Жена припадна в автобус 211 в Бургас, пътници бесни на тел. 112
Инцидентът станал в района на Битака в ж.к. "Меден рудник", пътниците гневни, че не получили адекватен отговор от спешния телефон
12 Март 2015, Четвъртък, 18:02 ч.
Автор: Флагман.бгЗвъняхме многократно на спешния телефон, уверяваха си, че линейката ще дойде бързо, а чакаме повече от 20 минути, ядосват се хората
Жена припадна в автобус № 211 от градския транспорт на Бургас на спирката до Битака в ж.к. „Меден рудник“. На пътничката, на видима възраст около 50 рязко и прилошало и тя се свлякла на седалката. Шофьорът и останалите хора веднага са подали сигнал на спешния телефон 112.
„Крайно възмутени сме от реакцията, няма никакво отношение от отсрещната страна. Постоянно чувахме уверения, че сигналът е препратен и ни уверяваха, че линейката трябва да пристигне. Чакахме обаче повече от 25 минути.“, изнервени казаха очевидци на инцидента. Хората негодуват най-вече от това, че не са срещнали адекватен отговор и реакция от спешния телефон.
В категории:
Бургас
И в област Велико Търново обявиха грипна епидемия
Бърз кредит – начин на мислене
Преподаватели от Бургаския държавен университет участват в престижно образователно изложение в Лондон
Борисов не иска да е председател на Комисията по външна политика
Влизат в сила новите заплати в армията
Чудна зимна супа
23/01/2025, Четвъртък 20:00
0
Горанов: Ще пишат Асен Василев в учебниците, защото показа как хората да са богати със заеми
23/01/2025, Четвъртък 19:57
0
Почина известен бивш спортист
23/01/2025, Четвъртък 19:33
0
Зарязана и ограбена
23/01/2025, Четвъртък 19:30
1
Огромна трагедия в София
23/01/2025, Четвъртък 19:20
1
Пише история
23/01/2025, Четвъртък 19:00
0
Каза много тежки думи
23/01/2025, Четвъртък 18:36
0
Полицейско куче обра точките в България
23/01/2025, Четвъртък 18:10
0
Стана баща за четвърти път
23/01/2025, Четвъртък 18:00
0
Бърз кредит – начин на мислене
23/01/2025, Четвъртък 17:43
0
ЕС търси начини да предотврати митата на САЩ
23/01/2025, Четвъртък 17:40
1
Диабетно стъпало - защо е важно да реагирате навреме?
23/01/2025, Четвъртък 17:20
0
Не мога да кажа за реакцията на 112, но такива статии само насаждат всеобщо негодувание срещу лекарите, спешните екипи и т.н, а защо никой не каза "възмутените" пътници как реагираха на припадналата жена?
Защо никой не каза, че контрольорката по телефона попита екипа на 112 къде да СВАЛЯТ и да оставят жената, защото тя таксувала пътници и нямала време да се разправя с нея?
Защо никой не каза колко време се е търсил телефон, за да звъннат на 112, а госпожата, стояла точно зад припадналата жена, тактично си прибрала телефона, който бил в ръцете й през цялото време?
И всичкото това суетене от езерото Вая до първата спирка в комплекса. Последният ни проблем са екипите - и те са хора като нас, какво се учудваме те колко са се трогнали, като горните факти показват колко ние самите се трогваме.
Пълен т*шак са. Четете и се образовайте съселяни и съграждани за да сте си от полза един на друг, че ако трябва да се разчита на институции ... ще си чакате като мен. :)