×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Нов прочит на сагата „Валя” през погледа на един застраховател


Нов прочит на сагата „Валя” през погледа на един застраховател
Факт е, че на 16 април 2014 г. Валентин е подал умишлено лъжлив и подвеждащ сигнал за изчезването на Валя
Тема в развитие
ДНК-експертизата категорична: Трупът, изплувал на вълнолома в Бургас, е на Валя Няма следи от насилие по тялото на Валя Вижте 18-годишното момче, намерило трупа на Валя (ВИДЕО) Чакат ДНК-проба от трупа, за да кажат дали е Валя, риби яли от тялото Тялото на Валя заклещено в тетраподите край Морска гара, викат Гражданска защита да го вади (ЕКСКЛУЗИВНО ВИДЕО) Морето изхвърли тялото на Валя Майката на изчезналата Валя: Дъщеря ми няма психични отклонения, нито любовник Приятелят на изчезналата Валя от Бургас: Ако е скочила от моста, защо не излиза тяло?! Майката на хубавата Валя: Намесеният трети човек в изчезването й е действал от злоба и завист Приятелят на изчезналата Валя: Никога не съм се съмнявал в нея, не е замесен трети човек Окръжна прокуратура е образувала досъдебно производство за отвличане на красивата Валя Изчезналата Валя свалила 20 кг като ученичка с жестоки диети Приятелят на Валя получавал писма: "Мисля, че я видях, но не съм сигурен" Майката на изчезналата Валя: Ако дъщеря ми беше скочила от моста, щеше да ми остави писмо. Отвлечена е Приятелят на хубавата Валя непримирим: Искам да усетя топлите й ръце Приятелка на изчезналата Валя: Тя е страхлива, не може да броди сама в Морската градина Приятелят на изчезналата Валя зове: Помогнете, нека да я търсим заедно! Само във Флагман.бг: Опасни фитнес добавки докарали до смърт красивата Валя от Бургас, четете цялата истина Извънредно! Фатална развръзка за красивата Валя, чакат морето да изхвърли тялото й Изчезналата Валя тръгнала без документи и с 20 лв. в джоба си, телефонът й още дава свободно Валентина отвлечена? Отпадна версията за самоубийство в морето Претърсили поляни и градинки около Лозово, за да намерят следа от изчезналата Валя Красавицата Валя е била облечена с черно яке и черен панталон, приятелят й е в шок Изчезналата в Морската градина Валя е медицинска сестра, смятала да се омъжва за полицай Изчезна 25-годишна жена в Бургас, блокираха входа на Морската градина
виж още
скрий
02 Март 2015, Понеделник, 12:41 ч.
Автор: Георги БАКАЛОВ

Не мога да се отърва от убеждението, че всичко е предрешено още на 17 април 2014 г., че „разследването” е приключило още тогава!

Позовавам се единствено на информация от полиция, прокуратура и разследващите органи, цитирана от десетки медии, както и от публични изявления на засегнатите лица.

Съвсем нормално е, когато се касае за човешки живот, застрахователите да предприемат независимо разследване с цел установяване на достоверността и правната стойност на обявените обстоятелства и факти.

Информацията, която предлагам е в резултат на прочетени, изгледани, селектирани и съхранени материали по темата от десетки медии. Мога да назова медиите по дата и час на публикациите.


Действието започва на 16 април 2014 г. 

На този ден медиите все още нямат информация, какво се е случило и поради това отразяват събитието 24 часа по-късно.  В сряда, на 16 април към обед, стоматологът д-р Илиев, при когото работи 24-годишната медицинската сестра Валентина Иванова, се обажда на приятеля й Валентин Георгиев и го пита, защо Валентина не се е явила на работа.

Валентин живее вече една година с Валя на семейни начала на първия етаж (собственост на леля й) в наследствената къща на нейните родители и на леля й в бургаския квартал Лозово. Родителите на Валентина живеят на втория етаж в същата къща – баща й към този момент е сам, тъй като майка й работи в Австрия.

Валентин е полицай в моторизираното звено "Сигма" към ОД на МВР Бургас, не се е прибирал в предходната нощ в съвместното жилище –  твърди, че не е имал никакъв контакт с Валя повече от 48 часа.

Телефонът на Валя давал свободно, но липсва всякаква информация (от разследващи и от медии) за това, дали Валентин, след разговора със стоматолога,  е ходил у дома й да я търси.

Факт е, че веднага след разговора със стоматолога ( в ранния следобед на 16 април ) Валентин е подал сигнал в полицията за „изчезването” на медицинската сестра Валентина Иванова!

Ден след това – 17 април 2014 г.

Това е денят с най-интензивни действия, информация, противоречия и лъжи, поради което в интерес на истината представям фактите по техния хронологичен ред:

Преди обед или към обед на 17 април е забелязано многобройно полицейско присъствие около централния вход на морската градина – униформени полицаи от ОД на МВР Бургас, както и служители на УКОРС са блокирали централния вход на Морската градина и сваляли наред видеозаписите от камерите. Разпитвали са персонала на ресторантите в горната част на бул. "Богориди", представяли им снимки на младата жена с въпроси дали е влизала в съответното заведение.

Около обед на 17 април бургаска информационна агенция (ФЛАГМАН) вече съобщава, че се издирва 24-годишната медицинска сестра Валентина Иванова от бургаския квартал Лозово, която от нощта на 15-ти срещу 16-ти април е в неизвестност.

Между 13.30 и 15.00 часа вече десетки медии информират, че още преди обед полицията е разпитвала Иван Иванов (бащата на Валя) и таксиметров шофьор от фирма „Елеганс”. Валентин се намесва активно в разследването и осъществява контакт с вече разпитания таксиметров шофьор.
В резултат на показанията на таксиметровия шофьор и бащата на Валя медиите научават от полицията, че :

Бащата на Валя е видял дъщеря си за последен път около 23.30 часа на 15 април и не е забелязал, че дъщеря му е излязла през нощта. Таксиметровият шофьор (също жител на Лозово) разказал, че е бил повикан от Валя около полунощ в центъра на Лозово и откарал момичето до пешеходната пътека между входа на Морската градина и началото на ул. ”Богориди”. 

За времето на пристигане информационните разминавания са между 0.00 часа и 0.45 часа.
Таксиметровият шофьор разказва, че Валя е била сговорчива и в добро настроение – казала, че отива на купон с приятелки.

Около 15 часа на 17 април от пресцентъра на ОДМВР съобщават, че се извършва издирвателна дейност за изчезването на 25-годишна жена. Малко по-късно комисар Милен Димитров заявява кратко „версията е една – има изчезнало момиче, търсим го”!

Малко преди 16 часа на 17 април Валентин Георгиев споделя пред бургаска информационна агенция (цитирана от още десетина медии), че Валя е тръгнала от дома си само с 20 лева в джоба. Малко по-късно пред друга медия Валентин пояснява – толкова имало в чантата й?!

Чантата на Валя не беше открита от разследващите нито на 17 април, нито на следващия ден!
Пенка Иванова, майката на Валя, потвърждава по-късно пред бургаска журналистка ( 20.10.2014, 21:57), че на 15 април вечерта преди излизане Валя е оставила чантата си у дома!

В 16 часа на 17 април един от ръководителите на разследването заявява ( цитиран е от десетки медии!), че след като са били прегледани записите от над 40 камери, намиращи се между входа на Морската градина, посока Казиното, терасата и алеята в посока моста, както и всички записи от самия мост :

„Няма абсолютно никакво движение между 00,00 часа и 6,00 часа. движение на тяло с такова описание и облекло не е засичано в целия този район около Морската градина. Версията за самоубийство засега отпада”!

Един час след това съобщение, около 17 часа на 17 април, бащата Иван Иванов е бил взет от полицейски автомобил и отведен в ОД на МВР въпреки, че преди обед на същия ден е давал вече показания!

Пред бургаска журналистка Иван Иванов заявил на следващия ден (18.04.2014 22:30), че са му показвани записи от камерите в Морската градина и Мостика. „На тях нямало никакво движение, твърди той. Човекът дори се учудил, че е толкова пусто.”

Малко след 21 часа на 17 април 2014 г.  ОД на МВР разпространява извънредно съобщение, което е абсурдно и объркващо (накратко казано) –
”Случаят е изяснен в детайли”;
”Не се касае за умишлено престъпление, вътрешен или външен трафик”?!

Обстоятелства и факти от 16-ти и 17-ти април, които не са в интерес на иститата :

1. Поведението на полицая Валентин Димитров –          
                                                             
а) не е ясно и никой не е поставял въпроса на Валентин, поради каква причина толкова пребързано обявява в полицията приятелката си за изчезнала! 

Валентин е полицай и знае, че ако една млада жена не е пренощувала у дома си, не може да се квалифицира пред компетентните органи като „изчезнала”! Освен ако сам е знаел, че Валя е „изчезнала”?!

Факт е, че на 16 април 2014 г. Валентин е подал умишлено лъжлив и подвеждащ сигнал за изчезване на пълнолетно физическо лице!

Факт е, че полицията в същото време съзнателно и съвсем неправомерно е приела този сигнал за действителен !

б)  Публичното изявление на Валентин, че Валя е тръгнала с 20 лева в джоба (или в чантата ) поставят важния въпрос, как е възможно да е знаел Валентин с колко лева е тръгнала Валя при положение, че към момента на изявлението никой друг не е бил надникнал нито в чантата, нито в джоба на Валя!

2.  Разминаванията, разпространени от полицията и цитирани от медиите по отношение на посоката, в която е тръгнала Валя след слизането й от таксито:

Най-напред таксиметровият шофьор обяснил (дословно!), че „момичето не е тръгнало към морето, а към центъра на Бургас по улица "Богороди".

След това таксиметровият шофьор твърди, че не е видял в каква посока е изчезнала Валя ;

Като последно – таксиметровият шофьор предполагал, че Валя е тръгнала в посока към Казиното?!
Полицията е ползвала избирателно и целенасочено само третата версия – провела е издирване само около  ресторант „Златна котва” и началото на „Богориди”, поради това не е открила нищо – нито пък камера е записала, от кое място Валя влиза в Морската градина. Освен ако камерите „не са записвали” ако Валя не е била сама!

3. Извънредното съобщение на ОД  на МВР е  безочлива лъжа! Случаят не само не би могъл да бъде ”изяснен в детайли”, но и изобщо не е бил изяснен, тъй като е абсурдно в рамките на само няколко часа да бъде констатиран вътрешен или външен трафик!!!

Объркваща и  лъжлива е свръхбързата констатация, че „не се касае за умишлено престъпление”! Това допуска хипотезата, че е възможно да се касае за неумишлено престъпление, което е невъзможно да се докаже за няколко часа.

„Неумишлено престъпление ” на застрахователен език значи „телесни увреждания или смърт, причинени поради невнимание или немарливост от трето лице”!

Факт е, че от преди обед до 16 часа на 17 април 2014 г.  ОД на МВР е търсила целенасочено доказателства за самоубийство и то – без всякакво до този момент ( до преди обед на 17 април 2014 г.)  познато  или предполагаемо основание! До този момент дори клюки не е имало по адрес на Валя!

Това потвърждават думите на един от ръководителите на разследването: „Версията за самоубийство засега отпада”!

Изумителен факт е, че само 24 часа, след като би било обичайно Валя да си е у дома или на работа, полицията  активно търси доказателства за самоубийство!

Бащата на Валя не е поръчвал това издирване, защото няма нищо ненормално и обезпокояващо ако млад самостоятелно живеещ човек отсъства за ден-два от дома си, без да информира когото и да е за това.

Защо тогава?!

Защо след необичайно краткото „разследване” ( в рамките на само един работен ден!) ОД на МВР спешно обявява абсурдни „резултати” от „разследването”?! 

Никой до този момент не е задавал официално на полицията тези въпроси!!!

Доста по-късно, след като се случиха доста неща, стигнах до непоклатимото убеждение –
само полицията ( някой от ръководството на ОД на МВР, с помощта на Валентин или заради Валентин) има интерес, има ресурс и възможности да определя посоката и предопределя резултатите от едно разследване!

От тук нататък ( от 21часа на 17 април 2014, малко преди това или малко след това ) съдбата на истината е поверена в ръцете на разследващите ( все едно, дали на полицай от 2-ро РУП Бургас или на топ-ченге от ОД на МВР!) и наблюдаващия прокурор Димо Маджаров, чиято единствена цел от първата секунда до този момент е да бранят със зъби и нокти и с всякакви средства скалъпената единствена версия за „самоубийство”!

От тук нататък и противоречията са повече от истините!

Валентин Георгиев полага видими усилия да убеди целия свят в любовта си към Валентина и лее крокодилски сълзи по нея, докато по същото време снимката му и анонса му за необвързаност се мъдрят в сайт за запознанства!

Валентин твърди пред медиите за наличието на видеозаписи, които по-късно Пенка Иванова, майката на Валя иска да види и, които не й показват, защото не съществували!

На Пенка Иванова показват видеозапис, на който Валя в 01.50 часа на 16 април изскача като от нищото и се движи в посока обратна на моста – разследващите твърдят, че други записи с Валя не съществуват!

А съществуват ли записи, на които е видно, как телефонът, запалката и цигарите на валя попадат на Моста?! Или видеозапис, на който се вижда, как Валя скача във водата?!

Що се касае до видеозаписите, основният въпрос е :
Наистина ли няма други записи с Валя или показват единствения запис, на който Валя е сама?!

Откриването на човешки труп на 18 май 2014 г. около 18.30 часа
18-годишен младеж открива човешки труп върху тетраподите до Пристанище Бургас.

Според криминалистите  ”от самото начало трупът е бил под скалите, намиращи се в близост до тетраподите. В следствие на разлагането тялото е било изхвърлено на повърхността.”!

Тази важна констатация остава уж незабелязана от ОД на МВР Бургас!

Видно е от снимките, че трупът е на метри от морето и високо върху тетраподите. Всеки експерт би могъл да прецени (има достатъчно съхранена информация ), кога и колко силна вълна би  изхвърлила трупа толкова високо и колко дълго би останал трупът там незабелязан от хората.


Защо Валентин убеждава целия свят в любовта си към
Валентина и лее крокодилски сълзи по нея,
докато снимката му се мъдри в сайт за запознанства


Полицията не е разследвала тези важни обстоятелства, които биха дали може би отговор за мястото на произшествието!

Вместо това, късно вечерта на 18 май (около 22.00 часа) бил извикан – не кой да е, а самия Валентин Георгиев, който (както потвърждава комисар Милен Димитров) трябвало да разпознае и разпознал по снимки дрехите на Валя.

С участието си в този изключително важен акт от „разследването” приключва ролята на полицаят Валентин, за когото пред една информациона агенция (16:31 | 18.06.2014) прокурорите са категорични, че „Валентин ще трябва да дава обяснения на магистратите, защо е разследвал сам случая, като обвинителите са категорични, че неговата намеса е пречила на работата на полиция и на прокуратурата”!
 
Родителите на валя не били съгласни с резултата от „идентификацията” по снимка, нито от уж 100-процентовото ДНК доказателство за идентичност, получено от "базова научно-техническа лаборатория" при ОД на МВР Бургас!

Кой би бил съгласен, ако сам не е експерт, че доказателството за идентичност е 100-процентово при положение, че е изготвено в МВР и при положение, че се е наслушал до този момент на какви ли не „доказателства" относно изчезването на Валя!

Това не е достатъчно – наблюдаващият прокурор Димо Маджаров трябва да докаже, че намереното разложено тяло не е на убит човек, а на удавник?!

За сведение на тези, които не знаят – причините за удавяне са: вследствие злополука ;  вследствие злонамерени действия на трето лице ; и вследствие собствена воля.

Прегледах всичко, което е обявил Димо Маджаров на 19-ти и 20-ти август 2014 г. пред различни медии и разминавания в съдържанието няма!
Изведнъж се оказа, че „нямаше каквито и да е точни доказателства, които да ни насочат за причините за смъртта на Валя.”

"Тялото, което намерихме беше в абсолютно разложено! Нямаше бели дробове, заради това никой не можеше да твърди, че младата жена е удавена."

Димо Маджаров уверява медиите, че нещата ще се изяснят след изследване във варненска лаборатория и допълва "изследването е много сложно и се извършва само във Варна". При него се проверява дали в организма на младата жена има наличие на едноклетъчния организъм диатомей в дробовете и бъбреците.”

Превеждам накратко това, което трябва да е 100-процентово доказателство за самоубийството на Валя:
ако Валя е удавена, значи не е убита?!

В намереното разложено тяло няма бели дробове и бъбреци, но ако варненското изследване покаже, че има диатомей в дробовете и бъбреците, значи Валя е удавена?!

За тези, които не знаят нищо за едноклетъчния „диатомей”, ще намерят обяснение от хиляди източници:

„Диатомеите присъстват във всичките видове вода на земята, както сладка, така и солена. Присъстват дори във влажните почви!”

Убеден съм, че от 17 април 2014 до този момент някои ( възможно – влиятелни полицаи!) полагат огромни усилия (поради огромния обществен интерес!) да ни внушат неща, на които да повярваме!
но –
няма нищо достоверно в нито едно разследване дотук!
сигурни ( 100-процентови)  са резултатите –
няма място на „изчезването”!
няма начин на „изчезването”!
няма време на „изчезването”
няма причина за „изчезването”!


