×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • МЕЧ ще внесат в четвъртък вот на недоверие заради корупция
  • Земетресение с магнитуд 5,8 по Рихтер разтърси североизточния тайвански окръг Илан
  • 24-часова стачка в Гърция, летища, пристанища и обществен транспорт спират работа
  • Над 60 са вече жертвите на рухналия покрив на нощен клуб в Доминикана
  • 20 загинали при пожар в старчески дом в Китай
  • САЩ налага на Китай мита от 104%
  • 35% от тежкотоварните автомобили преминават с превишена скорост край Телиш, установи проверка
  • Държавата да осигури склад за съхранение на машините за гласуване, предлага ЦИК
  • Парламентът ще промени съставите на постоянните комисии
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари


Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари
Дори най-малките зрители са подложени на агресивна реклама, без родителите им да знаят
07 Февруари 2016, Неделя, 21:15 ч.

Особено силно въздействат думи като "ограничени количества", или "Мадона пере с това, а вие?"

Всяка година с наближаването на финала по американски футбол в НФЛ, по-известен като Супербоул, нараства интересът към телевизионните реклами.

Обикновено мачът е най-гледаното телевизионно излъчване в САЩ и събира по над 110 милиона зрители.

Той също така е голям залог за рекламодателите, които плащат до 5 млн. долара за 30-секундна реклама и се надяват всяка една от тези секунди да е от значение.

Преди Супербоул или не, рекламодателите използва няколко класически тактики в телевизионните си реклами, за да накарат зрителите да харчат средства, пише Business Insider.

Ето ги и тях:

Те внимателно измислят рекламни послания, които просто не можете да изкарате от главата си.

Според проучване от 2015 г. на Journal of Business Research има три основни фактора, които определят дали хората харесват определено рекламно послание:

• Яснота на посланието
• Изобретателност
• Запознатост с марката

Според проучването също така по-честото излъчване на дадена реклама може да помогне на хората да запомнят рекламното послание, но това не означава, че те ще реагират по-положително на нея, само защото я виждат по-често.

Привличат ни с лесно запомняща се мелодия.

Според проучване на Виенския университет по икономика и бизнес тези кратки мелодийки са ефективни, защото създават спомени, които пък предизвикват емоционална реакция.

"Добрата мелодия привлича вниманието на клиента и го/я кара да се замисли отново за продукта; лошата мелодия може да направи една компания известна заради грешните причини или пък да разубеди хората да ползват дадена марка," се казва в проучването.

Те не ни позволяват да ги забравим.

Може да си мислите, че ви е писнало от една реклама, след като сте я изгледали 10 пъти, но рекламодателите мислят другояче – колкото повече сте изложени на техния продукт, толкова по-вероятно е да го запомните и евентуално да си го купите.

Проучаване от 2009 г. показва, че колкото повече дадена компания рекламира един продукт, толкова повече потребителите се запознават и обвързват с него. Така че, очаквайте да виждате онази реклама отново и отново.

Те използват знаменитости, които обожавате.

Холандско проучване от 2010 г. показва, че популярните лица въздействат на област от мозъка, което предполага, че разпознаването на дадената знаменитост се свърза с положителни мисли.

"Положителните емоции, които се свързват с дадената знаменитост, се прехвърлят и към продукта," според резултатите от проучването. "Следващият път, когато видите тези продукти в магазина или на разпродажба, те ви навяват положителни асоциации."

Поставят ви на мястото на професионалните спортисти.

Компанията за спортна екипировка Under Armour отчита 95% ръст в приходите, след като звезди, като баскетболиста от НБА Стивън Къри, балерината Мисти Коупланд и голфъра Джордан Спийт, участваха в техни реклами през 2015 г.

Използването на хора, които показват най-впечатляващите във физическо отношение неща пред света, може да ви вдъхнови да се опитате да направите същото. Рекламодателите се надяват, че това ще стане, като използвате техните продукти.

Използват обикновени хора, които са точно като вас.

В някои случаи "обикновените хора" могат да бъдат по-ефективни и от звездите.

Според AdWeek в ерата на риалити предаванията и интернет прозрачността знаменитостите губят част от своя бласък. На тяхно място идват истинските хора, които представляват типичния потребител.

Такъв пример е рекламната кампания на Dove "Истинска красота," която бе една от най-успешните на 2013 г.

Предлагат изгодни оферти само за ограничен период от време.

Някои ТВ реклами предлагат лимитирани продукти или пък продукти, които се предлагат само за „ограничен период от време“.

Според Wall Street Journal това е един от най-популярните начини компаниите да накарат потребителите да купуват. Когато има ограничение във времето или количеството, хората чувстват, че трябва да се активизират и да пазаруват./profit.bg

В категории: Бизнес


Коментари
Шок в Биг Брадър...
Шок в Биг Брадър... 09/04/2025, Сряда 21:49 0
Трагедия в Кюстендил
Трагедия в Кюстендил 09/04/2025, Сряда 21:24 0
Мъж шофира безобразно в...
Мъж шофира безобразно в... 09/04/2025, Сряда 20:49 0
Страхотна вест за Надал
Страхотна вест за Надал 09/04/2025, Сряда 19:40 0
0
Коментара по темата
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Стълб падна върху ресторант до оживена спирка в София Стълб падна върху ресторант до оживена спирка в София От общината съобщиха, че най-вероятната причина за инцидента е корозия Седем арестувани за романтични измами Седем арестувани за романтични измами Полицаите иззеха златни накити и около половин милион лева Магията на Лазаровден завладя децата от ,,Раковина” Магията на Лазаровден завладя децата от ,,Раковина” Малките изпълнители от група ,,Морски звезди” вложиха сърце и душа във всеки танц От АПИ с предупреждение за "Хемус" От АПИ с предупреждение за "Хемус" Ето подробности Сълзи в съда след доживотна присъда! Убиецът на Ангел обаче ще обжалва Сълзи в съда след доживотна присъда! Убиецът на Ангел обаче ще обжалва Адвокатът на Никола Райчев заяви, че нямало умисъл и се надява момчето да получи по-леко наказание на следващата инстанция Трагедия в Кюстендил Трагедия в Кюстендил Мъж почина в паркирана кола Мъж шофира безобразно в... Мъж шофира безобразно в... Пазарджишко 16-годишно момче скочи от четвъртия етаж пред очите на съучениците си 16-годишно момче скочи от четвъртия етаж пред очите на съучениците си Младежът е получил тежка травма на гръбначния стълб и на двата крака Трагедията с 12-годишната Сияна предизвикана от превишена скорост? Трагедията с 12-годишната Сияна предизвикана от превишена скорост?  Оставки в АПИ след смъртта на момичето Слабо земетресение в Добрич Слабо земетресение в Добрич Трусът е на дълбочина 13.2 км
Шок в Биг Брадър... Шок в Биг Брадър... За знаменитости Предлагат 275 милиона евро за него Предлагат 275 милиона евро за него Ямал е богатство във футбола Доналд Тръмп обяви пауза на митата Доналд Тръмп обяви пауза на митата  Тя е 90-дневна и е за над 75 държави Страхотна вест за Надал Страхотна вест за Надал Любимата му е бременна отново ЕС отговори на удара, въвежда мита и инфлацията се вдига ЕС отговори на удара, въвежда мита и инфлацията се вдига Компанията заяви, че всички мита, наложени от Тръмп, ще бъдат платени от самите американци, пише Newsweek  Прави изненадващ ход Прави изненадващ ход Скалата става писател Бъдещ зет избяга с тъщата и парите за сватбата Бъдещ зет избяга с тъщата и парите за сватбата Бегълците взели със себе си и златни бижута Китай повишава митото за САЩ до 84% Китай повишава митото за САЩ до 84% Тръмп твърди, че много държави са готови да го целуват отзад за търговия AfD повежда в Германия - антиимигрантската партия вече е №1 AfD повежда в Германия - антиимигрантската партия вече е №1 Докато либералните елити правят "санитарни кордони" около АзГ, народът е подкрепя все повече Щраус клъвна Борис Джонсън в парк в Тексас (ВИДЕО) Щраус клъвна Борис Джонсън в парк в Тексас (ВИДЕО) "Твърде смешно, за да не го споделя", казва съпругата му Кери Джонсън в надписа в Инстаграм
Гроздан КАРАДЖОВ, министър на транспорта Гроздан КАРАДЖОВ, министър на транспорта Мерки със срокове и с отговорни министри досега не сте виждали Виц на деня Виц на деня Учителката пита Иванчо:
- Иванчо, защо закъсня за училище?
- Защото сънувах, че съм на училище... и чаках да свърши часът, за да стана!
Виц на деня Виц на деня В автобуса старица стои права до седяща тинейджърка.
- Бабо, голяма си късметлийка. След три спирки ще сляза и ще можеш да седнеш.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Стриптизьорката така силно се завъртя около пръта, че клиентите получиха кешбек!
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори