Имидж Едвъртайзинг: Не “вадим опровержение”, а правим достояние на медиите текстове, които са ни предоставени
Слънчев бряг АД и Община Несебър се скараха за тези 14 дка. И двете институции обаче ползват услугите на една и съща PR-агенция
20 Април 2015, Понеделник, 20:00 ч.
Автор: ФлагманПозиции, ангажиращи пряко наш интелектуален продукт, се публикуват на официална бланка на компанията, пише управителят Алберта Алкалай
Днес Флагман.бг публикува статия, в която изрази своята позиция, че изглежда нелогично една и съща PR-агенция да разпраща текстовете на обвиняващите се взаимно "Слънчев бряг" АД и Община Несебър. Преди малко получихме позицията на "Имидж Едвартайзинг", която публикунаме изцяло, без редакторска и коректорска намеса.
Във връзка с ваша публикация “PR-шизофрения – агенция разпраща скандално съобщение на „Слънчев бряг“ АД, после му вади опровержение” от 20.04.2015 г. държим да заявим следното:
Оставяме настрана посредствения и подчертано тенденциозен тон в публикацията, който не отговаря на никакви етични норми на журналистиката.
Комуникационна група “Имидж Едвъртайзинг” има редовни договори за комуникационно и медийно обслужване с община Несебър, както и със “Слънчев бряг” АД. Агенцията изпълнява своите задължения да изпраща до вниманието на медиите официалните позиции на субектите, с които има професионални взаимоотношения и те да достигат до обществеността. Позицията по казуса с евентуално застрояване на дюни на територията на комплекса е на ръководството на “Слънчев бряг” АД. Тя е изпратена до медиите по силата на редовните ангажименти на “Имидж Едвъртайзинг”. По същия начин отговорът и официалната позиция на община Несебър са разпратени без да бъде по никакъв начин позиционирано някакво лично мнение на агенцията. Агенцията не е участвала в съставянето на текста и не си е позволила никакви субективни добавки. Текстовете са на официални бланки на въпросните институции. Само по себе си това говори, че е крайно непочтено да бъде замесвано по какъвто и да е начин името на комуникационната група. Нейната основна роля и ангажимент е да даде възможност за обществена достъпност на различните позиции.
Сравненията за противоречие “прокурор-адвокат” са абсолютно несъвместими, защото ние като медийни посредници нито обвиняваме, нито защитаваме, а даваме гласност на нещо, което е от подчертан обществен интерес. ПР Агенция “Имидж Едвъртайзинг” работи от много години с различни свои партньори от различни области на бизнеса, политиката и обществения живот. Възникването на инцидентни конфликти между наши клиенти по никакъв начин не въвлича Агенцията ни на определена страна, защото ние не сме институция за правораздаване, или наказателно санкциониране.
Работата на медийната ни група е подобна на работата на медиите, които са призвани да отразяват и публикуват максимално безпристрастно различни и понякога противоречащи си мнения, гледни точки и позиции, за да изпълняват основната си роля на обществен посредник. Ние не “вадим опровержение”, а правим достояние на медиите текстове, които са ни предоставени. Ако някой страда от “шизофренично” раздвоение по какъв начин да оформи жанрово и стилистично определен казус в своя публикация, това по никакъв начин не засяга работата на “Имидж Едъртайзинг”.
Позиции ангажиращи пряко интелектуален продукт, или лично отношение на ПР Агенция “Имидж Едвъртайзинг се публикуват на официална бланка на компанията. С това смятаме, че ще се сложи край на евентуални бъдещи недоброжелателни злоупотреби с името ни.
Апелираме да бъде адекватно публикувано правото ни на отговор.
При рецидивиране на целенасочени тенденциозни публикации срещу професионалната дейност, доброто име и работни взаимоотношения на Комуникационна група “Имидж Едвъртайзинг”, без да бъде потърсено и отразено нашето мнение, ще си запазим правото на ответни действия в рамките на българското и международно законодателство.
Алберта Алкалай
Управител
Комуникационна група
Имидж Едвдъртайзинг
Б.р. Свързахме се със "Слънчев бряг" АД, за да попитаме кой е изготвил тяхното прессъобщение. Ето краткия отговор: "Слънчев бряг" АД няма пресцентър. Всички прояви - организиране на пресконференции, откриване и закриване на сезона, писане и разпращане до медиите на прессъобщения и т.н. се извършва от PR-агенция "Имидж Едвъртайзинг".
Никой не вярва, че този течен шоколад е домашен, вкусът му е неустоим
За бургазлии това е перфектното предястие - калмари с чуден чеснов сос
Мъж изгони съпругата си от бащината ѝ къща и се опита да я удуши пред полицаи
Жена се закани да се изкъпе във ВиК
Българските гори са едно от местата с най-голямо биоразнообразие в Европа
Шокиращо: Твърдят, че първата съпруга на Димо Алексиев го зарязала заради...
25/11/2024, Понеделник 22:30
2
Предизвикан е на бой
25/11/2024, Понеделник 22:20
4
"Взриви" телевизията
25/11/2024, Понеделник 22:10
2
Вярно ли е, че хората във връзки всъщност са по-щастливи от необвързаните?
25/11/2024, Понеделник 22:00
0
„За“ и „против“ прошката след изневяра
25/11/2024, Понеделник 21:40
0
4-те зодии, които ще намерят нова любов
25/11/2024, Понеделник 21:20
0
За бургазлии това е перфектното предястие - калмари с чуден чеснов сос
25/11/2024, Понеделник 21:00
2
Президентският вот в Румъния: На първи тур води критик на НАТО, социолозите му даваха едва 5%
25/11/2024, Понеделник 20:56
7
7 нездравословни храни, които да избягвате
25/11/2024, Понеделник 20:40
0
Българските гори са едно от местата с най-голямо биоразнообразие в Европа
25/11/2024, Понеделник 20:20
0
„Жени като Дебора Михайлова“: Урсула фон дер Лайен спомена българката на Деня срещу насилието над жени (ВИДЕО)
25/11/2024, Понеделник 20:00
1
Близо 5% от българите са пристрастени към спиртните напитки
25/11/2024, Понеделник 19:58
4
http://bdvo.org/bdvowp/wp-content/uploads/2012/02/Ethical-code_BG1.pdf