Често съм нападал публично прокурора Димо Маджаров – днес знам, че не той сам заслужава нападките!

След всичко изчетено по случая дотук, не мога да се отърва от убеждението, че всичко е предрешено още на 17 април 2014 г., че „разследването” е приключило още тогава!

Убеден съм, че едно ново разследване по случая „Валя” не бива да бъде допуснато в Бургас!

В категории: Разследване


Флагман.БГ Владимир Путин с извънредно обръщение Владимир Путин с извънредно обръщение 21/11/2024, Четвъртък 20:45 10
Флагман.БГ Ще се шокирате какво се твърди за него Ще се шокирате какво се твърди за него 21/11/2024, Четвъртък 20:36 3
Флагман.БГ "Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но... "Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но... 21/11/2024, Четвъртък 19:48 1
76
Коментара по темата
76.
wesodo
13.05.2015 17:47:03
3
0
ebaxq
75.
sisa
15.03.2015 18:52:47
0
4
zabolekaria mu zvannal i mu kazal che valia ne e na rabota
74.
Любопитен
14.03.2015 19:43:32
0
6
73.sisa
"valentin 48 chasa ne ia e potarsil"
Тогава - как е разбрал, че Валя е "изчезнала"?!
73.
sisa
14.03.2015 15:08:59
0
5
valentin 48 chasa ne ia e potarsil
72.
КОЛЕГА
13.03.2015 18:50:59
1
6
Димо Маджаров да излезе от обидната роля на сеирджия на „разследването”!
Той сам може (чл.46, ал.2, т.2, НПК)„да извършва разследване или отделни действия в разследването”!Много лесно е да се правиш ненаказано на ударен и де се съгласяваш с всичко, което не разследват „разследващите” суперченгета от ОД на МВР-Бургас!
71.
Наблюдател
13.03.2015 18:36:11
0
7
Към № 65 „впечатление” :
Някой се СТРАХУВА от ИСТИНАТА ОЩЕ в САМОТО НАЧАЛО на „разследването”!Вижте коментарите още от 18 и 19 април 2014 г. и ще разпознаете„личността” , която и днес с коментарите си се противопоставя на официалните внушения, уж в интерес на роднините на Валя!
70.
Любопитен
11.03.2015 22:06:56
0
6
Преди една седмица беше открит разчленен труп край Приморско.Трупът е на жена със скъп сутиен.
Преди това беше намерен полуразложен труп от неизвестен пол около колежа по туризъм в Бургас.
На кой му пука вече толкова време, дали труповете са идентифицирани?!
69.
Георги Бакалов
09.03.2015 18:10:40
0
14
Пенка Иванова ( майката на Валя ) НЕ БИВА ДА ПОДПИСВА НИЩО, което разследващата от ОДМВР-Бургас ( или който и да е разследващ ) е подготвила за Димо Маджаров, НИЩО!
Пенка Иванова ще трябва да поиска (в присъствието на компетентно лице!) всички видеозаписи, от които уж се виждало Валя на моста и още какво ли не!Тя трябва да изисква и протокол от вземането на ДНК материал от намерения труп.
Димо Маджаров и разследващата НЯМАТ ПРАВОМОЩИЯТА да разследват висши ченгета.!
Уж поради тази причина НЕ РАЗСЛЕДВАТ ченгето Валентин, който не попада в тази категория, но е бил в ОБКРЪЖЕНИЕТО и на ВИСШИ ЧЕНГЕТА!!!
НАЛОЖИТЕЛНО е (сигурно не е трудно!) да се събере материал от снимки (с пояснения), на които Валя е в обкръжение или поотделно в компания на ченгета или приятели на Валентин.От тук нататък всеки компетентен по наказателно право ще каже на Пенка, какви са следващите стъпки към ПО-ВИСША ИНСТАНЦИЯ!
НЕ БИВА НЕЩАТА ДА ПОТЪНАТ в бургаския БАТАК!!!
68.
Жалка правосъдна система
09.03.2015 16:27:50
0
10
Не съм запознат с правните дейности, но щом се предполага, че прокурор Димо Маджаров, защитава интереси на убиеца, не е ли възможно разследването да отиде на по-горна инстанция, във Върховния съд и кой трябва и може да поиска такова разследване ?
67.
Наблюдател
09.03.2015 11:20:31
0
11
Преди „изчезването” на Валя, а и след това, в сайт за запознанства Валентин с псевдоним valkatag се представя за свободен мъж, който търси жени от 21 до 35 години.
Последните публикувани снимки са от 11 февруари 2013 година. В графата дали има връзка, свалячът е писал „нищо сериозно”.Точно в този период Валя и Валентин са били уж най-влюбени.
66.
Георги Бакалов
08.03.2015 18:33:44
1
19
И аз като "впечатление" съм впечатлен от неотлъчното и упорито несъгласие на няколко човека с продължаващото вече 11 месеца обществено обсъждане на НАЙ-ТЪПО СКРОЕНОТО "РАЗСЛЕДВАНЕ" в новата история на Бургас!
РЪКОВОДСТВОТО на ОД МВР от самото начало ЗАЛОЖИ НА КУЦ КОН, защото не допускаше, че ПРОСТОТИИТЕ ИМ ЩЕ СЕ РАЗДУХАТ ТОЛКОВА СИЛНО, ТОЛКОВА ДЪЛГО и то - в национален мащаб!!!
Случаят "Хубавата Валя" отдавна надхвърли в пъти по популярност "Сестрите Белнейски"!
Ще питаме, ще питаме, ще питаме - ДОКАТО НАУЧИМ ИСТИНАТА!
След продължителното и отегчително ченгеджийско опяване на "Шерше ла фам" ХОРАТА ВЕЧЕ ИСКАТ ДРУГА ПЕСЕН и накрая ще ревнат "ТЪРСИ ЧЕНГЕТО"!!!
65.
впечатление
08.03.2015 16:04:01
1
9
Езикът на 60-ти е заплашителен. Не му харесва, че някой иска да се достигне до истината. Елементарно е да се изказват подозрения към г-н Бакалов в опит да бъде направен за посмешище и да престанем да четем изложените от него факти.
Даже да е влюбен, това е човешко, но да убиваш - това е античовешко. Още по-зле е да са правим, че нищо не се е случило.
Грамотността е очевидна, даже и психопортрет може да бъде направен.
Трябва да настъпи тишина, нали?
Една много удобна тишина.
Психопртрет на заинтересован, който не желае да се говори по този въпрос.
64.
Скептик
08.03.2015 11:01:38
1
8
Защо покриха таксиметраджиятя?
След като казва, че Валя била сговорчива, значи са правили лаф от Лозово до Златна котва.Освен това и той е от Лозово и сигурно Валя му е споделила доста неща.Този човек знае много повече, отколкото е казал на полицията, а полицията е казала на медиите много по-малко, отколкото е чула от таксиметраджията.Отгоре на всичко този човек последен е видял Валя.
Не вярвам да са забранили на журналистите да контактуват
с него, а пък нито някой му е щракнал физиономията, нито са му направили интервю.Много е съмнително, но не знам кое.
63.
Любопитен
08.03.2015 01:02:34
0
9
Не ми го побира ума.Защо ченгето Валентин е обявил Валя за изчезнала, преди да разбере къде е и преди да знае кога е напуснала дома си ?
62.
N
07.03.2015 21:51:45
0
7
Да не дава господ да ходиш да тропаш на лекарска врата и на адвокатска.Просто положението е много зле личен опит.
61.
Георги Бакалов
07.03.2015 20:13:25
2
8
За № 60 „Яни” :::
Отговарям на г-жа/г-н „Яни”, защото
не е циничен и, защото назовава неща, които са изключително важни за мен:::”болезнено”, „мисия на живота си”,”фактите”!
Изпитвам БОЛЕЗНЕНО НЕСПРАВЕДЛИВОСТИТЕ, причинени от СЪДЕБНАТА СИСТЕМА – все едно на кого!Вече 4 години изпитвам на собствен гръб тези несправедливости и краят не се вижда!
ПОВДИГА МИ СЕ от БЪЛГАРСКАТА СЪДЕБНА СИСТЕМА и това е БОЛЕЗНЕНО!!!
„МИСИЯ на ЖИВОТА” – ДА!Мисия на живота ми е да крещя публично срещу всяка несправедливост!
„ФАКТИТЕ”, г-жо или г-н „Яни”, с които съм запознат, СА ОПОВЕСТЕНИ ПУБЛИЧНО (по дата, час и минута!) и поименно или институционално представени на десетки български медии едновременно или поотделно!
ПРОТИВОРЕЧИЯТА в констатациите са в резултат на късата памет на прокуратурата или явни разминавания между прокуратура и разследващи.
ТВЪРДЯ и имам писмени доказателства, изготвени от прокуратура и документи от вътрешни разследвания по конкретни случай, че
ПРОКУРАТУРА и разследващи ( особено районни) МОГАТ НЕНАКАЗАНО да допускат УМИШЛЕНО, поради незаинтересованост или по некадърност ТОЛКОВА „ГРЕШКИ”, колкото си искат и НЕНАКАЗАНО ДА ПРОМЕНЯТ СЪДБАТА НА ЧОВЕК и СЕМЕЙСТВОТО МУ!!!
60.
яни
07.03.2015 15:37:27
9
4
трябва да направят психо-профил на Г.Бакалов.очевидно е, че е болезнено и тайно влюбен във Валя.приел е всичко това като мисия на живота си.странно е и откъде е така подробно "запознат" с фактите от разследването,че и има претенциите да знае абсолютната истина по случая.странна фиксация
59.
РЕАЛИСТ
07.03.2015 08:36:04
2
9
Прокуратура и ченгета яко се издъниха - иначе нямаше да го усукват вече 11 месеца.
Ако нямаше замесени ченгета, щяха ли да търсят хиляди малоумни клюки за доказатепства?Боклук до боклук - ченге до ченге!
58.
юрист
06.03.2015 22:23:21
0
6
Бай Спиро, ако всички разделени(разведени) заради изневяра се самоубиваха то в тая държава щеше да останат само децата.
57.
Спиро от Сусурлево
06.03.2015 19:44:37
2
17
Оф, беее... ама предупреждавайте като качвате снимки на ч*киджии, ама може ли такова нещо?! Отворих да чета и какво да видя?!Един комплексар почти по организъм, само с жалки, смешни гащи (като него самия!)! Първо - браво на Бакалов за пореден път! Ако имаше повече такива хора като него, които се борят в името на справедливата кауза, щяхме да сме на съвсем друго ниво. За съжаление, четейки някои коментари, се убеждавам, че си заслужаваме жалкото съществуване и претопяването ни като нация! Второ - нямам много време, иначе много бързо мога да ги нарека дори поименно тези същите коментиращи, както и преди съм правил, защото съм убеден, че те са си пак тук и са си пак същите. Друго се чудя - добре бе, тикви зелени, не ви ли хрумва, че даже и да си шмъркате заедно с Валката, даже и да ви е плющял по язовирите, все пак този плиткоумник, неграмотен до отчаяние, е направил НЕЩО, което по един или друг начин КАСАЕ СМЪРТТА на едно младо момиче! Дори да приемем, че изобщо не ѝ е посегнал, то той много добре знае какво точно се е случило с нея! И това е ок за вас??? Ало, тикви, ами в утрешния ден ще имате деца, бе! Ами, като се закачи за тях някое такова безмозъчно чехълче като Валката, а?! Тогава как ще е? Но така е, на чужд гръб 100 тояги са малко! Нищо, може да не ви се вярва - нито на вас, нито на него, нито на виновния/виновните, но има ГОСПОД! Той дава на всекиму според заслуженото! Рано или късно ще има възмездие! Почивай в мир, Валя!
