Британски студенти шокирани, платиха 700 паунда на седмица за вила на ужасите в Свети Влас
Сградата се оказала пълна развалина, с мръсен басейн и заключени прозорци
Група студенти, които са резервирали луксозна вила в България, за да отпразнуват завършването на университета, с ужас откриват, че тя е изоставена сграда с празен плувен басейн. Абсолвентите са дали 700 паунда за вила с четири спални, собствен басейн, зона за барбекю и зашеметяваща гледка към морето.
Тяхната почивка бързо се влошава, когато пристигат, за да открият счупена пералня на открито, заключени прозорци и празен зеленясал басейн. Вилата също така не се намирала в селото, в което са мислели, че са резервирали, а на отдалечено място на осем мили от обявения в интернет адрес, гърмят британски медии.
Студентите, които завършват университета в Портсмут, казват, че са били принудени да платят за хотел, след като сайтът за резервации предложил лоши алтернативи. Те обвиняват Booking.com – сайта, на който са направили своите резервации – и за бавния им отговор, който твърдят, че ги е оставил в продължение на 13 часа без място, където да отидат.
22-годишната Рейчъл казва, че групата била уверена, че всичко ще е наред, преди да излязат на 9 юни за шест дни. Студентът по криминология споделя: „Бяхме много развълнувани за пътуването и го резервирахме през март. Но когато пристигнахме във „Вила Вероника” в България, открихме, че е изоставена и в ужасно състояние. Беше Ужасно.”
Студентите избрали да отседнат в тази вила заради близостта й до древния български град Стария Несебър, който е обект на световното наследство на ЮНЕСКО. Когато обаче пристигнали на летище Бургас в 5 часа сутринта, им казали, че адресът, даден на сайта, не съществува.
Истинската вила всъщност се намирала в крайбрежното село Свети Влас, на кален хълм без магазини, плаж или ресторанти в близост. Рейчъл обяснява: „Когато пристигнахме, изглеждаше абсолютно ужасно, бяхме шокирани. Басейнът беше празен и зеленясал, прозорците бяха заключени, а в градината имаше инструменти и пералня. Входната врата беше препречена от кабел и дърво, а съоръженията за барбекю бяха отвратителни.”
Групата незабавно се обърнала към Booking.com и помолила да им бъде предоставена алтернатива. Въпреки това обаче се наложило да прекарат първия ден от почивката си с куфарите на плаж, пълен с туристи. Рейчъл допълва: „Платихме за такси и стояхме наблизо в калта и дъжда, за да го открием мястото в същото състояние, което не ни изненада. „Но когато отново се обадихме, те просто казаха, че ще започнат да търсят алтернативно настаняване, което ги бяхме помолили да направят десет часа по-рано.” „И след като ни изпратиха някои опции един час по-късно, всичките от които бяха ужасни, ни казаха, че трябва да платим цената предварително.”
Студентите в крайна сметка взимат нещата в свои ръце и си резервират хотел, оставяйки общо 1 110 паунда. Кошмарът им не свършва с това, тъй като се помъчили да получат обезщетение от вилата. Рейчъл посочва: „След като няколко пъти поискахме да говорим с ръководител, един се съгласи да ни изпрати имейл, потвърждаващ, че ще бъдем обезщетени и ще получим 266 паунда като компенсация. „Когато обаче писмото пристигна в писмен вид, то гласеше, че парите ще бъдат изплатени в местна валута, така че всъщност бяха около 120 паунда."
В крайна сметка студентите резервирали новото си място за настаняване в 8 часа същата вечер, но то нямало частен басейн или съоръжения за самостоятелно приготвяне на храна. Рейчъл пояснява: „Трябваше да плащаме за скъпа хотелска храна, когато си мислехме, че ще можем да се готвим сами. „Направихме така, че все пак да си изкараме по възможно най-добрия начин, но това хвърли сянка върху почивката ни и останахме с празни джобове. „Ние подчертахме нашите опасения още преди да тръгнем и не бяхме взети на сериозно, нито преди да отидем, нито когато стигнахме там.”
След това студентите са получили пълно възстановяване на сумата. Говорител на Booking.com каза: „Нашата основна цел е да улесним гладкото протичане на пътуването и приятните преживявания за нашите клиенти, като им даваме възможност да изживеят света навсякъде и когато пожелаят. “За целта, ние сме на разположение 24/7, за да отговорим на всички въпроси или притеснения, които нашите клиенти могат да имат, особено в много редките случаи, когато може да се случи нещо неочаквано в имота. „Тъй като сме много съпричастни към трудностите, с които се сблъска тази група, предложихме пълно възстановяване на първоначалната им резервация, както и покриване на всички разходи за преместване, което направихме като жест на добра воля. „Нашият екип също проучва този имот, тъй като това, очакванията на клиентите да бъдат изпълнени, е един от нашите приоритети", посочили още от Booking.
..., а статия с заглавие (примерно):"Български граждани шокирани , дадоха последните си налични пари, за поредната седмица на ужасите в родината си страна България, която е поредната Британска колония".......
......
"Ма в нормалния свят има ясни и разписани правила..."
пич, май и ти спадаш в категорията функционално неграмотни - четеш, ама не разбираш... но много знаеш
booking.com си е американски точно колкото и amazon.com.
разликата е, че единият сайт е регистриран в щатите, а другият в централата на мошениците - амстердам.
Ма в нормалния свят има ясни и разписани правила за търговия и всичко. Тук е джунгла.
Те и за това Амазон са номер едно.
Още на първите снимки в боокинга се вижда освен морето и черният път пред вилата.
Ако разгледате снимките ще видите че кабелите и осб плочата са в дясно зад къщата във ниско вкопано място и никакъв вход за туристи не препречват. Единствения проблем, който виждам на снимките и в оплакванията им е празния мръсен басейн.
Много прости хора имаме в нашата държава
С трици маймуни да ловим!
Всички ненужни неща за изхвърляне,на вилата.
Красота.Обичам българите и тяхното мислене.