Кризата и сайтовете за колективно пазаруване
Задълбочаването на кризата насочва все повече хора към сайтове, които предлагат стоки и услуги на половин цена или дори с по-големи намаления. Операторите, които предлагат този тип търговия, вече са десетки.
Сайт пуска до 15 нови оферти на ден. Има по 15 000 уникални посещения. Средно 4000 са клиентите, които купуват. Българските сайтове, подобни на него, са между 60 и 100, съобщава бТВ.
Редовните клиенти на страниците за колективно пазаруване с времето се научават да не купуват неща, от които нямат нужда, само защото са намалени, но предупреждават начинаещите за някои проблеми.
Например ако сте голяма група и искате да отидете на почивка може да има проблем с настаняването, защото са закупени голям брой ваучери и не всички да успеят да се настанят в датите, в които са предпочитали.
В Комисията за защита на потребителите има жалби и за други нередности. Най-често оплакванията са от недоставяне на услуга или стока.
Трик на търговците е и да пускат ваучери за огромни намаления, които не са реални.
Сайтовете са длъжни да проверяват отговаря ли на истината информацията, която търговците искат да публикуват. А клиентите - да се убедят, че фирмата съществува, има сайт, посочен адрес и телефон. При несъответствие все пак трябва да търсите търговеца или КЗП. Добави Коментар