Бургаско семейство остана без ток три часа, след като си плати сметката
Платихме си сметката в 8 часа сутринта, бяхме просрочили и бързахме още в първите минути на работни ден да се издължим, уж всичко беше наред, но три часа по-късно електричеството спря, Не е редно, възмущава се потърпевшата бургазлийка
19 Юли 2014, Събота, 13:09 ч.
Платихме сутринта 66, 10 лева, прибрахме се на светло, но после трябваше да се върщаме обратно до касата, възмутени са хората
Бургаско семейство от ж.к. „Славейков” остана без ток три часа, след като плати сметката си. Съпрузите се забавили с плащането и на 14 юли сутринта бързали още в първите минути на работния ден да се издължат към ЕВН. Платили редовно на касата 66,10 лева, питали дали има нужда да дадат допълнително необходимата сума за включване на електричеството в случай на нужда, тъй като били просрочили времето за плащане. Получили отрицателен отговор и спокойни си тръгнали от касата.
„Съпругът ми ме закара на работа, а той се прибра вкъщи. У дома е имало ток и за нас проблемът вече беше приключен. Приготвяхме се за празнична вечер, когато три часа по-късно токът угасна. Това беше просто възмутително. Знаем, че бяхме закъснели, но не е редно да се получават подобни недомислия. От ЕВН направо се подиграват, само три часа по-рано бяхме на касата, а ни накараха отново да се връщаме там, за да си платим и останалите 19 лева за включване.”, възмутена каза потърпевшата съпруга Бабева. Според нея е нередно по този начин клиентите да бъдат размотавани. „Ако мъжът ми не си беше вкъщи, можеше да останем и цяла нощ без ток, защото нямаше изобщо да знаем, че сме останали без електричество. За нас вече този проблем беше приключил, а се оказа, че за ЕВН – не. Нямах и представа, че могат да ни спрат тока при платена сметка. Имаха достатъчно дни на разположение да ни изключат, а не да го правят тогава, когато вече сме се издължили”, ядосва се жената.
Конкретният случай се е оказа, че не е единичен. Многобройни са подобните ситуации, при които хората остават без ток, заради забавяне на данните между касата и техниците.
От ЕВН заявиха, че ситуацията е неприятна, но хората трябва да плащат сметките си в срок. „Те са били подадени за изключване, но чисто физически техниците не успяват да обиколят всички адреси в един ден. За нас не е цел да прибягваме към тази крайна мярка.”, казаха от пресцентъра на електроразпределителното дружество. Коректните клиенти можели да сключат споразумение за плащане в даден случай, когато знаят, че ще бъдат затруднени със сметката в срок. Потърпевшото семейство било закъсняло няколко дни с плащането, затова се случило разминаването с техниците.
„Ако ни бяха спрели навреме – ще знаем и ще можем да реагираме веднага, но изобщо не очаквахме да ни изключат, след като сме били на касата”, каза обаче бургазлийката.
В категории:
Животът
Готви се да влиза в политиката
Девойки от Бургас с престижно място на турнир в Солун
Бургаски ученици показват в изложба връзката между Българи и Италия
Училища в САЩ минаха на 4-дневна учебна седмица
Наталия Киселова: Ако Борисов направи крачка назад, ще има искрица надежда за правителство
Наталия Киселова: Ако Борисов направи крачка назад, ще има искрица надежда за правителство
23/12/2024, Понеделник 21:20
0
Девойки от Бургас с престижно място на турнир в Солун
23/12/2024, Понеделник 21:00
0
Британците искат пак да са в ЕС
23/12/2024, Понеделник 20:40
3
Почина български кмет
23/12/2024, Понеделник 20:30
0
bTV Cinema взривява новогодишната нощ
23/12/2024, Понеделник 20:25
2
3 млн. лева изкара Лили Иванова от концерт
23/12/2024, Понеделник 20:20
1
Тя ще довърши Басар Асад
23/12/2024, Понеделник 20:20
1
Двама българи са арестувани в Сърбия след бой на магистрала
23/12/2024, Понеделник 20:14
2
Отвориха кина за голи
23/12/2024, Понеделник 20:00
3
Бургаски ученици показват в изложба връзката между Българи и Италия
23/12/2024, Понеделник 19:40
0
Училища в САЩ минаха на 4-дневна учебна седмица
23/12/2024, Понеделник 19:21
0
Отец Ромил разкри за жеста на бургаски депутат към църквата "Св. Димитър"
23/12/2024, Понеделник 19:12
2
ако имаше още 20 дни или 2 месеца на разположение, сигурно пак щеше да се забавиш.... и пак щеше да твориш такива разкази...
- Мен ли ще изключваш?
- Да
-Добре отивам сега да си го платя, недей!
- Ми трябва да ти го изключа, - Добре, сега, като си го платя кога ще дойдеш да ми го включиш?
-След няколко часа.
- Ок изключвай (фактически изключването е да ти дръпнат една жичка от електромера).
След като техника я дърпа, следва въпрос "Свърши ли си вече работата"
- Да, след, което момчето отиде и си я закачи наново пред техника.
-Готови сме аре затваряй таблото. Платихме тока де, обаче след време ми се оплака че за следващият месец са му начислили такса "Включване". Та интересни работи :)
на крива ракета космоса и крив!
7ми благодаря за съвета за предупрежденията - ще използвам тази възможност. хората са го измислили
ама не, на българина му дай да се оплаква от другите!
дебитна карта има ли? аз плащам онлайн през сайта им.
за всички, които искат да си спестят чакането на опашки
1. взимате една стара платена фактура
2. влизате в сайта на ЕВН www.evn.bg , там има един бутон който се казва онлайн плюс
3. виждате всичко, което ви трябва и плащате по всяко време
освен това ПОЛЕЗНО:
отивате в един от техните офиси и им казвате, на кой телефон или имейл да ви изпращат съобщения предварително, преди да тръгнат да ви изключват. върши работа.
хайде, дано да помогне на повечко забравящи да си плащат навреме.
....а когато кабеларките ви спрат сигнала, не вдигате такъв вой.... феноменално!
Само ние умираме да се редим на опашки като говеда вместо да платим по банка...