Представиха работещи бизнес стратегии за развитие на корпоративния бранд и задържането на качествените служители
Специализираният форум бе поредна стъпка на КРИБ-Бургас в посока оказване на ноу-хау асистенция към местния бизнес
Какви са най-правилните стратегии за изграждане на влиятелен работодателски бранд, мотивирането на служителите и задържането на добрите кадри. Това бе темата на днешния бизнес форум, провел се в Бургаския свободен университет.
Организатори на събитието бяха КРИБ Бургас, Индустриален и логистичен парк, ИКТ Клъстер Бургас, Община Бургас и списание Enterprise.
В залата присъстваха много студенти, както и работодатели, а идеята бе да се създаде обща платформа за връзка на бизнеса с образованието.
На днешната конференция бяха представени работещи модели за поддържането и развиването на работодателския имидж, както и тенденциите за ангажираността на служителите.
Сред лектори бяха представите ли някои от най-големите и успешни брандове в България – мобилни оператори и международни компании. Представителят на КРИБ Бургас Павлин Иванов представи модул „Каналите за комуникация на работодателската марка – таргетирани решения”.
Специализираният форум бе поредна стъпка на КРИБ-Бургас в посока оказване на ноу-хау асистенция към местния бизнес. Събитието бе с много висока полезност за компаниите, които желаят да работят по-ефективно и успешно върху своята идентичност. То донесе и ценна информация относно изпитани способи за привличане и задържане на квалифицирани и талантливи хора в рамките на дадена компания.