Все още проблеми с тока в Малко Търново и Руен
Електрозахранването за голяма част от клиентите на ЕVN в засегнатите от снега и вятъра места е възстановено
Аварийните групи на EVN България Електроразпределение успяха да възстановят електричеството в голяма част от засегнатите от лошите метеорологични условия малки населени места в Югоизточна България
След падането на обилния снеговалеж и дъжд в Югоизточна България ситуацията с електрозахранването в лицензионната територия на EVN България Електроразпределение към 17.00 часа на 19.10.2011 г. е следната:
В района на Странджа аварийните групи успяха успешно да достигнат до възлова станция „Факия”, пътят до която беше блокиран от снеговалеж и паднали дървета и да подадат напрежение за 6 села. Все още с проблеми в захранването продължават да бъдат общо 20 малки населени места в Странджа в района на Малко Търново и Средец.
В област Бургас екипите на EVN България работят за възстановяването на захранването за 20 села в района на град Карнобат, Айтос и Руен, основно във високите части на Стара Планина.
Аварийните екипи и допълнително мобилизираните служители и техника на дружеството продължават работа и ситуацията се променя постоянно, увериха от компанията. За голяма част от споменатите райони се очаква електрозахранването да бъде възстановено в близките часове. Съществува вероятност предвид тежките условия, блокираните пътища и множеството счупени стълбове някои от тях да бъдат възстановени в рамките на утрешния ден.
За справяне с последствията на лошото време EVN България е мобилизирало общо 94 аварийни групи, включително допълнителни групи и персонал. За максимално добра ефективност на действията от началото на зимната стихия в EVN България работи Кризисен щаб. Координацията се извършва както на централно ниво, така и от ръководни специалисти на място, в сътрудничество с Гражданска защита и с местните и централни власти. Допълнително е осигурен материален ресурс и е активирана специализирана ремонтна техника: 8 крана, 9 пробивни машини, 8 стълбовоза, 3 шейни и снегоходни машини.
Също така е мобилизиран и допълнителен капцитет за денонощния телефонен център за обслужване на клиенти на дружеството, като над 30 сътрудници обработват постъпилите сигнали, организирани на смени.