6D кино, футболно игрище, светещ голф и 20 нови марки в новия мол Странд Бургас
6D прожекции (които ангажират всички сетива) и 20 нови за Бургас, а в някои случаи – и за страната, брандове ще бъдат «черешката на тортата» в първия мол от открит тип СТРАНД средата на юли. Всъщност новият лайфстайл център разчупва досега познатата концепция на традиционния мол. Той по-скоро напомня голяма търговска улица с магазини, заведения, обществени зони и забавления. Още повече, че зоните за забавления ще бъдат повече от 1/3 от цялата площ на СТРАНД. Това коментираха пред журналисти директорите на компанията-инвеститор - Мариела Остенд и Дейвид Кауър.
"СТРАНД е толкова различен, както архитектурно, така и като микс от стоки и услуги, че привеждането му под знаменателя на моловете е необосновано. Ако трябва да го определя, това е първият лайфстайл център на открито в страната. Strand е атракционна дестинация и целта ни е да бъде едно от най-живите и пълни с развлечения места в града ", обясни Мариела Остенд.
Очаква се молът да отвори до 15 юли, а на 26 юли ще бъде тържественото освещаване, последвано от едно от най-важните събития в града – SpiritofBurgas. Откриваното ще бъде съпътствано от редица събития /виж тук/, предназначени за различни таргет групи.
Голяма част от наемателите вече се подготвят, но някои ще открият магазините си чак наесен. Седем от осемте планирани кинозали трябва да бъдат открити през средата август. Ресторантите и първият по рода си детски център обаче вече са почти готови.
Закрита изложбена площ за графити около паркинга ще бъде една от аткракциите в СТРАНД, обясни изпълнителният директор Дейвид Кауър |
Сред атракциите са светещ голф, закрито футболно игрище, център за танци и спорт, детски център, зала за видеоигри, също художествена галерия и закрита изложбена площ за графити около паркинга. В центъра на комплекса е разположен площад за събития eSquare с най-големия екран на открито в България.
Сред познатите на широката публика брандове в СТРАНД ще присъстват английската FrenchConnection, Mexx, OVS, Mustang, Levis, Celio, Next, MatStar. сред новите марки – британските M&Co, Warehouse, както и веригата за бельо BouxAvenue, испанските Shana и Smash, италианската Alcott, английската спортна фирма Lonsdale.
Както вече писахме, вместо хипермаркет наесен на приземния етаж отварят хали с хранителни стоки на местни производители.
Доста от наемателите се бавят и ще отворят наесен?
Т.е изчакват да видят постигнатите резултати на мола и тогава ще вземат решение дали да рискуват като подпишат договори с инвеститора.......
Този мол е една огромна куха инвестиия и това ще проличи особено силно през зимния сезон. На Бургас и двата мола са му много - трети е свръх излишен ....
.. ще видим дали съм прав в прогнозите си.