Байдън стана инфлуенсър, премести президентската си кампания в Тик Ток
Правителството на САЩ в последните години критикуваше яростно точно Тик Ток
Американският президент Джо Байдън и неговият предизборен екип дебютираха в социалната мрежа Тик Ток, като целта е да бъдат привлечени младите гласоподаватели в САЩ, предадоха световните агенции. Кампанията на Байдън публикува кратък клип в акаунта си в социалната мрежа. Правителството на САЩ в последните години критикуваше яростно точно Тик Ток.
Мрежата е собственост на китайската група "БайтДенс" и е набеждавана от много американски политици, че е средство за пропаганда на китайското правителство. Китайската компания отрича това. Във видеото, споделено в акаунта на кампанията на Байдън - @bidenhq, президентът демократ засяга в лековат стил разнородни въпроси, от политиката до американския футболен шампионат.
Когато е запитан дали предпочита самият Супербоул, или спектакъла между полувремето, Байдън заявява, че предпочита спортната проява. В отговор на въпрос за съществуването на таен заговор, целящ мачът да бъде нагласен, така че поп звездата Тейлър Суифт, чийто приятел Травис Келси е играч от "Канзас сити чийфс", да може после да използва славата си в подкрепа на кампанията на Байдън, президентът отвръща с чувство за хумор, че ще си навлече неприятности, ако отговори на този въпрос.
Редица американски щати и федералното правителство забраниха използването на Тик Ток на официалните работни устройства, споменавайки за риск за националната сигурност. Но засега не се обмисля никаква федерална мярка, която да цели напълно забраната или ограничаването на социалната мрежа в страната.