56.
hipoteza
06.03.2015 14:24:14
0
5
Shtom ne sa se chuvali ot nqkolko dena sledovatelno neshto vuv vruzkata im kuca. Valentin pravi ugovorka v kabineta na priqtelq si (zubolekarcheto) ot negovo ime s Valq (sigurno q podozira v iznevqra s nego za tova i vruzkata im ne varvi). Valq napravena, s pricheska, shtastliva, v dobro nastroenie,(kakto kazva shofiorcheto) otiva kum demokraciq i bogoridi, kadeto se namira i kabineta na zabolekarcheto, nishto ne podozirashta. No shtom vliza vijda ne zabolekarqt, a Valentin i opaa...
55.
ehei
06.03.2015 14:18:32
0
0
eheheh
54.
сиса
05.03.2015 18:21:33
0
5
Сега като чета се сещам за ченгеджийското съобщение, на което нито един журналист не реагира ++ било извършено разпознаване от близки на Валя по снимки на дрехите, с които е била облечена++Хич не е смешно щото само таксиметраджията е знаел с какви дрехи е било момичето.
53.
Скептик
05.03.2015 07:39:45
0
5
"ЧАЙКА" е права.Ченгетата са проверявали заведенията около входа на Морската градина, но само толкова.
Като твърдят ченгетата, че Валя е влязла в Морската градина, защо не са проверявали заведенията в нея?Знам със сигурност, че не са били проверявани механа "Бургаски вечери" и дискотеката до нея, които са работили, когато Валя е слязла от таксито.
52.
Георги Бакалов
04.03.2015 20:21:24
1
8
ЗА № 50 и № 51 :::
Вашият начин на мислене е логичен, но ОДМВР-Бургас още преди обед на 17 април НАЛОЖИ СВОЯТА ЛОГИКА!
1.) СТОМАТОЛОГЪТ д-р Илиев –
Както вече писах, той от първите дни до този момент е оставен необезпокояван.Споменава се епизодично във връзка с това, че е бил (не се знае, дали все още) приятел на Валентин и работодател на Валя ; той някога запознал Валентин с Валя ; от него Валентин научил, че Валя не се е явила на работа ; бил е питан от полицията във връзка с „изчезването” на Валя и, че ПОЛИЦИЯТА (както той самият казва!) НЕ Е ПРОЯВИЛА ИНТЕРЕС към GSM-а му.
Не можах да изровя НИТО ЕДНО САМОСТОЯТЕЛНО ИНТЕРВЮ С НЕГО!Това може да не означава нещо, но е ФАКТ!
Допускам, че д-р Илиев знае знае много повече, отколкото разследващите са искали да научет от него!
2.) ТАКСИМЕТРОВИЯТ ШОФЬОР –
Медиите информират за един разпит на таксиметровия шофьор от полицията и за ТРИ РАЗЛИЧНИ ПОКАЗАНИЯ(съгласно източници от полицията!) във връзка с ПОСОКАТА, в която е тръгнала Валя
(в посока към центъра ; посока „незнайно на къде” и посока към Казиното).
В действителност таксиметровият шофьор е БИЛ РАЗПИТВАН НЯКОЛКО ПЪТИ ОТ ПОЛИЦИЯТА и един път е БИЛ РАЗПИТВАН ЛИЧНО ОТ Валентин ( последното Димо Маджаров нагло определя като помощ за разследването!).
Поради тази причина
ОДМВР си избира най-удобния вариант, по който „разследва” и до днес –
От този момент (преди обед на 17 април ) за ОДМВР-Бургас
НЕ Е ИНТЕРЕСНО, ДАЛИ Валя се е срещала заради парти ( или по друг повод) с някого в заведение или хотел ( от горната част на „Богориди” до центъра ; не са били проверени ресторанти и хотели около Морската градина до Пристанището ( а те са много!); проверявани са само заведенията около „Златна котва”)!
От този момент ( преди обед на 17 април ) за ОДМВР-Бургас НЕ Е ИНТЕРЕСНО, ЧЕ
ТАКСИМЕТРОВИЯТ ШОФЬОР Е КЛЮЧОВА ФИГУРА и, че
ТОЙ ( според цялата информация!) Е ЧОВЕКЪТ, КОЙТО ПОСЛЕДЕН Е ВИДЯЛ ВАЛЕНТИНА ;
ТОЙ ЕДИНСТВЕНО ЗНАЕ КАК Е БИЛА ОБЛЕЧЕНА ВАЛЕНТИНА ;
ТОЙ ЕДИНСТВЕНО ЗНАЕ, КАКВО Е РАЗКАЗАЛА ВАЛЕНТИНА ;
ТОЙ ЕДИНСТВЕНО ЗНАЕ, В КАКВА ПОСОКА Е ТРЪГНАЛА ВАЛЕНТИНА!!!
Всъщност предвид обстоятелството, че таксиметровият шофьор е също жител на Лозово, не е изключено да се е познавал с Валя и да са обменили и друга информация.
Няколко дни търсих, но НЕ ОТКРИХ НИТО ЕДНО ИНТЕРВЮ
С ТАКСИМЕТРОВИЯ ШОФЬОР!!!
Все едно – ПО НАРЕЖДАНЕ Е БИЛ ЗАБРАВЕН от „РАЗСЛЕДВАЩИ”, ПРОКУРАТУРА и МЕДИИ!!!
ТАКИВА СА ФАКТИТЕ!!!
51.
чайка
04.03.2015 17:28:50
0
14
На мен от самото начало на този случай ми се стори странно,защо никой не е проверил версията на самата Валя споделена с таксиметровия шофьор.Той е човека който я е видял последен!Неговата информация е ключова!Всевъзможни версии се пускаха чак китайци намесваха а нейната версия се неглижираше. Защо?! Ами ако Валя действително е била поканена на парти в последният момент и не е искала да буди баща си за да го уведоми,че излиза ?! Повикали са я неочаквано не е могла да откаже и тръгва на купон в заведение около или на улица Богориди. .Една жена би си направила прическа и маникюр за да отиде на парти. Гротеска е твърдението, че в този вид тя ще се приготви за да се самоубива.Хората които обмислят да сложат край на живота си едва ли в такъв момент се сещат как ще изглеждат. Ще бъде цинично да го повярваме!
50.
мисля
04.03.2015 13:43:01
0
8
Eдно момиче напуска дома си в Лозово, взема такси и отива посред нощ на среща, в доста весело настроение, ще се среща с приятелки, по разказа на таксиметровия шофьор, също от Лозово.
Когато имаш среща с приятелки, това се уговаря предварително. Валя е отивала на среща с голяма радост, спонтанна, готова на всичко.
Ако е слязла на това място-пресечната точка на Богориди и Демокрация, на един хвърлей място е частният кабинет на доктора.
Не обвинявам, допускам.
49.
БУРГАЗЛИЯ
04.03.2015 10:41:08
0
10
Това разпознаване на трупа е шамар по истината., защото много хора са знаели какви дрехи е притежавала Валя , само таксиметраджията е знаел как е било облечено момичето.Нещата много загрубяват.
48.
TANYA
04.03.2015 08:07:33
0
15
За всички трезво мислещи хора е ясно ,че не е това истината с Валя.Ако Валентин и тя са били в добри отношения,как е възможно да не се чуят 48 часа?Само този факт е толкова необичаен и съмнителен,че направо насочва нещата към Валентин.Толкова е странно обичащи се хора да не се чуват два дни.Има нещо,което наистина трябва да се разплете.Не може така да се оставят нещата.Не може.Виновният трябва да се открие,макар,че Бог го знае много добре и няма да го остави така.
47.
!!!
04.03.2015 08:04:05
1
16
VALKATA PRODAVA NARCOTICI,vseki go znae dori 6efovete mu ,zatova ima pari
46.
за подмокрените фенки
04.03.2015 07:59:17
1
11
интересен ФАКТ Е ,че до болка влюбения и страдащ за любимата си Валентин през цялото време си е щракал в сайта за запознанства аха.бг и когато хората разбраха за профила му влезе, за да може да се промени информацията понеже този сайт запаметява КОГА Е БИЛО ПОСЛЕДНОТО ТИ ВЛИЗАНЕ. Когато му разгледате снимките ще видите, че си е сменял снимките на Това съм аз3 снимки, последна промяна 11 февруари 2013 ,
Връзка/среща:
Нищо сериозно
(копирам от профила му ) това е време, когато уж е бил безумно влюбен във Валя, а през цялото време си е търсел женски за чукане в този сайт.ЗА ВСИЧКИ ПОДМОКРЕНИ ФЕНКИ ПУБЛИКУВАМ АДРЕСА МУ ,МОЖЕ ДА МУ ПИШЕТЕ ОБАЧЕ САМО АКО СТЕ С ЧАЛГА ВИЗИЯ И МАЛКО МОЗЪК , ТОЙ СИ ПАДА ПО ТАКИВА...http://wamba.com/bg/valkatagg/dating
45.
предател
04.03.2015 07:57:00
1
9
Даниелке нали този сайт имаш предвид?
Гнусникът в този сайт ли скимти по любимата си Валя.
Гнусен комплексар си Валка!
http://wamba.com/bg/valkatagg/dating
44.
Даниел
04.03.2015 07:48:17
1
14
АКО си спомняте, Валентин каза ,че не вярва ,Валя да се е самоубила и започна да разпространява снимките на Валя с призиви:"Валя ,върни се"и "Бъди силна ,където и да си" Не вярва обаче и в хипотезата на майката за отвличане.Не вярна и да има замесено 3 лице (т.е Валя да е имала паралена връзка с някой),т.е да е избягала с друг ,но я вика да се върне?Така и не разбрах в какво вярва и за какво се бори милиционерът? Казва,че много я обича ,но последното им виждане е на 13.04 с уговорка (по неговите думи) следващото им виждане да е на 19.04 ,да боядисват яйцата за Великден. Нещо не ми се връзва хич
43.
????????????
04.03.2015 07:44:14
7
7
Търсите под вола теле, полицията излезе с официална инф. че е самоубийство и че роднините не искат да се разгласява инф. , оттам и стана и интригата-липса на информация, нека от ОДП да предоставят подробна информация за случая и после пишете. Големия въпрос е защо роднините не дадоха на Цвети Рандева да каже подробностите, там рови господин Бакалов.
42.
Даниела
04.03.2015 07:17:53
16
3
Нападате Валентин, че имал профил в сайт за запознанства, а никой не отбелязва факта, че почти цяло лято държеше снимки на профила и корицата си с нея, отворете профила му и вижте!
41.
б
04.03.2015 01:08:36
2
9
Бакалов има солидна основа..човека се е потрудил с фактологията! Тоя с питанките се пъне,но мяма нищо съществено! Питанко,прочети внимателно сратията, вникни във събраната информация и тогава задавай въпроси, които са смислени
40.
Георги Бакалов
04.03.2015 00:26:52
1
12
АПЕЛИРАМ КЪМ МЕДИИТЕ да обърнат внимание на следното:
Две важни обстоятелства от случилото се на 18 май 2014 останаха незабелязани и НИКОЙ НЕ ПОТЪРСИ ОТГОВОР „ЗАЩО”!
На този ден наблюдаващ прокурор е Димо Маджаров, а разследващ е полицай от 2-ро РУП-Бургас.Дали разследващият е от 2-ро РУП или от ОДМВР не е важно!
Димо Маджаров ТРЯБВА ДА ОТГОВОРИ :

2. КОЙ заповяда да бъде извикан към 22.00 часа полицая Валентин Георгиев с цел ДА РАЗПОЗНАЕ ПО СНИМКА ДРЕХИТЕ НА ВАЛЯ – Димо Маджаров, ръководител от 2-ро РУП или ръководител от ОДМВР?
Милен Димитров измънква в тази връзка, че родителите на Валя нямало да понесат гледката!КОЯ ГЛЕДКА – от ДРЕХИТЕ НА СНИМКА ЛИ?!
Бил ли е уведомен НЯКОЙ ОТ НАЙ-БЛИЗКИТЕ РОДНИНИ (баща, майка, брат) до 22.00 часа на 18 май, че ТРЯБВА ДА БЪДАТ РАЗПОЗНАТИ ПО СНИМКА ДРЕХИТЕ НА ВАЛЯ?!
ЗАЩО Валентин при положение, че (както той публично заявява!) не е имал НИКАКЪВ КОНТАКТ с Валя 2 дни преди нощта на 15-ти срещу 16-ти април?!
Ако е било САМО РАЗПОЗНАВАНЕ НА ДРЕХИТЕ ПО СНИМКА, ЗАЩО не са извикали ТАКСИМЕТРОВИЯ ШОФЬОР, който ПОСЛЕДЕН Е ВИДЯЛ (както официално оповестено!) КАК ВАЛЯ Е ОБЛЕЧЕНА?!

2. При изваждането на неидентифицирания труп криминалисти са заявили, че ”ОТ САМОТО НАЧАЛО ТРУПЪТ Е БИЛ ПОД СКАЛИТЕ, намиращи се в близост до тетраподите”
ЗАЩО НЕ СА ПРОВЕДЕНИ СЛЕД „разпознаването” РАЗСЛЕДВАНИЯ с цел установяване на местопроизшествието и установяване на условията и времето, по което трупът се е отзовал високо върху тетраподите и далече от морето?!
ТОВА МОЖЕШЕ ДА ОБЪРНЕ ХИПОТЕЗАТА за местопроизшествие на моста!
АПЕЛИРАМ КЪМ МЕДИИТЕ ДА ПОТЪРСЯТ ОТГОВОР на тези въпроси!
39.
НАДАЛИ
03.03.2015 21:54:08
0
9
Мен пък ме интересува полуразложения труп от преди една седмица, дето не му знаеха пола.Някъде около колежа по туризъм бил, щели да му правят ДНК.
Та въпроса ми е-ДНК дали или надали?
38.
mnogo pitanki
03.03.2015 20:16:43
4
3
Tazi s pitankite sigurno e mnogo zasegnata i y lichi.Ako ne e sestrata na chengeto, shte sigurno nyakoya lyubovnica ot sayta za zapoznanstva.Ne e chengeto.
37.
??????????????
03.03.2015 20:02:43
11
8
Г-н Бакалов, не познавам Валентин още по-малко съм му роднина, но познахте за едно разгневен съм и ще ви обясня защо.Случаят е обществено интересен,хората съчувстват на красивото момиче и вашия сайт във ваше лице всячески се мъчи да поддържа интригата. Валентин какво казал, майката какво казала, Д.Маджаров какво казал, разследващия какво казал. Манипулирате обикновения човек, затова съм разгневен, пишете тези а не ги подкрепяте с нищо,защо не си направите труда да разговаряте с майката, да попитате защо мисли ,че няма триъгълник, факта че го е казала, автоматично оневинява Валентин.Сега ще ти напиша аз какво си мисля от всичките публикации по медиите. Красива млада двойка, и двамата работят, финансово са независими един от друг, нямат брак, нямат деца.Тя си мечтае вече да е булка, да има дете, момчето до нея е красавец. Валентин обаче не е сигурен в тази идилия, колебае се, дърпа се леко коцкар ми изглежда. Това противопоставяне изнервя Валя, прави я псих.неустойчива, прави диети, гимнастики, разкр. процедури и прочие хапчета. Няма начин да не е ревнувала и да не правила панаири,същевременно другия човек с когото по цял ден е заедно зъболекаря вече е постигнал това щастие. Напълно е възможно и да са пробвали за бебе и като не стане в началото травмата за нея е била тотално смазваща. Та така си мисля аз Г-н Бакалов, и пак да ви пиша няма ЗК ,която да изплаща пари при самоубийство.
36.
Георги Бакалов
03.03.2015 18:31:18
1
14
НЕКА БЪДЕМ КОРЕКТНИ!
Думата „застраховка” НЕ УПОМЕНАВАМ НИТО ВЕДНЪЖ в материала!В тази връзка само отговорих на № 19.
Думата „застраховка” не е изречена нито веднъж от прокуратурата, разследващите и родителите на Валя, поради което НЕ Е УПОМЕНАТА нито от медиите, нито от мен!
ПОДЧЕРТАВАМ това, с което започва материалът ( с пояснение ) –
Обект на моето разследване са ЕДИНСТВЕНО ( непреразказани,
неинтерпретирани и селектирани по достоверност измежду стотици публикации !) ИЗЯВЛЕНИЯ на прокуратура, разследващи, родителите на Валя и на Валентин ПРЕД МЕДИИТЕ!
Относно забележката на № 32 в за „зъболекаря” – човекът е оставен още от самото начало „на мира” – и от разследващи, и от медиите.Отредена му е роля на епизодичен образ и много рядко се появява в публикациите.
№ 33 пита за МОТИВ –
В самото начало (след пристигането на майката от чужбина) се появи хипотезата за любовен триъгълник, но беше отхвърлена от Валентин и от майката.След това
ВСЯКА ХИПОТЕЗА, противна на тази за самоубийство, БЕШЕ ОТХВЪРЛЯНА НАЙ-ЕНЕРГИЧНО от Димо Маджаров!!!

Разгневеният СТРАХЛИВЕЦ, който се крие зад № 23, 29 и 34, е ТОЧНО ТОЛКОВА ЛИЧНО ЗАСЕГНАТ от публикацията, колкото би бил засегнат САМИЯТ ВАЛЕНТИН или негов най близък роднина!Нивото на диалог, което се опитва да наложи, е обидно и нараняващо!Поради тази причина преустановявам дискусията с него – всичко относно случаите, които съм разглеждал във връзка със застраховки и измамени близки на кредитополучатели е документирано ( с копия на документи и целите преписки ) и мога да ги представя по законоустановения ред.
35.
34
03.03.2015 15:48:59
2
16
Хора, за всеки нормален човек е ясно, че Валя е убита! Всичко е толкова явно скалъпено и лъжливо. Дайте да се съберем и да направим нещо, убиеца не трябва да остава ненаказан и да се разхожда в морската спокойно!
34.
?????????????
03.03.2015 15:47:34
12
2
Да си купиш правописен речник, нужен ти е. Та какво пишеш, нашия докато е на смяна се сетил, че приятелката му го излага, привикал я на моста, помолил я да остави някои вещи на кея и я е бутнал, през това време колегата му прави отцепка и същевременно му е алиби, впоследствие изтриват всички записи.Сега чакат парите от застраховката да си ги делнат. Бакалов обаче надушил за далаверата и сега ги изнудва да делят на три.
33.
VAPROS
03.03.2015 15:13:03
1
4
NEKOI KAZA CHE NEMALO MOTIV.
MI MALAK MOTIV LI E DA RAZBERESH CHE ZABOLEKARIA/DA RECHEM/ EBE JENA TI ? REVNOSTTA MALAK MOTIV LI E PITAM?
32.
3.03.
03.03.2015 15:04:26
0
10
Прочетох внимателно и до сега не съм чул нищо за зъболекаря, при който е работело момичето и за когото пишеше, че я е запознал с този полицай.
Интересен е.
31.
KKK
03.03.2015 11:46:54
3
9
EIII SHMATAROK N 69 , MERI SI PRIKAZKITE . 4EKIDJIA .
30.
69
03.03.2015 11:28:23
22
6
Бакалов, да правиш разследване по материали от пресата е все едно да учиш за комунизма по материали от Работническо дело..Три пъти ти чета памфлета и тъй не мога да открия някакъв сериозен довод. Накратко една кифла, която системно е изневерявала на мъжа, с който живее на семейни начала, изчезнала. По-късно я намерили умряла. И?!? Какво е сензационното в случая, какви груби пропуски има, кого прикрива полицията и прокуратурата? Защо видиш ли приятелят й я е обявил за изчезнала, което било неправомерно...Ти съзнаваш ли какви тъпотии си натворил? Ами много ясно, че ще я обяви за изчезнала, след като и баща й може да каже единствено, че вечерта е била в стаята си и не е казвала, че ще излиза. Да не говорим пък за обвързана жена, която няма работа по нощите навън сама. Защо Валентин не пазел траур? Е какъв траур да пази за една курва, която му е изневерявала? Или може би смяташ, че е ходела да бродира шевици?!?
29.
?????????????
03.03.2015 11:21:13
8
5
Георги, няма ЗК ,която да изплаща застраховка живот при самоубийство, ти знаеш ли колко хора на ръба биха се прежалили за да осигурят децата си в това мизерно съществуване. Напиши името на една ЗК да изплаща такива застраховки. Вземи се свържи с някой кредитен инспектор да ти обясни разликата между поръчител и съдлъжник защото термините са сходни но и различни като ангажираност към кредит. Ти проверил ли си в тоя случай дали има застраховка, в чия полза е тя при застр.събитие , нали си печен журналист провери, разследвай извади факти и тогава пиши.
28.
Георги Бакалов
03.03.2015 11:11:52
1
15
За "1270":
ТОЗИ ЗАПИС, на който уж се вижда как тя върви по моста и телефона и свети в ръката, после нямало запис как се връща
Е ИНФОРМАЦИЯ ОТ ВАЛЕНТИН!
Има и други твърдения, свързани с камерите, които Валентин е подхвърлял на медиите.Повечето медии назовават като източник на информацията пояснението „както твърдят разследващите” или „от полицията научаваме”, но винаги се намират някои медии, които като източник на тези информации назовават Валентин.
ТАКА на 20.10.2014 21:03 в разговор
между Пенка Иванова и бургаска журналистка :
” Приятелят Валентин твърди, че има кадър, на който Валя върви по моста към кея.” - Да, ТОЙ КАЗА ТАКА. Аз поисках да видя този кадър, но ми БЕ КАЗАНО ОТ ПОЛИЦИЯТА, ЧЕ ТАКЪВ НЯМА”!
НИКОЙ не си дава сметка, че НЯКОЙ УПРАЖНЯВА ПСИХИЧЕСКИ ТОРМОЗ ВЪРХУ ЕДНА СТРАДАЩА МАЙКА!!!
Не БИВА Пенка да подписва резултатите от разследването, преди ( в присъствието на компетентно лице!) не й бъдат показани целия запис или най-малко - „кадрите”, за които се твърди, че е заснета Валя!Така поне по-късно пред съда ще знае от кого да иска обезщетение!!!
27.
Наблюдател
03.03.2015 09:47:41
1
15
Този номер 23 с многото въпросително е чуло-неразбрало ченге или много засегната роднина на засегнато ченге.
Веднага се познават засегнатите ченгета по интелигентния им тон.
26.
1270
03.03.2015 09:40:55
2
8
Има запис на който се вижда как тя върви по моста и телефона и свети в ръката. После няма запис как се връща.
25.
Георги Бакалов
03.03.2015 09:09:52
0
5
За № „23” :
Най-после си намерих събеседник по застраховане!При „самоубийство” към изключенията в общите условия на повечето застрахователи НЕИЗПЛАЩАНЕТО на обезщетение касае САМО периода от 1 година след сключване на застраховка „Живот”.При някои застрахователи не съществува такова изключение – мога да назова 2 компании, но рекламата не е позволена.Общо негласно правило при повечето застрахователи е НЕИЗПЛАЩАНЕ при „самоубийство” на застраховка с много висока застрахователна сума ( в България от 200 000 нагоре), до изясняване на обстоятелствата.Има не само много различия, но и много човешки зависимости в застраховането – Вие като експерт сигурно сте добре запознат, но не бива да задълбаваме в тема, която е отегчителна за повечето читатели.
Що се отнася до гарант по кредит – това са точно тези 3 идентични случаи, за които говорих.Банката не опрощава задължение нито на гаранта, нито на наследниците му.Единият от случаите беше оповестен не само в бургаските медии, но и в националните.
24.
KKK
03.03.2015 08:28:06
2
16
DO 23 : KAKAV TI E PROBLEMA , NECHTASNIK ? ILI SI TOIA GAY NA PUBLIKUVANATA V STATIATA SNIMKA .... PARDON , PEDERAS .
23.
??????????????
03.03.2015 07:56:33
20
7
Тъпако, спри да ровиш в скръбта на хората, покажи страх от Бога. Ти чул ли си за застраховка изплатена на самоубиец, те редовни застраховки не изплащат. Ако има кредит, ще го изплащат наследниците(родителите в случая), ако бащата е ПОРЪЧИТЕЛ по кредит това не се наследява от децата. И друго да ти напиша драги ми Шерлок, да ти имам източниците на информация-всички жълти сайтове и издания. Спри да търсиш 5-те си минута слава върху нещастието на хората, спри да правокираш обикновения човек, да го негативираш.
22.
Георги Бакалов
03.03.2015 02:33:57
2
13
До № 19
Отваряте място за една голяма тема.
Някога, много отдавна и много далеч от тук, един мой преподавател казваше „Когато не са ясни причините за изчезването на един човек, АЗБУКАТА НА РАЗСЛЕДВАНЕТО ЗАПОЧВА СЪС „З” – ЗАСТРАХОВКА!
Трудно е да Ви обясня само на 2-3 страници какви фатални последици за колко навързани участници може да има една застраховка, сключена от една банка за един кредитополучател с гарант при положение, че банката е собственик на застрахователната полица и същевременно собственик на застрахователната компания – имах 3 идентични случая през 2010 г., обявих ги публично.
Да не говорим за класическите случай по застраховка „Живот”, при един (има различни варианти) от които на практика застрахованото лице не знае, че е застраховано – застраховката е сключена от трето лице в полза на друго трето лице.От този триъгълник винаги най-малко една от страните е жертва.Не всеки може да чете между редовете на една застраховка – аз това съм учил, това мога.
Що се отнася до случая с Валя, няколко пъти заявих за необходимостта да се провери в банки и застрахователни дружества, дали се появява името на Валя в качеството на застраховано лице или на гарант по кредит – може и баща й да се появи като гарант по кредит.
Тези неща може към този момент да бъдат проверени от прокуратурата, а ако има официален смъртен акт, това може да направят наследниците.
НИКОГА НЕ СЪМ ГОВОРИЛ ЗА МОТИВИ!Едно „изчезване” може да е в резултат на временно или продължително отсъствие от обичайното ( повече от 183 дни в годината) място на пребиваване.Това за един застраховател НЕ Е СЪБИТИЕ.Когато целенасочено и постоянно се говори от официалните органи за самоубийство, а не е ясно, дали е убийство или нещастен случай, всеки застраховател ще наостри уши, защото УСЛОВИЯТА и РАЗМЕРА НА ПЛАЩАНИЯТА СА РАЗЛИЧНИ, също – дали изобщо ЩЕ ИМА ПЛАЩАНЕ.
В този смисъл на наблюдаващия прокурор му е все едно, какво му показват разследващите от ОДМВР, защото и да не наблюдават, и да не разследват – НИКАКВИ ОТРИЦАТЕЛНИ ПОСЛЕДСТВИЯ НЯМА ДА ПОНЕСАТ!
Що се отнася до Валентин – От ясно по-ясно е, че от преди обед на 17 април ПОСОКАТА НА „РАЗСЛЕДВАНЕТО” СЕ ОПРЕДЕЛЯ от ОДМВР-Бургас!Със сигурност не го правят заради Валентин, но Валентин се е издънил и може да повлече много по-важни хора след себе си!!!
Като казвам „ИЗДЪНИЛ”, може да се разбира дори най-невинната причина (тен случай), за която той (може и други) е причина или свидетел.
21.
KKK
03.03.2015 01:45:32
6
8
DO 19 :

NAIVITETA V VSICHKO KOETO STE NAPISALI E TOLKOVA PROZRACHEN , CHE GRANICHI S GLUPOST . FACTOLOGIATA E NALICE ... PO DATI , DNI ..KOGO ZACHTITAVATE ???
20.
KKK
03.03.2015 01:30:46
1
7
BRAVO NA BAKALOV I FLAGMAN . KASABOVA , TOP SI ... SAMO NAPRED , DANO OTKLUCHICH GRAJDANSKOTO SAMOSAZNANIE ...
19.
До г-н Бакалов
02.03.2015 23:44:51
3
5
Уважаеми, г-н Бакалов,

преди време Ви бях попитал какви мотиви виждате за да има убийство. Вие отговорихте, че се съмнявате в застраховка.

Е, от горе изнесенето, имал ли е някой някаква застраховка и ползва ли някой някакви облаги от смъртта на Валя, за да има наличие на такова съмнение.

Всъщност, от горе изложеното - кой има мотив да я убива и да инсценира самоубийство?

Абсолютно съм съгласен, че полицията в Бургас е изключително мърлява, но чак такъв филм да прикриват някой, който явно не блести с интелект, едва ли им е присъщо...

Успех с разследването, но не виждам мотив за който да се хване човек - нито е богата, нито известна (преди трагедията)!
18.
Дик
02.03.2015 23:26:20
0
17
Млада жена жалко живота беше пред нея.Да му мислят грешните.
17.
Любопитен
02.03.2015 21:44:12
1
9
Димо Маджаров беше казал преди известно време, че Валя не е движела в полицейски кръгове.Има ли нещо такова?
16.
Валентине, Валентине ...
02.03.2015 20:28:13
2
21
Наскоро го видях в морската с нова приятелка която возеше на мотора си ...
15.
Георги Бакалов
02.03.2015 20:24:02
4
29
За № „4” : Ако сте прочели материала, щяхте да забележите, че телефона (GSM-a) на Валя упоменавам САМО във връка с достоверността на това, което показват или уж показвали ВИДЕОКАМЕРИТЕ – и то, защото, по думите на този или друг полицай, телефонът бил оставен на моста ; в друг вариант – телефонът, цигарите и запалката били грижливо оставени на моста ; в трети вариант – към тези атрибути се присъединява и чантата на Валя, в която имало 20 лева!НИТО ЕДНА ВИДЕОКАМЕРА не е записала действието, извършено на моста!
ТОЛКОВА! Това, което се твърди от полицията, че са показали видеокамерите,
ЩЕ ТРЯБВА ДА БЪДЕ ПОКАЗАНО и на ПЕНКА ИВАНОВА по законоустановения ред след приключването на ЦИРК „РАЗСЛЕДВАНЕ”!
Колкото до информацията, която съм ползвал за материала – това са публикаци по дата, час и минута от 6 информационни агенции, 3 телевизии, десетина известни електронни медии и най-малко още 20 електрони медии и сайтове, които цитират, преразказват или дословно преписват открадната информация.
Ще стане още-по интересно, когато пресея около 200 коментара ( например като Вашия), от които произтичат реална информация и обосновани предположения за случилото се и участници в случилото се.
Никак не е трудно с оглед стил, правописни грешки, познания по събитията и защитници на една или друга теза да подредя коментарите в няколко групи.Трудоемко е, но си заслужава да го направя!ЗАСЛУЖАВАТ ГО ВАЛЯ и НЕЙНИТЕ РОДНИНИ!
14.
глупости
02.03.2015 19:43:45
23
4
Тук само малоумници ли пишат коментари ?
Самоубийците са психично болни хора и това е доказано отдавна! Не търсете логика в акта на самоубийство ! Вие лично бихте ли си посегнали на живота ?
13.
Nnn
02.03.2015 19:30:50
2
31
Стига сте заблуждавали хората,от ясно по ясно е че момичето е убито и изхвърлено по късно в морето,обезобразено за да няма следи!Какви хора има на този свят,така е като няма правосъдие!
Жалко за Валя!Не знам какъв човек трябва да си да извършиш тази жестокост,но този който го е направил не е бил сам!
12.
ченгето е замесено
02.03.2015 19:27:59
2
33
В нощта на изчезването той е бил на работа,какво по-добро алиби? А нищо не му пречи докато е дежурен да са се видели.Казал й е дай да се видим в морската,че там е по скатано да не ме видят шефовете,тя затова и казва че отива при приятелки на купон на таксиджията.Взима само 20 лв защото все пак отива при приятеля си.И тоя умишлено след това караше хората да я търсят в Крайморие и къде ли още не за да не се намери трупа на тетраподите.
11.
DO siviq sektor
02.03.2015 18:03:43
2
17
toq sa6tiq 4ovek ne mojeli da go otkriqt prez zqloto vreme,DRAN-DRAN,100prozenta e ubita i izhvarlena v moreto,to pak da ne bi navsqkade da ima kameri,KOITO GO E ZAMISLIL-GO E SMETNAL DOSTA DOBRE,pak sled 1mesez kato q nameriha ve4e vsi4ki sledi sa zali4eni,nqmalo drobove i babrezi,sled samo 1 mesez vav moreto -4e te moje da sa i gi izvadeli
10.
DO siviq sektor
02.03.2015 17:58:41
0
12
ot samoto q nasajdat taq versiq,mnogo se opletoha i te v lajite si,nali se vijda na zapisa 4e varvi v obratna posoka,a kolkoto do telefona toi e postaven tam,nqkoi q e 4akal imala e ugovorka s nqkoi,nali ima6e 4ovek ot vatre6nosta na stranata,koito vse o6te ne be6e razpitan
9.
Отвратен от разследването
02.03.2015 17:54:41
4
23
Ако момичето е убито, този който го е извършил сигурно ще го последва същото,ако е все още жив!Бог си знае работата!Как не го видяхте това тяло по рано къде го държахте?
8.
наблюдател
02.03.2015 17:47:50
8
9
Добре де, намерете един ясновидец и научете истината.
7.
N/
02.03.2015 17:34:14
2
38
Материалът на Бакалов звучи много интересно и ЛОГИЧНО
6.
Citizen
02.03.2015 17:29:08
3
19
КЕРАНКЕ,не беше ли тогава Милен Подлогата директор на ОДМВР БУРГАС
5.
ЗАС
02.03.2015 17:20:17
27
6
Застрахователя май е замесен нещо и сега го мъчи че не се казва истината ,признай си ще ти олекне г-н застраховател .
4.
да
02.03.2015 17:08:35
25
14
ДРЪН ДРЪН ТОЯ ЗАСТРАХОВАТЕЛ ВЗЕ ДА МЕ СЪМНЯВА НЕЩО ,И АКО ЧЕРПИ ИНФОРМАЦИЯ САМО ОТ САЙТОВЕ КАТО ФЛАГМАН МИ Е ЯСНО ЗАЩО СЕ СЪМНЯВА В РАЗСЛЕДВАНЕТО МНОГО НЕЩА НЕ ЗНАЕ ЗА НЕГО БЕЗ ДА СЪМ СЕ РОВИЛ И ЧЕЛ С ПОДРОБНОСТИ ЗА СЛУЧАЯ ЗНАМ ЧЕ ТОЯ ДОСТА НЕЩА НЕ ЗНАЕ ,НЕ ЗНАЕ ЧЕ ТЕЛ Е НАМЕРЕН ОТ РИБАР И СА ПРАВИЛИ ОБИСК НА ЦЯЛА КООПЕРАЦИЯ ЦЕНТЪРА ЗА ДА ОТКРИЯТ ТЕЛ КОЙТО Е БИЛ НА МОСТА И РИБАРЯ ГО Е ПРИБРАЛ И СА ГО ИЗДИРВАЛИ АКО ОТ ТАМ СА РАЗБРАЛИ ЧЕ Е БИЛА НА МОСТА И КАКЪВ ИНТЕРЕС ИМА ТОЗИ ЗАСТРАХОВАТЕЛ ДА НЕ БИ ДА ИЗПЛАЩА ЗАСТРАХОВКА .СТИГА СТЕ СЕ РОВИЛИ В МЪКАТА НА ХОРАТА
3.
читател
02.03.2015 17:05:13
5
51
На база всичко изчетено до момента по този случей съм 90 процента,че се е удавила с помоща на Валентин
2.
ISTINATA
02.03.2015 16:39:42
3
35
KADE E TIA?
IMA LI CHENGE NAMESENO, NIKOGA NEMA DA IA UZNAEM.
1.
1
02.03.2015 16:38:41
48
12
самоубила се е, оставете я да почива в мир !
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Ражда ли се нова антиГЕРБ коалиция? Кирил Петков молил за подкрепа от „Възраждане“ Ражда ли се нова антиГЕРБ коалиция? Кирил Петков молил за подкрепа от „Възраждане“ Ако искат и ПП-ДБ могат да ни подкрепят, след като толкова пъти са искали нашата помощ, каза Костадин Костадинов За по-качествен секс: Мастурбирайте поне веднъж седмично За по-качествен секс: Мастурбирайте поне веднъж седмично Редовните физически упражнения също  подобрят качеството на интимния живот 5 техники за флирт, с които да накарате мъжа да ви хареса 5 техники за флирт, с които да накарате мъжа да ви хареса Ето кои са те  Могат ли двама души с една и съща зодия да имат успешен брак? Могат ли двама души с една и съща зодия да имат успешен брак? Дали астрологичните прилики са рецепта за вечна любов или вещаят катастрофа Леля ми прави този вкусен свинско-славянски гювеч, уникален е Леля ми прави този вкусен свинско-славянски гювеч, уникален е Ето я нейната рецепта Как можем да отслабнем и да избегнем увисналата кожа Как можем да отслабнем и да избегнем увисналата кожа Пластичен хирург съветва да си набавяме много вода, докато отслабваме Ще се шокирате какво се твърди за него Ще се шокирате какво се твърди за него Животът му е като от филм След 14 г. издирване: Намериха убиеца на камериерката Роза Мачокова След 14 г. издирване: Намериха убиеца на камериерката Роза Мачокова Бездомникът Генчо ръгал 30 пъти с нож жената и я изнасилвал Вдигане на акциза за алкохола е сред мерките за "саниране" на бюджета Вдигане на акциза за алкохола е сред мерките за "саниране" на бюджета МФ иска да принуди и по-малките фирми да се регистрират по ДДС "Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но... "Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но... Грандът "Анкара" продължава напред в Чалъндж къп
Разбиха престъпна мрежа с български просяци в Гърция Разбиха престъпна мрежа с български просяци в Гърция Арестувани са четирима, издирват още двама замесени Страх от „Орешник“ тресе депутати, отмениха заседание след чудовищния удар по завода за ракети в Днипро Страх от „Орешник“ тресе депутати, отмениха заседание след чудовищния удар по завода за ракети в Днипро Народните представители от Върховната Рада били предупредени за възможна руска атака и в правителствения квартал в Киев. Кадиров зове за удари по Запада Лицето на дявола ни гледа от евробанкнотите Лицето на дявола ни гледа от евробанкнотите Сатаната наднича от всички купюри, но при най-масовите €50 е с рога Апокалипсис: Тези столици в Европа са първи цели на Русия при Трета световна война Апокалипсис: Тези столици в Европа са първи цели на Русия при Трета световна война София не е сред тях, но започне ли такъв ужасяващ конфликт, човечеството ще е пред изчезване Владимир Путин с извънредно обръщение Владимир Путин с извънредно обръщение Говори към руския народ, но и не само По телефона и пред камери: "Маша" Захарова получи заповед от върха на Кремъл По телефона и пред камери: "Маша" Захарова получи заповед от върха на Кремъл В Москва са изнервени Съдът в Хага вече е виц Съдът в Хага вече е виц Днес, за да не изглежда прекалено пристрастен към араби и мюсюлмани в очите на света, МНС включи и Ал-Масри, който бе убит на 13 юли т.г. Румъния купува от САЩ "невидими" изтребители Румъния купува от САЩ "невидими" изтребители Съседите ще закупят 32 бойни самолета F-35 Америка в скръб – еднополова звездна двойка се изсели заради Тръмп Америка в скръб – еднополова звездна двойка се изсели заради Тръмп Елън Дедженеръс  и Порша де Роси са се преместили в Англия Докато могат преди Тръмп: Огромни тълпи мигранти се насочват от Мексико към САЩ Докато могат преди Тръмп: Огромни тълпи мигранти се насочват от Мексико към САЩ Веднъж встъпил в длъжност, новият президент на Щатите гарантира, че подобни гледки повече няма да виждаме. До тогава обаче...
Валентин Тончев Валентин Тончев Няма как Доган да бъде изключен от нещо, в което никога не е членувал Виц на деня Виц на деня - Ти виждал ли си летяща чиния?
- Преди да се оженя не бях виждал...
Виц на деня Виц на деня Добрият футболист, дори от най-неудобното положение - може да вкара гол в собствената си врата! Статус във фейсбук Статус във фейсбук Трябва да намеря начин да взема изпитите...
Мама: Ами седни да учиш!
- Ситуацията е сериозна, не ми е до шеги.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори