Приморско стартира рекламната си стратегия за българския пазар
Вече са поставени първите билборди на АМ „Тракия“, с които се рекламира красивото море на южната община
Приморско започна реализацията на комуникационната си стратегия за стимулиране на туризма, съобщи кметът Димитър Германов.
Вече са поставени първите няколко билборда на АМ „Тракия“, с които се рекламира красивото море на южната община.
Както Флагман.бг писа Приморско ще заложи на аутдор рекламата и освен по магистралата ще постави и рекламни пана в големите областни градове.
Идеята е да се презентират възможностите за морски и алтернативен туризъм.
Приморско се цели в българските туристи – безплатни паркоместа, чадъри и шезлонги, инвестиции в инфраструктурата
Тази година Приморско и Китен ще се целят в българските туристи и основният акцент ще е насочен към пробива на родния пазар.
Подготвени са редица удобства като безплатен паркинг и обновяване на туристическата инфраструктура.