Facebook слага край на класическия дизайн от септември
Много скоро няма да може да се ползва старата визия
Facebook демонстрираха как изглежда новата визия на социалната мрежа още преди година. След продължителни тестове компанията започна да разпространява дългоочакваната актуализация от май. Всеки потребител разполага със свободата да избере новия или класически дизайн на Facebook в своя профил.
Изчистеният интерфейс в новата версия предлага лента за бърз достъп в горната част, от която лесно да стартирате петте основни секции на социалната мрежа, а именно Home, Watch, Marketplace, Groups и Gaming. Няма как да не забележите и отсъствието на традиционния син цвят в панела за навигация.
От компанията са оптимизирали дизайна на Facebook по такъв начин, че да улеснят интеграция на "Dark Mode" функционалност, която се радва на голяма популярност сред потребителите. Активирането на тъмния режим става с едно натискане на бутон от падащото меню с настройки. Ако въпреки подобренията в новия дизайн все още използвате старата визия на Facebook e добре да знаете, че много скоро вече няма да имате избор, съобщава Engadget.