Бургазлии пропищяха: В кой век сме?! Мтел се гаври с нас, нямаме обхват дори в центъра
Месеци наред Мтел няма нормално покритие в Бургас, а ние правим какви ли не фокуси, за да се свържем по телефона, разговорите прекъсват, чува се странно бучене от слушалката, оплаква се Златина Иванова
27 Август 2014, Сряда, 19:47 ч.
Автор: Флагман.БгДокога ще си даваме парите за калпава услуга, пита Златина Иванова
Нормално ли е да нямаме обхват на телефоните си в центъра на Бургас, на гарата, на Летището, в офиса, у дома? Да се катерим по пейки и по фотьойли, за да проведем телефонен разговор. В кой век живеем, защо Мтел се гаври с нас, пита бургазлийката Златина Иванова, която изпрати гневно писмо в рубриката ни „Вашият сигнал до ФЛАГМАН”.
„Месеци наред Мтел няма нормално покритие в Бургас, а ние правим какви ли не фокуси, за да се свържем по телефона, разговорите прекъсват, чува се странно бучене от слушалката. Нормално ли е това? На кого трябва да се обадим, за да се предприемат мерки. Това е пълно безобразие и безхаберие”, пише младата жена. „Всеки ден правя какви ли не акробатики, за да намеря обхват. Звъняла съм на оператор, питах и в офисите каква може да е причината, но никой не дава разумно обяснение, нямали информация. Този проблем не е само при мен, всичките ми познати, които са на Мтел, се оплакват”, добавя Иванова. Докога ще си даваме парите за калпава услуга, пита ядосаната бургазлийка.
Първият български мобилен оператор не е обявил, че има проблем с обхвата в Бургас, а служителите обясняват, че нямат такава информация.
ВАШИТЕ СИГНАЛИ ИЗПРАЩАЙТЕ НА: [email protected] или на редакционните ни телефони: 056-84-02-81; 0899-84-80-81
В категории:
Вашият сигнал до ФЛАГМАН
Meteo Balkans: Снежна виелица блокира половин България, метър сняг ще натрупа до часове
Гаджето на Гого проговори
Хотелиери с групови дела срещу Booking
Слънцето вече го няма, чакайте го през януари!
Дружба между ЦСКА и Манчестър Сити
Meteo Balkans: Снежна виелица блокира половин България, метър сняг ще натрупа до часове
26/11/2024, Вторник 18:39
0
"Казармата е загуба на време"
26/11/2024, Вторник 18:21
1
БАБХ: Има фалшив зехтин по българските магазини
26/11/2024, Вторник 18:00
0
Най-честите езикови бариери в комуникацията между пациенти и медицински персонал бяха дискутирани в Бургаския държавен университет
26/11/2024, Вторник 17:43
0
Остана без виза заради секс маратони
26/11/2024, Вторник 17:43
0
Дружба между ЦСКА и Манчестър Сити
26/11/2024, Вторник 17:40
0
Плюеха клиенти и пребиха сервитьор, но сега…
26/11/2024, Вторник 17:32
3
Издаде как се е простила с девствеността си
26/11/2024, Вторник 17:30
0
Слънцето вече го няма, чакайте го през януари!
26/11/2024, Вторник 17:18
0
Гаджето на Гого проговори
26/11/2024, Вторник 17:02
0
Трагедия! Внезапно почина знакова личност
26/11/2024, Вторник 17:00
0
Не изхвърляйте сока от киселите краставички
26/11/2024, Вторник 16:42
0
Намираш се в България, не си в Германия, за да искаш всичко да ти е българско, а с Германски правила.Цялата ни мара втасала.Монополисти ни взимат последните стотинки за ток, вода, банките ни ебат като за световно, мобилните ви оператори са ви проблем.Няма такива мрънкалници като нас, ама мрънкате на дребно...за дребни неща...с дребните си проблеми.Пич осъзнай се, огледай се къде се намираш, тогава искай, тогава мрънкай,
В заводите трудът на работниците се плаща за стотинки на час, но искат максимално качество от тях.. Откъде накъде тогава ние да плащаме огромни суми пари за нашия стандарт, и да се съгласяваме с дефектни стоки? За 300 лева телефон ще работиш цял месец и ще искат да работиш супер качествено в изгода на шефа ;) понеже повечето са идиоти са готови да бачкат много и качествено за малко, а да купуват стоки много над заплатата им, и да очакват дефекти хахах прост народ, скапана държава ;) отностно това, че фирмите не издържали, то и потребителите не издържат, ама пука ли му на някой от тях?
Читавите производители просто не издържаха на натиска и затвориха или се специализираха в тясно профилирани сегменти.
Щот всичкото тъпо бега в Техномаркет да си купи поредната пръчка на Acer, Lenovo и прочее китайска скрап. Малко хора могат да си позволят а и да оценят техника Getac, GD Itronix, Alienware, BlackBerry. Пък и факта че последния селски тъпак си е купил евтин китайски телефон за 100 кинта, не означава че в мобилния оператор трябва да му съпортват телефона и да му наливат в кухата лейка какво е APN, автоматичен ъпдейт и 3G. На такива тъпаци - Нокиа с фенерче и толкова ...
Ако от Технополис ти продадат пералня и тя сгъне, кой е виновен , магазина или производителя?
И трите оператора продават едни и същи стоки и гивзимат от едно и също място, сърдете се на марките,не на оператора.Пращаш си таблета на ремонт, нали е гаранционен, и готово.Кво ревете, кво се оплаквате ей...
Много ми е интересно как плащате по 240-350 лв за интернет, като Мобилтел предлага само фискирани цени с неограни1ено потребление до разумни стойности.Явно сте нямали включен интернет пакет и са ви тарифирали на стандартни цени.Еми кой е виновен тогава.
Много съм доволен, обхвата ми е по-добър от Глобул на който бях плюс разни охлюви от Германос не ми звънят постоянно да ме занимават с нелепи оферти.
Присъединявам се към 25 - трябва да се гледат важните неща и да не се обръща внимание на дребните проблеми.
Таблета ако не друго има гаранция! Сега друг въпрос е ако е спукан екрана ;) Изобщо ми е интересно как се купуват неща (таблети, телефони, лаптопи) от мобилни оператори като те по принцип ги продават на силно завишени цени и след отстъпката която е САМО за вас понеже сте специален е само лепо по-завишена от повечето магазини. :)
А що се отнася до Мтел, това не може да е мобилен оператор. Бягайте при другите 2 докато е време...
А що се отнася до Мтел, това не може да е мобилен оператор. Бягайте при другите 2 докато е време...