"Ергенът" е деградация, участничките са прости, имат по 500-600 последователи в Инстаграм, смята Виктория Капитонова
Тя заяви, че в новия сезон се вижда много ясно, че реакциите на момичетата в имението са нагласени и в тях няма нищо естествено, а само указанията от продукцията
“Ергенът” е деградация! Това безкомпромисно мнение даде победителката в първия сезон на предаването Виктория Капитонова. Тя коментира, че даже не гледа новите епизоди на романтичното шоу на bTV, защото това пречи на развитието ѝ.
“Нищо, че съм участвала в него”, допълни тя в подкаста “ЧакалКаст”, в който водещи са ветераните от “Игри на волята” Ники Чакалов и плувецът Георги, който срещна любовта на фигуристката Фейгин в предаването.
Виктория Капитонова заяви, че в новия сезон се вижда много ясно, че реакциите на момичетата в имението са нагласени и в тях няма нищо естествено, а само указанията от продукцията.
“Не виждам истинското, а и те не са толкова добри актриси, затова някои реплики се повтарят. Явно при монтажа няма от какво да избират”, с тези думи рускинята обясни падението на шоуто.
Припомняме, че след като спечели първия сезона на “Ергенът”, тя рязко смени телевизията и от bTV се премести в Нова телевизия, където стана победителка пък в “Хелс китчън”.
Виктория разкри, че е имало възможност да се появи и в “Игри на волята”, но в крайна сметка решили заедно с продуцентите, че това ще е прекалено, а и не е в толкова добра форма. За новия сезон на “Ергенът” Капитонова заяви, че вече даже редакторите и монтажистите на продукцията са уморени и си вършат работата с досада, което си личи и на екран.
Инфлуенсърката каза също, че в третия сезон на риалитито своя приятелка – Кристина, на която е помогнала да се подготви за него. Виктория обаче подчерта, че много от участничките в “Ергенът”3 нямат и 600 последователи в Инстаграм, а в първия сезон даже първата изгонена е имала повече.
В тях се показва това, което зрителите много искат да видят, както и това, което изобщо не искат да видят. Винаги сценария е в двете крайности, защото е дълбоко проучено, че така се поддържа интереса на мозъците на зомбираните зрители.
Ако прочетете внимателно визитките на участниците в тези риалита, ще забележите, че те са написани с цел да скандализират, но по-скоро повърхностно, за да не звучат прекалено брутално, с което да отблъснат зрителите.
Това е вид психическо-емоционална въдица, на която да се хванат зрителите, за да има на кого да се възмущават и да задоволяват желанието си, откровено да не харесат някого, когото да "размажат" с обиди, епитети и псувни, и така да изхвърлят върху някой задържаните гняв и агресия.
Много е важно зрителите да имат материал за хейт и подигравки, за да почувстват вътрешно удовлетворение от изпълнението на идиотските роли, от продалите душите си актьори.
Тази практика се използва умело от кукловодите на света, с цел зрителите да имат с какво да се занимават (вълнуват) и да изпускат някъде натрупаното в тях напрежение, от "розовото" им ежедневие, докато в това време, кукловодите прокарват плановете си, съвсем "незабележимо" в световен мащаб.
Участниците се ПРОДАВАТ буквално, за да ги направят обект на сеир и да влязат в ролите на определени персонажи, към които зрителите имат своите Очаквания.
Такъв е механизма на всички риалита. Винаги има добри и лоши герои, режисирани скандали и хепиендове. Зрителят без да се усети, става част от определена агитка, защото в кастинга внимателно са подбрани персонажи, с които да се идентифицират зрителите, както и такива, които да отхвърлят и псуват на воля.
ТВ каналите продават абсолютно НАСИЛСТВЕНО - всевъзможни лекарства, бързи кредити (за да има с какво зрителите да купуват всичко, което им се предлага), дамски превръзки, памперси, бом-бигири-бири, лаксативи, тампони, прахове за пране, ароматизатори за тоалетна и т.н.. За "щастливо" начало и финал във всяка рекламна пауза, "най-великия" футболист на планетата (или някой друг "успял" индивид), ви приканва да отидете в някое от БЕТ казината, за да вземете своя бонус и да ви отръскат всичко каквото ви е останало по джобовете. Казина, които перат огромни пари, без да използват нито грам перилни препарати - с промитите мозъци на зомби зрителите, им е напълно достатъчно.
Пиша всичко това, защото в интернет пространството, има безброй постове свързани с обсъждане на всевъзможни тв бози, които хората сами наливат в мозъците си, чрез големите ЧАСТНИ телевизии.
Това се отнася и за всички предавания от типа на "Брадърите", в които група несъвместими хора, се затварят напълно доброволно, в неестествени условия, където да се подложат на свръхстрес, който пък да резултира в "интересни" за зрителите конфликти.
В случая, Шараните са всички, които участват пряко или косвено в тези ЛУДИ сценарии, с тази разлика, че на участниците се заплаща добре, продуцентите взимат най-големия пай, а зрителите се самопрограмират по собствено желание, с идиотски нереалности и рекламни продукти, които
заплащат ежедневно и напълно РЕАЛНО, с парите, ВРЕМЕТО и ЖИВОТА си.
Прости,та дрънкат....
Ама най-добре е,всички беге формати да ги свалят от ефир,че не се трае от тъпотии...и те и участниците....