"Кока-Кола" спира рекламите, дава над $120 млн. за борба с коронавируса
Ограничаването на маркетинговите разходи на компанията е валидно и в световен мащаб
Рекламите на "Кока-Кола" и другите продукти на едноименната компания в България спират от 1 април за неопределено време. Средствата се пренасочват за борба с коронавируса и подпомагане на засегнатите, съобщиха от компанията.
Ограничаването на маркетинговите разходи на компанията е валидно и в световен мащаб. Производителят на напитки, бутилиращите компании, както и фондацията на "Кока-Кола" ще дарят над 120 млн. долара за борба с разпространението на Covid-19.
Част от средствата ще бъдат дарени за борбата с вируса и в България.
"Подкрепата ни е насочена към осигуряване на защитно оборудване и напитки за здравните работници, както и към доставка на хранителни продукти за уязвими групи", обясниха от компанията.