КЗП погна мебелна къща "Явор" в Бургас за некачествени мебели
02 Май 2015, Събота, 04:01 ч.
Автор: Флагман.БГФирмата отнесе 500 лева глоба
500 лева глоба отнасят мебелна къща "Явор" в Бургас заради некачествен диван. Санкцията е от Комисията за защита на потребителите и е потвърдена от Бургаския районен съд.Сигналът за некачествените мебели дошъл от недоволен клиент. Той писал до КЗП. След закупуването на стоката човекът видял, че платът по шева на холовия ъгъл е скъсан. Веднага отишъл в магазина с молба повредата да бъде отстранена. От магазина приели дивана, но не спазили предвидения за ремонт срок.
При извършената проверка от страна на Комисията за защита на потребителите (КЗП) е било установено, че предявената към търговеца рекламация не е била удовлетворена. Стоката не е била приведена в съответствие с договора за продажба в едномесечен срок от предявяването на рекламацията, както е по закон. От магазина не са предложили на купувача да заменят дивана му с друг.
Заради неспазване на чл. 113, ал. 1 и ал. 2 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), в който изрично е посочено, че търговецът е длъжен да приведе стоката си в нормален вид след подобен дефект, мебелната къща е глобена с 500 лева. Това е минимумът предвиден в закона за подобен тип нарушения. Иначе глобата стига до 3000 лева.
В категории:
Темида






Макрон изкара Русия терористична заплаха за Европа и заговори за европейски сили в Украйна
05/03/2025, Сряда 23:28
6



Аръков: Да си броя гаджетата е като да скоча с парашут в минно поле
05/03/2025, Сряда 22:38
1

Осъдиха студент за изнасилването на 10 жени
05/03/2025, Сряда 22:18
1

Ужасно: 20 процента от работниците в България са...
05/03/2025, Сряда 22:07
4



Путин с пламенен поздрав към...
05/03/2025, Сряда 21:23
2

ЦСКА зарадва феновете си
05/03/2025, Сряда 21:00
0



Шампион по оцеляване
05/03/2025, Сряда 20:48
0



Изключително талантлив младеж се бори за живота си
05/03/2025, Сряда 20:24
0
фирма за един диван.Не беше използван дори и месец и се счупи а и дамаската боядисваше.Направихме рекламация,след което взеха дивана като многократно им казахме,че искаме друга дамаска,понеже тази боядисва.Накрая закъсняха много със срока и дамаската пак си беше от същия материал,който милион пъти отбелязъхме,че нещем !!!!!! Бяхме недоволни,вследствие на което отидохме отново и бяхме посрещнати от разгневени служители,които извикаха управителя.Самият той най-грубо ни каза,че сме скачали като говеда върху дивана и сме го счупили,а като попитахме защо дамаската е пак от боядисващата ти отговори с ПОВДИГАНЕ НА РАМЕНА . Казахме,че не сме искали дивана в този вид и не го приемаме и ще се обърнем към "Комисия за защита на потребителя" а той ни отвърна с НА КОЙТО ИСКАТЕ НА НЕГО СЕ ОПЛАЧЕТЕ !!!!!! След това излязохме от магазина и забелязъхме,че едно лице,което беше в магазина ни следи до като се качим в колата си , след като тръгнахме се прибра !!!!!! А сега резултата е същия дамаската отново боядисва.Жалко , че не мога да споделя снимки в коментара !! Извинявам се за дългия ми роман но така имах нужда да споделя този проблем някъде,за което благодаря на ФЛАГМАН !!!!! Малко поне ми олекна .
до 3 едно е прав, всичко е спряло, нищо не се развива, а ти го успокояваш с Йоан от преди 3 мандата? Ами да върнем Йоан тогава че то все тая, да ви имам простата логика...21 век сме нормите трябва да се спазват, а къде е предприемачеството, малкият и дребен бизнес, производството, технологичните центрове? Само на разни рапърчета и актьорчета от организираните от общината псевдомероприятия ли я ще караме, предвид очакваният слаб туристически сезон?