зам.кмет през 2007 г., имахме страхотни отношения, даже всяко лято тя ме заместваше. Няма никаква логика откъде се породиха тези отношения, още повече, че съм в отлични отношения с кмета г-н Димитър Николов – син на г-жа Милка Николова. Той винаги е бил отворен към проблемите на училището. Аз съм била борбена и винаги съм отстоявала позициите си, честта си, не мога заради един пост да си пречупя характера, да се променя. Човек на честа съм! Ръководя първото българско училище в града, което е на 143 години.

- Допускате ли, че в инспектората вече имат готов човек за вашия пост?

- Не съм сигурна, че има подготвен човек, но до мен достигнаха подобни слухове и е жалко, ако така се подхожда.

- Сгрешихте ли, че не станахте член на ГЕРБ, може би, ако имахте общи възгледи с г-жа Илиева, нямаше толкова сериозно да води тази проверка?

- Никога не съм членувала в партия и мисля, че така съм по-добре.


В категории: Просвета


Флагман.БГ Китайци луднаха по това място у нас Китайци луднаха по това място у нас 25/11/2024, Понеделник 19:40 0
Флагман.БГ Теле вкара бургазлия в болница Теле вкара бургазлия в болница 25/11/2024, Понеделник 18:11 1
Флагман.БГ Тази дама отсече, че Димо Алексиев е... Тази дама отсече, че Димо Алексиев е... 25/11/2024, Понеделник 18:10 2
137
Коментара по темата
137.
кръстникът
11.12.2012 17:39:25
0
6
Проф. д-р АНДРЕЙ ПАНТЕВ – историк, преподавател в СУ "Кл. Охридски"
_____________________
Андрей Пантев и Стоян Налбантов се познават от много години, вероятно от времето, когато Налбантов е следвал във ВТУ, но истинското им приятелство започва в началото на 90-те години, когато двамата се засичат в ММЦ-Приморско по време на "общи акции за сваляне на мадами". Двамата много си допадат поради голямото сходство в характерите, общите интереси и начин на живот – и двамата били бохеми, любители на развлеченията, гуляите, алкохола, жените. Това са били и постоянните им теми за разговор – секс, разврат, алкохол, жени... Споделяли помежду си впечатленията си от тая или оная, с която били преспали и т. н.
Веднъж Налбантов усетил, че Пантев бил хлътнал здраво по една негова мацка – някаква млада рускиня. Пантев не скривал възхищението си от момичето и завиждал на Налбантов: "Бе как успя да я свалиш тая! Басси и мадамата! Направо върха!" Тогава Налбантов решил да му я пусне, като предварително подготвил нещата – успял да уговори момичето да се пусне на Пантев и да му вземе акъла от секс. Казал и на Пантев, че всичко е уговорено и че вече може да й се пусне. Нещата станали според уговорката и Пантев бил възхитен от случилото се. Още в началото по време на флирта, когато останали сами в стаята, мацката му се нахвърлила страстно и започнала да му сваля панталоните. После му извадила оная работа и започнала да му прави фелацио. Сексът продължил и с други варианти, като момичето се вживявало и се правело на много страстно и всеотдайно, въобще държала се така сякаш професорът бил единственият и най-желан мъж в живота й. Пантев бил възхитен, даже потресен от случилото се и говорел на Налбантов:"Какво направи бе, как успя да я накараш?! Ми тя направо ме разби, направо ми взе акъла! Басси путката!"
От този момент Пантев решил да се отблагодари на Налбантов, говорел му:"Да знаеш, направо ще те позлатя! Ще видиш, че аз не съм неблагодарен и умея да ценя услугите." Тогава Налбантов не му обърнал особено внимание и впоследствие забравил, че Пантев щял да му се отблагодарява. След известно време, около 1 година след това, Пантев се върнал от Италия и донесъл на Налбантов подарък – някакво скъпо марково палто от камилска вълна. Изрично казал, че това е подаръкът, който му бил обещал заради услугата, която Налбантов му бил направил. Налбантов бил вече забравил за случая с рускинята и му е било нужно известно време докато Пантев му припомни за какво точно става въпрос. От своя страна Налбантов бил много изненадан, че за такива дреболии могат да се правят такива скъпи подаръци. Това, че му бил пуснал някаква рускиня си е било в реда на нещата, толкова путки са били минали през него, защо да не му услужи с някоя или друга. Явно е, че Пантев бил взел нещата много насериозно.
Оттогава приятелството между двамата се задълбочава. Впоследствие Пантев става кръстник на Налбантов и семейството му. Двамата поддържат постоянна връзка, ходят си на гости в София и Приморско. Междувременно с помощта на проф. Пантев Налбантов защитава дисертационни трудове и придобива последователно през 1994 г. научна степен "кандидат на историческите науки", а през 1999 г. - "доктор на историческите науки". Дисертациите нямат никаква научна стойност, но това едва ли има някакво значение – никой досега не ги е прочел включително и комисията, пред която се е провела защитата. Най-важна в случая е била подкрепата на Пантев – щом той е гарантирал за човека, значи всичко било наред.
Интересното е, че когато става въпрос за проф. Пантев Налбантов не споменава нищо за неговите научни постижения, научни трудове, оригинални научни разработки и пр. За него проф. Пантев е само едно средство за успех, човек с големи връзки и влияние в София, който много му е помагал и на когото много дължи за кариерата си. И най-вече, разговорите касаещи личността на проф. Пантев са свързани изключително със секс, алкохол, развлечения, гуляи, разврат и пр.
Така например веднъж Пантев почивал в ММЦ-то в хотел "Нептун" заедно с любовницата си, някаква негова студентка. Заедно с тях в същият хотел имало и друга двойка техни приятели – един друг професор, който също бил с любовницата си. Казвал се Димитър Бочев. Този професор бил много известен философ и писател на разкази и есета. Бил близък приятел на д-р Желю Желев. През 60-те години Ж. Желев му бил преподавател в университета. В края на 60-те години г-н Бочев избягал в Зап. Германия, където живял около 20 години и след промените отново се завърнал в България.
По време на престоя си в Приморско двете двойки (Пантев, Бочев и любовниците им) прекарвали голяма част от времето си заедно, като към тях се присъединявал от време на време и Налбантов. Веднъж Налбантов и Пантев били заедно в кафе-сладкарницата на хотела и чакали останалите да дойдат при тях. Дошло само момичето на Пантев, но било много разтреперано и уплашено. После разказало какво му се било случило. Била отишла да извика другите двама, но заварила в стаята само проф. Бочев. Той я поканил да влезе, след което заключил вратата и скрил ключа. Момичето много се уплашило, защото мислела, че професора ще я изнасили. Той започнал да си разкопчава панталона, като й казвал да не се страхува, нямало да й направи нищо лошо. После си извадил пениса и започнал да мастурбира пред очите й. През цялото това време професорът наблюдавал реакциите на момичето, която очевидно е била много изненадана и стъписана. Явно е, че тези нейни реакции го възбуждали, но така или иначе той не й посегнал. След като свършил професорът отключил стаята и пуснал момичето да си ходи.
Докато разказвала какво се било случило Пантев и Налбантов буквално се превивали и тресяли от смях. После Налбантов се подигравал на проф. Бочев:"Бе какво си направил ти бе?! Кви са тия сеанси, кви са тия нестандартни изпълнения? Ми внимавай малко! Много си го изплашил това момиче!"
Пантев обаче се скарал на колегата си:"Как не те е срам бе? Ми ти по тоя начин се подиграваш на момичето, унижаваш му човешкото достойнство..." Казал и други такива умни мисли и прозрения, каквито само Пантев бил способен да измисли. Въобще Пантев много мразел да лицемери и открито споделял мнението си, показвал грешките и недостатъците на околните, независимо от неудобното положение, в което ги поставял.
Явно е, че пребиваването на двамата професори в Приморско не било лишено от емоции и случки от всякакъв род. На Пантев му се отдала възможност да си го върне на проф. Бочев, но се случило така, че се възползвал само Налбантов. Веднъж когато цялата компания била в кафе-сладкарницата на хотела, проф. Бочев станал и се запилял нанякъде като дал да се разбере, че скоро няма да се върне. След това станали и момичетата за да се приберат в хотела. Любовницата на Бочев казала, че ще си вземе един душ, на което Налбантов веднага отговорил, че щял да дойде и той под душа. Последвал разговор в тази насока уж на майтап, но Налбантов усетил, че мацката му се слага. В разговора от време на време се включвал и Пантев – започнали да говорят за групови изпълнения, тройки и пр. Когато момичето си тръгнало Налбантов и Пантев започнали да обсъждат положението, как да подходят, как да я свалят, кой да е първи, кой втори като през цялото време Налбантов убеждавал Пантев: "Чуй ми думата, тая е силно вътре! Веднага я усетих. Не видя ли как сама се предлага...Направо ще я скъсаме от ебане!" Като по-млад Налбантов отстъпил на Пантев привилегията да е първи. Пантев тръгнал към стаята на момичето, но много скоро се върнал. „Не мога бе, Стояне, не им става пишката. Я по-добре отивай ти! Ти си младо момче и по- ти прилягат такива авантюри." Налбантов само това и чакал. Изстрелял се в стаята на момичето, влязъл при нея в банята и останалото било ясно – див и необуздан секс под душа.
Веднъж, когато били на някакъв исторически семинар или симпозиум в Русе, Налбантов и Пантев били настанени в един апартамент на някакъв хотел. Тогава докато Пантев правел секс с някаква мадама, Налбантов, който бил в другата стая чувал реакциите му. Пантев бил възмутен, че жената се преструвала на влюбена и страстна и имитирала оргазъм и й се разкрещял:"Какво ми ахкаш и охкаш! Не виждаш ли, че хуя ми е мек и никаква работа не върши? Толкова ли за прост ме вземаш?" Въобще Пантев мразел да го лъжат и лицемерят, ценял откритите и точни взаимоотношения и затова винаги казвал истината в очите на хората.
През август 1999 Пантев дошъл на гости на Налбантов в Приморско и той го настанил в дневната на училището – това е едно помещение до учителската стая, където учителите отсядат през междучасията предимно за да пушат цигари или ако имат повод – за да пият алкохол. Пантев спял на дивана, който за целта бил разтегнат като спалня и застлан с бельо от прислужничката на училището. На вторият или третият ден Пантев поръчал на Налбантов да му намери някоя жена за секс. Налбантов веднага се свързал с някаква местна мутра, който трябвало да докара проститутката. Човекът само попитал каква да бъде – българка, рускиня или гъркиня. Пантев предпочел българка. Когато докарал жената в училището сводникът се държал много грубо с нея и й казал, че професорът трябвало да остане много доволен. Ако нещо се оплачел от нея, щял да я скъса от бой. Преди секса, за да се настроят гледали известно време един порно канал на местната кабелна телевизия. (Телевизорът на училището се намирал в самата дневна, където било и леглото на Пантев). После започнали да правят секс на дивана, като през цялото това време Налбантов седял на няколко метра от тях на един стол и ги гледал.
Пантев бил известен с нетрадиционното си и разкрепостено поведение, постоянно скандализирал околните с изказванията си и с непредсказуемото си и скандално поведение. Налбантов много често е разказвал за един случай когато интервюирали Пантев и той започнал да говори цинизми. Тогава първо взели интервю от един професор, който започнал да обяснява нещо в следният стил:"Пък аз още от малък много обичам историята и реших като порастна да стана историк...". После интервюирали Пантев и той имитирайки предишния професор започнал да говори със същия старчески, флегматичен и изморен глас:"Пък аз още като бях малък... много обичах да еба... и реших като порастна да стана голям ебач." Всички присъстващи се стреснали, камерите веднага били изключени и интервюто спряно. През пролетта на 1999 по време на Косовската криза отношенията на Пантев с управляващите стават много обтегнати. Тогава той открито обвинява правителството за проамериканската му позиция и прави изказвания в подкрепа на сръбската кауза. Някъде по това време се засилва и кампанията на управляващите срещу Пантев с цел да бъде изгонен от апартамента на БОДК, където той живее от много години. Тогава президентът Петър Стоянов стоял настрана от този конфликт и се опитвал да поддържа приятелски отношения с Пантев. На един коктейл двамата се срещнали и президентът се опитал да заговори Пантев като явно искал да демонстрира, че е приятелски настроен към него. Но Пантев само го изгледал подигравателно и започнал да си изтърсва пепелта от пурата в джоба на сакото на президента и му казал:"Пешо, Пешоо, аз с физкултурници не разговарям." (т. е. не си на моето ниво за да разговаряш с мен. Бягай и се скрий някъде).
Пантев гледал на света около себе си като на някакъв голям абсурд, нещо като един безкраен карнавал и тържество на човешката глупост. Постоянно давал потвърждения за това. Оценявал тежкото положение на България и помощите на Запада по следния начин:"Стояне, ами тези хора ни хранят бе! Ний само мързелуваме, лъжем ги че умираме от глад и те ни вярват и работят вместо нас. После изяждаме помощите им и пак ги лъжем, че сме много зле и те пак ни обещават нови траншове и пак работят заради нас за да могат пак да ни нахранят. ТОЛКОВА ЛИ СА ПРОСТИ, ЧЕ НЕ МОГАТ ДА СЕ УСЕТЯТ КАК ГИ МАМИМ?"
136.
136
10.12.2012 10:51:18
0
5
ЖАЛБА

От група родители на ученици в СОУ „Св. Св. Кирил и Методий”

За пореден път ръководството на СОУ „Св. Св. Кирил и Методий” в Бургас показа, че за него няма правила и че личните амбиции на г-жа Рени Николова са над всичко. Въпреки желанието на децата да участват в манифестацията за 24 май и тренировките по време на учебни занятия, водено от емоции, ръководството на училището пренебрегна всеобщия празник и разочарова родители и ученици, като го замести с импровизирано шествие в двора на училището.

Възмущението ни е още по-голямо, тъй като патрон на училището са светите братя Кирил и Методий и отсъствието на възпитаниците му от участие в най-светлия български празник е недопустимо.

Възмутителен е и фактът, че решението е взето еднолично, без мнението на учители, ученици и родители.

Това, за съжаление, не е първата демонстрация на недостижимост и безотговорност от страна на ръководството, но с него чашата на търпението ни преля.

Проваленият финал на учебната година идва след серия от разочарования. Може би това е единственото училище в града, където в началото на учебната година първи и трети клас посещаваха една и съща занималня. Едва след намесата на общината, проблемът беше разрешен. Това е единственото училище в България, където въпреки разпоредбите на Министерство на здравеопазването първокласниците са на две смени. Това е училището, в което умишлено се поддържа едно средно ниво на образование, с цел учениците да не се прехвърлят в по-престижни учебни заведения. Училището, което не толерира и участието на децата в състезания, да не говорим за организация или предварителна подготовка.

Липсва какъвто и да е вътрешен ред в сградата, въпреки че от родителите се събират пари за охрана. По коридорите няма дежурни учители и цари анархия – деца, качени върху радиаторите в коридира, а зад тях широко отворени, необезопасени прозорци. Застрашително се поклащат картини с наполовина счупени стъкла в коридора към стола на учебното заведение. Може би средствата се харчат приоритетно за личен пиар на директорката по местни телевизии и радиа, вместо за образователна дейност и осигуряване на безопасни условия на работа.

Очевидно е, че едно от най-елитните училища някога, се крепи на старата си слава и не се развива по никакъв начин. Не е далеч времето, когато ще остане без ученици, предвид факта, че желаещите да учат в СОУ„Кирил и Методий” намаляват с всяка изминала година. Основната причина е, че вместо с таланта и постиженията на възпитаниците си, то вече е по-известно със своеволията на директорката си.

Похвално е, че се издава училищен вестник, но няма ли учители, които да научат децата на правопис? Ако думата „весник” изписана вместо „вестник” беше сгрешена само на едно място, бихме помислили, че е печатна грешка, но на две места, със сигурност е правописна. На това ли учат децата ни?

На нас ни пука за училището, което възпитава нашите деца! А на вас?

Разчитаме, че ще ни подкрепите за промяна в положителна посока. В противен случай ще бъдем принудени да вземем нещата в свои ръце – най-лесно е да преместим децата си вкупом в друго училище.

С уважение: Група родители

Бургас 24 май 2012 г.



Сподели:
135.
135
09.12.2012 10:30:23
0
5
Из "ЗАПИСКИТЕ НА БЪЛГАРСКИЯ УЧИТЕЛ"
___________________
ВЕСЕЛИН МЕТОДИЕВ - бивш министър на образованието и науката – 1997-1999 г.
Налбантов и Веселин Методиев са лични приятели. Налбантов постоянно парадирал и се хвалел с това приятелство. Понякога карал Методиев, когато имал да му съобщи нещо лично, да го направи чрез Инспектората в Бургас. Тогава Методиев се обаждал на тогавашната началничка на РИО Снежана Пренерова и я карал да предаде на Налбантов някаква лична информация – примерно, че щял да идва в Приморско и искал да се види с Налбантов или Налбантов да дойдел в София за да си поговорят. Винаги, когато по някакъв повод говорел с Пренерова, Методиев я питал: “Как е Налбантов? Какво прави?” Карал я да му предаде много поздрави и т. н. С това Налбантов искал да натрие носа на Пренерова – тя трябвало да разбере, че фактически не тя командвала, а той. Пренерова от своя страна умирала от яд, че Налбантов имал такива големи връзки и много се страхувала той да не я измести от поста й.
Налбантов винаги е подчертавал, че министрите са били все негови стари приятели, на които винаги можел да разчита. Специално с В. Методиев отношенията им са били толкова близки, че заедно са сваляли мадами. Много често е разправял за един случай, когато двамата сваляли две студентки и за целта били наели хотелска стая в един хотел в Китен. Тогава министърът бил с едното момиче на едното легло, а Налбантов с другото момиче - в другото легло.
Общо взето Налбантов не останал доволен от министъра, защото бил много вързан и не можел да сваля мацки - така цялата организация на мероприятието се паднала на него. Този случай Налбантов коментирал така:
"Е как може да е толкова вързан бе, станал цял министър, а не може да наебе една путка!? Ох, докога ще съм жив да ги оправям тези некадърници, докога ще ги нося на гърба си!?..."
Той ако бил министър, какви чудеса щял да направи...
Налбантов поддържа приятелски връзки и с Румен Вълчев – бивш зам. министър на образованието (1997 – 1999 г.). Румен Вълчев открито демонстрира неприязненото си отношение към министър Веселин Методиев, казва за него, че бил много прост, за нищо не ставал. През лятото на 1999 г. Румен Вълчев напуска министерството. Казал на Налбантов, че повече не можел да работи с прости хора. Налбантов се съгласил с него – В. Методиев наистина за нищо не ставал - не можел да сваля мацки: “Как може да е толкова вързан бе?! Станал цял министър, а не може да наебе една путка! Аз, ако бях на негово място какви чудеса щях да направя!” и т. н. и т. н. И двамата си попаднали на любимата тема и плюели министъра…
78.
брат'
134.
135
09.12.2012 10:14:08
0
3
67.
Учител-родител
08.12.2012 14:16:02

Рейтинг:
4
Колежки от камерния хор"В защита на Рени",с диригент В Милева и КГеоргиева
молим Ви сменете репертоара си.Няма да помогнете на Рени,само внасяте между нас -напрежение и храните у нея празни илюзии,че ще се върни. Знаем,че Ви е мъчно,но не за нея, а се страхувате.Колективът не търси реванш. Искахме тя да си ходи и сме
УДОВЛЕТВОРЕНИ.
133.
titi
09.12.2012 10:03:17
0
4
3.
Ела
09.12.2012 06:00:16

Рейтинг:
1
Поздравления, народе! Ликуваме в един глас всички! Чудесно е, че изразихте автентична емоция! Най-сетне - край на страха! И ако тук наистина са се осмелили да пишат действащи учителки от "К.и М.", то това е вече нов по рода си героизъм... На всички, омерзени и осквернени от Рени, както и на това хубаво училище, носещо святото име на братята, пожелавам най-доброто оттук нататък!
72.
Коя е Виолета Илиева?
08.12.2012 20:40:42

Рейтинг:
1
Г-жо Илиева, този текст е бил писан и публикуван много преди вие да станете шеф на РИО, следователно не е бил замислян като удар срещу инспектората и началника му, а е бил представян като един от многото преразказани истории чути от Налбантов. Вероятно сте запознати с текста, наясно сте какви глупости е говорел по ваш адрес Налбантов и въпреки това продължавате да го защитавате. Обяснете ни, в името на какво го правите! Нямате ли поне малко чувство за лично достойнство?
_________________
"... 7-8 месеца по-късно имах назначена проверка от инспектората. Аз естествено бях притеснен дали ще се представя добре. Тогава Налбантов ме успокояваше по следния начин: "Не се притеснявай! Разбери, тази инспекторка не идва при теб – тя идва при мен, за да я чукам". Т. е. проверката била фиктивна, само повод за осъществяване на любовна среща. Инспекторката се казваше ВИОЛЕТА ИЛИЕВА – специалист по професионална подготовка. За целта Налбантов състави един много сложен сценарий, по който трябвало да протече проверката: Когато инспекторката дойдела те щели да се заключат в дирекцията, той щял да я напие с алкохол, за да се поотпуснела и след това щял да я съблече и да правят секс. През това време аз трябвало да си карам часовете нормално, както винаги. Към 11 ч. след като часовете ми свършели трябвало да вляза при тях в дирекцията. Те вече щели да са свършили със секса, щели да бъдат облечени и да ме чакат, за да направим разбор на часовете ми и да попълним необходимата документация, все едно че наистина е имало проверка.
Право да си кажа, тогава му повярвах. Мислех си, че всичко ще мине така, както той го е предвидил по сценария. Дори не ме интересуваха моралните аспекти на въпроса. Единственото, което исках, беше тази жена да не влиза в часовете ми и затова искрено се надявах "сценарият" да се осъществи...
За съжаление "сценарият" не се осъществи (то кога ли съм имал късмет). Инспекторката дойде и си проведе проверката по най-прецизен начин. По нищо не личеше, че проверката е фиктивна или повод за осъществяване на любовна среща. Иначе Налбантов казва, че когато останал с нея насаме в дирекцията я бил понатиснал, хванал я тук-там за тялото, но не срещнал отклик и затова я оставил. Според мен много по-вероятно е инспекторката да го е отблъснала още при първите му опити за интимен контакт. Впоследствие, когато станеше въпрос за Виолета Илиева Налбантов се опитваше да наложи мнението, че уж тя много го търсела, но той не й обръщал никакво внимание и затова тя му била обидена. Като цяло това противоречи на стандартните му коментари относно служителките от Инспектората, които общо взето звучат по следния начин: "Тази съм я чукал, а тази не съм я чукал. Тази ми се натиска, ама нямам време да й обърна внимание..." Ясно е, че между Налбантов и Илиева е нямало нищо интимно, а само намерения от негова страна, които така и не са се осъществили."
71.
Бой последен е този!
08.12.2012 19:30:42

Рейтинг:
3
От преждеговорившата става ясно, че се случва нещо необичайно зад кулисите на това уволнение. Въпросната Рени все още не се е предала и води бой... до последната капка кръв. Пустия му кокал, трудно се дава! Моля информираните, дайте повече сведения за случая, за да станем и ние свидетели на тия последни и отчаяни опити на Рени да задържи кокала! Извикайте и рефер ако трябва - да брои за нокаута!
70.
РЕНИ
08.12.2012 18:11:14

Рейтинг:
4
Сти
132.
12345
09.12.2012 09:58:52
0
3
0.
РЕНИ
08.12.2012 18:11:14

Рейтинг:
4
Стига с тази манифестация?! Не разбрахте ли ,че тя бе капката ,с която преля гневът на родителите.
Стига да търсиш вина в Ананиева и Илиева,не са ми приятелки,но поздравявам Илиева.
Оплакваш се ,че "6 месеца живееш в психологически стрес".Нас повече от десетилетие'ежедневно ни стресираш и
мачкаш.Сега пак продължаваш да ни плашиш с решението на съда и твоите приятелки да ни изнудват да правим подписка в твоя подкрепа.
Знаем как се вземат решенията и как ни караш да ги изпълняваме.Сега Казваш,че ние решаваме ,а ти горката изпълняваш нашите решения.Е това, ако не е ЦИНИЗЪМ?!!
Чистачките и техниците сега споделят как ги използваш,като домашни прислужници.
Рени,приеми факта,че няма да си директор.Това което правиш сега не е сила на духа,а липса на капка достойн - иство и ...
Не унижавай приятелките си, не ги вкарвай в циркови изпълнения.
Приеми реалностите и си НАУЧИ УРОКА.
69.
Сбогом Рени!
08.12.2012 15:46:12

Рейтинг:
2
Ко
131.
12345
09.12.2012 09:57:13
0
4
65.
Директорска болест
08.12.2012 08:58:52

Рейтинг:
2
Директорката ви е страдала от т. нар. "директорска болест". Тя е характерна най-вече за директорите на училища, които ако се задържат дълго време на поста си изперкват. Вижте аналогичен случай с директора на СОУ - Приморско:
_______________

Из "ЗАПИСКИТЕ НА БЪЛГАРСКИЯ УЧИТЕЛ" - или българското образование такова, каквото го видях...
______________
Налбантов живее в състояние на постоянен страх – мания за преследване или нещо подобно. Той е крайно подозрителен към учителите. Смята, че те са неговите главни врагове. Това били хората, които му желаели злото и постоянно мислели как да го свалят от директорския пост. Във всяко тяхно действие той съзира скрита заплаха за себе си. Затова постоянно следи учителите и иска да разкрие “скритите им замисли” и “коварни планове”, които те крояли против него.
В тази връзка Налбантов не търпи чуждото мнение. Иска всичко да е под негов контрол, да е предварително съгласувано с него. Затова не понася, когато по време на събрания някои учители изкажат някакво собствено, независимо или критично мнение. Това се възприема от него много болезнено, като предателство, едва ли не като покушение срещу живота му. Как можело някои си сульовци-пульовци да си изказват мнението!? Кои са те че да му дават акъл на него – НА САМИЯТ ДИРЕКТОР!? Цял ден Налбантов не е на себе си. В такива моменти се затваря в дирекцията и подтиска мъката си като се налива с алкохол. Обикновено това става в присъствието на определен кръг негови хора, които го успокояват. Основната тема за разговор е поведението на “заговорниците”. Как не ги било срам, кои са те, че да имат претенции, що не си налягат парцалите. Налбантов е направо разярен и дава пълна воля на чувствата си: “Ще ги унищожа бе! Ще ги убия бе! Направо ще ги смачкам тия боклуци! Ще запомнят те кой е Стоян Налбантов! Тия хора трябва да разберат – аз съм директора в това училище и каквото кажа аз това ще става!…Какво повече искат тия хора бе!? Работа им давам, заплата им давам. Ако не съм аз ще умрат от глад. Толкова много съм направил за тях! Как може да са толкова неблагодарни?!” Учителите, за които става въпрос и които Налбантов възприема като заговорници и негови лични врагове са З. Гайкова, Н. Тодорова, П. Пеева, Р. Бъчварова, П. Пеев, Д. Рашева (последната вече не работи в училището) и др. Обикновено в такива случаи “заговорниците” не разбират какви големи мъки са причинили на директора. Те просто са изказали някакво свое собствено мнение без да влагат в това някакви лоши мисли към когото и да е – най-малкото към Налбантов и затова не могат да предположат, че са направили нещо нередно.
В тази връзка много комичен е случаят с Петя Пеева. Нея Налбантов я мрази, само защото му сядала на стола в учителската стая – става въпрос за стола на председателското място, откъдето Налбантов ръководи педагогическите съвети и другите мероприятия в учителската стая. През междучасията и въобще през останалото време, когато няма събрания, на този стол обикновено сяда Пеева. Това се възприема от Налбантов като провокация и предизвикателство срещу него и властта му. Така Пеева му се била подигравала, смята той. “Коя е тя, че да ми сяда на стола бе!? Как може да има такава наглост, да сяда на стола на директора – НА САМИЯ ДИРЕКТОР!?… О неее, тя ще разбере с кого си има работа! Направо ще я унищожа! Тия хора трябва да разберат – един директор има в това училище и тоя директор се казва Стоян Налбантов!”… Но Пеева не знае какви “големи” недоразумения е предизвикала и продължава да си сяда на въпросния стол. Проблемът идва и от това, че няма кой да й каже да не го прави.
Явно е, че при Налбантов са налице симтомите на т. нар. “директорска болест”. Според някои мнения това не е болест, а един вид професионална деформация, но повечето специалисти са на мнение, че “директорската болест” си е чиста проба шизофрения и то в една от нейните тежки форми. Болестта се проявява рано или късно при хората на ръководни длъжности. Всеки, който е общувал с директори е забелязвал, че в определен момент тези хора започват да издишат и да превъртат – нещо им става. Обикновено първите симптоми се проявяват до два-три месеца след като лицето е било назначено на ръководния пост. Именно през този период познатите на болния констатират, че той много се е променил и вече не е същият човек както преди. Това е в резултат на някакви трансформации в мозъчната кора на болния, които го карат да загуби способността си за логически разсъждения и адекватно чувство за реалността около него. Болният започва да живее в някакъв илюзорен свят, който няма нищо общо с реалността. По цял ден прекарва времето си като се възхищава от себе си и се самовъзвеличава: “Как може да съм толкова гениален! Как може да съм толкова велик! Ако не съм аз светът ще пропадне!” Иначе болният е сериозно загрижен за съдбата на околните. Той най-искрено се чуди: ”Какво щяха да правят другите, ако мене ме нямаше! Добре, че съм аз, иначе без менe са заникъде!” Най-искрено той споделя с подчинените си какъв голям късмет са имали с такъв способен шеф като него. И най-важното, той си вярва, че е така. Непрестанно мисли по този въпрос – как можело неговите подчинени да са такива големи късметлии… Болният изцяло загубва способността си за водене на нормален разговор, за диалогичност, за водене на спор с излагането на необходимите доказателства и аргументи. Той е абсолютен монологист, признава само собственото си мнение, собствените си доводи и аргументи, а другите хора… те трябва само да го слушат и да изпълняват. И ако някой се осмели по непредпазливост да му противоречи, става нещо страшно. Тогава болният загубва контрол върху себе си и изпада в някакъв необуздан и първичен бяс. Започва да крещи, да вика, да заплашва. Държи се като малко дете, на което са му взели играчката. В такива случаи трябва да му се извиниш, да му върнеш “играчката” и да кажеш, че повече няма да правиш така – иначе тежко ти, с тебе е свършено… Последиците от тази болест са много тежки. Постепенно болният изцяло загубва човешкия си облик. Той вече не може да изпитва нормални човешки чувства, защото целият му живот е подчинен на една болезнена фикс-идея – как да се задържи на власт, как да властва над другите. Нищо друго не го интересува, защото ако не е на власт животът му загубва всякакъв смисъл… За съжаление тази болест е нелечима, или поне, не е известно някой досега да се е излекувал от нея. Възможно е един ден науката да измисли лекарство против рака, но против “директорската болест” едва ли ще измисли нещо.
64.
joro
07.12.2012 19:43:28

Рейтинг:
2
И на Н
130.
130
07.12.2012 20:32:22
0
4
а някой трябва да ги вкара в правия път, защото не е само тая директорка, която е правела каквото си иска. Време е да се помисли наистина за мандатност на тази длъжност. Ето една статия на Блиц за проблемите с директорите:
-------------------------
Представители на националното ръководство на училищния синдикат „Подкрепа” заявиха, че никой не може да контролира училищните директори. Бяха цитирани случаи в които директорите на някои училища грубо нарушават закона и никой не им търси сметка. Мнението на синдикалистите е, че трябва да се премине на друга система за избиране или назначаване на директорите и тя да бъде мандатност.

Лидерите на учителския синдикат „Подкрепа” Илиян Петров и Георги Жожев разказаха как СУ „Петър Берон” – Тополовград, директорът задължил подчинените си да си пускат отпуск за Деня на народните будители, когато за цялата страна този ден е почивен и учителите не са длъжни да са в училище.

В други училища директори уволнявали и назначавали по свое усмотрение, което е в разрез с правилника. И това са предимно директори, които нямат необходимият опит да заемат такъв пост.

Освен това делигираните бюджета дават право на директорите да заплашват непослушните, да им намалят заплатите или направо да ги уволняват. Големи нарушения се допускат и при извършване на капиталните ремонти защото такова перо в делигирания бюджет няма.

Според учителския синдикат „Подкрепа”, 4 000 са директорите, които просто са заковани за постовете си и кадърни или не, никой не може да ги мръдне от там. Призива към присъстващите на срещата учители беше да не си мълчат, а да уведомяват съответните органи за подобни нарушения.
129.
свърши се
06.12.2012 11:57:04
0
5
В понеделник Рени Николова е била освободена от длъжност.Общинските и регионални началници свършиха перфектно работата си.
128.
sashko
18.09.2012 20:36:29
5
1
Kak gi mislite takiva?Tova tuk sa xora,koito se chudqt kakvo da pravqt po cql den i rovqt kato mishki v internet... Mnogo ste jalki...
127.
брадър
17.09.2012 16:51:48
0
7
Имайте търпение.Рени Николова ще влезе довечера във Вип Брадър с тайна мисия-да заблуди останалите в къщата че е Памела Андерсън.Да я гледаме по Нова от 20.00 часа.
126.
debelanka
16.09.2012 20:29:58
0
1
Чедо, Бог не иска бърборене,
чисто сърце иска и простота..”
125.
родител-учител
15.09.2012 18:53:06
1
6
НЕОБЯСНИМО е бездействието(от страх,
безсилие и т.н.) на общински и регионални началници отговорни за образованието в Бургас.Защо не отговарят на обществената
потребност за промяна,към по добро,
в училище"Кирил и Методий".
Продължават да толерират директор,
на който от всякъде му личи "КАПАЦИТЕТА" и никой не може да му отрече "КАЧЕСТВАТА". Честит ни 15 .09.
124.
bolen mozuk
10.09.2012 15:16:55
1
1
добре че са децата ,че някои хора щяха да бъдат отдавна изритани и разкарани,без този свой коз..отвратително е да използваш дете заради собствена облага и да не бъдеш изоставен...и стига с този патос...нямаш ли свой личен живот???
123.
Негово Величество Детето
10.09.2012 14:47:24
0
9
Всяко дете е Божи дар за своите родители,денят,в който то се роди е най-прекрасния за тях.Спомнете си за тези хора,които с години се мъчат да заченат и родят дете,а не могат.Отговорност е да създадеш и възпиташ това малко човече,за да стане то достоен гражданин,да живее достойно и отговорно своя живот.И,вече пораснало това малко и невинно създание прекрачва с трепет училищния праг,вълнува се от неизвестното.Тогава обаче,без да има вина то става жертва на неудовлетворени и психично обременени възрастни,които нямат никакво място в училище,поради простата причина,че не могат да контролират емоциите си.Но,за съжаление те заемат ръководни позиции какъвто е случая и с директорката Рени Николова.Много са нейните грешки,но,мили хора,не мислете за нея повече,има кой да я съди.Тя трупа грях след грях,гаф след гаф,вярно,досега винаги е изплувала,но ще има и следващи гафове, които няма да й бъдат простени.Господ бави,но не забравя!Не мъчете повече мозъците си с мисли за тази отвратителна,нагла,злобна,арогантна и психирала жена!Живейте си живота,защото той е само един.Господ нека благослови нашите деца,защото те са нашето богатство!
122.
luda
09.09.2012 21:44:46
0
0
Тя ще се пенсионира,ама ти ще си умреш от яд и злоба,че нищо не зависи от теб...едно нереализирано НИЩО....:)
121.
няма как
09.09.2012 18:39:52
0
7
Примирете се,простосмъртни,Рени Николова ще си се пенсионира тук,въпреки вашето несъгласие.Ще й отправят ,,забележки,, ще я ,,предупреждават,, ама това е тя-Вечната Амбър.
120.
Тони,пловдивско ченге"
08.09.2012 20:22:47
1
0
Заявила е категорично"...турско да стане,ще си остана директор...".Така,че Данчето,Вилито,лудата,злобната,завистливата,грозната,нещастна жена,както и 1115 родители,баби,братовчедки и всички други надежда за промяна оставете.Това е положението ..........................
119.
psixo
08.09.2012 18:51:47
0
0
dostoen otgovor za edna luda...v teb 30 dushi li jiveqt?gorkata....poludqla,da stoi samichka vkushti,dokato drugi paluvat....xa-xa-xa
118.
.Ана
04.09.2012 14:26:47
0
2
Пардон-116
117.
.Ана
04.09.2012 14:24:25
1
5
Напротив,тук пишат над 30 души-в това число действащи учители,родители на потърпевши ученици и самите ученици,съселяни на Рени Николова от Твърдица и др.отвратени от порядките в това училище.Така,че,115,не пиши глупости,знаем точно коя си-една неуспяла поетеса от циганската махала,засега няма да се занимаваме с теб.
116.
.Слава
02.09.2012 21:34:02
1
1
115 коментара,написа от една и съща злобна и луда жена,но под различни имена......?????????????????????горкото й семейство...чудят се къде да избягат,но отърваване от тази напаст няма....нещастници....
115.
семкаджиите от Твърдица
06.08.2012 12:45:16
1
9
Как тъй туй,дебелото Рачи ша продава семки тука бе,ний не си даваме бизнеса!!!Той си ни е почтен,не щем Радка да ни го омърси и него!!!Нека ходи да копае на нивата,хем ша отслабне!
114.
брат'чедката
06.08.2012 09:35:39
0
11
Не тъ щът,не разбрали мо? Много яко драпаш за този пост,голям келепир ли е? Ела си,мястото ти е в Твърдица.Шъ продаваш семки,кат тейко ти бай Минчо семкаджията.Добър бизнес е, шъ ти отива.Не разбра ли колко струваш???
113.
защо
06.08.2012 08:11:25
0
10
Всъщност защо Радка Николова се прекръсти на ,,Рени,,?!Това комплекс ли е?
112.
Към майките
06.08.2012 07:55:11
0
10
Имам добра идея-защо ние майките на учениците от това училище при следващ гаф на Рени Николова или на някой от учителите не извикаме хора от СКАТ-да направим едно предаване при Георги Дражев от ,,Антимафия,,!Той ще ни реши проблема,ще даде гласност.Защото на територията на училище ,,Кирил и Методий,, в Бургас действа училищната мафия!!! Начело с баба Цоцолана от Твърдица!Виждате,че отново й се размина,за пореден път,кмета Николов стоял плътно зад нея,съответно нито Инспекторат,нито груповите жалби на майките ще помогнат.дайте да го задействаме!Децата си не сме ги намерили на улицата,за да позволим на Цоцоланата и нейните роби да ни тормозят децата.
111.
майка
06.08.2012 07:38:58
0
11
Да,родителите на учениците на тези учителки,които са приятелки на противната директорка също имат какво да кажат.Най-големия урод от началните учителки в това училище е С.Радева,не е само тя,разбира се.Та този урод си пълни паралелките,защото има няколко приятелки и роднини-детски учителки в централните детски градини.И,когато групата завърши предучилищна-направо цялата отива в класа на Силвето Р.Но,съвсем скоро започват проблемите на децата,особено на тези,които не са финансово симпатични на госпожата и родителите им не са от подлизурковците.Спомням си един баща искаше да я бие-беше обиждала и унижавала детето му пред всички.Ако обаче има писмено оплакване от родител срещу Силвето-всичко се покрива-противната директорка потулва нещата,а Силвето принуждава родителите да я подкрепят писмено,и те го правят,заради своите деца.Съответно детето е набройкано,всички деца са настроени от госпожата и го гаврят,за да й се харесат.От друга страна родителите на всички от класа са настроени,отново от госпожата срещу родителите на жалващото се дете.Жалбите не помагат-Радева спретва декларация,че детето е проблемно,че родителите му лъжат,и то няма друг избор,освен да бяга от това проклето училище.Тук е мястото на Радка николова да реши проблема,но вместо да го направи,тя отговаря на майката,цитирано:,,И до МОН да пишеш,и до Лондон-никой няма да те чуе!,,Освен това Силвето дава частни уроци на свой ученик,което е противозаконно.Това става,разбира се,с одобрението и знанието на директорката,която при евентуална проверка по сигнал дори показва разписана декларация,че съответната учителка не дава уроци на свои ученици!!!Да не говорим пък,че колежка на Радева от занималнята е припадала в учителската стая след скандал с нея,викали са бърза помощ.
110.
несъвместимост
05.08.2012 18:04:16
1
11
Радка Николова и достойнство-две несъвместими понятия...тази Цоцолана има в изобилие наглост,арогантност,безпринципност,а достойнството й е дефицит!
109.
Радке
04.08.2012 16:56:44
0
11
Много блъфираш!С този си близка,с онзи си приятел,всички шефове са твои хора и ще те защитят.А те някои не те познават .Колегите "всички стоят зад мен" ,ама ни събираш подписите,чрез зам.директора и ни напомняте,че трябва да те подкрепим.Като си на зор,търсиш колектива."Човек на честта съм"знаем,че и родителите на учениците на твоите приятелки могат да те "подкрепят". Знаеш ли какво значи достойнство?
108.
твърдишка тояга
03.08.2012 13:24:58
0
11
много ми е забавно с тая радка,знам я от дете,селско момиче,простовата,тъпа и проста.след развода стана комплексарка.раде,пак ще те поканя да си дойдеш в твърдица,ела са ма душка.да знаеш колко ще ни е забавно.такаили иначе в бургас те не щат.ела си ма молим те,липсваш ни.
107.
Радка Рени Николова
01.08.2012 15:05:07
0
11
Ама вий,простосмъртни що не мирясате най-сетне и не спрете да ме тормозите?! Казах ви-аз съм ВЕЧНА,имам диплома за евродиректор и все още не се е родил човека,който ще ме уволни!!!И да се роди,и него ще надживея,ха-ха!Една е Рени от Твърдица и кмета е неин пророк!Какво от туй,че има оплаквания от мен,какво от туй,че в моето училище има доста проблемни непрофесионалисти,мои роднини,дреме ми на тутурудката.Що да не сложа синчета ми за учител по френски в училището ми,той нали е икономист,все ще научи простите деца на малко френски,ако пък срещне трудности-аз ще му помагам,владея този език до съвършенство.Що пък се впечатлявате.Когато събирах по 5 лв от всяко дете /общо се събраха 5000 лв/ за банкет ,вярно,поизлъгахме родителите,че са за ремонт на сградата,е,имаше и такива дето мрънкаха,че били деца на разведени или самотни майки и нямали,ама,ще намерят,къде ще ходят,от мойте лапки нема отърване.Сега пък реват,че съм забранила 24 май,абре,простосмъртни,на кой му дреме,че децата ревяли и си искали празника!Ходете да се надбягвате!!! И нови гафове ще правя,ама нали си имам гръб-не ми дреме,на който не му отърва-да не си записва сополанкото при мен,това учмилище си ми е бащиния!
106.
гражданка от бургас
01.08.2012 13:16:46
0
11
много жалко за кмета в този случай,толкова ли ниско е паднал,язък че хората му гласуваха толкова голямо доверие.не се ли срамува ,че неговото име се злепоставя от една никаквица,кой е по важен да защити един боклук пред едни деца,учейки в училището където майка му е градила с авторитет,не го ли обижда това.явно не го интерусуват децата,нито училището което се срива,където е учил и той.не се ли страхува заради един боклук,да не гласуваме на следващите избори за него.явно не.много жалко за него.
105.
съселянка от Твърдица
01.08.2012 12:34:29
0
11
Да се върне Радка в родната Твърдица,отредили сме и почетна длъжност-директор на ,,Градини и паркове,,,да остави на мира хората в Бургас и да спре да се излага!Вече разбрахме,че и кмета Николов се излага заедно с нея,ама какво да прави-кръвта вода не става,щом домакинът е негов /а роднина,така кажете!А тези институции докога ще спят?!Затова Радка пиратка си развява байряка.
104.
жалко
01.08.2012 11:28:43
0
10
Жалко,много жалко за децата в това училище...то отдавна се е сринало,и ще става още по-зле,защото ще има още много проблеми,а жалбите на родителите няма да бъдат чути,докато РАДОРЕНИНИЗМЪТ е в действие...
103.
приятел
31.07.2012 20:38:21
0
10
102 вероятно сте прав .Госпожата се хвалела,че той е защитил за аферата с 5 лева и пак ще е защити,защото на финансовите документи, до нейния подпис стоял и този на негова роднина-домакин или др.Инспекторатът нямал основание да е накаже и затова щяла да ги осъди.Дългото бездействие на институциите и създаде чувство за безпогрешност,недосегаемост,безнаказаност.Не е ли уволнят училището се срива
102.
сериозно ли?
29.07.2012 13:43:45
0
10
Само предупреждение ли?Нали когато събра 5 бона от децата и ги изядоха и изпиха в ресторанта,а родителите пропищяха и се жалваха до Инспектората наказаха тази нагла селянка със ,,забележка,,!И това уж беше последно,следваше ,,уволнение,, ако отново сгафи!Нямам думи,тази дебелана я признах отвсякъде,яки връзки изкара,разбрах,че кмета Николов е неин човек,затова винаги присъства на откриването на учебната година.Тежко и горко на децата и техните родители...още много разплакани ще има!!!
101.
хора
28.07.2012 20:40:55
0
10
Последно сбогом?Да,ама не.Пак и се разминало с някакво си предупреждение. Прав е родителя-учител,че няма кой да е накаже.Представете си какво става от тук нататък...
100.
Последно сбогом!
27.07.2012 14:32:00
2
10
,,Луда директорка забрани шествие за 24 май,разпусна учениците и разплака родителите,,-защо и този гаф се размина на Рени Николова,бивша Радка,докога?!Почивай в мир,Рени Николова,ти и твойта свита от верни гъзоблизци,неквалифицирани и проблемни,но назначени от теб на ръководни длъжности в твоето училище!Бог да ти прости греховете!
99.
Вечната Амбър
27.07.2012 10:40:27
2
10
Никога,никагда,невър,йок,хич,ама хич нема да си я подам оставката,мечтайте си!Аз съм до пенсия тук,не разбрахте ли!!!Имам си здрав гръб,ядосвайте се,бледолики,няма да ме махнете!Каква Твърдица,аз да не съм от село!
98.
братовчедка от Твърдица
26.07.2012 20:26:36
2
10
Рени,бургазлии не можаха да те оценят.Подай си оставката и си ела в Твърдица,хем ще се грижиш за майка си,хем ще гледаш градинката с лавандула.Ще ти се радваме.Чакаме те пред табелата Твърдица.
97.
ХУЛИ
14.07.2012 21:53:35
9
5
Не е почтено да се хулят училища и директори!Директорьт и учителят са авторитети!Не може всякакви да си позволяват да ги критикуват!Както се казва - всяка жаба да си знае гьола!Едно време имаше уважение кьм тази професия, а сега има криворазбрана демокрация.
96.
*********
14.07.2012 21:46:50
1
1
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
95.
майка
05.07.2012 21:23:32
2
8
факта си е факт.друго не се очакваше.жалко за децата,да бъдат свидетели на такива сцени,позор за всички.до един са виновни.нов конкурс за всички,да се отсеят,и да се даде начало с друг екип от честни,морални,учители които обичат децата.ДА БЪДЕШ УЧИТЕЛ Е ПРИЗВАНИЕ.
94.
факт
05.07.2012 07:14:24
2
7
Евродиректорката завоюва нов"успех"не само за училището,но и за региона.Записаните ученици в паралелката по изобразително са чувствително под изисквания минимум-18 .Според закона за образованието тя трябва да бъди закрита.Тъжен факт!
93.
ДО 90
02.07.2012 15:03:04
2
10
ВИЕ МАЙКО КАКВО ИСКАТЕ ОТ ДВЕ ДЪРТИ ПАРЯСНИЧКИ
92.
!!1
02.07.2012 11:34:22
0
10
Не знам колко вони СОУ "Кирил и Методий"-Бургас ,но СОУ-Средец със сигурност вони,но само на РИО не им мирише.Защо изобщо се назначават такива недоразумения не само на образованието ,ами и на природата.Няма проверка и контрол от никого.Училището й е бащиния.Ако конкурса е честен тя никога не може да се класира.Но съмняваме се в това,наверно теста ще и бъде даден предварително,или квесторите ще бъдат инструктирани да и подскажат,но рано или късно всички чадъри ще се скъсат!!!!!!!!,само мафиотите ако можеше да изчезнат.
91.
глад народен-глас божи
01.07.2012 11:49:51
0
8
Мале, радке, да си одиш от това училище, че си срам за всичко, що се нарича просвета и култура българска! Ще изхвърчиш, думата си давам, аман от твоите простотии и нискоинтелигентните ти защитници, по-долни и от теб самата, защото са на цялата си простотия и гъзолизци...Около теб вони, рени, на мърша и отрова!
90.
майката
28.06.2012 21:40:56
0
6
Обръщението ми е към Катя Касабова, за която мислех, че наистина е переде и си казва нещата такива каквито са...Но...уви...поредното ми разочарование: как може госпожо Касабова, след мощния и почти успешен старт на кампанията антирадка-патка да направите това интервю с Ренито/рачето, което граничи с тоталната сервилност (от ваша страна)...Излезе, че последната дума е на Радка-патка и тя наистина е човек на честта. Имам деца в различните класове на това училище (защото то ми е в махалата, защото децата ми не пресичат опасни улици и защото тяхната безопасност е най-важна за мен) и искам да отбележа с цялата ми отговорност и обективност, че това училище се разкапва пред очите ни, децата подлежат на развала и въобще...Как може тази да е директорка!!!
89.
родител-учител
24.06.2012 16:59:47
0
7
Рени "държи в ръцете си"много хора.Например инж.Венцислав Ананиев е назначаван в "КиМ" за преподавател по информатика(най-вероятно на втори трудов договор,инак си работи в техническата работилница на ВХТИ).Рени преподава на дъщеря ми в 12 клас ,учудващо за мен,по география и икономика и представете си по арт педагогика.Взела е от тези часове,при наличието на квалифицирани преподаватели-за да си осигури лекторски или да избива комплекси.Това е със знанието на РИО.КОЙ сега да е накаже?
88.
към 86
21.06.2012 19:45:40
0
8
Не само,че не защитихме детето,но и подписахме декларация,че то лъже!!! А децата бяха само във втори клас!Не искам да си представям през какво преминаха Роси и нейните родители!В това училище така се решават проблемите-принуждават се я родителите/когато сгафи учител/,я учителите/когато сгафи директорката/ да подписват декларация,която се представя на проверяващите органи и-няма проблем!
87.
*********
21.06.2012 18:18:29
0
7
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
86.
*********
21.06.2012 16:31:28
0
8
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
85.
Смехория Смехуркова
15.06.2012 16:23:37
1
10
Миме,объркала си нещо,не ти е вярна информацията-вампирчето е брат на Радка Рени Николова,това се доказа и го съобщиха в новините снощи,ти нещо не си разбрала.
84.
mima
15.06.2012 13:32:24
1
9
Namereniia vampir v Sozopol e bratovched na Veoleta Ilieva
83.
до началниците на Рени
15.06.2012 07:12:37
1
11
В Бургас има ли човек, който да не знае,че Рени на работното си място е полезна само за себе си и вредна за училището и образованието?
82.
за П Стаматова
14.06.2012 18:12:27
0
8
Не сте забелязали нещо много съществено-интервюто и статиите са повод за обсъждане морала на приятелката Ви.Кое от написаното не е вярно?Ученици,родители и учители са свидетели на нейните "изпълнения".На Ваше място бих се срамувала от нея.
81.
Пег Бънди
14.06.2012 16:57:15
0
10
Как да застанем открито със собственото си име тук,след като знаем на какво ще бъде подложено детето ни,ако се опълчим явно?А, ако действащ учител лъсне тук със собственото си име-също е ясно-изхвърча на момента!Просто искаме уволнението на Николова,това училище потъва!!!И какво си мислиш,79,че хората,коментиращи тук си нямат друга работа,освен да висят пред компютрите?Не си ли задаваш въпроса дали пък тази злъч е основателна,дали хората ,ако нямаха основание щяха да стоят тук,вместо да си прекарат по -приятно времето!!!Като например да пийнат по една биричка край морето.Стига РАДОРЕНИНИЗЪМ!!!
80.
П.Стаматов
14.06.2012 16:14:20
0
9
,,Рада Рени Николова е най-новия срам за бургаската просвета,,-казано накратко,но абсолютно вярно.Цоцоланата е най-безпринципната,безнравствена,нагла и некомпетентна директорка,която някога е била на чело на бургаско училище.Допреди нея К.и Метидий беше елитно училище,което в момента е пълен батак,защото Нещото е назначило куцо,кьораво,сакато в училището,защото са и роднина,е,нямат нужната квалификация,ама какво от туй.Послушни са,покриват Цоцоланата при всеки неин гаф,и това е.Децата-кучета ги яли.Но за едно си права,адаш-истината няма да възтържествува,защото учителите са уплашени и не смеят да протестират,чучелото ги държи здраво,криза е и те се притесняват за хляба си.Затова я покриват.
79.
п.стаматова
14.06.2012 16:01:07
11
2
Браво на всички коментиращи!
Толкова дълбоко сте огорчени и осквернени от поведението на г-жа Р.Николова, че чак ви е срам да застанете зад собственото си име и за това пишете /по-точно изливате злъч и зелена течност от носа ви тече/ под псевдоними.
И именно защото на никой не му стиска да застане зад собственото си мнение и с достойнство да го изкаже никой няма да отговори на въпросите ви и истината, за която жадувате няма да възтържествува. И какво толкова лошо се е случило, като празнували в двора на училището?
78.
Любопитна
14.06.2012 10:03:11
0
9
Вярно ли са правили пак подписка срещу Рада Рени,то и друг път родителите сме се надигали,но никой не ни чу,сега съм пролуснала тази/поредна/ подписка,а ,както казвате,и тя е потънала в небитието!!!
77.
майка
14.06.2012 07:08:31
0
6
71 и75 -прави сте!Не разбирам какво значи 'следващия път"-до пенсия ???От нас родителите събираха подписи за сбогуване с Рени.Къде потъна,кой е скри?
76.
майка
13.06.2012 20:01:17
0
5
наистина вече 2 седмици пълно затъмнение.тази наистина циркаджийка,се прави велика,но тук имаме вина и обществеността защо я търпим.следващия път жива верига.тази жена е родена да руши,не и да гради,това на което е отишла наготово.
75.
Драги ми Смехурко
13.06.2012 19:16:55
0
8
Ама вижте и погледа само на Рада,погледнете снимката-с този паднал клепач има вид на попрекалила с алкохола,още като я види човек първото нещо което забелязва в нея е този надменен поглед,облеклото й-като на жрица на любовта,обаче в пенсия и арогантното й поведение,сякаш света е неин.И,чукай на дърво да не ти се наложи да опреш до нея,защото детето ти има проблем- жалбите ти не ще помогнат,проверките ще са проформа и ще се окаже,че всичко е наред и проблем няма.Тя е фатална грешка,която трябва да бъде поправена!
74.
Любопитна
13.06.2012 17:38:26
0
8
Защо вече близо 2 седмици всички мълчат,а ние сме в неведение за развитието на нещата с директорката-шут?Защо проверяващите мълчат!?Явно това куку ще си остане директор,което е възмутително!Навън НИКОЙ нямаше да остави това същество да си развява байряка-отдавна щеше да е дисциплинарно уволнено!Радке,Рени,ходи си в цирка!Пък после намини и към психото.
73.
Бургазлийка
13.06.2012 16:22:10
0
7
Исках да кажа ,,всъщност,, не съм неграмотна като Радка!
72.
Бургазлийка
13.06.2012 16:20:38
0
8
Наистина,71,това нейното са комплекси.С гордо вдигнатата глава компенсира.Освен да я наплюваме заслужава и да я замерваме с презрели домати,или яйца.А може и с камъни.Всъщнос,най-добре с камъни,така ще се отървем от нея,то иначе от МОН няма да ни отърват скоро от това плашило!
71.
ДО 69
13.06.2012 15:46:08
0
5
АЗ ЛИЧНО НЕ БИХ СЕ НАРЕКЪЛ ПРОСТОСМЪРТЕН,ТОЧНО ТАКИВА И ПОВДИГАТЕ САМОЧУВСТВИЕТО,А ЩО СЕ КАСАЕ ЗА НЕЙНАТА ВДИГНАТА ГЛАВА ТОВА Е НАГЛОСТ,И КОМПЛЕКСИ.ТЯ ЗАСЛУЖАВА ВСЕКИ КОЙТО Я ПОДМИНЕ ДА Я ПЛЮНЕ.ТЯ ЗАСЛУЖАВА ТОВА.ЖАЛКО ЗА МОРАЛА В МОН,МИНИСТЕРСТВОТО-НИЕ ХОРАТА ОТ БУРГАС И НАШИТЕ ДЕЦА НЕ ЗАСЛУЖАВАТ ТОВА.
70.
наивница
13.06.2012 13:02:54
0
8
ПОТРЕСЕНА СЪМ от написаното от ученичката.Престъпление е да вмениш такова чувство на децата"боклуци влязохме,кофи за боклук излязохме"Само за това ,най-малкото е, да е уволнят дисциплинарно.Какви по големи нарушения от написаното???Дори само половината да са верни,тя няма място в никое училище
69.
Баба Цоцолана
13.06.2012 10:48:29
0
11
Дай,Боже,68,дано наистина да гръмне!!!Разбира се,че по-нагоре тези скандали не са известни,всичко си се потулва още на местно ниво.Сега е момента!Ако съм на мястото на Рада Рени ще ме е срам да изляза на улицата,тя обаче си се разхожда невъзмутимо и гордо,гледайки с пренебрежение простосмъртните по пътя,върви с високо вдигната глава на Евродиректор и не и пука.Няма да успеем,тя ще си остане на поста и ще има още много,много проблеми,повярвайте!
68.
ДО ХОРА
13.06.2012 10:35:29
0
14
МНОГО СТЕ ТОЧНИ.СТРУВА МИ СЕ ,ЧЕ НЕЙНИТЕ ВРЪЗКИ СА НИВО УЧИТЕЛИТЕ В УЧИЛИЩЕТО.СИГУРНА СЪМ,ЧЕ ПО ГОРЕ ОТ РИО НА МОН БУРГАС,ТЕЗИ СКАНДАЛИ НЕ СА ИЗВЕСТНИ.РАДА Е СЛАБА РАКИЯ,НО Е ВЗЕЛА СТРАХА НА УЧИТЕЛИТЕ,РОДИТЕЛИТЕ.МОЖЕ СЪС ЗАКЪСНИТЕЛ НО БОМБАТА ЩЕ ГРЪМНЕ.
67.
ДО ХОРА
13.06.2012 10:34:46
0
4
МНОГО СТЕ ТОЧНИ.СТРУВА МИ СЕ ,ЧЕ НЕЙНИТЕ ВРЪЗКИ СА НИВО УЧИТЕЛИТЕ В УЧИЛИЩЕТО.СИГУРНА СЪМ,ЧЕ ПО ГОРЕ ОТ РИО НА МОН БУРГАС,ТЕЗИ СКАНДАЛИ НЕ СА ИЗВЕСТНИ.РАДА Е СЛАБА РАКИЯ,НО Е ВЗЕЛА СТРАХА НА УЧИТЕЛИТЕ,РОДИТЕЛИТЕ.МОЖЕ СЪС ЗАКЪСНИТЕЛ НО БОМБАТА ЩЕ ГРЪМНЕ.
66.
ДО ХОРА
13.06.2012 10:34:32
0
4
МНОГО СТЕ ТОЧНИ.СТРУВА МИ СЕ ,ЧЕ НЕЙНИТЕ ВРЪЗКИ СА НИВО УЧИТЕЛИТЕ В УЧИЛИЩЕТО.СИГУРНА СЪМ,ЧЕ ПО ГОРЕ ОТ РИО НА МОН БУРГАС,ТЕЗИ СКАНДАЛИ НЕ СА ИЗВЕСТНИ.РАДА Е СЛАБА РАКИЯ,НО Е ВЗЕЛА СТРАХА НА УЧИТЕЛИТЕ,РОДИТЕЛИТЕ.МОЖЕ СЪС ЗАКЪСНИТЕЛ НО БОМБАТА ЩЕ ГРЪМНЕ.
65.
родител
13.06.2012 07:10:09
0
10
А за децата в това училище кой ще се загрижи най-после?Докога ще търпим тази Цоцолана и какво значи,че е вечна?! Игнатов,тук ли си???
64.
хора
13.06.2012 06:53:02
0
12
Тишината и бездействието около Рени показват,че приятелката и е права "проверката е проформа"и пак ще и се размине.Явно Община и Инспекторат е крепят и правят театро,че уж нещо са загрижени..."Браво" Рени,за пореден път им се изсмя ХА-ХА-ХА.Това е в Бургас образованието,моралът не е важен...
63.
Христина Христова
13.06.2012 06:10:03
1
12
Приятели,за съжаление Рада Рени скоро няма да си иде!Снощи бях на заведение с една приятелка,която е директорка на друго бургаско училище.Споделих прочетеното тук и тя ми отговори,че Николова наистина ще се пенсионира в това училище,Никой Никога не е бил и няма да бъде в състояние да я отстрани от длъжност,защото има Солиден Гръб,от високите етажи.Затова си прави каквото иска,няма страх,защото винаги всичко и се разминава и така ще си остане.Нищо,че баталяса училището,че от нея реват и учители,и ученици,и родители.Това е без значение,защото нашата Радка наистина е Вечна!Много,много жалко!
62.
Дебилка
12.06.2012 21:46:50
0
10
Завърших това училище преди 4 години и твърдо мога да седя зад думите си, че не само директорката не е директорка, но и учителите не са учители. Имах само 7-на учителя, които си вършеха работата с удоволствие, обясняваха учебния материал и наистина се научаваше нещо в час. Другите бяха пълна трагедия...разглеждаха списание в час а нас не ни еб**аха за нищо. Виждала съм изпълнения на г-жа директорката по пленери и в самото училище и осъзнавам, че вината за нивото на учениците сега е нейна и на нейните колеги анти-учители. Държи за учители не само неграмотни и неквалифицирани хора, но и буквално луди... с истинска жълта книжка, които на всичкото отгоре преподават български език и литература в 8-ми клас и същите бият непрестанно децата и ги унижават в час, носят си изпитите бирени бутилки в чантата и плюят семки на пода в стаята. Е те това ако е учител..., но всичко може да се види в Кирил и Методий. Както ни беше лафът "Влизаш боклук, излизаш кофа за боклуци." Благодаря ви мили мои учители и на г-жа Рени Николова, за това, че ме направихте "човек".
61.
родител
12.06.2012 09:09:03
0
7
Съгласна съм с написаното по-долу. Трябваха ми връзки за това училище, на което нивото пада все по -ниско .
60.
Драги ми Смехурко
11.06.2012 17:58:52
0
14
Не само за българското образование е срам бабата,но най-вече е срам за нашия град!Най-смешното е,че за да запишат детето ти в първи клас там са ти нужни връзки.Дори купуваш подарък за госпожата профилактично,още преди началото на учебната година,задето ти е взела детето в своя клас! Тук е пародията,защото впоследствие се установява,че в това училище има много проблеми,и разбираш,че много по-добре щеше детето ти да бъде записано в което и да е друго училище,където ще го ценят и ще се борят за него.Учителка от Кирил и Методий ми е казвала,че нивото тук съвсем не е по-високо от това в кварталните училища и просто недоумявам защо всички се врат в К и Методи-хора,разберете-това училище беше на ниво преди появата на Рада Николова,вече Рени.В момента тук е пълен ад,хаос,всичко написано по-долу е вярна,едно към едно!Директорката назначава само свои роднини,които изобщо нямат нужната квалификация,а малцината учители,попаднали там случайно просто не издържат и си тръгват.Това е самата истина.Единствените потърпевши обаче са малките невинни същества,които прекрачват училищния праг с любов,но съвсем скоро стават жертва на поредната луда злобна другарка,която не е изобщо за тази иначе хуманна професия.Жалбите наистина не значат нищо.Там коли и беси Рада.
59.
Смехурана
11.06.2012 17:36:09
1
11
Каква директорка е тази Рени -Радка?!! Тя си е жива "Баба Смехурана" - срам за българското образование! Пародия!
58.
Радка Рени Николова
11.06.2012 15:07:15
0
11
Абе аз мога да нося впити блузки с надпис ,,Не на секса,, ама това съвсем не значи че казвам твърдо ,,не,,-това е само за пред учениците.Всъщност ,,ДА на секса,,е моя девиз! Обичам ви,обичайте се и вие!Пък учениците-да вървят по дяволите,кво ми дреме.
57.
Пег Бънди
11.06.2012 14:52:30
0
14
В момента Рада Рени Николова яростно издирва хора с влияние,такива,дето са в системата и могат да я спасят отново.И до Министъра ще стигне,нали ви е ясно!Умирам си от любопитство какво ще стане-дали най-после ще я махнат тази карикатура,или отново ще и се размине!!!Ако и сега изплува от помията,значи думи неам...
56.
Смехория Смехуркова
11.06.2012 14:07:20
0
8
55,ти си ми голям наивитет,то в това училище и каруцар да си ако си от Светото семейство на Рада Рени,т.е. със синя кръв,ще станеш и помощник директор там,нямаш грижи! Дори и докер на пристанището да си,ако си роднина на евродиректорката автоматично си ставаш я даскалче,я директорче,или психоложче.
55.
към 51
11.06.2012 14:02:29
0
9
Ама как така икономист ще бъде възпитател по френски,пък бил той и сина на директорката?! Това може да се случи само в това училище!!!
54.
Грешни
11.06.2012 13:57:49
0
8
О,53,не само Радка Рени има грях към децата,да не говорим за някои от учителите.Относно коментар 37-това е действителен случай,тази госпожа е изключително зла и тормози по-кротките и чувствителни деца,които
се принуждават да напуснат,тъй като нямат избор.И оттам нататък въпросната Радева умишлено настройва учениците си към напусналото вече дете,възпитава ги в омраза към него,съответно децата я слушат,защото имат респекст от нея и тормозят детето.Години.Същото се случва и с родителите.Госпожата ги принуждава да подпишат декларация/звучи познато,нали/ което е в стила на Николова,че детето е проблемно и лъже,и те го правят,не защото са съгласни,а защото се притесняват това да не се случи и с тяхното дете!И никой от тях не се постави на мястото на низвергнатото,но има Бог,ще има възмездие!
53.
ДО 51
11.06.2012 13:24:46
1
16
ТЕЗИ НЕЩА СЪС СИНА И ДРУГАТА ЖЕНА ,НАЛИ МОЖЕ ДА СЕ ДОКАЖАТ.ТОВА СА ГРУБИ НАРУШЕНИЯ.ЗА ТАКИВА НЕЩА,НЕ САМО УВОЛНЕНИЕ,АМИ И ЗА ПРОКУРАТУРАТА СА.СЕГА Е МОМЕНТА .ВЕРОЯТНО ТОВА СА САМО ЕДНИ ОТ НАРУШЕНИЯТА,НО ВАС ВИ Е СТРАХ.ЗАЩО.ЗНАЕТЕ ЛИ КАК ЩЕ СЕ УСПОКОИ АТМОСФЕРАТА В УЧИЛИЩЕТО,ДЕЦАТА ЩЕ ИДВАТ С ЖЕЛАНИЕ,НИЕ РОДИТЕЛИТЕ СЪЩО,ЩЕ СМЕ СПОКОЙНИ.ТА ТАЗИ ЖЕНА НЯМА ВИЗИЯ,ПРИВЛЕКАТЕЛНОСТ,ТЯ Е ОТБЛЪСКВАЩА,ГРУБА,НЕПРИЯТНА.УТРЕ ВИЕ ЩЕ СТЕ ВИНОВНИ ЗА ВСИЧКО,И ЩЕ ИМАТЕ ГРЯХ КЪМ ДЕЦАТА.НЕЗАБРАВАЙТЕ ЗА КАКВО СТЕ НАЗНАЧЕНИ,И КАВО ЗНАЧИ УЧИТЕЛ.
52.
Христина Христова
11.06.2012 13:11:00
0
15
Мила госпожо №51,явно работите в това училище и сте наясно с нещата,не се страхувайте,сега е момента да се обедините и надигнете глава!Това не й е бащиния на Радка,не може така!Синът ми беше в това училище и знам със сигурност,че не само Николова няма нужната квалификация,а и всички,които са й роднини и са назначени от нея!Така например музикален педагог води начална паралелка,а би следвало да е само учител по музика и да влиза единствено в часовете по музика,това е неговата област!А знаете ли,че когато една от майките в съседен клас подаде жалба срещу началната учителка на детето си,Николова отвърна на жената,че ,цитирам:,,И до МОН да пишеш,и до Лондон/ударението на втората сричка/никой няма да те чуе,,!!!Защо я търпите,всъщност задавам отговори,това не зависи от вас,от Инспектората трябва да се заемат и да я отстранят,няма нито качества,нито морал за директор.До някоя друга година значи трябва да очаквате да бъдат назначени и племенниците й,и техните половинки,сестра й или брат й/ако има/,съседите по ограда от село и прочее...Много тъжно,ако нещо не се направи сега учениците в това училище ще оредеят съвсем.
51.
РЕНИ
11.06.2012 12:49:23
0
12
Мнение46 е логично,но не сме единни,за съжаление.Назначила е приятелки,които ори други обстоятелства нямаше да са в"Кирил Методий.Права сте има и колеги на които им е удобно да няма ред.Много сме които се страхуваме.От колеги знам,че е имало период в който е назначила сина си(икономист) за възпитател по френски.а жената с която живее за компютърен специалист(може да се провери по документи).Рени е завършила начална педагогика и някакъв едногодишен курс по география.С тази квалификация има ли право да преподава на гимназиален клас???В днешните времена ,за някой тя е жена за пример-примери за нея много.Не искат обаче да ги видят.
50.
123
11.06.2012 12:14:48
0
6
израза колегите го знаят и ме подкрепят,представете си учителите какво представляват.тя е способна да ги натика в дупката,през труповете ще им мине,само и само да спаси мястото си
49.
ДО ВСИЧКИ
11.06.2012 09:25:06
0
9
АМИ ПРОВЕРЯВАЩИТЕ,ТОЧНА СЕГА ТРЯБВА ДА ПРИЛОЖАТ ЗАКОНА ЗА КОНФЛИКТ НА ИНТЕРЕСИ.
48.
ДО ВСИЧКИ
11.06.2012 09:24:54
0
9
АМИ ПРОВЕРЯВАЩИТЕ,ТОЧНА СЕГА ТРЯБВА ДА ПРИЛОЖАТ ЗАКОНА ЗА КОНФЛИКТ НА ИНТЕРЕСИ.
47.
учителите в училището
11.06.2012 06:22:47
1
13
Ох,мила госпожо,как да я катурнем,след като всички до един сме от Светото семейство-братовчедки,други роднини и приятели на Радка Рени?! Кръвта вода не става!!! Точно затова външните не виреят при нас-за да си тук,трябва да си вътрешен-от Семейството!
46.
майка
10.06.2012 18:46:54
1
12
не мога да разбера как може учителите да се подлаган на такова унижение и страх от нея,как може толкова години да я търпят,имам си обяснение за мен,сигурно и те са като нея,или са сгафили в много неща,та и имат страха.дори изброените тотки-мотки,даутевци,ламбринова да я държат,вие сте 80 души колектив,стига да искате можете за 24 ч да я катурните,но и вие не сте цветя за мирисане.но да оставим нстрана тези неща,страх ме е за децата,които са свидели на тези интриги,своеволия,от страна на директорката,да се чудя как да и обяснявам ситуацията.не може повече да се търпи.
45.
Рени Николов
10.06.2012 18:17:58
1
10
Е,що пък да нямам самочувствие до небето!? Умна съм,красива,с еврокрасота,елегантна съм,като евродамите,секси съм,с евросексапил,чува ми се тежката дума на евродиректор,ще се кандидатирам и за еврокомисар!Тук си имам училище с цяла сюрия послушни роби,които,аааааааа са гъкнали,аааа луди са станали!!! Подписват,душиците квото им кажа.В инспектората си имам стабилни връзки,та скоро простосмъртните няма да се отърват от мен!Една е Радка Рени Николова и Тотка,Даутев и Ламбринова са нейни пророци!Гледайте си работата,аз съм Вечна!!!
44.
Пег Бънди
10.06.2012 18:05:47
0
10
555,обичам те!Мислим еднакво с теб-сигурна съм,че ще потулят случая.Това,че на Радка Рени Николова,тази велика евродиректорка й е наложена ,,Забележка,, съвсем не значи,че ще последва уволнение.Дебелата прасица пак ще излезе суха от водата,извинявам се за грубия израз,но не мога повече!!!Този боклук си е за вкъщи,колко още гафове трябва да направи,та да го сиктирдосат веднъж завинаги!Петни името и на самото училище,и на покойната майка на Кмета,държи в подчинение своите подчинени,в същото време има самочувствие до небето!
43.
555
10.06.2012 16:57:05
0
9
ако и тези от инспектората,министерството си премълчат и потулят случая,значи всичко е един фарс.след забележка ,следва уволнение,или поне да я оставят даскалица,но тя и като такава е вредна жена.наистина се смях,как предишната директорка и е каза ,че тя е достойната и борбена.не я познавам милка николова ,толкова ниско да падне.незнам дали някой,ще и повярва.пълна смешница,шут,циркаджийка,бунище,това е грешка на природата.
42.
Тъжно
10.06.2012 09:24:12
0
12
Педагог,директор,да предизвика толкова негативно мнение за него,значи има остър дефицит на качества и не се съобразява с нищо.Ясно,че кадри с такава репутация в обществото са вредни за системата.Обществената нагласа категорично показва, че трябва да е отстранят.Амбицията и да оглавява училището не отговаря на нейните интелектуални възможности и морал."Госпожата "е яхнала старата слава на училището,без да отчита,че името се пази и гради непрекъснато.Голямата грешка в случая е на тези началници,които е търпят.С огромен интерес се очаква решението на Илиева и министър Игнатов,което ще е техния атестат.
41.
баба Буна
10.06.2012 09:23:50
0
10
Ей,Буньо,как ша го вземаш тоз миндил бе,ша та кара да си смениш името,бе,чи виж кво ти е смешну!Ша пудавам мулба за развод кат ша гу земваш туй дибелуту Рени!
40.
дядо Буньо
10.06.2012 09:19:34
0
10
ВЗЕХ ТА,РАДКЕ,.......НА БОРСАТА!!!
39.
дядо Буньо
10.06.2012 09:15:07
0
8
ДЕТЕТО Е НЕЩО СВЯТО,НИЕ СМЕ ПОВЕРИЛИ ДЕЦАТА СИ НА ТАЗИ КОМПЛЕКСИРАНА ОСОБА,КОЯТО СЕ САМОЗАБРАВИ!НА БОРСАТА ЩЕ СВЕРИ ЧАСОВНИКА СИ И ЩЕ ПРОУМЕЕ,ЧЕ ИМА МНОГО НЕПРОСТИМИ ГРЕХОВЕ КЪМ СВОИТЕ ВЪЗПИТАНИЦИ И ПОДЧИНЕНИ!
38.
Смехория Смехуркова
10.06.2012 08:48:38
0
11
Ох,и на мен много ми се иска това подобие на човек Радка да бъде уволнена,но,повярвайте,мила моя,това няма да се случи!!! Има си гръб,нищо,че е живата карикатура,нищо,че има толкова много гафове,тя ще си се пенсионира в това училище,за съжаление!това е нашата родна действителност,нали живеем в страната на абсурдите.Ако на запад има такъв случай,дори и само един,тази директорка незабавно щеше да си отиде вкъщи!Но тук това няма как да стане!
37.
Разведена
10.06.2012 08:42:11
0
11
Сама отглеждам дъщеря си,която е кротко и възпитано дете.Записах я в първи клас при Силва Радева,за която бях чувала лоши неща,за съжаление не им отдадох значение тогава.В самото начало разбрах,че съм сгрешила,дъщеря ми пострада от злобната си госпожа и аз я преместих в класа на Георгиева.Разбрах,че е имало аналогичен случай с друго дете,преди години,което първо е сменило класа,а после и училището заради тази учителка и безхаберието на директорката.По същия начин и аз преместих моето момиченце,а Радева настрои умишлено целия клас срещу него.Подкрепям долупрочетеното,че в това училище цари хаос,безредие и безхаберие,че тази директорка е сляпа и глуха за проблемите на децата,и е крайно време да бъде освободена! В другите училища педагозите се борят за всяко едно дете,докато тук просто си се гаврят с учениците,а подването на жалби не води доникъде,защото директорката си има дебели връзки в инспектората и знае,че както и да сгафи,все ще й се разминава!!! Докога!?
36.
Ал Бънди
10.06.2012 08:13:08
0
11
О,Пег,ами ти забрави ли за онази госпожа,която преподава по математика-дтрахотна учителка,вече е пенсионерка.Та тя ДВА пъти започваше работа в това училище и ДВА пъти напускаше работа,само защото не издържа психически на атаките и тормоза на Радка Рени Николова.Николова постоянно й напомняше,че не се вписва в колектива,поради простата причина,че е външен човек,а не нейна роднина!!!
35.
Пег Бънди
10.06.2012 08:08:38
0
11
Освен всичко друго,Радка Рени Николова позволява на действащите в училището педагози да дават частни уроци на своите ученици,което само по себе си е голямо нарушение!Просто в училището цари хаос и безредие!Но нали всички там са роднини или приятелки на директорката,правят си каквото поискат,защото знаят,че няма да бъдат наказани!
34.
111
10.06.2012 04:27:04
2
9
333,ти пък,не си прав,ама хич!Николова и добро име са несъвместими неща,остави Илиева на мира!Тя е нашата надежда за по-добро бъдеще на децата ни,ДА ОТСТРАНИ ТОЗИ ШУТ НИКОЛОВА ОТ ДЛЪЖНОСТ!Ти май нещо имаш лично,а!?
33.
333
09.06.2012 22:25:26
6
3
Илиева и доброто й имеса несъвместими неща
32.
333
09.06.2012 22:25:22
2
2
Илиева и доброто й имеса несъвместими неща
31.
Смехория Смехуркова
09.06.2012 21:41:19
0
11
Емо,а няма ли някой над човеците Тотка,Д.Ламбринова и Даутев,някой,който е над тях,с власт,та да ги сиктирдоса всичките подред? Плазмодиите,които са гръб на безнравствената директорка Радка?Хора,сега е момента да се освободим от тиранията и деспотизма на Николовица,друг момент скоро няма да има!!!
30.
АЗ
09.06.2012 20:39:46
0
9
Другарко, кАСАБОВА, Защо триете неудобните за вАС коментари? На №23, Дарин, в какво се проявява смелостта на рАДКА??2 Да бъде първа на шествието! Защо? Това, че училището се казва Кирил и Методий, е достатъчен аргумент. Смешно! тя била човек на честта!?! Смях в залата!!!
29.
Емо
09.06.2012 18:22:54
0
7
Човекът на честа да не забрави,че днес е Деня на приятеля.Трябва да благодари на спасителния пояс от Инспектората-Тотка,братовчедка и Д Ламбринова и Даутев.
28.
майка
09.06.2012 17:48:54
0
9
наистина ако и този случай се потули,значи има нещо гнило и в мон,и в инспектората,и в министерството,страхувам се за децата,те са свидетели на тези сцени,те са най-големите съдници.за да се върне авторитета на това училище,трябва тотална чистка,и всички които остават да се подложат на тест за интелигентност и морал.
27.
Женен с деца
09.06.2012 17:02:59
1
11
Сладури,вие родителите,спомняте ли си как Радка Николова се беше барнала веднъж с впита блузка с надпис ,,Не на секса,, как мислите,дали това облекло е подобаващо за една директорка,или не?Госпожо Илиева,ако държите на доброто си име и авторитет,моля поискайте освобождаването от длъжността ,,Директор,, на Рени Николова!Повярвайте,проблемите на училището тепърва предстоят,ако тя остане на този пост!!!Във Вас е нашата надежда!!!
26.
АЗ
09.06.2012 17:02:05
1
10
щО ЛИ Е ОБИДЕНА, рАДКА?"Някакви" директори имало1?! А тя акква е?Ами да си размърда дебелия задник и разбере, че в Бургас има и други училища, доказали се много повече от това, което води рАДКА! И по чия презумция трябва на всеки празник да е първа!?!Я виж "Васил Априлов"-първи на изпитите за четвърти клас! те трябваше да водят на 24 май! подай си оставката! само ще спечели образованието в Бургас!
25.
Ал Бънди
09.06.2012 16:40:30
1
11
В коментар №16 кратко,точно и ясно е обяснено как точно стоят нещата в това училище.Браво за смелостта! Докога ще търпят своеволията и наглостта на това лице,нека го освободят от длъжност и кой откъде е! Желаещи има много за поста директор,хора с високи морални ценности,които ще върнат доброто име на училището,петнено от неговата настояща директорка.Проблемите на децата ни ще бъдат РЕШАВАНИ,а не ПОТУЛВАНИ!14 години стигат!!!
24.
Пег Бънди
09.06.2012 16:13:42
1
12
Даринчо,мое момче,Радка Рени Николова проявява единствено Простащина,Наглост,Некомпетентност и Безхаберие към проблемите на децата от това училище!Ако си чел внимателно по-долу,тя тормози и подчинените си като ги кара да правят подписки,без дори да са присъствали,свиква събрания,когато е притисната до стената,за да не потъне,друг да е на топа на устата.Нейното време мина,не е за тук, и изобщо никога не е била.Доста от учителите там няман нужната квалификация,но имат късмета да са й роднини,и съответно-назначени.А,555,прав си,тези коментари не са изобщо удобни на Радка,очаквай да ги изтрият всички до един-не защото не отговарят на истината,а защото петнят името на училището.Само,че единствения човек,който го петни е неговата евродиректорка!!!Не ги трийте,уважаема госпожо Касабова-това е самата истина,нека хората знаят това!!!
23.
Дарин
09.06.2012 15:47:39
10
4
Браво на г-жа Николова, проявила е смелост , липсваща на много други директори.
22.
666
09.06.2012 15:37:55
0
9
вероятно коментар 17 отговаря на истината.само проверяващите трябва една да знаят,че децата са ни по важни от наглостта,простотията,своеволията,на една недоказала се жена и майка.
21.
555
09.06.2012 15:32:36
0
9
защо бяха блокирани коментарите,след 13.00 ч на 09.06.2012 гна някои хора като директорката не и бяха удобни
20.
Милка
09.06.2012 14:32:19
2
11
Ох,писна ни преди това от Таня Борисова,която също не успя да уволни Радка Рени Николова и продължаваме да си я търпим.Дано Илиева успее!Какво имаш предвид,Милчо,кой бил намерен на магистрала,Николова ли? Защото същата има морал колкото една магистралка.Срами училището,да си ходи,време е някой/я с по-висок морал и да заеме мястото й и да извади училището от батака!!!
19.
Милчо
09.06.2012 11:56:58
9
17
Бургазлии не ви ли писна вече от тази Виолета Илиева???
От малко време е шефка на инспектората и направи на пух и прах отношения градени с години!
Скара приятели, уволни професионалисти градили имидж и кариери с години и постави на тяхно мето мекерета никому неизвестни и намерени по магистрали най-вероятно!
18.
смехория Смехуркова
09.06.2012 08:08:08
2
15
Ако на тази евродиректорка й е останала и капка едродостойнство,нека подаде своята еврооставка,моля!Особено,при положение,че твърди,че е човек на честта,паднах си от смях,като го прочетох...Николова и чест...Сега е момента,Радке,да покажеш,че си човек на честта/тук се заливам от смях/ и да се оттеглиш сама!Докога ще замесваш името на училището в скандали?!Още помнят хората/от долупрочетеното/ как изнуди децата да дадат по 5 лв уж за спонсорство,от 1000 ученика се събраха съответно 5000 лв,а вие с учителите ги изядохте и изпихте в ресторанта на хотел ,,България,,Това достойно ли беше,питам аз и отговор не искам!!!
17.
рени николова
09.06.2012 05:23:51
1
17
Ами да,така е,защо пък да нося отговорност като сгафя,по-лесничко е и другите да потънат с мен,естествено.Това си мога,това си правя-свиквам си събранийца,та да се покрия.Пък за подписите,то е ясно,щат не щат ще разпишат,и хоро ще играят,закъде са,ако ме ядосат.Що да не изпратя сина си да ги поуспокои,то,нищо,че нямам авторитет пред детето,нали си ме знае,колко съм куха,дори веднъж ме видя да се натискам на едно кафе,ама не беше с баща му...срам голям брах,ама това беше отдавна...
16.
Eto kak
08.06.2012 23:05:59
1
17
Рени сама взема всички решения.Голям демократ е когато стане гаф.Веднага свиква съвет или общо събрание,за да не носи отговорност.Събират подписи и от тези,които не са присъствали.Никой не смее да откаже,защото знае какво може да се случи,най малкото пада под норматив.Писмата в нейна подкрепа се инициират от приятелките и-ясно защо.Тяхната логика е защитавайки Рени,пазим авторитета на училището.Истината не трябва да се знае.Често ни припомнят на съвет"Този филм свърши.Училището без директор не може,...."Страхът за хляба ни е голям.Рени,след тези два гафа трябва да си подадеш оставката,а не да ни изпращаш Айрянова да ни успокоява,че проверката от РИО е проформа.Синът ти в качеството на какъв идва и той да ни успокоява.
15.
Ирка
08.06.2012 23:01:15
3
8
Горката директорка, устоява позиците си и накрая излиза виновна! Ако не знаех какво е положението в училището бих и повярвала и бих я поздравила! И точно тя да говори за демокрация е НАГЛОСТ! ПОРЕДНОТО ПЛАТЕНО ИНТЕРВЮ В САЙТА БЕСОВЕ!
14.
Майтап бе,Уили
08.06.2012 21:55:28
1
14
Ама вие не знаете,че дебеланата има диплома за Евродиректор-това са нейни думи,пък-тълкувайте си го както си щете!Дали Радка или Рени-все тая,физиономията й е на изискана европрасица.Директор,какъв директор е това същество,пази Боже!
13.
Срамежлива
08.06.2012 20:11:38
1
10
Ами да,тя Рени си беше Радка,ама се прекръсти,дори почерпи в учителската стая за това.Абсолютно съм съгласна с коментар № 11,това чудо на природата няма никакви качества за директор,има само връзки.Бог да пази училището,тя е срам за него!ВЪН!!!
12.
диди
08.06.2012 19:52:10
1
10
Браво на коментаторите с номера 1 и 2! Тази дебела директорка няма никакъв морал,в училището има много проблеми,поради слабото ръководство.Нали помните дебеланата Р.Николова как събра 5000 лв от парите на децата,а ги изядоха и изпиха с даскалята.Тази да се маха,твърдо,за да свършат проблемите на това училище!
11.
kolejka
08.06.2012 19:43:45
1
13
Какъв цинизъм е да заявиш,че покойната Милка е казала"Рени искам ти да станеш директор на у-ще"Кирил и Методий"Та Рени си беше тогава Радка и едва ли е имало нормален човек,който да вижда в нея качества, за да стане директор.Тя е една голяма грешка,която трябва час по скоро да се поправи!!!Няма място в образователната система, а не да е директор.НЕ СЕ СЪРДЕТЕ на журналистите, на Ананиева и Илиева .
10.
някой
08.06.2012 19:11:46
9
1
Не познавам Директора, но случайно попадайки на сайта прочетох цялата "помия"
Нямам представа какво е било преди и какво е сега,защото съм в града от 10-тина години и смея да твърдя, че съм чул повече добри от колкото лоши неща за училището.
Това което обаче ме накара да пиша е следният факт.
След близо 22 години демокрация и многобройни партии и партийки, тази жена е успяла да оцелее, а аз знам, че всеки управляващ се стреми да "обсеби" такива като нея.Ако наистина е така , а това мисля може да се провери лесно, защото Бургас е голямо село, може само да и свалите всички шапка и да се замислите кой с кого е когато е на власт и не сменяли окраската си.Това скъпи пишещи се нарича демокрация и гражданско общество.Така, че преди да плюете по някого който и да е било добре помислете дали човекът го заслужава.
9.
някой
08.06.2012 19:11:21
11
2
Не познавам Директора, но случайно попадайки на сайта прочетох цялата "помия"
Нямам представа какво е било преди и какво е сега,защото съм в града от 10-тина години и смея да твърдя, че съм чул повече добри от колкото лоши неща за училището.
Това което обаче ме накара да пиша е следният факт.
След близо 22 години демокрация и многобройни партии и партийки, тази жена е успяла да оцелее, а аз знам, че всеки управляващ се стреми да "обсеби" такива като нея.Ако наистина е така , а това мисля може да се провери лесно, защото Бургас е голямо село, може само да и свалите всички шапка и да се замислите кой с кого е когато е на власт и не сменяли окраската си.Това скъпи пишещи се нарича демокрация и гражданско общество.Така, че преди да плюете по някого който и да е било добре помислете дали човекът го заслужава.
8.
Човек, който счита себе си за нормален
08.06.2012 19:03:58
4
10
Трябва ли всички ученици, носещи имената Кирил/Кирила и Методий да искат да бъдат на първо място в шествието?!? Просто съм изумен.... 24-ти май е ден на славянската писменост и на българския дух и култура! Няма значение на кое място в шествието е отредено да бъде човек. Важното е той да има самочувствие и да излезе свободно и спокойно да демонстрира полета на духа и мисълта си - показател за и за културност, и за идентичност. Явно в случая става въпрос за дефицит и то за огромен дефицит на ценности. Жалко. И нека да не се бърка проверката на РИО в училището с отношението на колектива към шествието. За това са контролните органи - да проверяват! Ако човек е работил компетентно и добросъвестно, няма от какво да се страхува ...
7.
майка
08.06.2012 18:42:06
6
15
Г-жо Николова,защо смятате,че празника на Светите братя е празник на Вашето училище?! Нима училища с други имена,били те и Иван Петканов имат по-малък празник от Вашия. Това е празник на всички ученици,на всички българи. След като толкова държите на патронния празник на училището,нито веднъж на 11.05. не е имало празник-тържество,а е поредния неучебен ден за вашите ученици и колектива Ви. За родител като мен няма зрачение дали детето ми ще е в челото на шествието,или в средата му или в края, а да усети духа на плазника и величието на Кирил и Методий. За съжаление Вашите ученици не са научени на това.
6.
!!!
08.06.2012 14:44:51
9
3
Колеги от училище "Св.св.Кирил и Методий " защитете си директорката и позициите.СОУ -Средец е със същото име и на шествието също беше последно.Нямаше обаче кой да ни защити,защото имаме директор спуснат с парашут,който е далеч от истината за управление,отговорности и компетентност.Най-вероятно зам.областната и на Вас е приготвила някой директор за подарък ,който ще Ви се поднесе чрез г-жа Илиева.Вашата директорка е една от малкото несменени,така че очаквайте изненади.
5.
konstantin
08.06.2012 12:54:35
5
6
аз също съм възпитаник на Кирил и Методий и това ,което е станало е обидно за ъчилището и неговите учители ,респ.директорката. За мен това е политически шантаж. Ананиева иска да сложи неин човек за директор ,според мен.Тя също е била част от колектива на това училише!!!
4.
ВЪЗМУТЕНА
08.06.2012 12:09:50
4
12
РОДИТЕЛИТЕ ДА ПРЕСТАНАТ ДА ПЛЮЯТ ДИРЕКТОРА И УЧИЛИЩЕТО, А ДА СЕ ЗАНИМАВАТ С ДЕЦАТА СИ, ЧЕ САМО УЧИЛИЩЕТО НЕ МОЖЕ ДА ИМ ДАДЕ ВЪЗПИТАНИЕ!ЩОМ ТАКА Е РЕШИЛ ПЕДАГОГИЧЕСКИЯТ СЪВЕТ ,НЕ МОЖЕ ДА СЕ ИСКА УВОЛНЕНИЕ НА ДИРЕКТОРА. ДЕМОКРАЦИЯ Е, А НЕ ДИКТАТУРА!!!
3.
Радосвета Милчева
08.06.2012 11:43:47
11
3
г-жа Николова е напълно права - това училище съм го завършила и винаги е било водещо на шествието, все пак СОУ "Св. Св. Кирил и Методии" носи името на патроните на празника! Откъде накъде в цялата страна шествието ще се води от училища с това име, а точно в Бургас - не? Малка ли е историята му, аз съм с прекрасни спомени от тийнейджърските си години, прекарани там и винаги ще бъда горда с училището си! Права е г-жата като Директор да застане зад учениците си и да защити честта на училището, малко Директори в днешно време защитават позиции без да ги е страх, щом колектива и учениците са искали това и тя ги е подкрепила заслужава хората да се замислят и да поставят училището догодина на водеща позиция, така както се полага!
2.
123
08.06.2012 11:20:37
3
16
що за нахалство и наглост в тая жена.подкрепям изказването на пърния коментар от родител.много сте точни.за каква чест може да говори тази жена,тя няма морал,липсва и дори домашното възпитание,морални ценности,да не говорим за визията,въпрос на вкус.
1.
родител
08.06.2012 10:02:00
8
17
Не е достатъчно само да се кичиш с името на Светите братя Кирил и Методий, а е нужно да имаш и техните християнски ценности, а част от тях са кротост, благост, дълготърпение, да не търсиш своето си . Аз лично не ги откривам в този Директор на училището. Следващия път, когато решите (сама или с колектива на училището) да проваляте едно толкова светло и чисто нещо като празника на децата ни, моля уведомете родителите предварително, за да видите колко от нас ще ви подкрепят.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Преди да почерни живота на 18-годишен шофьор, Сейхан с години се търкалял мъртвопиян по улиците в кв. Черно море Преди да почерни живота на 18-годишен шофьор, Сейхан с години се търкалял мъртвопиян по улиците в кв. Черно море Въпреки отвращението гледката, хората, които го засичали, обикновено го местили, ако е паднал на опасно място Близо 5% от българите са пристрастени към спиртните напитки Близо 5% от българите са пристрастени към спиртните напитки За 2024 г. страната ни се нарежда на осмо място по консумация   Китайци луднаха по това място у нас Китайци луднаха по това място у нас Πлaнинcĸият peгиoн ce пpoмoтиpa нa ĸитaйcĸия пaзap, блaгoдapeниe нa пoпyляpнocттa нa село, свързано с кулинарно изкушение Има ли шанс сградата на „Пиргосплод“  да рухне върху бул. "Даме Груев" и да затрупа минаващите Има ли шанс сградата на „Пиргосплод“ да рухне върху бул. "Даме Груев" и да затрупа минаващите В началото на месеца бе направен опит зданието да бъде съборено, от взривовете обаче то само леко се разклати Жена се закани да се изкъпе във ВиК Жена се закани да се изкъпе във ВиК Последните седмици квартал Виница във Варна често е на режим, а на хората започна да им писва „Витошка“ е сред най-скъпите търговски улици в света „Витошка“ е сред най-скъпите търговски улици в света Докладът обхваща 138 локации по целия свят и подрежда търговските улици според тяхната привлекателност за международни и местни търговски марки Радост за шофьорите! Дупките по ул. "Дебелт", "Оборище" и "Асен Златаров" скоро няма да ги има Радост за шофьорите! Дупките по ул. "Дебелт", "Оборище" и "Асен Златаров" скоро няма да ги има Община Бургас започва ремонт по тези трасета Тамплиерската колекция на Климент Атанасов оживя в галерия „Георги Баев“ Тамплиерската колекция на Климент Атанасов оживя в галерия „Георги Баев“ Малко известен факт за художника и реставратор е, че дълги години той изследваше рицарството. Теле вкара бургазлия в болница Теле вкара бургазлия в болница Мъжът е с фрактура на таза Тази дама отсече, че Димо Алексиев е... Тази дама отсече, че Димо Алексиев е... Нежна подкрепа за водещия на Игрите, бил незаменим за тях
„Жени като Дебора Михайлова“: Урсула фон дер Лайен спомена българката на Деня срещу насилието над жени (ВИДЕО) „Жени като Дебора Михайлова“: Урсула фон дер Лайен спомена българката на Деня срещу насилието над жени (ВИДЕО) Една на всеки три жени става жертва на насилие в някакъв момент от живота си Секретен документ разкрива плана на Путин за прекратяване на войната в Украйна Секретен документ разкрива плана на Путин за прекратяване на войната в Украйна Кремъл предлага Украйна да бъде разделена на три части, като целият изток на страната и Крим остават за Русия Тръмп ще уволни 15 000 трансджендъри от US-армията Тръмп ще уволни 15 000 трансджендъри от US-армията Новоизбраният президент може да издаде указа още на първия си работен ден "Радвай се, че си жив" "Радвай се, че си жив" Така "Роки" се обърна към Пол, който ликува срещу Железния Тайсън Зловеща статистика: На всеки 10 минути по света е убивана по една жена Зловеща статистика: На всеки 10 минути по света е убивана по една жена През изминалата 2023 г. най-малко 85 000 жени и момичета са били убити умишлено по света Изкуственият интелект ще помага на руснаците във войната, нанасят страшен удар по Запорожие Изкуственият интелект ще помага на руснаците във войната, нанасят страшен удар по Запорожие Украинците намериха фрагменти от „Орешник“ в руините на завода за ракети С помощ от роднини Доналд Тръмп се опитва да сглоби най-оспорвания кабинет на САЩ С помощ от роднини Доналд Тръмп се опитва да сглоби най-оспорвания кабинет на САЩ Тръмп, за когото лоялността е на пиедестал, често е разчитал на семейството си за политически съвети, но е трудно да се каже със сигурност в кого от роднините си се вслушва най-много Откриха прострелян в главата граничар Откриха прострелян в главата граничар Извършва се разследване по случая Любим гръцки деликатес е на изчезване, съседите ни бият тревога Любим гръцки деликатес е на изчезване, съседите ни бият тревога Според научно проучване затоплянията водят до промени в цялата флора и фауна в Егейско и Йонийско море в Гърция Сърбия е под снежна блокада, идва ли апокалипсисът към България? Сърбия е под снежна блокада, идва ли апокалипсисът към България? Повече от 10 000 потребители са без ток в три области в югозападната част на Сърбия
Татяна Дончева Татяна Дончева Борисов играе на политика като картите - с 4 валета и 4 деветки, иначе е безпомощен Виц на деня Виц на деня Интервю с китайски турист:
- Харесва ли Ви София?
- О, да! Много тих и спокоен град.
Виц на деня Виц на деня Двама гърци си говорят:
- Значи заради кризата трябва да се почва да се работи...
Другият грък учудено попитал:
- Кой да работи?
- Е, как кой? Немците!!!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Ако сте родени ноември, значи е ясно какво е получил баща ви от майка ви за Свети Валентин
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори