Училището не е бардак, ама напирате за сексуално образование

Без вяра и добродетели училището се превръща в стерилна фабрика за изгубени души
Либерални активисти готвят на 8 май протест срещу въвеждането на предмета „Религии и добродетели в училище“. Под мотото „Училището не е църква“ те ще настояват за оставката на просветния министър Красимир Вълчев.
Каква ирония – същите хора, които натискат образованието да стане площадка за всякакви сексуални експерименти, скачат срещу идеята децата да учат за добродетелите. Нека да го кажем ясно: Училището не е музей, но учим история.
Не е химическа лаборатория, но учим химия. Не е изчислителен център, но учим математика. И съвсем не е публичен дом, макар че същите тези либерали с нестихващ устрем искат травестити да преподават на деца как "татко в рокля" е новият семеен модел.
"Училището не е църква", готви се протест заради въвеждането на религия
Истината е, че Европа е това, което е, благодарение на християнските ценности – уважение, почтеност, вяра в доброто. Без тях нямаше да има нито университети, нито болници, нито самата идея за човешки права. Кръстът е на знамената на Англия, Швейцария, Норвегия, Швеция, Дания, Гърция... и не случайно. Нашите предци са знаели кое е най-ценното: вярата в Христа и моралът. Те не са боядисвали пътя до Храма в цветовете на дъгата, какъвто случай имаше преди време в Исландия.
Предците ни много добре са различавали нормалното от ненормалното и са изграждали общества на духа, а не на моментните прищевки.
Да се бориш срещу преподаването на добродетели в училище е все едно да се бориш срещу кислорода, докато се давиш. Това е открит бунт срещу основите на самата цивилизация. И още нещо: няма как да научиш дете на уважение, ако първо не му покажеш, че доброто съществува, то има име и традиция.
Християнската вяра не е враг на знанието – тя е неговият корен.
Ако не защитим тези ценности днес, утре ще се чудим защо сме изгубили цялото поколение. И тогава вече никакъв протест няма да ни върне децата обратно.



















Въобще на става въпрос за Християнска религия и християнски добродетели.
Тъкмо това е проблема, че задължителното обучение не казва точно каква религия и какви добродетели ще се учат, както и как ще се гарантира, че няма да проникнат радикални учения и секти под благовидния предлог обучение в културно разнообразие.
После пак някои хора ще викат как я мислихме, пък тя каква стана.
Дяволът се крие в подробностите, така че никакво философстване и разсъждения "по принцип" не могат да замени липсата на конкретика.
Тях ги въдят, човековъдство: ".. множете се и се плодете" са го възприели само откъм правата, обаче със споделена отговорност.
Простотията е шумна, арогантна, първосигнална, лепкава, заразна и се предава по полов път.
Знаете ли в какво се обучават учителите в детската градина - да комбинират на работната масичка умни с изоставащи, за да може да държат отговорни умните, които са и буйни, хиперактивни за ниското качество на работа на посредствените. И им вменяват, уж като отговорност да помагат на другарче в нужда, че не са се справили. И знаете ли как реагират умните деца- проявяват признаци на девиантно поведение и/ или често боледуват физически, защото така ще са далеч от всичко това, в дома си на сигурно място, сред хора, които са като тях и ги разбират.
И идва психоложката, и констатира "проблем", и следва разговор с родителите на умното дете..
Хайде, да видим как ще се промени генетиката и типовете нервна система: умните са в болшинството холерици, а посредствените- флегматици.
После, в реалния живот, паразитизмът продължава: носените са свикнали да обвиняват всички за всичко и вечно сочат с пръст... различни хора и ситуации, а сочещият е все един и същ.
Знаете ли, че също се учи на семинари, че ъглите обират енергията и дете, поставено до работната масичка в ъгъла или разпределено да спи в ъгъла, губи от жизнената си енергия.
И Деклaрaции, че се зaдължaвaт дaпосещaвaт учебни зaведения от предучилищен етaп до среден етaп нa зaдължителното обрaзовaние с чисти дрехи!
И ръкaвели предпaзни към ученическите рaботни облеклa имaхме учениците ...
1. Много са.
2. Кресливи са.
Хахаха, който не скача е червен ....
Значи според списача, ако не искаме предмет Религия, понеже никой все още не знае какво точно ще се преподава, АВТОМАТИЧНО СМЕ ИЗВРАТЕНЯЦИ и подкрепяме ЛГБТ ....
Знаете ли, този метод на мислене и действие го е описал Гьоринг много добре на Нюрнбергския процес ... ако въобще знаете за какво става дума с ограничените ви възможности.
Първата работа в училище ще е да научим момичетата да си знаят мястото. Да раждат и да не се обаждат.
Амин!
П.С. Математика и химия не е нужно да се учат. Те трябва да са по желание!
И сам знаете, че всеки кръстник си има кръстник! Известно Ви е, че 100+ адвоката ще приемат защитата, освен финансово, а и присърце, и както Вие пишете: ..."...всеки на власт може да промени конституцията"...
Сам знаете, че реално интелектуалните "не се страхуват от министъра на културата, а от културата на министъра"- Радой Ралин! Велик!
Някакси изобщо не се връзва да проповядват благодетели и морал, службогонци с клипове и прочее, включително и безотчетност към НАП!!!
Както пишат по- напред, твърде вероятно е да тласнат обществото към масово изучаване на ислям, ако продължават в настояването си.
101% ерудитите ще излязат завинаги като родители от масовата група и/ или клас! Дори 1001%! Е, все пак и това си има предимствата: качествените гени ще се обичат отделно от масовката и категорично забравете за т.нар. "ядро" = осреднена група от обучаеми, върху които е построена цялата методика на преподаване и обучение на съвременната педагогика!
И този прозорец на Овертон отваряте...
Под това се разбира "религиозна основа", а не изучаване на рвлигия. Та ти чети, аз отдавна практикувам.
Евросатанягите искат да ни затрият докрай. Това, което дори турците не можаха да изкоренят, евроеничарите искат да премахнат законово. Религията противоречи на хомосексуалните им нагласи.
Задължителното вероучение би било в нарушение на чл. 11 от Закона за предучилищното и училищното образование:
Чл. 11. (1) Предучилищното и училищното образование в Република България е светско.
(2) (Доп. - ДВ, бр. 34 от 2022 г., изм. - ДВ, бр. 69 от 2024 г.) В системата на предучилищното и училищното образование се забраняват действия, свързани със:
1. налагането на идеологически и/или религиозни доктрини;
Явно възнамеряват да използват като вратичка алинея 3:
(3) (Нова - ДВ, бр. 34 от 2022 г.) В системата на предучилищното и училищното образование идеологии, доктрини и системи от възгледи и идеи се изучават за постигане на целите по чл. 5, за формиране на национално самочувствие, патриотичен дух и родолюбие у децата и учениците и при спазване на държавните образователни стандарти и на учебните програми.
Християнството обаче не насърчава национализма по никакъв начин, инак не би било световна религия.