Алма тур се прощава с клиентите си с разлепено из офисите писмо
Пълният текст на писмото гласи:
"Уважаеми дами и господа, уважаеми клиенти, партньори и колеги на "Алма Тур", от името на целия екип благодарим за 20-годишното доверие, което ни гласувахте и което именно в тази юбилейна година не успяхме да защитим. Считано от 21 септември 2011, "Алма Тур – БГ" АД, поради временни финансови затруднения, временно преустановява да приема нови резервации. За вече направените и платени такива, които компанията няма да може да изпълни, следва да се подадат заявления за възстановяване на сумите, като срокът, в който ще се случи това, фирмата ще обяви по-късно. В тази връзка моля да се обръщате към Комисията за защита на потребителите относно възстановяването на суми от застраховка на ТО".
Същото съобщение е публикувано и в сайта на туроператора, чиито останали функционалности са недостъпни.
"Не мога да скрия разочарованието си от търговското поведение на "Алма Тур", каза днес председателят на Комисията за защита на потребителите Александър Масларски. Той потвърди, че туроператорът е знаел за финансовите си задължения, но въпреки това е продължавал да продава своя продукт.