Фолк кралица печели по 100 бна от червила
Дори дъщерята на Константин рекламира козметиката на Преслава
Надпреварата на гримовете между фолк кралицата Преслава и най-известната плеймейтка у нас - Николета Лозанова върви в полза на добричката дива. Това показа проверка на „Уикенд“ в авоарите на двете звезди и фирмите им за гримове и червила.
Изпълнителката на „Лъжа“ убедено върви напред в печалбите от помади, които продава на феновете си чрез собствената си фирма „ПС Къмпани“. За 2023 година Преслава е направила оборот от близо 100 бона, става ясно от проверка на вестника в Търговския регистър.
Между двете гранддами на хайлайфа от години има негласна надпревара коя ще продаде повече козметични продукти от собствената си марка. И Ни Ло, и Преслава използват не само себе си, но и колежки от бранша за реклама на червилата и сенките си. Преслава наскоро накара дори колежката си Малина да се снима във видео с перфектния ѝ грим.
В Инстаграм пък Коцето пусна клип как дъщеря му ползва козметика на Преслава.
Заради ударната кампания певицата е успяла да реализира 169 000 лева приход от червилата си, като обаче разходите ѝ са близо 72 бона. Така певицата излиза на плюс с 97 хилядарки, а за сравнение фирмата на Ни Ло вече е пред ликвидация, установи „Уикенд“.
Преслава пък смело върви нагоре, като изрично е посочила, че част от печалбите ѝ отиват за поддържане на сайта си за он лайн продажби. Там се продават и специалните ѝ албуми.
Николета и Преслава хванаха вълната на западните звезди, които започнаха да промотират собствена козметична линия. Такава има хитова певица като Риана, както и риалити звездата Кайли Дженър. Компанията на Риана „Фенти Бюти“ е феномен, който се превърна в източник на милиони приходи за 36 годишната певица. По всичко личи, че и Преслава иска да направи нещо подобно.