×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Хороскопа си за деня виж тук
  • България е първенец в Европа по регистрирани нови автомобили
  • Европейската прокуратура разследва измама за финансиране на реставрация на църква в България
  • Разкриха склад за цигари без бандерол в Пловдивско, открити са тютюневи изделия за 8 млн. лв.
  • Продадоха на търг бижута на цар Фердинанд за близо 3 милиона долара
  • След заповедта за арест от МНС: Виктор Орбан кани Бенямин Нетаняху в Унгария
  • На 12 декември се очаква да има решение за влизането на България и Румъния в Шенген по суша
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари


Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари
Дори най-малките зрители са подложени на агресивна реклама, без родителите им да знаят
07 Февруари 2016, Неделя, 21:15 ч.

Особено силно въздействат думи като "ограничени количества", или "Мадона пере с това, а вие?"

Всяка година с наближаването на финала по американски футбол в НФЛ, по-известен като Супербоул, нараства интересът към телевизионните реклами.

Обикновено мачът е най-гледаното телевизионно излъчване в САЩ и събира по над 110 милиона зрители.

Той също така е голям залог за рекламодателите, които плащат до 5 млн. долара за 30-секундна реклама и се надяват всяка една от тези секунди да е от значение.

Преди Супербоул или не, рекламодателите използва няколко класически тактики в телевизионните си реклами, за да накарат зрителите да харчат средства, пише Business Insider.

Ето ги и тях:

Те внимателно измислят рекламни послания, които просто не можете да изкарате от главата си.

Според проучване от 2015 г. на Journal of Business Research има три основни фактора, които определят дали хората харесват определено рекламно послание:

• Яснота на посланието
• Изобретателност
• Запознатост с марката

Според проучването също така по-честото излъчване на дадена реклама може да помогне на хората да запомнят рекламното послание, но това не означава, че те ще реагират по-положително на нея, само защото я виждат по-често.

Привличат ни с лесно запомняща се мелодия.

Според проучване на Виенския университет по икономика и бизнес тези кратки мелодийки са ефективни, защото създават спомени, които пък предизвикват емоционална реакция.

"Добрата мелодия привлича вниманието на клиента и го/я кара да се замисли отново за продукта; лошата мелодия може да направи една компания известна заради грешните причини или пък да разубеди хората да ползват дадена марка," се казва в проучването.

Те не ни позволяват да ги забравим.

Може да си мислите, че ви е писнало от една реклама, след като сте я изгледали 10 пъти, но рекламодателите мислят другояче – колкото повече сте изложени на техния продукт, толкова по-вероятно е да го запомните и евентуално да си го купите.

Проучаване от 2009 г. показва, че колкото повече дадена компания рекламира един продукт, толкова повече потребителите се запознават и обвързват с него. Така че, очаквайте да виждате онази реклама отново и отново.

Те използват знаменитости, които обожавате.

Холандско проучване от 2010 г. показва, че популярните лица въздействат на област от мозъка, което предполага, че разпознаването на дадената знаменитост се свърза с положителни мисли.

"Положителните емоции, които се свързват с дадената знаменитост, се прехвърлят и към продукта," според резултатите от проучването. "Следващият път, когато видите тези продукти в магазина или на разпродажба, те ви навяват положителни асоциации."

Поставят ви на мястото на професионалните спортисти.

Компанията за спортна екипировка Under Armour отчита 95% ръст в приходите, след като звезди, като баскетболиста от НБА Стивън Къри, балерината Мисти Коупланд и голфъра Джордан Спийт, участваха в техни реклами през 2015 г.

Използването на хора, които показват най-впечатляващите във физическо отношение неща пред света, може да ви вдъхнови да се опитате да направите същото. Рекламодателите се надяват, че това ще стане, като използвате техните продукти.

Използват обикновени хора, които са точно като вас.

В някои случаи "обикновените хора" могат да бъдат по-ефективни и от звездите.

Според AdWeek в ерата на риалити предаванията и интернет прозрачността знаменитостите губят част от своя бласък. На тяхно място идват истинските хора, които представляват типичния потребител.

Такъв пример е рекламната кампания на Dove "Истинска красота," която бе една от най-успешните на 2013 г.

Предлагат изгодни оферти само за ограничен период от време.

Някои ТВ реклами предлагат лимитирани продукти или пък продукти, които се предлагат само за „ограничен период от време“.

Според Wall Street Journal това е един от най-популярните начини компаниите да накарат потребителите да купуват. Когато има ограничение във времето или количеството, хората чувстват, че трябва да се активизират и да пазаруват./profit.bg

В категории: Бизнес


Коментари
Модерната суперхрана
Модерната суперхрана 22/11/2024, Петък 17:12 1
0
Коментара по темата
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Бургас посреща Никулден с богата програма, преплетена с обаянието и магнетизма на морето Бургас посреща Никулден с богата програма, преплетена с обаянието и магнетизма на морето Празникът на града ще радва малки и големи Модерната суперхрана Модерната суперхрана Просото се превърна в последен писък на модата по здравословното хранене Лоша новина за пушачите – цигарите поскъпват сериозно Лоша новина за пушачите – цигарите поскъпват сериозно Министерството на финансите изтегли напред графика за увеличаване на акциза Ето кои са първите проститутки в България Ето кои са първите проститутки в България Мара Мерака и Любо Лагоска са сред емблематичните жрици през онова време Шокиращо, ама наистина! Ваксина срещу жълта треска у нас НЯМА, стотици моряци са блокирани Шокиращо, ама наистина! Ваксина срещу жълта треска у нас НЯМА, стотици моряци са блокирани Освен че е една от най-ужасяващите, макар и рядко срещани болести, имунизацията срещу нея е задължителна при качване на рейс за Африка или Южна Америка Канят пак Зуека за водещ в Капките? Канят пак Зуека за водещ в Капките? Драстично отслабналият Герасим Георгиев – Геро може и да не е водещ през новия сезон Урсула фон ден Лайен: България и Румъния ще влязат изцяло в Шенген Урсула фон ден Лайен: България и Румъния ще влязат изцяло в Шенген Нека видим по-силен Шенген през 2025 г., написа Урсула фон дер Лайен в платформата Х Зловещо: Момче задига номера от изгорялата кола на Гунди, ето какво се случва с него Зловещо: Момче задига номера от изгорялата кола на Гунди, ето какво се случва с него За съжаление Здравко Енчев също си отива млад от този свят Археологически музей ще бъде издигнат в Обзор Археологически музей ще бъде издигнат в Обзор В последните няколко години община Несебър направи значителни инвестиции в инфраструктурата на Обзор Спортна България скърби Спортна България скърби Отиде си млада баскетболна надежда
"Пия вино от 4 бона и не знам къде се намирам" "Пия вино от 4 бона и не знам къде се намирам" Това сподели холивудска звезда, разказвайки перипетиите си Ако си мислиш, че си играч - стани змийски дояч Ако си мислиш, че си играч - стани змийски дояч Ето какво може да работи човек, ако е много смел и подготвен   Смени си зъбите за 160 000 долара Смени си зъбите за 160 000 долара Джони Деп ще има чисто нова усмивка в новия филм "Дневен запой" Три неща, които "изтриват" няколко години от ЕГН-то Три неща, които "изтриват" няколко години от ЕГН-то Не се мажат по лицето и не се ядат Световна сензация: Твърдят, че Ружа Игнатова е жива и се крие в... Световна сензация: Твърдят, че Ружа Игнатова е жива и се крие в... В момента САЩ са предложили награда до 5 милиона долара за информация, която ще доведе до ареста и осъждането й Разкриха тайната й Разкриха тайната й Никол Кидман използва интересен трик, за да омайва Дари 20 милиона Дари 20 милиона Железния получи хонорар от 20 милиона долара за боя с Пол и дари сумата до цент "Путин е Хитлер на този век" "Путин е Хитлер на този век" Легендарен журналист скочи словесно на Владимир Путин Закъса Закъса Предлагат се звездни дрехи "втора употреба" Антисемитски акт ли е решението за арест на Бенямин Нетаняху? Антисемитски акт ли е решението за арест на Бенямин Нетаняху? Международния наказателен съд в Хага издаде заповед и за ареста на бившият израелски военен министър заради военни престъпления
Валентин Тончев Валентин Тончев Няма как Доган да бъде изключен от нещо, в което никога не е членувал Виц на деня Виц на деня - Ти виждал ли си летяща чиния?
- Преди да се оженя не бях виждал...
Виц на деня Виц на деня Добрият футболист, дори от най-неудобното положение - може да вкара гол в собствената си врата! Статус във фейсбук Статус във фейсбук Трябва да намеря начин да взема изпитите...
Мама: Ами седни да учиш!
- Ситуацията е сериозна, не ми е до шеги.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори