Таксиметрови шофьори от Бургас към ОбС: Половината колеги фалираха, позволете ни незабавно да вдигнем цените
Не било възможно вече да возят за 1,00-1,20 лева на километър, оплакват се от браншовата камара
В последните четири години такситата в Бургас са намалели драстично, сигнализират от браншовата камара в писмо до Общинския съвет на Бургас.
През 2018 година са били регистрирани над 800 жълти коли, докато сега броят им е паднал под 500. Това е причината в пиковите момент градът да издиша и за мнозина да е много трудно да си намериш платен превоз.
Има сериозна опасност такситата да се стопят още повече, защото голяма част от таксиметровия парк в града е стигнал максимално допустимите граници от 15 години и трябва да се обнови, сигнализират браншовиците. При настоящата ситуация инвестицията била безсмислена, защото бакшишите реално работили за по една минимална заплата, в най-добрия случай.
Заради това и те искат от Общинския съвет в Бургас да повиши минималните и максимални цени за превоз. Скокът ще бъде драстичен. Почти двоен!
Припомняме, че пазарът е свободен, но в определени граници, които се посочват от общинските съвети по места.
В Бургас стойностите не били актуализирани от 2011 година, припомнят от браншова асоциация.
Заради това те предлагат следните цени: Минимална дневна от 1,40 лева, минимална нощна - от 2 лева на километър, максимална дневна от 1,70 лева, максимална нощна от 2,30 лева.
През 2011 година цените били оформени на базата на минимална заплата от 290 лева и дизел от 2,20 лева, газ от 0,90 лева.
В момента жълтите коли масово возят на 1,00-1,20 лева, а ако бъде прието искането им цената ще се увеличи с най-малко 40 стотинки за километър. Очакванията са такситата да фиксират курсовете си на около 1,50 лева за километър.
ВИЖТЕ РАЗБИВКАТА ЗА РАЗХОДИТЕ НА ТАКСИМЕТРОВИТЕ ШОФЬОРИ, ПРЕДСТАВЕНА ПРЕД ОБЩИНСКИТЕ СЪВЕТНИЦИ В БУРГАС:
В случая никой таксиметров не спечели. Този който се притесняваше от колегите си не взе курса, а аз си тръгнах пеш и се поразходих
Да увеличават тарифите като искат!
Който има възможност ще ползва таксиметровите услуги,който няма сега поне има автобуси за1.50 ще обиколиш целия град!!!!
Има много свестни шофьори на таксита,чисти коли и т,н,но има и такива които гледат да те измамят с тия помпички и мислят,че клиента не разбира!То си личи по отчитането на апарата!!!!
Един и същи маршрут едното такси взема10,70,а другото 8,30 на една и съща компания!!!!
Клиенти за Приморец и Хл България има защото друг им плаща сметката. Пък и стоят наполовина празни.
Ресторантите имат еднакви цени навсякъде.
Тука говорим за живущите в града, с техните нужди и техните пари. С 1.20 обществения транспорт им покрива масово нуждите. То това е и целта. Тези таксиметрови шофьори които останат ще спечелят, така е. Но от 400 колко ще са останалите. Щом потреблението продължава да намалява? И дали тези пишещи са едни от тях? В такъв малък град който се обхожда от автогара юг до Славейков за по-малко от час пеш. Не знам. Въпроса ми какво че получат клиентите в замяна на тези допълнителни пари не ми стана ясно. Предпочитам ако ще взема такси да се кача на нещо по-читаво, което в момента е един от зелените Prius таксита или автобус където не ти се вие свят от кола.
Хората на сегашните цени не ви харесват стандарта. Вие твърдите, че този стандарт не може да се покрие със сегашните цени. Как очаквате потенциалните клиенти да реагират на повишени цени за покриване на сегашното качество. Къде виждате потребление? Клиента не се интересува да ли се уважавате или не. За тях няма значение. Така че, не разчитайте отговора да е добра воля.
- Останалите ще фалират след увеличението
Иначе за 20 години в Бургас, нито един шофьор не ме е лъгъл, докато в София за 10 години - всяка седмица по един тарикат
Искам да призова Общинския съвет - Моля, позволете да актуализират цените .
Ще е по-лесно за всеки, и за бакшо и за клиента, ако ме разбирате ;)
Айде да видим, на кой му стиска?????
Когато е зима с автобус, по рядко с кола. С колело главно, когато температурите са над 10градуса спокойно и пеш. Отслабнах с 10кила и още свалям.
Качвам баба,нормална тарифа.
Качвам кифла ,двойно.
Надрусан ли е, по десет.
200 кинта на ден чисто. 100 отделям за консумативи,ремонти и нова кола.
3 хилки за мен.
Не протестирам,не се карам с никой.
Ама, наистина ?
Според теб, как бакшо ще плати първа вноска за нова кола? С каква история ще се появи пред лизингодателя?
Къде, бакшо ще оставя да нощува новата кола?Щото, каското няма да покрие всичко.
Как, бакшо, ще плаща данъка?
Ей, бакшо, зелените таксита ли те дразнят?
По скъпи са, но, защо имат повече работа??????
Ако, някой бакшиш, пак ме апострофира, ще напиша, защо залените им го набиха.
Остави геврека и вземи изкарай някой курс по граматика.
Няма да стане иначе.
Много неприятно.
Гладен педеруга, че и педал!!!!
То, природата наказвала, наказвала, ама това вече е прекалено.
Бакшо, смени професията бе .
Виждам, че си озлобен, защо? Парите не стигат за кредита (лизинг нямаш, щото колите са коптори), за тока, или..за всичко?
Или зелените таксита ви взеха всички клиенти, М?????
Сега, стоите гладни, а какво остава, като вдигнете цените
Палячовци недохранени.