×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Варна и Бургас влизат в една област, но и във война! Кой от градовете ще е център на района


Варна и Бургас влизат в една област, но и във война! Кой от градовете ще е център на района
Новите граници ги разпределят в общ Черноморски район
14 Април 2018, Неделя, 02:00 ч.
Автор: Светлозария КИДЕРОВА, снимка: Архив Флагман.бг

Към момента това е най-добрият вариант, на който са се спрели от Регионалното министерство

Бургас и Варна влизат в една област, но това е и пореден повод за война между двата морски града, тъй като един от тях ще трябва да стане център на района. Това стана ясно преди дни, когато от Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) обявиха, че към момента са се спрели на втория вариант за райониране на областите на територията на България. Ако бъде избрано това предложение,  в Черноморския район ще влязат областите Сливен, Ямбол, Бургас, Варна, Добрич и Шумен

В момента България е разделена на шест райони от ниво 2 - Северозападен, Северен централен, Североизточен, Югозападен, Южен централен и Югоизточен. Предложението на Междуведомствената работна група с участие на експерти от различни институции е да се направят промени, като за целта се предлагат три варианта - с 6, 5 и 4 района /ВИЖ ТУК/.

Реформата, която няма да засегне административното деление, цели да "намери място" на Северозапада. Заради обезлюдяването тамошният район не покрива европейския критерий за статистическа единица от т.нар. второ ниво, а подобен проблем в перспектива ще има и Северният централен.

Всичко това е важно с оглед на европейското финансиране. В единия от проектите на МРРБ Северозападът се обединява с Югозапада, в друг - приобщава Велико Търново и областите между тях.

Най-положително обаче е бил срещнат вариантът, при който има Дунавски район от Видин до Силистра, Черноморски, обединяващ Варна, Бургас, Добрич, Шумен, Сливен и Ямбол, Тракийско-Родопски с Пловдив, Стара Загора, Хасково, Кърджали, Смолян и Пазарджик, а четвъртият е Югозападният. Това означава, че София няма да се обособи самостоятелно, каквито бяха очакванията.

Този вариант обаче не среща одобрение и от ръководството в Търговище. Гражданите не искат да бъдат причислявани към Северозапада, защото икономически и исторически градът се интегрира към Варна. Представителите на Североизтока пратиха предложение в МРРБ Търговищка област да се зачисли към Черноморския район. В перспектива са възможни още напрежения. Жители на Русе пък се притесняват да не получат за "столица" Велико Търново, каквито са предположенията към момента.

В края на 2018 г. ще бъде избран най-добрият модел за България.

Целта на промяната е да бъдат създадени силни и жизнени райони, които да са добре географски обособени и стабилни по отношение броя на населението.

В категории: Бургас


64
Коментара
Флагман.БГ Иска да се върне при бившия си Иска да се върне при бившия си 22/12/2024, Неделя 20:20 3
64
Коментара по темата
64.
Ачо
17.04.2018 20:26:10
0
1
Отивам на мач отдавна....играят спартак варна и нефтохимик. Варненци викат: мазути, мазути.........Бургазлии крещят: уз, уз гагауз....уз, уз гагауз и те така....простотията продължава и севера рупа странджанки и ходи на почивка тайно на юг и юга ходи на север на девствени къмпинги и джулая и те така...
63.
Геле
17.04.2018 12:13:07
0
6
Абе - бошлаф работа.... Отдавна е ясно , че БГ е Софийски санджак и провинция....Цяла БГ се напъва да вдигне стандарта на столицата - туй - то... за какво иначе всички са се юрнали в София - та се пука по шевовете... а селата - празни - дворове и къщи пустеят, няма кой да работи в градините и да гледа животни. А всички искаме по няколко пъти да ядем - ама откъде идва храната - запитвали ли сте се? Не е от магазина - най - напред трябва нещо да се засади в земята, да се отгледа животно...После отива в магазина...
62.
Петър
17.04.2018 06:45:58
0
3
43,
Велико Търново, Русе, Плевен ще западнат заради северозапада! Те нямат ресурса, защото Държавата изповядва централизирана система на управление, и няма кяр да го променя! Промени ли го, Народа ще забогатее, и не заради факта, че сме в ЕС, а защото ЕС дава възможности, които СИВ налагаше с диктат, лагери, казарми, смърт! Разберете го и или шибаняка дето иска да ви национализира, няма да е единствен!
Личното ми мнение, е че нито един вариант от предложените няма да даде възможност! Просто се стоварва един товар върху другата болна страна.
61.
2XL
17.04.2018 00:03:29
0
4
Ник'ъв шанс за изплуване...Много прост народ,Боже ... много!Че и на малка територия събран...Май терминал 2 е панацеята,че като се разпръснат по белия свят, по не бият на очи!
60.
От Варна
16.04.2018 20:37:54
7
2
Ей сега ще научите гагаузки. Нали казвате че сме били гагаузи., както макетата казват, че българите сме татари. Сега по вашата логика и вие ще станете гагаузи,като сме в една област, въй,въй,въй . Така де, с какъвто се събереш,такъв ставаш. Така, че внимавайте какво говорите и какво си пожелавате!
59.
Gocho ot Niger
16.04.2018 14:22:31
0
12
Най-доброто райониране беше отделянето на Бургаски,Варненски и Добрички/бившия Толбухински/окръзи в самостоятелна държава,ама е късно вече.Те тогава "столичани в повече"много щяха да се потят.
58.
gradski
16.04.2018 14:13:21
0
8
Защото кмет, депутати и областен са ни мишки. За жълти стинки ни купиха. Сега от Варна да могат да си развяват шапката.
57.
Джордж Сорос говори
16.04.2018 13:29:58
4
11
Подкрепям идеята Черноморския район да се отдели от България, като стане една нейна независима част. Потенциала е огромен. Офшорна зона в България!
56.
До 54
16.04.2018 12:22:54
1
5
Ами национализация , бе пич!!! Ако трябва война да стане!!! Прочети за Черно Море и ще разбереш какъв му е потенциала, просто ни спъват от ЕС и не ни дават да се развиваме, щото ще станем независими и богати
55.
Ебати измамата
16.04.2018 12:20:54
1
12
Дано на следващите местни избори изберат кметове далечни на управляващата партия, които да отцепят Варненска и Бургаска област от БГ държавата. Ако София се противопостави, тогава викаме Русия, Турция и Китай на помощ и започва масова бомбандировка над Сф. Бургас и Варна могат да станат следващия мини Инстанбул с 5 милиона население и БВП от над 200 милиарда. От Черно Море нефт и газ, еко енергия, ДОМУ тиня за био земеделие, милионен туризъм , ваканционни апартаменти и прочие. В София ще си копат картофите като едно време хаха
54.
До До 49
16.04.2018 12:17:47
1
12
Спрете се, бе, хора. Какви ресурси има Бургас? Едно л.йн.но море, на което те е гнус да ходиш. Почти всичко след пясъчната ивица е собственост главно на софиянци и пловдивчани. Бизнеса в града е главно услуги и търговия. Не знам как стоят нещата във Варна. Какво отделяне сънувате, какви ресурси, къде го видяхте този бизнес за трилиони, че и долари. Пристанището не е собственост нито на общината, нито на областта. Събудете се най-накрая и започнете да мислите трезво.
53.
...
16.04.2018 12:15:52
0
2
Ямбол
52.
До 49
16.04.2018 11:57:12
0
6
А, да, добре, че има хора като теб, които четат - БРАВО!!! Не бях обърнал внимание... ами да, то това си е поредния кьорфишек. Ако нямат право на самостоятелно определяне на повечето закони и приходи, тогава си е чиста хранилка за Евро чиновническата мафия. Бургас и Варна трябва да се отцепят от БГ, както искат Каталунците. София съсипва Бургас и Варна, а 50% от парите влизат точно от тези две области, но са най-бедните. Това е кражба, рекет, тормоз и геноцид. Ако БС и Варна бяха самостоятелни тук щеше да е копие на Монако. Дано Варна и Бургас обяват война на Сф и да си развием региона, а не да хрантутим мързеливите шопи. В Бургас и Варна има суровини и бизнес за 1 трилион долара, а в Сф има грънци
51.
ееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееcеееееееее
16.04.2018 11:52:15
1
6
Продължавайте да ни плащате жълти стотинки и тогава никакво преразпределение няма да ви помогне.Причината?Няма да има за какво.Защото и последният българин ще си е хванал дърмите без да загаси крушката,та резилът ви да се гледа надалеч.
50.
Бургас
16.04.2018 11:40:03
2
9
Морската столица на България.
49.
До 45
16.04.2018 09:01:16
1
1
Четете, преди да пишете. За това става въпрос:
Съществуващите към момента райони на планиране в страната:

Те са в съответствие с изискванията на общата класификация на териториалните единици за статистически цели, прилагана в Европейския съюз. Обособените райони се използват за целите на планирането, програмирането, управлението, ресурсното осигуряване, наблюдението и оценката на регионалното развитие.

РАЙОНИТЕ НЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ АДМИНИСТРАТИВНО-ТЕРИТОРИАЛНИ ЕДИНИЦИ И СА СЪС СЛЕДНИЯ ТЕРИТОРИАЛЕН ОБХВАТ:
1. Северозападен район (регион), включващ областите Видин, Монтана, Враца, Ловеч, и Плевен.
2. Северен централен район (регион), включващ областите Велико Търново, Габрово, Русе, Силистра и Разград.
3. Североизточен район (регион), включващ областите Варна, Добрич, Търговище и Шумен.
4. Югоизточен район (регион), включващ областите Бургас, Сливен, Стара Загора и Ямбол.
5. Южен централен район (регион), включващ областите, Пловдив, Пазарджик, Смолян, Хасково и Кърджали.
6. Югозападен район (регион), включващ областите София, Софийска, Перник, Кюстендил и Благоевград.
48.
До45
16.04.2018 08:56:56
0
2
Моля, ЧЕТЕТЕ
Съществуващите в момента райони на планиране в страната:

Те са в съответствие с изискванията на общата класификация на териториалните единици за статистически цели, прилагана в Европейския съюз. Обособените райони се използват за целите на планирането, програмирането, управлението, ресурсното осигуряване, наблюдението и оценката на регионалното развитие.

РАЙОНИТЕ НЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ АДМИНИСТРАТИВНО-ТЕРИТОРИАЛНИ ЕДИНИЦИ И СА СЪС СЛЕДНИЯ ТЕРИТОРИАЛЕН ОБХВАТ:
1. Северозападен район (регион), включващ областите Видин, Монтана, Враца, Ловеч, и Плевен.
2. Северен централен район (регион), включващ областите Велико Търново, Габрово, Русе, Силистра и Разград.
3. Североизточен район (регион), включващ областите Варна, Добрич, Търговище и Шумен.
4. Югоизточен район (регион), включващ областите Бургас, Сливен, Стара Загора и Ямбол.
5. Южен централен район (регион), включващ областите, Пловдив, Пазарджик, Смолян, Хасково и Кърджали.
6. Югозападен район (регион), включващ областите София, Софийска, Перник, Кюстендил и Благоевград.
47.
Пръмова
16.04.2018 08:07:10
1
9
Поредния кьорфишек на властта. Това деление на България е още от времето на приемането ни в ЕС и е измислено в Брюксел. Бойковчета сега се правят на важни, уж, че нещо зависи от тях.
46.
m
16.04.2018 08:00:22
0
6
това е някакво недоразумение и не ми се вярва да стане
45.
До 43
16.04.2018 07:45:00
1
3
Напротив, вариант 3 е най-кофти за всички други общини и НАЙ-ДОБРИЯ ЗА СОФИЙСКАТА МАФИЯ, която няма да дели с никой, но ще прибира парата на всички други! Вариант 2 е най-добрия и ако се намали областната администрация като бройка и се намали данъка към Софийската администрация, тогава Северозападния район трябва да цъфне и върже, освен ако местната власт не го окраде. Всичко е относително, но вариант 2 е от изключителна полза и значение за бургазлии и варненци. Това е спасението на региона, особено ако се обяви независимост по варианта на Каталунците
44.
URK_98
16.04.2018 06:55:58
0
10
вместо да оправят положението - т.е. да вдигнат заплатите и да съсдадат по-добри условия за младите семейства (защото именно те са изчезващ вид в България), просто се решава да се обединят регионите. СРАМ!!!
43.
Петър
16.04.2018 06:53:51
0
2
Северозападния регион при този вариант ще стане още по обезлюден!
Вариант 3 е по-практичния избор, освен ако не се реализира децентрализация! Уви, виждаме точно обратното, засилване на централната власт, национализации и т.н.!
42.
123
16.04.2018 06:39:00
3
6
Я стига сте се д@рвили, "граждани". Не става въпрос за нови области, а за нови икономически райони. И сега ги има и са 6 на брой, ама колко от вас знаят това? Кога ще проумеете, че трябва да се чете. Или "чукча писател, чукча не читател".
41.
Батка
16.04.2018 03:31:02
0
1
В Боргас има много прости батки с 2 лв., много която и много гейове. Повечето батки са гейове.
40.
Васил Левски говори
16.04.2018 01:41:46
5
1
Направете трети град център че да не се карат.
Хем така ще развием нов град.
Направете Обзор или Слънчев Бряг център или Каварна.
39.
Извод
16.04.2018 00:05:34
2
5
Регионалното министерство краде от рекламата на Парацетамол- като няма какво, ще му сменим името на Парацетамакс!
38.
Soros1
15.04.2018 23:35:54
1
13
Ставаме Черноморска област. Но да стане и като в повечето европейски страни сами да си създаваме някои закони,сами да си определяме минимална работна заплата...... Черноморски щат,казано на хАмерикански
37.
Супер
15.04.2018 23:17:44
4
15
Забележете само потенциала - Пристанищата в Бс и Варна, най-големите заводи пак там, огромни земеделски земи, милионен туризъм , Черно Море с многото суровини. Ако Бс и Варна се отделят от държавата БГ и си създадът своя държава и развият потенциала си, че то стандарта на живот става като Монако и минимална заплата от поне 4000 ЕВРА. Бургаския и Варненския кмет трябва да се борят със зъби и нокти за това областно обединение, както и всички граждани. Бургас и Варна стават новите БГ лидери, защото Съединението прави Силата!!!!
36.
До 33
15.04.2018 23:05:53
1
7
Пич, общините не са проблем като общини, а като общински съветници и администрация. Прекалено много са чиновниците и дори да се съкратят общините, тези чиновници ще се преназначат в областите. Трябва съкращение на държавниците, защото гълтат страшно много пари, а не вършат нищо. Но това е мафия и тяхната цел е да назначават колкото се може повече свой близки и така създават всякакви нави отдели, агенции, службички, в които да ги назначават и да точат хазната
35.
Хаха
15.04.2018 22:59:50
3
9
За мен това е най-доброто!!!! Бургаско-Варненска Област стават най-оборотните и трябва да се борят за отцепване от държавата, за да не ги източват софиянци!!! Ако това обединение на Бургас и Варна се случи, тогава заплатите трябва да станат минимум 1200 лева чисти. Дано това се избере и Бургас се обедини с Варна. Потенциала е огромен!
34.
Xaxa
15.04.2018 22:58:15
0
8
"да бъдат създадени силни и жизнени райони"... То всичко с мозък се изнася, ако не от страната, то към София. Половината випуск на ПМГ, Английска, Френска, Немска заминава още след бала. Другите, като усетят батака.
33.
Дернев
15.04.2018 22:41:55
0
4
Оставете областите, а рязко намалете общините и избора на кметове в селата. Да се даде повече власт в ръцете на областните управители, които да се избират, а не назначаеат. Обладтите да бъдат обвързани с реални иконочипески дългосрочни политики, а не административно, както се предлага сега за по-лесно и необосновано пренасочване на средства от здравия, към болбия, както се е правило и явно с този предлаган проект смятат да продължават да правят.
Няма значение къде ще се сложи Северозаоадат, зашото той е обвързан с развитието на Бс и Вн, а и с юните направления. Икононипески проекти, не мъгливи аднинистративни.
32.
Варна областен град
15.04.2018 22:39:24
3
15
Дано гагаузите да станат областен град, че всички селяни да се изнесът към Варна, че ми писна само най-крадливите да се заседяват тъдява и да се пишат гербаджии, мутри строящи само спортни зали, бетон и павета от китайски камъни..
Няма предприятия, няма нищо в тоя Бургас от кражбите на мафията герб!
31.
Млякото
15.04.2018 22:35:59
2
7
Варналийките ги ш.б.м за една шепа семки,много са гладни верно
И тва че смардят и тва е верно ма при мен е щот винаги се наа.ват
30.
Бургазлия до 27
15.04.2018 22:35:09
3
4
Господине крайно време е ЦПЗ да се самозера и да Ви прибере!Създавате изкуствено напрежение между хората и предизвиквате бойща и скандали.Вие сте един нещастен интригант,без живот,а дори и без жена(нищо че е мустаката,пак не можахте да е задържите).Вие сте човек с много болна психика и благодаря на Бог,че нямам такива приятели!
29.
ти да видиш
15.04.2018 22:34:29
4
6
Между Варна и Бургас е СЛЬНЧАКА атои е кьм НЕСЕБЬР +това Несебьр е НАИ-богатата бг община значи НЕСЕБЬР
28.
Мафията герб-дпс-бсп
15.04.2018 22:33:50
0
6
"цели да "намери място" на Северозапада. Заради обезлюдяването"
Ми то от Странджанско-Сакраския край комунистите докараха всички селяни, а най-калпавите се пробоядисаха и сега крадът като за последно. В целия район няма да има нито един селянин, всички са по комплексите и избиват комплексите си
27.
Превъзходството Бургас
15.04.2018 22:29:16
7
14
Непознавам нито един Бургазлия да чете варненски сайтове щот не ни е... Кво става в гнусната провинция ,но пък само в една статия тук видях колко много варненска паплач се стече
Защо във варна жените им са толкова космати и миришат, да не са на зоб?
На моя колега митко жена му е като нацепена батка готова да охранява тим
26.
до 25
15.04.2018 22:24:49
4
5
те не казват ,а пишат!Ти май си някакъв заядлив селянин,пришалец в Бургас.Вчера дойде от село и днес си гражданин-а смешко.Недей да пишеш кой е гей,че да не те опрашат някъде.
25.
Неутрален
15.04.2018 22:21:50
6
3
Казва се Варненци , а не Варналии
24.
do 20
15.04.2018 22:19:15
4
2
mnogo e vajno da si izpie6 hap4eto.
23.
Maliii
15.04.2018 22:18:43
4
12
Варненско гей нашествие в коментарите хахаха
22.
до 18
15.04.2018 22:18:17
4
3
Ако си изпиеш розовото хапче,ще слезеш на планетата Земя и ще се върнеш в твоята територия Манганистан .Добре познаваш родословното си дърво.
21.
ДПС, ГЕРБ, БСП и патрЕЕЕооотите
15.04.2018 22:17:37
1
8
Кво значение има в кой район на България си,като стандарта на живот е мизерен?
20.
Opa
15.04.2018 22:17:02
2
6
17 ти гей приятел ли си търсиш в Бургаски сайтове,това е сайт за новини не за запознанства
19.
до 17 от смесен между двете области
15.04.2018 22:13:17
11
5
Варналии са по-яки и много готини.
18.
До 15
15.04.2018 22:12:30
2
9
Я марш в максуда е тъпак
17.
до 16
15.04.2018 22:10:19
6
3
и сте грозни и сте тъпи и даже сте и кукуруковци.Живей си смешния живот и си мисли,че живееш.Астала виста бейби!
16.
Върл гагаузомразец до 15
15.04.2018 22:07:15
4
11
И хубаво правиш ,щот нема ти казвам къв бургаски бич ще изядеш , мишкааа!
То пък у варната мангали немате хаха палячо оди у цирка.
15.
гагауз до 13
15.04.2018 21:53:01
7
4
Абе и аз не харесвам манговци,ама си трая!
14.
До МС
15.04.2018 21:52:23
0
9
Регионалното министерство не покрива критериите на ЕС за регионално министерство и следва да се закрие!!!
13.
Върл гагаузомразец
15.04.2018 21:51:01
4
7
Пичове тея ни е.аха м.йката!
Митето както е авер с бокича да зима власт в свои ръце че се е.........
12.
Върл гагаузомразец
15.04.2018 21:48:26
3
8
Пичове тея ни е.аха м.йката!
Митето както е авер с бокича да зима власт в свои ръце че се е.........
11.
Ръй
15.04.2018 21:23:27
2
20
Поредната простотия на ГЕРБ. Необмислени решения както винаги.
10.
Gocho
15.04.2018 21:22:12
1
7
Който не сьгласен - е на терминала !!!
9.
Позитивен
15.04.2018 21:13:30
3
26
Аз не съм съгласен да живея във Варненска област.
8.
fen
15.04.2018 21:13:09
3
24
ТИМ срещу ВТОРИЯ В ГЕРБ да видим на кой лобито и ракията ще са по силни. Ха Ха ще станем второ девизионни второ ешалонни второстепенни второкласни вторични второстепенни второразрядни ............РЕДНО БЕШЕ ДА ГО НАПРАВИТЕ ЧЕ СЕГА ВАРНЕНЦИ ДА ПООПРАВЯТ ТЕХНИТЕ ХОРА ЗА ШЕФОВЕ ПО ДЪРЖАВНИТЕ ЯСЛИ
7.
Gochooff
15.04.2018 21:01:30
2
5
А воините си ги сьчиняват дрьжките на микрофоните !
6.
Павел
15.04.2018 21:00:14
1
27
Ясно, статистически северозапада ще има висок стандарт заради обединението, но реално ще си е същия кенеф. Типично за ГЕРБ
5.
Gocho
15.04.2018 20:59:27
3
33
Цялата удурма прочетохте ли за какво е ?!
Боли го фара някой в София !
Става вьпрос за едни пари за усвояване !
Европейски пари за крадене !
Да мислите че на някой в София го боли хоя за вас !
За мангизи става дума !
И Боби Б. Няма да ги размине !
4.
Българин
15.04.2018 20:49:57
2
29
То хора не останаха, те нови области ще правят, почакайте още малко и направо булгаристански вилает към турция ни направете
3.
Burgas
15.04.2018 20:48:54
0
6
Dqvola kato si nqmal rabota si ...... decata vsickoto taman sega samo tova vi lipstva
2.
Лимка
15.04.2018 20:48:54
4
44
По Черноморието да има два района-Североизточен-Варна,Шумен.Добрич,Търговище и Югоизточен - Бургас,Ямбол,Сливен. Между двата района да се предвиди охраняема граница с мита и паспортен контрол
1.
15.04.2018 20:39:58
5
15
Глупости на търкалета!
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Не правете секс на дивана, защото... Не правете секс на дивана, защото... Лекар предупреди за сериозни рискове Знаете ли какво се случи с наркодилъра, който се опита да избяга от Второ РУ и счупи пръстите на полицай Знаете ли какво се случи с наркодилъра, който се опита да избяга от Второ РУ и счупи пръстите на полицай 21-годишният Йосиф Шокеир бе задържан със 120 грама марихуана и 10 грама кокаин Пазете се от токсични приятели, които могат да съсипят връзката ви Пазете се от токсични приятели, които могат да съсипят връзката ви Неподходящи изказвания за връзката или партньора ви е първият червен флаг 4-те зодии, които имат ангелски души 4-те зодии, които имат ангелски души Ето кои са те  Тези вкусни лодки с месо ще ви станат любимо ястие Тези вкусни лодки с месо ще ви станат любимо ястие Всеки знае рецептата Банята изглежда мръсна и небрежна: премахнете тези неща от нея Банята изглежда мръсна и небрежна: премахнете тези неща от нея Вижте кои са те и подрете банята си  След слънчевата неделя: Циклон носи нов снежен капан! След слънчевата неделя: Циклон носи нов снежен капан! Температурите ще се понижат в цялата страна, по Черноморието ще са най-високи Иска да се върне при бившия си Иска да се върне при бившия си Русата Златка опитвала да затопли отношенията си с Благо Джизъса Вместо 13 заплата у нас много работодатели са раздали за празниците бонуси, тематични подаръци и коледни партита Вместо 13 заплата у нас много работодатели са раздали за празниците бонуси, тематични подаръци и коледни партита Финaнсoвите кoледни бoнуси сa в гoлям диaпaзoн в зaвисимoст oт зaемaнaтa длъжнoст и видa нa кoмпaниятa - от 200 до 750 лв.  Знаете ли си правата при проверка на Пътна полиция-КАТ Знаете ли си правата при проверка на Пътна полиция-КАТ Полицаят е длъжен да ви информира защо сте спрени
18 пъти по-богат от крал Чарлз 18 пъти по-богат от крал Чарлз Това е най-големият милиардер в Африка 9-годишно момче и 4 жени са жертвите на атаката на коледен базар в Германия 9-годишно момче и 4 жени са жертвите на атаката на коледен базар в Германия В Магдебург днес е ден на траур Секссимвол си отряза косата Секссимвол си отряза косата Яман, известен с ролите си в популярни сериали, вече не се страхува да експериментира с образа си Медицински хеликоптер се разби в болница в Турция (ВИДЕО) Медицински хеликоптер се разби в болница в Турция (ВИДЕО) Съобщава се за загинали Тръмп заплаши да върне Панамския канал под контрола на САЩ Тръмп заплаши да върне Панамския канал под контрола на САЩ Той обвини местните власти, че събират прекомерни такси за използване на съоръжението Шок в Европа: Тръмп ще иска страните от НАТО да дават 5% от БВП Шок в Европа: Тръмп ще иска страните от НАТО да дават 5% от БВП Вноската в отбранителния съюз да се вдигне повече от два пъти - за това натискал американския президент Шолц пристигна на кървавия базар, траур надвисна над града Шолц пристигна на кървавия базар, траур надвисна над града Расте броят на жертвите на нападението Продадоха Десетте Божи заповеди на търг за няколко милиона Продадоха Десетте Божи заповеди на търг за няколко милиона Тя е открита по време на железопътни изкопи по южното крайбрежие на Израел през 1913 г. и първоначално не е призната за исторически значима Още една българка замесена в шпионския скандал във Великобритания, следяла политици Още една българка замесена в шпионския скандал във Великобритания, следяла политици Виенската прокуратура я разследва Самотен нарушител ли е терористът от Магдебург Самотен нарушител ли е терористът от Магдебург И защо Ислямът е мирна религия тогава, когато не се практикува
Сергей Станишев Сергей Станишев Не може да си девствен два пъти Виц на деня Виц на деня - Мамо, аз съм вече голям.
- Защо мислиш така, Стефчо?
- Вече не искам дядо Коледа, искам Снежанка.
Виц на деня Виц на деня - Брат, ти лягал ли си с грозна жена?
- Еми случвало се е...
- Аз пък никога не съм си лягал с грозна... ама с к'ви съм се събуждаааал...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Да ти увиснат ц*ците е дреболия, но да ти увисне дреболията е проблем.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори