×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Вижте туристическите реклами, за които харчим 2,5 млн. евро! Харесват ли ви? (видео)


Вижте туристическите реклами, за които харчим 2,5 млн. евро! Харесват ли ви? (видео)
Излъчванията на клиповете ще се финансират със средства от ОП "Регионално развитие"
19 Март 2015, Четвъртък, 22:00 ч.
Източник: Clubz.bg

Клиповете вече се излъчват по Eurosport, Discovery Channel, Euronews и National Geographic Channel
Вижте клиповете, с които се рекламира българския туризъм! Харесват ли ви? Или изобщо не се отличават от тези на съседните държави?

Министърът на туризма Николина Ангелкова днес даде старт на телевизионната кампания на България по паневропейските телевизии Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel. Рекламните клипове на страната ни вече се излъчват и по четирите тв канала, съобщиха от ведомството.

    „Направихме всичко възможно кампанията да стартира максимално бързо и да усвоим ефективно европейското финансиране“, каза министър Ангелкова.



Според нея излъчванията по някои от телевизиите са започнали още в началото на месеца, като вече са обхванали и четирите канала. За да се стартира максимално бързо, са използвани вече съществуващи клипове, които са допълнително адаптирани за кампанията – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм.

    „Рекламната кампания по паневропейските телевизии е част от мерките за компенсиране спада на руски и украински туристи, като очакваме засилен интерес от Германия, Австрия и Франция“, допълни Ангелкова.

По данни от туроператори за летния сезон се очаква повишаване и на туристите от Полша (с 6-7%), Чехия (с 5-6%) и съседните балкански страни (Турция – около 10%; Гърция - около 10%; Сърбия - около 2%, Македония - 3 %). За Литва, Латвия и Молдова прогнозите са за значителни ръстове от над 40%. Положителни са очакванията и за записванията от Беларус  - нагоре с около 5%.

    „Тези данни не трябва да ни успокояват – браншът е сериозно притеснен за летния сезон и ние ще търсим всички възможности за привличане на повече туристи“, подчерта министърката.    

От ведомството ѝ уточниха, че проектът за реклама на България по паневропейските телевизии се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г., като неговото изпълнение през годините е било забавено. В последните месеци екипът на Министерството на туризма ускори всички процедури, за да усвои ефективно европейското финансиране.

Четирите медии на практика обхващат почти цялата територия на Европа, също държави от Близкия изток, Африка и Азия. Покритието само на Eurosport е 15 млн. зрители на ден в 54 страни. Euronews се излъчва в 156 страни и достига до 419 млн. домакинства чрез кабелни и цифрови платформи. Discovery Channel обхваща до 97 милиона домакинства само в Европа, Средния изток и Азия. National Geographic Channel има аудитория от 458 млн. домакинства в 173 страни в света.

Според анализите и проучванията именно европейските държави са сред основните целеви и генериращи пазари за българския туризъм. По данни на Националния статистически институт за 2014 г. страните от ЕС са с относителен пазарен дял в България от над 60 % и общ обем от близо 4,5 млн. туристи (ръст от 6.1% спрямо 2013 г.).

По всеки от четирите канала ще се проведат 3 вълни на излъчване на рекламни клипове с продължителност по 8 седмици всяка, като в края на годината рекламните спотове ще са достигнали над 20 000 излъчвания на няколко континента. Клиповете са с продължителност 30 сек. и са в два варианта – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език, като се работи и по други езикови версии. Клиповете ще бъдат излъчвани в праймтайма на телевизиите предимно вечер и в сутрешните емисии.

В момента се финализират преговори с телевизиите за посещения на снимачни екипи в България, което е бонус към сключения договор. Друга допълнителна безплатна активност, върху която работи екипът на министерството, е реклама в интернет каналите на четирите медии, уточняват от ведомството на Ангелкова.

Излъчванията се финансират по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“. Той е на стойност от около 2,5 млн. евро без ДДС и се финансира по ОП „Регионално развитие“.

В категории: Бургас


4
Коментара
Отново показа класа
Отново показа класа 26/01/2025, Неделя 20:03 0
Флагман.БГ Много е щастлива Много е щастлива 26/01/2025, Неделя 19:31 1
Флагман.БГ Обра точките на 57 години Обра точките на 57 години 26/01/2025, Неделя 19:00 0
Флагман.БГ Сръбската Беба подпали мрежата Сръбската Беба подпали мрежата 26/01/2025, Неделя 18:31 1
4
Коментара по темата
4.
пълен шит
20.03.2015 13:36:28
0
1
Добре, че клиповете са кратки иначе не виждам с какво точно ще ги напълним. То една култура и история, едни руини, едно чудо. Това да не е Италия. Отбихме тези които ни търсят за да гоним михаля. И ако случайно някой се заинтересува от нас е достатъчно да прочете дневната крими хроника и отзивите на великите западняци от престоя им тук за да отиде следващия път до тоалетна ползвайки паузата с нашите клипове.
3.
dimitrov
20.03.2015 13:26:03
1
0
mnogo hubava i tochna reklama.BRAVO
2.
ole
20.03.2015 11:28:27
0
2
Айде пак разбирачи от всичко. Тези 2,5 мнл. не са дадени само за заснемане на клиповете, а за излъчването им по споменатите канали. Нали не смятате, че тарифите им са като на телевизия СКАТ.
1.
amatior
19.03.2015 21:22:13
4
1
Този материал ще го направя за 2,50 лева. Кой ги дава тези милиони.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Идеята за ро-ро ферибот от Бургас до Турция: реално решение или PR акция Идеята за ро-ро ферибот от Бургас до Турция: реално решение или PR акция Новият министър лансира старата идея  Много е щастлива Много е щастлива Известна певица се радва на лични и професионални успехи Бум на строителство и празни жилища: Парадоксът на бургаския пазар на имоти Бум на строителство и празни жилища: Парадоксът на бургаския пазар на имоти Бързото развитие на Бургас откъм публична, здравна, образователна и социална инфраструктура, води до сериозен интерес и реално пазарът е в невиждан подем Прегърнахме се и чакахме, проговориха машинистите от фаталния влак Прегърнахме се и чакахме, проговориха машинистите от фаталния влак Трябваха ни секунди, за да отидем в задната кабина. Клекнахме ли, не знам вече, прегърнахме се и чакахме удара, сподели Пламен Кметът Ахмед Мехмед и депутати от ДПС настояват за справедливост за работниците в Зайчар Кметът Ахмед Мехмед и депутати от ДПС настояват за справедливост за работниците в Зайчар Севим Али и Ешереф Ешереф вече са подали питане към социалния министър, а кметът усилено търси нови инвеститори  Баща му съобщи отлична новина Баща му съобщи отлична новина Везенков-младши и Коди ще играят за България във важни мачове Министърът на туризма връчи специални грамоти Министърът на туризма връчи специални грамоти "За мен е чест", каза Мирослав Боршош Тя ще е водещ на най-чаканото шоу по бТВ Тя ще е водещ на най-чаканото шоу по бТВ „Това предаване не е просто шоу – то е мисия,“ казва Нанси Кара кола за 700 бона Кара кола за 700 бона Азис е много заможен и има слабост към лъскавите автомобили Как партньорът на Levis в България прецака 500 служители от цеха си в Бургаско Как партньорът на Levis в България прецака 500 служители от цеха си в Бургаско Стотици очакват между 3 и 6 заплати 
Русия съобщи, че е завладяла... Русия съобщи, че е завладяла... Още едно село в Донецка област Пуснете учениците във ваканция Пуснете учениците във ваканция Това е призивът на педиатър Отново показа класа Отново показа класа Попов с престижно класиране Бизнесът му тръгна от видеокасетки, а днес е един от най-богатите в държавата Бизнесът му тръгна от видеокасетки, а днес е един от най-богатите в държавата Божидар Колев е съсобственик на "Технополис" и "Практикер" Сръбската Беба подпали мрежата Сръбската Беба подпали мрежата Пусна снимки по бански от Тайланд, влюбените емотикони не закъсняха Поколението Z – все по-технологично и самотно Поколението Z – все по-технологично и самотно Поколение Z включва хора, родени между 1997 и 2012 г. Лукашенко с интересна фраза Лукашенко с интересна фраза Той счита, че Беларус се радва на сериозна демокрация Инженерна мисъл: Вижте как този мъж прави „самоделно камионче“ с подръчни материали Инженерна мисъл: Вижте как този мъж прави „самоделно камионче“ с подръчни материали Изобретението предизвика интерес и множество коментари в социалните мрежи Държавна телевизия в Германия пусна наръчник при нападение с нож Държавна телевизия в Германия пусна наръчник при нападение с нож Тези атаки станаха всекидневие в страната, извършителите са все мигранти Бижуто й струва 1,1 млн. долара Бижуто й струва 1,1 млн. долара Светът определено бе прикован от визита на съпругата му Иванка Тръмп
Явор БОЖАНКОВ, депутат от ПП-ДБ Явор БОЖАНКОВ, депутат от ПП-ДБ Бойко Борисов е изключително добър в едно нещо - да си намери повод да се разсърди. Виц на деня Виц на деня Всички пътища водят към Рим, само в България към автосервиза
Виц на деня Виц на деня В съда.
-Твърдите, че сте хвърляли домати по съседа си, но главата му е в рани.
-Ами те бяха в буркани.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Злобата си личи от километри.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори