Мисис Бургас: Приеха ме в болница след вечеря в топ ресторант в Пампорово
От ресторанта са категорични, че натравянето не е от тяхна храна, защото качеството на продуктите било цел номер 1
Актуалната носителка на короната Мисис Бургас Татяна Ламбова и съпругът й – бизнесменът Иван Ламбов потърсиха Флагман.бг, за да сигнализират за неприятно преживяване в зимния курорт Пампорово. Семейството резервирало ски уикенд в хотел „Перелик“ – от 1 до 3 март, но вместо на романтична почивка двамата се озовали в Спешното отделение на УМБАЛ „Пълмед“ в Пловдив само няколко часа след настаняването си в петзведния спа комплекс.
Ето какво ни разказа Иван Ламбов, бургаски бизнесмен, съпруг на Татяна Ламбова:
„Познаваме като бранд Glamour Chalet, ходили сме в техния ресторант в Свети Влас. Заради това нямахме никакви колебания къде да отидем. Още след настаняването си в хотела отидохме на вечеря. Аз си поръчах пилешко филе, а съпругата ми – телешко рибай стек. Татяна консумира само няколко хапки и ме попита дали и според мен филето не е добро. Пробвах го и действително имаше странен вкус. Миризмата беше особена, сякаш бе развален. Веднага го върнахме и се качихме в стаята. След малко се появиха първите по-сериозни проблеми на Татяна – тя започна да повръща. Опитах се да й помогна и след това слязох в ресторанта. Попитах управителката какво точно са ни сервирали. Тя твърдеше, че не може да е от месото, че има сертификати и досега не са имали проблеми. Докато говорех с нея я накарах да пробва порцията – тя отказа. В един момент и при мен започнаха да се появяват симптомите на хранително натравяне. Качих се в стаята, Татяна вече беше много зле. Изобщо нямам доверие на болниците в Смолян и веднага тръгнахме към Пловдив. По пътя спирахме 7-8 пъти, за да повръща. Стигнахме до УМБАЛ „Пълмед“, приеха ни в спешното отделение. Направиха ни ехография на жлъчката и стомаха. И двамата ни сложиха на системи. Бяхме там около 3 часа, останахме вечерта на хотел, след което се прибрахме обратно в Бургас. Сега се лекуваме с един куп хапчета. Още в първия работен ден смятам да пусна сигнал още в първия работен ден до Агенцията по безопасност на храните в Смолян, ще приложа всички амбулаторни листове“.
Иван Ламбов е убеден, че натравянето е дошло от този ресторант. Твърди, че през деня двамата са закусвали в 8 часа сутринта и не са имали никакви проблеми.
Флагман.бг потърси и другата страна - управителят на ресторанта, който обясни, че е добре запознат със случая, на ден хранили стотици клиенти и досега не са имали никакви проблеми. Той изрази съмнение, че двойката може да се е хранила някъде другаде през деня и проблемите да са оттам.
От ресторанха изтъкнаха, че за тях качеството е на първо място и не правят никакви компромиси и всяко ястие, което се сервира преминава внимателна проверка. Според тях е невъзможно да има натравяне от тяхна храна.
"Считаме, че като верига заведения, които от 15 години насам са се наложили на пазара като доказана марка доставяме на клиента максимално удовлетворение от престоя при нас. Ние използваме продукти от доказан произход и в срок на годност със сертификат за качество и считаме, че обвиненията към нас са напълно некоректни и са основани на ценообразуването на нашите артикули. Ние винаги реагираме максимално вежливо и отговорно към клиентите, както и в опоменатия случай, защото за нас винаги клиентът е на първо място. През годините нямаме оплаквания от клиенти, така че считаме този случай за напълно индивидуален и неоправдан", обявиха от ресторанта.
Ако има съмнение за хранително натравяне не се чака, а се подава сигнал веднага. Доказвате, че сте се хранили в този ресторант. Затварят го и правят проверка. Една седмица по-късно е прекалено късно! Логично е да го изчистят през това време. Тогава сте си виновни сами. Това че има снета анамнеза и диагноза не означава, че се е случило в този ресторант. Изобщо доказването на хранително натравяне в заведение за обществено хранене е много трудно. Още повече, ако няма други случаи. От друга страна е нормално управителката да не иска да ви опитах храната! Та, това е гнусно! И накрая, флегманите не са инстанция и не ни пука кой къде е повръщал. Едва след като категорично бъде установено, че има натравяне, тогава можете да споделяте тази информация. На този етап това си е клевета и искрено се надявам някой да ви осъди за милиони и да ви затвори кафявата ви "медия"!
И кой знае с какво са се напукали преди топ-ресторанта! Арбитри на 2024 година! И ако някой вземе да драйфа, спешно ИМ звънете на пожар! Ясно???!
Повечето които коментират са от собственици на заведения или хотели, но обърнете внимание на обслужването и качеството, не обиждайте това семейство, защото един път ще ви посетят и с такова отношение няма да повторят клиентите. Има клиенти които са с малко по - големи мускули и стоите като мишки пред масите им.
И ако наистина ви имаше нещо - щяхте да сте в отделението и щяха да ви направят промивка на стомаха! Стига лъжи !
Ха ха ха , на пиленцата не им понесли цените и решили да си платят статия, типични Ганьовци!
много ми е интересно какво точно е станало в хотела, че така решихте да им сривате реномето, мочовци!Да не говорим, че пишете и тук, след като удобно сте си платили статията, голям смях сте
За личния живот на хората не е много коректно да се коментира където и да било. Ако са политици , обществото има право да знае за морала на определени хора, но това семейство споделят какво се е случило с тях , както на всеки който посети заведение за хранене .
На бай Иван постъпване в 00.36ч.-напускане в 01.26ч. - 50 минути.
На баба Гицка от 00.22 до 01.27ч.
Ама четете ги тези неща моля Въ!
Второ - от къде на къде на този ден ще ни занимавате с глупостите на тези псевдо важни елементи, ако и да са си mлатили за тази статия
Трето- писалата под номер 17 е ужасно неграмотна и елементарна жена. Ако това е въпросната миска - направо да се връща с 300-та в първи клас
Много сте злобни и смешни, първо което!
Второ, нито желая някой да ми плаща почивки особенно в Помпорово, не се притеснявайте за нас, можем да си позволим почивка платена от нашия джоб.
Трето, реших да споделя тази ужасна случка, за да имате навпредвид с какво ни хранят и как и даже топ ресторанти не си следят поставките и храни които сервират. Това е за поука на ресторанти! Следите си продукция!
И четвърто, имам си и инстаграм и фейсбук нека всеки желаеш да ми пише на лично да изкаже мнението си за мен, да го направи достойно, а не като мишка да се крие под анонимни имена!