Бургас засега се отказва от идеята за „червена зона“
Причината са ремонтите в ЦГЧ и ж.к.“Възраждане“
Бургас засега се отказва от идеята за „червена зона“ в суперцентъра на града. Това става ясно от проекта за наредба за платено паркиране, който бе публикуван преди дни.
Припомняме, че през февруари на транспортен форум бе представена изцяло нова схема за паркиране в Бургас, която предвиждаше създаването на „червена зона“, която трябваше да обхване улиците в карето от бул.“Иван Вазов“, бул.“Булаир“, ул. „Цар Симеон I“, бул. „Сан Стефано“ и ул.“Фердинандова“ до ул.“Уилям Гладстон“.
Въвеждат революционни промени в платеното паркиране на Бургас, ще има червена зона, а зелената става целогодишна
Идеята бе да се допусне паркиране до 3 часа, а цената да е по-висока, отколкото в синята зона – по 2 лева на час. Идеята беше този начин да се намали потока от автомобили в тази част на града.
Вижте схемата тук.
Плановете обаче се „замразяват“ за поне 5-6 месеца, научи Флагман.бг.
Източник, който е добре запознат с процесите в администрацията и Общинския съвет на Бургас уточни, че всъщност причината са ремонтите на няколко ключови улици в широкия център на Бургас и ж.к.“Възраждане“. Някои от тях като ул.“Уилям Гладстон“ са на самата граница и ще се създадат доста проблеми на живущите, ако им се наложи да паркират в периметъра на „червената зона“ заради разкопаната им улица.
В новия проект на наредбата за платено паркиране става ясно, че отпада т.нар. „хибридна зона“, която създаваше объркване сред гостите на Бургас, зелената зона става целогодишна и обхваща ж.к.“Лазур“ и улиците около двата плажа, намаляват се и подзоните в ж.к.“Възраждане“ – от 19 на 9.
Новата наредба ще бъде разисквана на редовната сесия на ОбС през април.
А имахме всички шансове да стигнем и до "лилава зона" ...
Която щеше да включва само паркоместата за кмета и общинските съветници !
Този, подписан сигнал +снимковия материал пускате в Общината.
Така направихме ние в Славейков по препоръка на общински служители.
Процесът е дълъг, но ще има успех, след време. След поредица от сигнали и снимки.
Няма да запушват никой, ще пътуват с автобуси и таксита както беше преди 30години и като във центъра на всеки европейски град.
Живеещите там, няма къде да паркираме, заради постоянно заетите места от служебните, и лични автомобили на работниците на Авто Хит и на студентите от университета.
Подадена е жалба в Община Бургас, но, няма отговор все още.
Нооооооо ... Община Бургас се оказа , че прави точно обратното - редуцира ги . А после червени и пембени зони ...
Типичен пример за гореописаната глупост , е наскоро приключилия ремонт на улица Фердинандова. Там беше премахнато диагоналното паркиране , за сметка на една безумно широка и абсолютно неизползваема от никого ИЗЛИШНА ВЕЛОАЛЕЯ ! Така местата за паркиране се редуцираха практически ДВА ПЪТИ ! Като добавим факта , че това е една от най-старите търговски улици в града , и там постоянно се налага да спират камиончета и микробуси за товаро-разтоварна дейност , проблема наистина се превръща в КОШМАР ! Аиначе място има в изобилие и то се вижда - зеещата празна велоалея , която практически никой не използва ! Оправете това безумие за бога ! Пък после си боядисвайте в какъвто цвят си щете паркозоните !
#2: " Идиоти, сами си гоним хляба (туристите) с тея пембяни зони. "
Какъв хляб, какви туристи - от Айтос и от Сливен ли? :)))
Дори да стане безплатно, къде ще паркират сливенските туристи? Един върху друг ли, като няма места?
Навсякъде в Европа и не само е така: Там, където искат да паркират много хора, цената е по-висока. Иди да паркираш в Соренто, Позитано или дори в центъра на циганеещия Неапол, за да видиш колко ще ти струва и дали изобщо ще успееш.
п.с. Яжте му главата меденруднишки селяни. :)
...съм на мнение, че тук в България, при толкова затънали в алкохол, наркотици, к#рви и хазарт- НЯМА как да се направи ефективно възстание!
Вие как мислите?
Моля, споделете?
И бъдете живи и здрави!