Vivacom лансира първи в България двойно по-малки SIM карти и намалява употребата на пластмаса
Телекомът затвърждава своята отговорност към опазване на околната среда, след като по-рано през годината популяризира електронните фактури
От 1 ноември Vivacom става първият телеком в България, който предлага на клиентите си Half SIM карти с двойно по-малък размер от стандартните SIM карти. С тази стъпка компанията ще намали количеството пластмаса за производство на пластиките с 50% и ще ограничи въглеродните емисии с 30%, по данни на производителя. Half SIM картите на Vivacom ще бъдат достъпни в търговската мрежа на телекома за всички частни и бизнес клиенти. Въвеждането им е част от цялостната стратегия за устойчивост на United Group, която има за цел да намали въглеродния отпечатък на групата във веригата на доставки и да я превърне във въглеродно неутрална компания до 2040 г.
Иновативната Half SIM карта има същите функции като обикновената. Основната разлика е в размера, който е намален наполовина. В резултат на това се намалява двойно употребата на пластмаса и могат да се транспортират двойно повече карти, което ще намали значително и емисиите при транспортиране.
„С въвеждането на Half SIM правим още една стъпка – част от дългосрочната стратегия на United Group за въвеждането на иновативни и устойчиви решения за по-ефективно управление на ресурсите. Тя е част и от локалната ни стратегия за намаляване на въглеродния отпечатък на компанията. В световен мащаб все повече телекоми вървят в същата посока и аз съм горд, че именно ние от Vivacom правим първи тази важна крачка на българския пазар“, коментира Николай Андреев, Главен изпълнителен директор на Vivacom.
Телекомът затвърждава своята отговорност към опазване на околната среда, след като по-рано през годината популяризира електронните фактури, с което спестява 10 тона хартия на месечна база.
Повече информация за новите Half SIM карти на Vivacom може да видите ТУК.
За United Group:
Базираната в Нидерландия United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има над 15,5 милиона потребители и близо 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на близо 2,7 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите една от най-атрактивните селекции на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите.
От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании. От юли 2020 г. Vivacom е част от United Group. В България групата включва още Nova Broadcasting Group и вестник Телеграф.
За повече информация: https://united.group/