Догодина Mango пак идва в Бургас с магазин в някой от моловете
Испанската модна марка Mango, която вече няма магизини у нас, след като носителят на франчайз правата за страната - "Атриум България" бе обявен в несъстоятелност, ще се завърне в страната, но този път директно, а не чрез с представител, съобщава „Капитал“. Преговорите вече текат и до месеци надписите Mango ще се върнат на витрините в моловете и на търговските улици.
Този път ще бъдат наети големи магазини с площ между 800 и 3000 кв.м, в които ще са представени всички модни линии и брандове в групата на Mango (Mango, H.E., Mango Touch, Mango Kids и Mango Sport&Intimates). Това е концепцията, с която испанската марка ще се завърне на българския пазар, след като досега бе представена на относително малки площи и само с дамски колекции.
Концепцията за т.нар. мегамагазини е нова за Mango и сега се налага и в световен мащаб. България не прави изключение и представители на групата вече търсят подходящи локации за новия по-голям формат. В полезрението им попадат както моловете, така и оживени търговски улици.
Плановете на Mango са първият магазин от новия тип да отвори в началото на 2014 г. Фокусът е върху София, Варна, Пловдив, вероятно и Бургас.