Смъртта на принцеса Даяна беше използвана в "гнусна" реклама на евтаназия
Рекламната кампания беше свалена заради липсата на съобразителност и вълна от недоволство
Интернет потребители, фенове и дори близки на покойната принцеса Даяна реагираха с гняв и отвращение, след като нейната трагична смърт беше използвана в "гнусна" реклама за насърчаване на евтаназията.
Абсурдната рекламна кампания показва снимка на смачканата кола, в която загина принцеса Даяна в тунел с надпис: „Даяна. Тя не избра смъртта си… през 2024 г. трябва да имаме избор“. Меко казано несъобразителната снимка, а и цялата концепция на кампанията, предизвикаха незабавна буря от яростни реакции, като приятели и политици определиха рекламата като „гнусна“ и „отвратителна“, пише "Телеграф."
„Това е жестоко, безчувствено и опортюнистично“, каза нейната приятелка Роза Монктън. „Даяна беше експлоатирана през живота си и смъртта ѝ сега се експлоатира по много долни начини“, заяви тя пред Daily Mail. Източници, близки до монархията, заявиха, че членовете на кралското семейство са останали без думи, заради „изключително лошия вкус“ на създателите на рекламата.
Скандалната реклама беше бързо свалена след бурята от недоволство. Тя е създадена е от френската група за евтаназия ADMD, която призна, че „може да е обидила някои хора“. Даяна Спенсър почина на 31 август 1997 г., когато беше едва на 36. До трагичната ѝ смърт в Париж се стигна след тежка катастрофа, причинена от гонка с папараци. Заедно с нея загина и богатият наследник Доди Ал Файед.
Diana crash used in vile euthanasia ad campaign https://t.co/xAEpCF1usS via @MailOnline
— B Gallagher (@Gally66kg) March 17, 2024
Западът се готви като засилва лгбти пропагандата, агитира за "асистирано самоубийство"/евтаназия и се пълни с латино и черни мигранти.
Русия разполага с всички видове военни сили, а западът с бутикови стероидни спец части, които освен бели и покушения не могат да правят нищо.
Слагайте залозите и грабвайте пуканките... или каските