×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари


Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари
Дори най-малките зрители са подложени на агресивна реклама, без родителите им да знаят
07 Февруари 2016, Неделя, 21:15 ч.

Особено силно въздействат думи като "ограничени количества", или "Мадона пере с това, а вие?"

Всяка година с наближаването на финала по американски футбол в НФЛ, по-известен като Супербоул, нараства интересът към телевизионните реклами.

Обикновено мачът е най-гледаното телевизионно излъчване в САЩ и събира по над 110 милиона зрители.

Той също така е голям залог за рекламодателите, които плащат до 5 млн. долара за 30-секундна реклама и се надяват всяка една от тези секунди да е от значение.

Преди Супербоул или не, рекламодателите използва няколко класически тактики в телевизионните си реклами, за да накарат зрителите да харчат средства, пише Business Insider.

Ето ги и тях:

Те внимателно измислят рекламни послания, които просто не можете да изкарате от главата си.

Според проучване от 2015 г. на Journal of Business Research има три основни фактора, които определят дали хората харесват определено рекламно послание:

• Яснота на посланието
• Изобретателност
• Запознатост с марката

Според проучването също така по-честото излъчване на дадена реклама може да помогне на хората да запомнят рекламното послание, но това не означава, че те ще реагират по-положително на нея, само защото я виждат по-често.

Привличат ни с лесно запомняща се мелодия.

Според проучване на Виенския университет по икономика и бизнес тези кратки мелодийки са ефективни, защото създават спомени, които пък предизвикват емоционална реакция.

"Добрата мелодия привлича вниманието на клиента и го/я кара да се замисли отново за продукта; лошата мелодия може да направи една компания известна заради грешните причини или пък да разубеди хората да ползват дадена марка," се казва в проучването.

Те не ни позволяват да ги забравим.

Може да си мислите, че ви е писнало от една реклама, след като сте я изгледали 10 пъти, но рекламодателите мислят другояче – колкото повече сте изложени на техния продукт, толкова по-вероятно е да го запомните и евентуално да си го купите.

Проучаване от 2009 г. показва, че колкото повече дадена компания рекламира един продукт, толкова повече потребителите се запознават и обвързват с него. Така че, очаквайте да виждате онази реклама отново и отново.

Те използват знаменитости, които обожавате.

Холандско проучване от 2010 г. показва, че популярните лица въздействат на област от мозъка, което предполага, че разпознаването на дадената знаменитост се свърза с положителни мисли.

"Положителните емоции, които се свързват с дадената знаменитост, се прехвърлят и към продукта," според резултатите от проучването. "Следващият път, когато видите тези продукти в магазина или на разпродажба, те ви навяват положителни асоциации."

Поставят ви на мястото на професионалните спортисти.

Компанията за спортна екипировка Under Armour отчита 95% ръст в приходите, след като звезди, като баскетболиста от НБА Стивън Къри, балерината Мисти Коупланд и голфъра Джордан Спийт, участваха в техни реклами през 2015 г.

Използването на хора, които показват най-впечатляващите във физическо отношение неща пред света, може да ви вдъхнови да се опитате да направите същото. Рекламодателите се надяват, че това ще стане, като използвате техните продукти.

Използват обикновени хора, които са точно като вас.

В някои случаи "обикновените хора" могат да бъдат по-ефективни и от звездите.

Според AdWeek в ерата на риалити предаванията и интернет прозрачността знаменитостите губят част от своя бласък. На тяхно място идват истинските хора, които представляват типичния потребител.

Такъв пример е рекламната кампания на Dove "Истинска красота," която бе една от най-успешните на 2013 г.

Предлагат изгодни оферти само за ограничен период от време.

Някои ТВ реклами предлагат лимитирани продукти или пък продукти, които се предлагат само за „ограничен период от време“.

Според Wall Street Journal това е един от най-популярните начини компаниите да накарат потребителите да купуват. Когато има ограничение във времето или количеството, хората чувстват, че трябва да се активизират и да пазаруват./profit.bg

В категории: Бизнес


Коментари
Издъни се
Издъни се 10/03/2025, Понеделник 14:54 0
Почина известен актьор
Почина известен актьор 10/03/2025, Понеделник 14:51 0
Обвиниха я в измама с тротинетки
Обвиниха я в измама с тротинетки 10/03/2025, Понеделник 14:39 0
Щеше да навърши 55 години днес
Щеше да навърши 55 години днес 10/03/2025, Понеделник 13:40 1
0
Коментара по темата
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
НАП пусна предварително попълнените данъчни декларации НАП пусна предварително попълнените данъчни декларации Срокът за обявяване на доходите е до 30 април Издъни се Издъни се Той беше поел предизвикателство да пие само вода, отказвайки се от иначе любимите си газирани напитки, сокове, фрешове и бира, както и какъвто и да е алкохол Урок по родолюбие в детската градина в Равда Урок по родолюбие в детската градина в Равда Обвиниха я в измама с тротинетки Обвиниха я в измама с тротинетки Кулинарката Мариела Нордел се оплака, че хакери се опитват да влязат в профила ѝ във Фейсбук Уникална възможност за флейтисти: Майсторски клас с проф. Айля Улудере в Бургас Уникална възможност за флейтисти: Майсторски клас с проф. Айля Улудере в Бургас Проф. Улудере е основател на Първия Истанбулски флейтов оркестър, била е председател на Борда на директорите на всички консерватории в Турция, член е на журито на престижни международни конкурси и е концертирала на световноизвестни сцени Щеше да навърши 55 години днес Щеше да навърши 55 години днес Вижте любопитни подробности за актьора Иван Ласкин Откриха мъртва жена в дома ѝ в Балчик, задържан е мъжът, с когото живеела Откриха мъртва жена в дома ѝ в Балчик, задържан е мъжът, с когото живеела Трупът е откаран за аутопсия в МБАЛ-Добрич Мотоциклетист от Шумен се разби в мантинела край Люляково – с тежки травми в болница Мотоциклетист от Шумен се разби в мантинела край Люляково – с тежки травми в болница Пътният участък, където е станал инцидентът, е известен със завоите и високия риск при несъобразено шофиране , особено за мотористи Тийнейджър отвлече, би и заключи в колиба 15-годишно момиче в Разлог Тийнейджър отвлече, би и заключи в колиба 15-годишно момиче в Разлог Предполагаемият извършител и жертвата са се познавали Община Бургас представи нови дигитални услуги на Ваканция&СПА 2025 Община Бургас представи нови дигитални услуги на Ваканция&СПА 2025 Морският град впечатли всички посетители на събитието с атрактивния си щанд в зала 3 в Интер Експо Център
Почина известен актьор Почина известен актьор Агентът му съобщи, че актьорът е починал в неделя Вижте как Букурещ пламна заради отказа за регистрация на Джорджеску Вижте как Букурещ пламна заради отказа за регистрация на Джорджеску Причината е решението на Централното избирателно бюро да отхвърли кандидатурата на Калин Джорджеску на президентските избори Платформата "X" на Илон Мъск се срина Платформата "X" на Илон Мъск се срина Тя не може да бъде отворена по целия свят Звездата от "Приятели" с шокиращи признания Звездата от "Приятели" с шокиращи признания Артистът сподели, че на снимачната площадка на „Приятели“ е имало токсична атмосфера Геро, Фънки и Рачков почти се сбиха в ефир Геро, Фънки и Рачков почти се сбиха в ефир Проблемът между тях се зароди след имитацията на Димитър Атанасов и Христо Младенов, които влязоха в образа на Ricchi e Poveri Драматичен инцидент на сметище в Руен! Възрастен мъж катастрофира с „Т-16“ и се озова в болница Драматичен инцидент на сметище в Руен! Възрастен мъж катастрофира с „Т-16“ и се озова в болница Според първоначалните данни, водачът движил машината по остър наклон , но в един момент загубил управление, което довело до тежката катастрофа Банкер е новият премиер на Канада Банкер е новият премиер на Канада 59-годишният Карни победи бившия министър на финансите Кристия Фрийланд Докато мести мебели, майстор задигна 4 100 лв от частен дом в Средец Докато мести мебели, майстор задигна 4 100 лв от частен дом в Средец Потърпевшият – 43-годишен жител на града, останал шокиран, след като установил, че парите му са изчезнали по време на ремонтни дейности и преместване на мебели Тръмп и Мъск със смразяващи думи за Зеленски и Украйна Тръмп и Мъск със смразяващи думи за Зеленски и Украйна Президентът на САЩ все пак е оптимист за дискутираната сделка за редкоземни метали Лечителката Силвина Бел Илали разпозна в Тръмп най-висшия дух и прогнозира потъване на ЕС Лечителката Силвина Бел Илали разпозна в Тръмп най-висшия дух и прогнозира потъване на ЕС Според нея Сергей Лавров също не е случаен човек и духът му бил господар на кармата
Корнелия Нинова Корнелия Нинова Хора, не се примирявайте - управяват ни фалшификатори Виц на деня Виц на деня Ти сама каза, че ако се случи нещо с теб, мога да излизам с други жени!
- Имах предвид ако умра, а аз просто заседнах в асансьора...
Виц на деня Виц на деня Прибира се един перничанин от работа и крещи от вратата:
- Жена веднага слагай ракията и салатата, мача почва!
Тя:
- Веднага миличко, ама първо ми кажи вълшебната думичка!
Той:
- Бегом ма, ше ти е*а майката...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук На бутилката текила е написано, че не трябва да се съхранява повече от 60 дни след отварянето. Наивни българи!
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори