Ако такситата влязат в буслентите, ще се затрудни трафикът, категоричен е инж. Петко Драгнев
Автобусът минава по точно определен маршрут и ако направим така че да не може да се движи по график, тогава се обезсмисля всичко, подчерта директорът на Бургасбус
Искането на бургаските таксиметрови шофьори да им позволят да се движат в бус лентите не получи подкрепа от обществения превозвач. От години бакшишите в Бургас настояват да шофират при преференциални условия, но всички отстъпки, които им дават досега, показват само едно - че те злоупотребяват.
Общоизвестен факт е, че част от стоянките до Северния плаж в Бургас, например, през летните месеци се заемат от таксиметрови шофьори, които отиват на плаж и зарязват автомобила си, без да се налага да търсят места или да плащат синя зона.
Таксиметровите водачи в Бургас искат тоалетни до седянките, достъп до буслентите и повишаване на тарифите
Те спират и по джобовете на спирките, с което пречат на автобусите.
"Пречат на автобуса, те изчакват да се освободи платното за движение от таксито. Има и възрастни хора, които ползват таксита, те не могат бързо да ги освободят. Буслента има на околовръстното, до "Меден рудник" - там не виждам таксито какво ще прави в буслентата. По бул. "Демокрация" там наистина са пуснати всички автобуси, както и междуградските. Ако едно такси влезе там и иска някой от него да слезе, автобусът не може да го заобиколи. В крайна сметка са дали възможност всеки да си избира транспорта. Предимството на таксито е, че бяга от трасетата на автобуса, т.е. може да мине по други маршрути, да стигне до дома на клиента. Автобусът минава по точно определен маршрут и ако направим така че да не може да се движат по график автобусите, тогава се обезсмисля всичко. Ще удовлетворим желанието на 10 таксиметрови шофьори или на 1000 пътници, а всички,които ползват градския транспорт ще са затормозени", каза пред БНР Бургас управителят на Бургасбус инж. Петко Драгнев.
Друго искане на таксиметровия бранш е осигуряване на по-подходящ достъп до автогарата, но и това не е подходящо, според Драгнев.
Той за инженер учил а малко бедно и пощло изказване г-н инженер !!!
А изводите ви са просто гениални браво !!
Поумней малко бе бетер.
В цяла Европа
Таксита , Мотори и Автобуси обслужващи не градският с общественият транспорт карат в бус лентата трафика се олеснява.
Друго е вече бус лентата да има работно време да речем от 08:00 до 19:00 когато е по-натоварено а вечер
ганьовците да си карат и в нея когато не е натоварено и те да са доволни с 25 годишните си дръгели и 1000леа заплата комплексари прости.
Забили сте между 80-90-те години на миналият век и нямате управия ганьовци
Не ми сравнявай Германия с България!
Ако там не може да разберете какво са направили, пробвайте със Виена - там пък е още по-съвършено движението на автобусите ...
И не само на тях, и на метрото и на такситата и ако щете и на пешеходците !
Не се мъчете да откривате топлата вода непрекъснато !
Ми дайте им по една синя лампа и да си вият докато карат в бус лентата.
Те и сега навлизт в тях,когато трябва да вземат пътници.
Яко трябва да се спазва закона, когато някой е на спирка и "махне" за такси ,то трябва да спре в средната лента.Пътника да пресече бул лентата и да се качи в таксито.
Това меко казано е абсурдикистан.....
В Берлин такситата карат в буслентата. И никакви затруднения, странджански качор!
Безбожници неуки!
Деа