Бургас има нов Генерален план за движение, в центъра и ж.к."Възраждане" ограничението ще е 30 км/ч
„Спокойните зони“ ще продължат да се разширяват и в следващите две години
Общинският съвет на Бургас току-що прие новия Генерален план за движение. Стратегическият документ предвижда изграждането на нови светофарни уредби, кръгови движения, както и нещо, което ще усетят всички шофьори – въвеждане на ограничение от 30 км в централната градска част и част от ж.к.“Възраждане.“.
„Спокойните зони“ ще продължат да се разширяват и в следващите две години, анонсираха от администрацията. Това е добре известна европейска практика, която се прилага на много места в страната.
Един от мотивите, освен безопасността на движението, е и намаляване на праховите частици.
Според Стоян Грозев от „Движение България на гражданите“ мярката нямала да бъде работеща, защото автопаркът в Бургас бил много стар – с коли над 15 години.
„И аз механично, след като подготвихме този анализ реагирах по същия начин. Чудих се защо го правим това ограничение. От нас законодателят изисква да предприемем мерки. Това е една част от мерките, които са от правомощията на Общината. Ако подходим по този начин ние ще получим разбиране на голяма част от нашите съграждани. И в момента има ограничение от 30 км/ч. Например на бул.“Стефан Стамболов“. Това ще е една крачка, а следващите крачки ще следват тенденциите. Да, съгласен съм, паркът ни е остарял. Но ще ви дам пример – ковид кризата не намали темпа за закупуването на автомобили. Напротив – увеличи го. Войната, инфлацията – по същия начин запазиха темпа на закупуване“, включи се в дебатът кметът Димитър Николов
Докладната бе приета с 42 гласа „За“ и 6 „въздържал се“.
Ако на теб ти се е получило по някакъв начин в тоя живот и се справяш що годе добре, спри се за минутка, затвори си гадната, бълваща говна уста, замисли се, че си един щастливец и благодари на Господ, че имаш каквото имаш.
Малцина са щастливците, които могат да си позволят да карат коли, които не са "таралясници" и "кенефи", както се изразяваш ти. Хората имат нужда от старите си коли и те им вършат работа. Толкова могат да си позволят, до тук ни докара цялата сбъркана система. НЯМА СРЕДНА КЛАСА И НОРМАЛЕН ЖИВОТ !
"ЩЕ ПЛАЩАШ" надменно казваш ти, аз пък казвам, че сме плащали предостатъчно и продължаваме да плащаме все повече и повече, но не виждам парите ми да се харчат правилно и за наше добро. Ако можеха и машинки измерващи вдишания кислород щяха да ни монтират на устите и да го обложат с някакъв вид данък, такса или каквото ново измислят.
Да не би ние да строим коопераците, глупако ? Кой им дава разрешително да строят в и без това презастроения комплекс ? Защо не ги компенсират с други парцели на други места, където не е толкова застроено ? Какво си тръгнал да защитаваш, кмет, община и не знам още кой от всичките педали ? Да не би и ти да си на хранилка някъде ? На такова животно го докарваш, като гледам как разсъждаваш.
Бъдете по-добри хора и слезте на земята ! От високо лошо се пада, а понякога дори фатално !
Представете си сега, че братята американци имаха мисленето на нашите общинари !
Ами в такъв случай те нямаше да направят един прав , асфалтиран и чист път , опънат като стрела из прерията , и това сме виждали на филми, а просто щяха да ограничат скоростта на дилижанса на 2 мили в час , примерно !
Това, че на 15-20% ви се получава къде с крадене, наркотици или схеми, къде с това, че сте на човека човека, къде с на мама, тати или баба парите не означава, че останалата част от народа е в същото положение и това е всеки ден около вас и вие го виждате.
Да, има и читави хора, които са успели с много труд да постигнат едно наистина добро финансово положение, но процентното съотношение на тези сравнено с онези, за които говоря е нищожно.
Кой бил скъсаняк, кой карал кола на 20+ години... Ми така е, да ! Много е трудно, хората нямат и се опитват някак да вържат двата края и да оцелеят. Вие като имате, бъдете благодарни, че го имате това, дето го имате, огледайте се малко по-добре около себе си и слезте на земята, преди с противното си поведение да сте накарали някой нещастен и обезверен от живота човек, да ви приземи надменните, мазни физиономии с един контролен между очите и розовата ви приказка да приключи рязко.
Обичайте си народа, мърши надменни !
А относно "праховите частици"... ако мият и чистят улиците по-често, този проблем няма да го има. Също така не е лошо, когато се извършват ремонти, това да се случва по-бързичко и с по-добър контрол.
Обичам родината си, мразя държавата и всички пиявици, които изсмукват всичко хубаво в този РАЙ !
Ако един автомобил се движи с 30 км/ч , двигателят му развива около 2500 оборота в минута , а ако се движи с 60 км/ч оборотите са около 2800 (а може и да са същите), но времето за преминаване на единица разстояние е два пъти по-кратко , т.е. движейки се бавно, автомобила цапа въздуха два пъти повече!
За решаването на този проблем със запрашаването на въздуха, се изисква наистина адекватен и реалистичен подход като например:
-да се прекратят категорично безумните мънички невалирани кръпчици асфалт, които се ронят по края като юфка...Да се залива целият увреден участък, "каквато е практиката в много градове в Европа"...
-да се престане с практиката градинките да се правят на ниво по-високо от бордюрите, които ги обграждат, защото пръстта се смъква на асфалта...Никъде в Европа няма такава дивотия!
-да се почистват редовно улиците , особено в частта, близка до бордюрите, където има вековна прах и кал ...
- да се контролират стриктно строителните обекти, които разнасят пръстта и праха си безпрепятствено из целия град ...
Най-лесно е да накичим още няколко пътни знака, но това не върши работа !
Първо да измислят как да ги ремонтират .....СМЕШНИЦИ . Пешават нещо , което е без пари , оппппсссс някой ще смени знаците :)))))
Най-простата част от населението винаги е най-недоволна,неразбрала,ощетена,но обикновено няма акъл за две стотинки...дотолкова,че няма възможност да си напише две-три скимтящи изречения грамотно!
Жалки,прости,неграмотни Ганьовци и Ганки!
По тротоарът пред сградите от номер 43 до 53 на ул. Левски не може да се движи нормален човек. Освен че има много паркирани коли по тротоарите, нивото на настилката пред всяка кооперация е на различна височина, даже с улеи за дъждовната вода. Как да мине от там майка с количка или инвалид? Там спокойно някой може да тренира за Сървайвър.