Планира ли „Кауфланд” да продава на „Алди” хипермаркети в България
„Кауфланд” е лидер в сектора на хипермаркетите в България, „Алди” проучва дали да навлезе на родния пазар
20 Юли 2017, Четвъртък, 14:45 ч.
Автор: Лъчезар ЛисицовСъкращения и реформи безпокоят част от персонала на най-голямата верига у нас
Стартирала реформа във веригата хипермаркети „Кауфланд” безпокои част от нейните служители, научи „Флагман”. Започнали са съкращения на ръководен персонал. Функциите на съкратените се поемали от служители на по-ниска длъжност, като се променял и графикът на работното им време.
Тръгнал е слух, че немската верига ще продава поне част от магазините си на друга германска група хипермаркети – „Алди”, които от около две години проучват сериозно възможността да навлязат на българския пазар. Сделката се очаква да е през септември.
Попитахме „Кауфланд” дали е вярно, че планират продажба на магазини у нас, защо са започнали съкращения на персонал, ще продават ли обекти на „Алди”. Попитахме и дали промените в „Кауфланд – България” са свързани с реформите в централата в Германия.
От ръководството на веригата ни отговориха: „Не планираме напускане на обектите си. Даже напротив. В някои от тях планираме разширения и обновявания. Ще продължаваме да водим политика, която се определя от предпочитанията на българския потребител.”
От „Кауфланд България” припомнят, че са на пазара у нас повече от 10 години. „Разработваме обектите си последователно и правим устойчиви инвестиции. Всичко това ни помогна да се утвърдим като пазарния лидер в ритейл сферата. Ние сме ангажирана компания с дългосрочни намерения. Ще продължим да предлагаме свежи и качествени стоки както в съществуващите си хипермаркети, така и в новите, които следва да бъдат открити”, увериха от веригата.
Промените от началото на годината включват и сериозен ръст на инвестициите в реклама. Започнал е и процес на ребрандиране, което е част от международната стратегия на компанията. Това включва разширяване на маркетинг екипа, ново лого, нов тип брошури и обновяване на част от магазините. Вероятно и тези промени са се отразили на част от оперативния персонал по един или друг начин.
Погледнато обективно „Кауфланд България” е в много добро финансово състояние. За 2016 г. компанията отчита 1,663 млрд. лв. оборот (приблизително 12% ръст спрямо 2015 г.) и 84.4 млн. лв. печалба (5% ръст), по информация на „Капитал”.
Към момента веригата разполага с 57 хипермаркета в 33 града в страната. Дали все пак някои от магазините няма да се окажат излишни, предстои да разберем вероятно още наесен.
В категории:
Бизнес
Meteo Balkans: Снежна виелица блокира половин България, метър сняг ще натрупа до часове
Съдът разреши издаване на Европейска заповед за арест на Стоян Мавродиев
Остана без виза заради секс маратони
Тати носи, мама меси: БГ младежите най-мързеливи в ЕС
Не изхвърляйте сока от киселите краставички
Meteo Balkans: Снежна виелица блокира половин България, метър сняг ще натрупа до часове
26/11/2024, Вторник 18:39
0
"Казармата е загуба на време"
26/11/2024, Вторник 18:21
2
БАБХ: Има фалшив зехтин по българските магазини
26/11/2024, Вторник 18:00
0
Най-честите езикови бариери в комуникацията между пациенти и медицински персонал бяха дискутирани в Бургаския държавен университет
26/11/2024, Вторник 17:43
0
Остана без виза заради секс маратони
26/11/2024, Вторник 17:43
0
Дружба между ЦСКА и Манчестър Сити
26/11/2024, Вторник 17:40
0
Плюеха клиенти и пребиха сервитьор, но сега…
26/11/2024, Вторник 17:32
3
Издаде как се е простила с девствеността си
26/11/2024, Вторник 17:30
0
Слънцето вече го няма, чакайте го през януари!
26/11/2024, Вторник 17:18
0
Гаджето на Гого проговори
26/11/2024, Вторник 17:02
0
Трагедия! Внезапно почина знакова личност
26/11/2024, Вторник 17:00
0
Не изхвърляйте сока от киселите краставички
26/11/2024, Вторник 16:42
0