×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари


Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари
Дори най-малките зрители са подложени на агресивна реклама, без родителите им да знаят
07 Февруари 2016, Неделя, 21:15 ч.

Особено силно въздействат думи като "ограничени количества", или "Мадона пере с това, а вие?"

Всяка година с наближаването на финала по американски футбол в НФЛ, по-известен като Супербоул, нараства интересът към телевизионните реклами.

Обикновено мачът е най-гледаното телевизионно излъчване в САЩ и събира по над 110 милиона зрители.

Той също така е голям залог за рекламодателите, които плащат до 5 млн. долара за 30-секундна реклама и се надяват всяка една от тези секунди да е от значение.

Преди Супербоул или не, рекламодателите използва няколко класически тактики в телевизионните си реклами, за да накарат зрителите да харчат средства, пише Business Insider.

Ето ги и тях:

Те внимателно измислят рекламни послания, които просто не можете да изкарате от главата си.

Според проучване от 2015 г. на Journal of Business Research има три основни фактора, които определят дали хората харесват определено рекламно послание:

• Яснота на посланието
• Изобретателност
• Запознатост с марката

Според проучването също така по-честото излъчване на дадена реклама може да помогне на хората да запомнят рекламното послание, но това не означава, че те ще реагират по-положително на нея, само защото я виждат по-често.

Привличат ни с лесно запомняща се мелодия.

Според проучване на Виенския университет по икономика и бизнес тези кратки мелодийки са ефективни, защото създават спомени, които пък предизвикват емоционална реакция.

"Добрата мелодия привлича вниманието на клиента и го/я кара да се замисли отново за продукта; лошата мелодия може да направи една компания известна заради грешните причини или пък да разубеди хората да ползват дадена марка," се казва в проучването.

Те не ни позволяват да ги забравим.

Може да си мислите, че ви е писнало от една реклама, след като сте я изгледали 10 пъти, но рекламодателите мислят другояче – колкото повече сте изложени на техния продукт, толкова по-вероятно е да го запомните и евентуално да си го купите.

Проучаване от 2009 г. показва, че колкото повече дадена компания рекламира един продукт, толкова повече потребителите се запознават и обвързват с него. Така че, очаквайте да виждате онази реклама отново и отново.

Те използват знаменитости, които обожавате.

Холандско проучване от 2010 г. показва, че популярните лица въздействат на област от мозъка, което предполага, че разпознаването на дадената знаменитост се свърза с положителни мисли.

"Положителните емоции, които се свързват с дадената знаменитост, се прехвърлят и към продукта," според резултатите от проучването. "Следващият път, когато видите тези продукти в магазина или на разпродажба, те ви навяват положителни асоциации."

Поставят ви на мястото на професионалните спортисти.

Компанията за спортна екипировка Under Armour отчита 95% ръст в приходите, след като звезди, като баскетболиста от НБА Стивън Къри, балерината Мисти Коупланд и голфъра Джордан Спийт, участваха в техни реклами през 2015 г.

Използването на хора, които показват най-впечатляващите във физическо отношение неща пред света, може да ви вдъхнови да се опитате да направите същото. Рекламодателите се надяват, че това ще стане, като използвате техните продукти.

Използват обикновени хора, които са точно като вас.

В някои случаи "обикновените хора" могат да бъдат по-ефективни и от звездите.

Според AdWeek в ерата на риалити предаванията и интернет прозрачността знаменитостите губят част от своя бласък. На тяхно място идват истинските хора, които представляват типичния потребител.

Такъв пример е рекламната кампания на Dove "Истинска красота," която бе една от най-успешните на 2013 г.

Предлагат изгодни оферти само за ограничен период от време.

Някои ТВ реклами предлагат лимитирани продукти или пък продукти, които се предлагат само за „ограничен период от време“.

Според Wall Street Journal това е един от най-популярните начини компаниите да накарат потребителите да купуват. Когато има ограничение във времето или количеството, хората чувстват, че трябва да се активизират и да пазаруват./profit.bg

В категории: Бизнес


Коментари
Флагман.БГ Иска да се върне при бившия си Иска да се върне при бившия си 22/12/2024, Неделя 20:20 4
0
Коментара по темата
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Не правете секс на дивана, защото... Не правете секс на дивана, защото... Лекар предупреди за сериозни рискове Знаете ли какво се случи с наркодилъра, който се опита да избяга от Второ РУ и счупи пръстите на полицай Знаете ли какво се случи с наркодилъра, който се опита да избяга от Второ РУ и счупи пръстите на полицай 21-годишният Йосиф Шокеир бе задържан със 120 грама марихуана и 10 грама кокаин Пазете се от токсични приятели, които могат да съсипят връзката ви Пазете се от токсични приятели, които могат да съсипят връзката ви Неподходящи изказвания за връзката или партньора ви е първият червен флаг 4-те зодии, които имат ангелски души 4-те зодии, които имат ангелски души Ето кои са те  Тези вкусни лодки с месо ще ви станат любимо ястие Тези вкусни лодки с месо ще ви станат любимо ястие Всеки знае рецептата Банята изглежда мръсна и небрежна: премахнете тези неща от нея Банята изглежда мръсна и небрежна: премахнете тези неща от нея Вижте кои са те и подрете банята си  След слънчевата неделя: Циклон носи нов снежен капан! След слънчевата неделя: Циклон носи нов снежен капан! Температурите ще се понижат в цялата страна, по Черноморието ще са най-високи Иска да се върне при бившия си Иска да се върне при бившия си Русата Златка опитвала да затопли отношенията си с Благо Джизъса Вместо 13 заплата у нас много работодатели са раздали за празниците бонуси, тематични подаръци и коледни партита Вместо 13 заплата у нас много работодатели са раздали за празниците бонуси, тематични подаръци и коледни партита Финaнсoвите кoледни бoнуси сa в гoлям диaпaзoн в зaвисимoст oт зaемaнaтa длъжнoст и видa нa кoмпaниятa - от 200 до 750 лв.  Знаете ли си правата при проверка на Пътна полиция-КАТ Знаете ли си правата при проверка на Пътна полиция-КАТ Полицаят е длъжен да ви информира защо сте спрени
18 пъти по-богат от крал Чарлз 18 пъти по-богат от крал Чарлз Това е най-големият милиардер в Африка 9-годишно момче и 4 жени са жертвите на атаката на коледен базар в Германия 9-годишно момче и 4 жени са жертвите на атаката на коледен базар в Германия В Магдебург днес е ден на траур Секссимвол си отряза косата Секссимвол си отряза косата Яман, известен с ролите си в популярни сериали, вече не се страхува да експериментира с образа си Медицински хеликоптер се разби в болница в Турция (ВИДЕО) Медицински хеликоптер се разби в болница в Турция (ВИДЕО) Съобщава се за загинали Тръмп заплаши да върне Панамския канал под контрола на САЩ Тръмп заплаши да върне Панамския канал под контрола на САЩ Той обвини местните власти, че събират прекомерни такси за използване на съоръжението Шок в Европа: Тръмп ще иска страните от НАТО да дават 5% от БВП Шок в Европа: Тръмп ще иска страните от НАТО да дават 5% от БВП Вноската в отбранителния съюз да се вдигне повече от два пъти - за това натискал американския президент Шолц пристигна на кървавия базар, траур надвисна над града Шолц пристигна на кървавия базар, траур надвисна над града Расте броят на жертвите на нападението Продадоха Десетте Божи заповеди на търг за няколко милиона Продадоха Десетте Божи заповеди на търг за няколко милиона Тя е открита по време на железопътни изкопи по южното крайбрежие на Израел през 1913 г. и първоначално не е призната за исторически значима Още една българка замесена в шпионския скандал във Великобритания, следяла политици Още една българка замесена в шпионския скандал във Великобритания, следяла политици Виенската прокуратура я разследва Самотен нарушител ли е терористът от Магдебург Самотен нарушител ли е терористът от Магдебург И защо Ислямът е мирна религия тогава, когато не се практикува
Сергей Станишев Сергей Станишев Не може да си девствен два пъти Виц на деня Виц на деня - Мамо, аз съм вече голям.
- Защо мислиш така, Стефчо?
- Вече не искам дядо Коледа, искам Снежанка.
Виц на деня Виц на деня - Брат, ти лягал ли си с грозна жена?
- Еми случвало се е...
- Аз пък никога не съм си лягал с грозна... ама с к'ви съм се събуждаааал...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Да ти увиснат ц*ците е дреболия, но да ти увисне дреболията е проблем.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори