×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Каква е годността на панелките - 50 години или цяла вечност


Каква е годността на панелките - 50 години или цяла вечност
Най-уязвими при земетресение се оказват първите етажи на панелните блокове - над монолитната част на строежа
13 Октомври 2024, Неделя, 22:00 ч.
Автор: Флагман.бг

Едни експерти препоръчват да се съборят, а други са категорични, че са безопасни и ще надживеят всички ни

"Срокът на годност на панелните сгради у нас е изтекъл. Първите са построени през 50-те години на ХХ век. Според българските стандарти експлоатационният им период е около 50 години", твърди строителният инженер Владимир Жиянски по NOVA.

Той обаче подчерта, че ако бъдат редовно проверявани, сградите могат да бъдат обитавани и по-дълго от този период.По думите му слабото място при този тип сгради е свръзката между вертикалните и хоризонталните стени.

Най-уязвими при земетресение се оказват първите етажи на панелните блокове - над монолитната част на строежа.

Тези сгради трябва да бъдат проверени и ако се установи нарушаване на заварките между хоризонталните и вертикални панели, трябва да бъдат разрушени.Не можем да бягаме от отговорност и да рискуваме живота на хората, категоричен е инж. Жиянски.

Според други експерти обаче срокът на експлоатация на панелните жилища е около век.

„Срокът за експлоатационна надеждност на тези сгради е 100 години. Никоя от тези сгради не е под експлоатационен срок, друг е въпросът какво е тяхното състояние”, коментира проф. Димитър Назърски от Българската асоциация за изолации в строителството.

Специалистите напомнят, че санирането на жилището не означава само слагане не топлоизолация, а също така и подмяна на водоснабдителната, електроснабдителната и отоплителната система на сградата.

Едропанелните блокове са надеждни стоманобетонни сгради, които биха могли да функционират с векове. Те нямат точно определен срок на експлоатация – 20, 50 или 100 години.

Собствениците на апартаменти трябва да бъдат спокойни, ако професионалистите в строителния процес са си свършили добре работата и ако по време на експлоатацията се полагат грижи.

Това стана ясно от разговора на проф. арх. Борислав Борисов, зам.-председател на Камарата на архитектите в България (КАБ) и инж. Георги Кордов, експерт по обследване на строителни конструкции и бивш научен сътрудник в Научноизследователския строителен институт - НИСИ, в предаването „ИмоТиТе“ с водещ Христо Николов на Блумбърг.тв.

Панелните сгради не са рискови по отношение на земетръс, обясни Борисов. И добави, че в Рим има бетонни сгради, които са изградени преди много векове и в момента не представляват риск.

Арх. Борислав Борисов, който преди години е проектирал столичния панелен компекс „Левски Г“, обясни, че никъде в проектните и строителни книжа на едропанелните сгради няма записан срок, от който да се съди за срока за експлоатацията им.

По отношение на строителните конструкции в еврокодовете, приложени в България, фигурира термина „примерен проектен експлоатационен срок“.

Там има таблица, в която е посочено, че примерният проектен експлоатационен срок за конструкции на сгради е 50 години. Под таблицата обаче има забележка, че терминът проектен експлоатационен срок на конструкцията не се покрива с термина „срок на експлоатация“ на една сграда.

Инж. Георги Кордов обясни, че сроковете в националното приложение на еврокодовете са препоръчителни и че в практиката няма да се намери инвестиционен проект, в който конструкторът е записал, че сградата има определен срок на годност.

„Ако такова нещо бъде направено, трябва да бъде записано и какви дейности ще бъдат извършвани 50 години напред.“

Гаранционният срок в строителството е 10 години и той се отнася за договора между строителя и възложителя на един обект. Абсолютно погрешно е да се смята, че след тези 10 години сградата вече е с изтекъл срок на годност, каза още експертът.


В категории: Животът


Флагман.БГ Владимир Путин с извънредно обръщение Владимир Путин с извънредно обръщение 21/11/2024, Четвъртък 20:45 7
Флагман.БГ Ще се шокирате какво се твърди за него Ще се шокирате какво се твърди за него 21/11/2024, Четвъртък 20:36 1
Флагман.БГ "Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но... "Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но... 21/11/2024, Четвъртък 19:48 1
Флагман.БГ Дъщеря й възражда най-големите й хитове Дъщеря й възражда най-големите й хитове 21/11/2024, Четвъртък 19:40 0
48
Коментара по темата
48.
Рихтер7
16.10.2024 22:52:45
1
0
Първите пет града на България са предимно застроени със железобетонни панелки по на 60 години и повече. Устояха на Рихтер над седма степен. Ще устоят и на напъните на редките т*панари които се опитват да ги бутат. Не можеш да сравняваш удобствата на топлата вода без лимит от ТЕЦ, локацията и комуникациите със разните кочини по села и паланки.
47.
az12
16.10.2024 22:13:36
1
0
Няма по-грозно нещо от соцпанелките. За мен трябва да се сринат наред. Наистина не разбирам как има хора, които са готови да живеят в тях
46.
Архитект
16.10.2024 15:35:35
2
1
Някой има голям зор да взривява България. Много им пречат панелките. Железобетона при добра поддръжка е практически вечен. За да взривиш панелен блок първо трябва да намериш място за собствениците, а място в големите градове няма. Второ - за да взривите панелен блок ще ви трябват много тонове взрив или нюкове. Нюковете са скъпи и няма да ви дадат Остава взрив , обаче на откачалки взрив не се дава.
45.
До 43
16.10.2024 10:31:08
1
2
Ти май къща си виждал само на картинка. Цигани явно има там където живееш. Течове?!?!?! Не повече отколкото в блок :) Разходите са "огромни", ако бедняк. Стари тръби? На къща на 20 години? Я кажи как са тръбите в 50 годишни панелки :) Работата по поддръжка на къща е удоволствие :) Ама не е за мързели като теб.
Живот на село в къща е за умни хора. За стадото са направени панелките. Никой не ти е крив, че не можеш да видиш по-далече от носа си :)
Хахахахахахаах посмях се! Благодаря!
44.
Самьiй вежливьiй из люде
16.10.2024 02:23:44
0
4
НАЙ-са смешни НОВИТЕ коопераци и блокове с НЕстандаргните размери от 2,8 метра÷3 метра ШИРИНА ми нали после като сложиш мебел и легла влизаш въгре и все едно си в затворнически килия
Нормални размери по БДС от СОЦа за спалня е 3,5 метра ширина а НЕ 2,8 метра като тия от новото строителство
43.
Работа Работа Работа
16.10.2024 02:13:48
2
4
Къщата ИМА много минуси
1.Цигани
2.Проблеми с ТЕЧове и влага
3.Огромни разходи за отопление и ремонти
4.Чести аварии на ТОК с ниско напрежение
5.Липса на вода вследствие стари тръби
6.Достя работа по поддържане и озеленяване
Тоест живот в КЪЩА на село се оказва доста скъпо и НЕНУЖНО (освен око не искате да спестестявате от дрехи,храна,почивки услуги и да живеете ката скот селянин със мръсни стари дрехи и вехти мебели само и само да поддържате в добър вид къща с двор
42.
No comment
15.10.2024 20:27:41
0
3
Едни и същи прилазки пo 3пъти в годината
41.
...
15.10.2024 08:36:17
4
11
Панелките са едно недоразумение. Продадохме гнусната панелка и се изместихме в къща. Няма малоумни съседи, които пускат музика, а децата им да се нареждат с "Яж лайна! "
Къщата е друго нещо. Дори и някой да пусне музика можеш да си затвориш вратата и да не чуваш нищо. Няма съседа от долу да си изпльока скарата и рибата на терасата и да ти напълни жилището със смрад. Имаш си място за паркиране. Имаш си градинка и можеш да си гледаш и някой друг плод, някой друг зеленчук. Панелките са смрад, мизерия, мухал.... а бе отврат.
40.
Вижте
14.10.2024 20:36:51
2
2
Достатъчно е да се вгледате в тунелчетата на някои от новите кооперации като тези на Сан-Сити. А вгледайте се в клиповете с оцелелите сгради след ураганите и ще видите, че някои от къщите също са от панели. Има по един телевизионен канал за ремонти и строежи на къщи и ще видите. Дано само не се случва никога като земетресенията 77 и 87 година. А между впрочем 87 г бях в сградата на Областта и не беше толкова страшно но тази на НАП се люлееше като махало и се отклоняваше почти метър и се после я укрепваха.
39.
1488
14.10.2024 12:35:02
1
11
Всички наклонени блокове у нас, са следствие на години спукани тръби на ВИК които изтичат вода в почвата под блока с години, умекотяват я, и основите почват да потъват.
Ако основите на сградата са здрави и няма течове, тия сгради и 200 години ще изкарат. На бетона и арматурата няма кво да им стане. Тухлените сгради също са здрави, в Америка и Западна Европа има такива на по 200 години.
38.
въй маняк!
14.10.2024 11:28:25
2
18
Прави ми впечетление в Украйна като думнат един панел половината блок изчезва.
При нас държавното строителство преди 70-80год. бе като сега - пачки и пудели виновни няма!
Няма нужда от завист и дрязги. Всичко е по старому. В новите блокове живеят поколението на дивите селяни от панелите. Вече са диви гражданя които гледат надменно панелкаджиите и се изживяват като успешни меринджей. Проблема им е балкона на огромния апартамент / който реално е на половина/ и бидоня със киселото зелИ - ако го сложим на терасата ще може ли да минаваме да тръснем чергата и родопското одеало!
Не панелката е виновна, а манталитета и завистта! За гр.Бургас и селянията!
37.
Kiro
14.10.2024 10:00:02
5
42
Говорете каквото искате реалността е такава:
- купуваш 75 квадрата в панелка и получаваш 75 квадрата, паркинг пред блока и в близост имаш детска градина и училище. Ако няма нови сгради наблизо имаш простор като погледнеш през прозореца. После идват и ти санират блока и изглежда добре.
- купуваш 75 квадрата в нова сграда и получаваш 55. Чудиш се къде да паркираш. Съседният блок ти е на 5 метра разстояние. 10 години по-късно фасадата е избеляла и са почнали какви ли не проблеми със сградата.
Общо взето това е.
36.
Относно панелките
14.10.2024 09:52:13
3
18
Масовият случай е,че са построени на общинска земя с правото на строеж(записано е в нат.акт),което ще рече,че ако се разруши сградата всеки има право да участва в построяването на нова сграда за собствена сметка,както и да плати за разчистването на старата сграда според процента на участието си.Разбира се това ще излезе доста скъпо един път,както и как се постига съгласие между стотици хора....?Най-вероятно като се има во предвид,че там живеят бедни хора,които нямат възможности,то те ще се откажат от правото си на строеж и общината със общински средства ще разчисти терена от разрушения панелен блок,а бившите обитатели или ще излязат под наем,или ще се върнат по селата откъдето са дошли родителите им,освен ако не са ги продали вече.Е,познавам и хора с възможности,които са си купили и НЖСК,но продължават да живеят в панелката,заради парното и защото 76 квадрата са си реални и съответстват на 120 квадрата НЖСК
35.
Мдааммм
14.10.2024 09:39:29
2
7
На масовия българин не са му ясни доста закони.Например собствениците на земя,които бяха "обещетени" с нови апартаменти за сметка на учредяване правото на строеж на строителни фирми,които го препродават на нови съкооператори закупили апартаментите,си мислят,че ако се разруши един ден в бъдеще тази сграда,то те си остават собственици и единствените с прсво на строеж.Да,ама не...Обещетените собственици на земята просто си плащат данъка за земята и имат равни права със останалите обитатели с право на строеж при едни нови обстоятелства.Затова умните собственици на земята я продават на бъдещите съкооператори,тъй като парите,които ще вземат са в 100-ци пъти повече отколкото данъците,които ще се наложи да плащат 100 години напред
34.
Ха ха
14.10.2024 09:34:14
1
16
Няма никаква полза от караници и обиди. Всеки сам си преценява къде да живее според възможностите и желанието си.
33.
До 30
14.10.2024 09:27:05
1
11
Сериознооо...обещетен?От кого?Ако си собственик на част от земята(в идеални части обикновено) или с правото на строеж(което е масовия случай и при панелките и при новите кооперации) при разрушаване на сградата независимо по какви причини просто имаш право да участваш в построяване на нова сграда като се бръкнеш дълбоко в джоба си....
32.
До 30
14.10.2024 09:17:16
3
7
Ще те обезщетение с една тоалетна ,а другото ще си го платиш ти ,защото няма как за всички ви да има апартаменти
31.
ALT
14.10.2024 09:16:47
3
9
30. Вероятно са съборили къщурката на дядото ти и като собственици сте получили обещетение вкл. нотариален акт. Всички имат % от общите площи na сградата.
Всяко правило си има изключение.
Моля, без епитети. Явно не си израснал манталитета на махалата.
30.
do idiotite 2 i 5
14.10.2024 08:51:54
17
9
идиот, аз иймам панелка в центара на Бургас и в нотариалния акт е записано че съм собственик и на процент от земята под панелката, така че идиот един ден след 100 години тази панелка като падне. аз трябва да бъда обещитен с апартамент със същата площ, така че не дей се изказва като си нямаш никаква представа за какво говориш
29.
27
14.10.2024 08:16:02
2
25
Жилището няма "срок на годност". Такъв има в кухите ви кратунки. Жилището има "гаранционен срок" ака Акт 16 - 50 години минимум е пригодно за живеене. Този срок може да бъде удължен многократно, при качествена поддръжка. Нужно е периодично обследване на МК.
Поредната фалшива новина, гарнирана с коментарите от хибриден трол. При това зле образован.
28.
*********
14.10.2024 07:18:31
1
9
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
27.
До 26 и до 25
14.10.2024 07:09:39
19
7
Единствените които трябва да се сезират са РДНСК и да се излезе с решение за панелките . А къде ще отидат собствениците си е тяхна работа . Нямат земя , нямат и право на строеж с две думи: нямат собственост и . Като остарее колата и я бракувате , да не ви купува държавата нова ? Само изключително необразовани и прости хора , може да купуват панелно жилище , след като е минала годността на една сграда . А за квадратите съм съгласен , че не е редно , но дали ще се води 100 м2 или 70 м2 , пак цената ще е примерно 200000 евро и не виждам каква е разликата .
26.
Дааа
14.10.2024 06:35:34
3
20
Ето ви наглед фалшиви новини с цел създавсне на паника и манипулиране на пазара, а може да се подготвя и активно мероприятие като разпалване пожар с цел разчистване на терени за строеж.
Виждам, че няколко държавни органа трябва да се самосезират и разследват сайта: СЕМ, анти-монополния, кзп, кзк.. На тея, на които е сайта трябва да не излизат от съда, но в територията на мафията ще бъде даже похвалено, осигуряват кинти за чекмеджето.
25.
ТБС
14.10.2024 04:03:04
9
31
Колкото и глупави статии да напишете, пак няма да се изтрепят за ново строителство. Абе като давате наклон на годността на блоковете, защо не бутнем паметниците на културата, те са строени преди 100 години, Хотел България е друг пример. Като тръгнеш по главната всичко е за бутане, строено е преди панелките. Баси простите уроди сте. А като ще бутане панелка, къде ще пратите собствениците? До шибаната, който не е виждал нотариален акт с право на строеж: льольо, нова че ти нямаш такъв, не означава, че други не притежават такива. Нова не ни е новото строителство от 95 кв.м., а реални 45 кв.м.
24.
2 е мноо просто момче
14.10.2024 02:59:14
2
20
2 спри да ръсиш тъпи коментари, че ставаш леко смешен.
23.
До 2
14.10.2024 01:03:00
0
20
Ти си напълно безмозънеч тип. Очевадно е, че нямаш абсолютно никакви строително-технически познания. От към икономически идеи си като клоака. Не се напъва, че пак ще си пръднеш на гърба.
22.
T
14.10.2024 00:25:47
0
11
Е точно тези които сте фотографирали са последноте построени преди 33 год.
21.
Abe
13.10.2024 23:41:00
5
35
Може да няма вид панелката но е здрава.През 77 земетресеието хем бе силно май към 7.Само се люлееше но нищо нее паднало.Те и в узточна германия имат панелки.Нищо лошо няма.Панела е арматура и бетон и ако е заварен добре нищо не му става.Може и 200 години да изкара.Тива е някаква пропафанда явно понеже хората купуват и сега панелки понеже жилищната площ е чиста а не с общи части
20.
Dg
13.10.2024 23:17:17
21
22
Оставям ви с мухлясалите ви панелни мозъци да разсъждавате за пясъка , реалните квадрати на жилищата и да си хвалите гетата. Дано никога не паднат !
19.
До 18
13.10.2024 23:10:38
39
23
От Лазур съм и помня бурята , но това не е торнадо . Няма паднала и нова сграда , дори няма обърната кола , както в Америка , няма обърната барака , защото в Америка къщите са като нашите колиби. Дори луканките по терасите си останаха на място . Торнадото вдига цели тирове и сгради и всичко по пътя си . Живял съм и в панелка и то нова , няма толкова гадно място за живот . Пекне , панела пари , вън студ и панела леден. Една изолация не оправя проблема . Иска събаряне . Най голямата грешка на Герб , които плюете всички от панелките , е че се изхарчиха много пари за сгради пред събаряне , вместо да се санират старите сгради по центъра , тухлените блокове и къщи , които ще са тук и след нас и след панелките
18.
До 2 до 7
13.10.2024 22:59:28
28
28
вЕрно си кух като прогнил дънер ! Торнадо тук ИМА и той беше ТЪКМО В БУРГАС преди 2-3 години . Никой от нас не беше виждал нещо подобно на живо , нооооо ... панелките изобщо не го отразиха . Имаше цели изкоренени дървета , изпотрошени автомобили и.т.н. , но щети по панелките нямаше практически никакви . Което пък ме навежда на мисълта , че ти изобщо не си от бургас , а някъде от гетата наоколо . ( като например Горно Езерово ) . Това май
обяснява всичко ...
17.
до 5
13.10.2024 22:59:25
6
28
не си наясно изобщо - договорите за покупко-продажба имат силата на нотариален акт.Направи справка при нотариус или адвокат.А тази статия явно има задачата да манипулира с цел да падне цената на тези жилища.
16.
До 9
13.10.2024 22:56:09
23
15
Покажи документ с който се подарява земята на собствениците . Глупости ! Земята е общинска и никога няма да е на хора живеещи в блоковете , ако не я купят . Да не говорим , че тази земя си имаше и собственици , преди да се вземе от комунистите и им се даде право да си платят жилище с предимство . Така че надявай се , но падне ли една панелка , ще се съборят всички и обратно на село в старата тухлена къща , която ще е здрава и на място
15.
До 13
13.10.2024 22:55:26
7
9
Така е прав си, затова солта избива в мазетата и по етажите щото морето е близо... Споко, то време разделно, чука на врата и само този горе знае кога.
14.
До 8
13.10.2024 22:51:14
5
19
Ти виждал ли си, как това т.нар. екологично герберско строителство "Тухлите не носят нищо и пяната се слага да запълни горната фуга " вятъра като ги духне как падат от етажите, снимки пращам, ако дадеш поща. Малоумнико, а виждал ли си, как като пламне пожар в съседите изгаря и съседния апартамент, точно заради тези фуги, гледай, даваха го по бнт.
13.
До 11
13.10.2024 22:51:06
15
7
Промит мозък си явно . Морски пясък ползваха само за под плочките на двора , няма бетонов възел , който ще го сложи в бетона , това го правиха в Турция и затова паднаха . Тук си има речен пясък в изобилие и е по евтин от морския
12.
2 до 7
13.10.2024 22:46:25
15
14
Аз не харесвам Американското , комунистическото строителство е супер , грозни и некачествени са само панелките. Тук торнадо няма , надявам се и да няма , защото панелките ще останат , но винкела от терасите не , както и изгнилите парапети. Панела , като панел е много здрав , но заварките ги няма . Всичко е изгнило и е време да се събарят , но както винаги става в Бг , ще изчакаме да падне един , да умрат м5ного хора и тогава ще се вземат мерки
11.
До 8
13.10.2024 22:45:27
4
26
Хахаха, я питай, новите хотели в Сънито с какъв бетон строиха хотелите, пясъка е морски ако не знаеш, откъде мислиш, че почна "бума" на клечките за зъби. Безнаказаност и безконтрол. Анархия и корупция по герберски.
10.
Хедън шолдърс с аромат на зюмбюл
13.10.2024 22:41:55
7
7
Какво значи цял живот ,един по силен земетръс и готово ,барабар с ,,гладните мурви,,!
9.
До 5
13.10.2024 22:41:54
9
42
Явно живееш в герберунгелското безвремие, не знаеш, че когато все още бяхме държава преди гробаджии, държавата подари земята на собствениците в панелките, които между впрочем германците са сметнали да издържат над 7 по Рихтер. Но ще почакаме да видим, колко ще издържат клечките за зъби на ортаците по кражби на гробаджии. Нали?
8.
До 4
13.10.2024 22:41:37
44
14
Като не си запознат със строителството не пиши глупости . Бетона се бърка тук на място и няма турски бетон , а цимента е само български , колоните са с достатъчно арматура , както и плочите и вся сграда се тества от конструктора на програма , дали ще издържи земетресение около 9 степен , каквото е изискването на ЕС , за разлика от панелките . Тухлите не носят нищо и пяната се слага да запълни горната фуга и са много по здравословни , защото се правят от керамика и нищо канцерогенно няма в тях
7.
До 2
13.10.2024 22:38:18
15
47
Ееееееее хе хе хе хе хе !
Главицата ти е куха като Челопеченска гъдулка , моето момче ! Значи плъхове , а ? А в демократичното строителство на Запад да не би да няма плъхове ? А за Дървениците в Париж нещо да кажеш ? Ако и там бяха толкова кухи като теб , досега Париж щеше да е съборен целия ! А що се отнася до калпаво строителство - това изобщо НЕ се панелките , ами тъкмо демократичните пресовано картонени къщи във Великата ти Хамерика ! Там само едно торнадо е достатъчно , за да те избави от цялата ти къща , барабар с плъховете ! Защо ли обаче досега няма описан случай за отнесена от торнадо панелка ?
Аман от ЕвроХатлантически имбецили !
6.
V
13.10.2024 22:34:23
22
23
След Ентропията и молекулярния разпад на всяка една материя в тази вселена, ще останат само СОЦ панелките и хлебарките живящи в тях, топ
5.
ALT
13.10.2024 22:34:06
25
19
Друга опасност е, че собствениците на панелни апартаменти имат само Договор за покупка на жилище.
Този Договор не дава право на строеж върху същият терен.
Необходимо е наличие на Нотариален акт. Придобиването на такъв изисква доста средства и нерви. С този манталитет на обитателите как ще се постигне разбирателство.
4.
До 2
13.10.2024 22:32:13
5
53
Особенно всичките строени през последните 15 години с колони тип клечки за зъби, тухли зидани с монтажна пяна и канцерогенен турски бетон и жабурясали фасади.
3.
50
13.10.2024 22:28:42
1
2
ЗУТ
2.
До 1
13.10.2024 22:27:23
68
20
Панелките трябва да започнат да се събарят , защото са най калпавото строителство на комунизма , най малко защото са грозни , да не говорим , че са опасни не само да не паднат ами и от зарази . Няма панелка със сухи изби , без плъхове и всички гадости. Няма започнат нов строеж в Бургас в който да не са продадени , почти всички апартаменти , като изключа полето до ВХТИ , където е най мръсния въздух и квартал Хоризонт с фронтална гледка към гробището. За да стане града красив , енергоефективен , подреден и без зарази .Трябва да се събаря блок след блок . Проблема е , че няма държавата или частни фирми да строят нови жилища , защото собствениците на панелки , нямат ид. части от правото на строеж , тоест нямат нищо и остават на улицата , както се случи в Унгария преди десетина години . Успех !
1.
Светла му памет и вечна слава на Бай Тошо
13.10.2024 22:12:24
20
75
Да ме прощавате , ама досега не съм видял Бай Тошова панелка паднала от земетресение . Колкото и да им неприятно на някои - панелното строителство отдавна се доказа като най-здравото такова . Съвсем неслучайно старите панелки се продават практически веднага , за разлика от новото строителство , чиито сгради стоят празни с десетилетия ... Оказа се , че всъщност панелките имат само един , но пък за сметка на това доста сериозен недостатък : НЕ СА ДЕМОКРАТИЧНИ !
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
За по-качествен секс: Мастурбирайте поне веднъж седмично За по-качествен секс: Мастурбирайте поне веднъж седмично Редовните физически упражнения също  подобрят качеството на интимния живот 5 техники за флирт, с които да накарате мъжа да ви хареса 5 техники за флирт, с които да накарате мъжа да ви хареса Ето кои са те  Могат ли двама души с една и съща зодия да имат успешен брак? Могат ли двама души с една и съща зодия да имат успешен брак? Дали астрологичните прилики са рецепта за вечна любов или вещаят катастрофа Леля ми прави този вкусен свинско-славянски гювеч, уникален е Леля ми прави този вкусен свинско-славянски гювеч, уникален е Ето я нейната рецепта Как можем да отслабнем и да избегнем увисналата кожа Как можем да отслабнем и да избегнем увисналата кожа Пластичен хирург съветва да си набавяме много вода, докато отслабваме Ще се шокирате какво се твърди за него Ще се шокирате какво се твърди за него Животът му е като от филм След 14 г. издирване: Намериха убиеца на камериерката Роза Мачокова След 14 г. издирване: Намериха убиеца на камериерката Роза Мачокова Бездомникът Генчо ръгал 30 пъти с нож жената и я изнасилвал Вдигане на акциза за алкохола е сред мерките за "саниране" на бюджета Вдигане на акциза за алкохола е сред мерките за "саниране" на бюджета МФ иска да принуди и по-малките фирми да се регистрират по ДДС "Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но... "Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но... Грандът "Анкара" продължава напред в Чалъндж къп Дъщеря й възражда най-големите й хитове Дъщеря й възражда най-големите й хитове 25 години след смъртта на певицата Румяна, песента „Kолко те обичам“ ще звучи с нов аранжимент
Лицето на дявола ни гледа от евробанкнотите Лицето на дявола ни гледа от евробанкнотите Сатаната наднича от всички купюри, но при най-масовите €50 е с рога Апокалипсис: Тези столици в Европа са първи цели на Русия при Трета световна война Апокалипсис: Тези столици в Европа са първи цели на Русия при Трета световна война София не е сред тях, но започне ли такъв ужасяващ конфликт, човечеството ще е пред изчезване Владимир Путин с извънредно обръщение Владимир Путин с извънредно обръщение Говори към руския народ, но и не само По телефона и пред камери: "Маша" Захарова получи заповед от върха на Кремъл По телефона и пред камери: "Маша" Захарова получи заповед от върха на Кремъл В Москва са изнервени Съдът в Хага вече е виц Съдът в Хага вече е виц Днес, за да не изглежда прекалено пристрастен към араби и мюсюлмани в очите на света, МНС включи и Ал-Масри, който бе убит на 13 юли т.г. Румъния купува от САЩ "невидими" изтребители Румъния купува от САЩ "невидими" изтребители Съседите ще закупят 32 бойни самолета F-35 Америка в скръб – еднополова звездна двойка се изсели заради Тръмп Америка в скръб – еднополова звездна двойка се изсели заради Тръмп Елън Дедженеръс  и Порша де Роси са се преместили в Англия Докато могат преди Тръмп: Огромни тълпи мигранти се насочват от Мексико към САЩ Докато могат преди Тръмп: Огромни тълпи мигранти се насочват от Мексико към САЩ Веднъж встъпил в длъжност, новият президент на Щатите гарантира, че подобни гледки повече няма да виждаме. До тогава обаче... Извънредно: Международният наказателен съд издаде заповеди за арест на Бенямин Нетаняху и лидер на "Хамас" Извънредно: Международният наказателен съд издаде заповеди за арест на Бенямин Нетаняху и лидер на "Хамас" Йоав Галант също не е подминат от МНС Шолц каза защо не дава на Украйна ракети Taurus Шолц каза защо не дава на Украйна ракети Taurus Не иска да носи такава отговорност
Валентин Тончев Валентин Тончев Няма как Доган да бъде изключен от нещо, в което никога не е членувал Виц на деня Виц на деня - Ти виждал ли си летяща чиния?
- Преди да се оженя не бях виждал...
Виц на деня Виц на деня Добрият футболист, дори от най-неудобното положение - може да вкара гол в собствената си врата! Статус във фейсбук Статус във фейсбук Трябва да намеря начин да взема изпитите...
Мама: Ами седни да учиш!
- Ситуацията е сериозна, не ми е до шеги.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори