Ето отговора на нискотарифната компания Wizz Air за свалените пътници в София
31 Август 2017, Четвъртък, 19:16 ч.
Автор: Флагман.БГНискотарифната компания Wizz Air изпрати официално становище за хаоса на летището в София. Припомняме, че от вчера пътници се свалят от самолета в последния момент заради дублиране на билети (ВИЖ ТУК).
Ето и отговора на компанията:
От началото на тази седмица полетите на Wizz Air от София до Лондон Лутън регистрират изключително нисък процент на неявили се пътници. Това доведе до няколко случая на дублиране на местата, които при последваща резервация на пътниците за нов полет започнаха да се натрупват, засягайки все повече полети и пътници. Wizz Air работи усилено, за да намери решение на проблема и да спре лавинообразния ефект. За да разреши случая, Wizz Air ще пусне допълнителен полет София – Лондон Лутън със свой резервен самолет, базиран в Будапеща. Очаква се полетът да тръгне от Летище София тази вечер в 21:30 ч. местно време. Засегнатите пътници са информирани от представителите на авиокомпанията за всички важни подробности.
В съответствие с международно установените стандарти в авиосектора и приложимото законодателство за защита на потребителите, Wizz Air позволява известно надвишаване на броя резервирани места (overbooking) на най-популярните маршрути, за да предостави възможност на повече пътници да пътуват и да избегне наличието на празни места, ако пътник не се появи. Случаи, в които всички пътници се появяват за своя полет, са прецедент и при подобна ситуация доброволци сред пътниците получават допълнителни ползи срещу съгласието си да пътуват по-късно, или пътниците, които са се чекирали последни, се регистрират за следващ полет и се компенсират съгласно законодателството за правата на пътниците.
При подобни случаи местен представител на авиокомпанията предоставя на засегнатите пътници информация за техните права (също и в писмена форма), както и за възможностите за резервиране на място за тях на друг полет. Правилата за компенсация са определени в Регламент 261/2004 на ЕС, който Wizz Air винаги спазва стриктно.
Wizz Air искрено се извинява на всички пътници, засегнати от ситуацията с дублираните места на Летище София, и полага всички възможни усилия да им осигури не само приятен престой на летището, но и да съдейства за удовлетворяването на всички техни нужди.
В категории:
Животът






Безпрецедентен успех за три зодии през март
04/03/2025, Вторник 11:58
0

Цената на кафето по света достигна исторически връх, на какво се дължи
04/03/2025, Вторник 11:40
0

Как да избелим белите дрехи
04/03/2025, Вторник 11:20
0

Потребители следят за фалшиви касови бележки
04/03/2025, Вторник 11:00
0

Останах в шок, когато видях, че свекърва ми глади сол, а се оказа толкова полезен трик
04/03/2025, Вторник 10:40
0



На 4 март имен ден има почитано българско име
04/03/2025, Вторник 10:20
0

Потъна в скръб
04/03/2025, Вторник 10:03
0

Важна новина за пенсионерите
04/03/2025, Вторник 10:00
0





Любопитна информация за третия бойкот на големите вериги
04/03/2025, Вторник 09:00
1