Клиентите на тази банка ще останат 3 дни без онлайн банкиране
В посочения период няма да бъде възможно извършването на парични преводи и плащания между собствени сметки и към трети страни
Важна информация за клиентите на новата най-голяма банка у нас ОББ - предстои обновяване на системите във връзка с интеграцията на ОББ и доскорошната КВС Банк България (още по-предишна „Райфайзенбанк“). По тази причина в периода от 17 часа на 20.10.2023 г. /петък/ до 22 часа на 22.10.2023 г. /неделя/ ще има техническо спиране на мобилните приложения ОББ Мобайл и КBC Mobile Bulgaria, както и на онлайн банкиранията ОББ Онлайн и KBC Online Bulgaria.
Това означава, че те няма да бъдат достъпни за клиенти.
В посочения период няма да бъде възможно извършването на парични преводи и плащания между собствени сметки и към трети страни. Клиентските плащания, наредени в петък преди 17 часа, ще бъдат осъществени безпроблемно.
Всички операции с карти – теглене и внасяне на банкомат, плащания в магазинната мрежа и онлайн покупки, използване на дигитални портфейли - ще бъдат изцяло достъпни за клиенти.
От ОББ съветват клиентите си за всеки случай да осигурят достатъчно средства по своите сметки към карти преди посоченото техническо спиране. Tези трансакции ще бъдат отразени в първите работни дни след почивните дни.
Плащанията на ПОС терминали във физическите и онлайн магазини ще се осъществяват, както обикновено.
Няма промяна във физическите клонове на банката.