×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Ексклузивно: „Тоника” ме изцеди докрай – тежко болен съм!


Ексклузивно: „Тоника” ме изцеди докрай – тежко болен съм!
Бащата на всички Тоники и дядо на „Петте сезона” Стефан Диомов замлъква завинаги, затова иска да се знае истината за конфликта, чуйте и аудиозапис на радио POWER FM
Тема в развитие
виж още
скрий
22 Януари 2014, Сряда, 21:52 ч.
Автор: Флагман.бг

Искам да се знае, че проблемите ни не дойдоха от Ева и Гого, а от Драго, той поиска сметка и оспори авторските ми права

Флагман.бг благодари на композитора Стефан Диомов, който се съгласи разговорът му с главния редактор на популярното бургаско радио POWER FM Петър Генчев, излъчено в ефир, да бъде публикуван и от нас. Целта е възможно най-голяма аудитория да разбере, че Диомов спира с изявления пред журналисти, тъй като думите и делата му се изопачават от непочтено вдигнати тиражи – чрез гнусотии и лъжи!

-  Казвам на Стефан Диомов добре дошъл в студиото на POWER FM. Кажи ни как се чувстваш и защо трябва да проведем този разговор?

- Преживявам загубата на Гого много тежко и тези дни съм много зле. Макар че това, което се случи, беше предизвестено, защото имах връзка с негови лекари, аз безкрайно съжалявам. За мене Гого беше изключителен човек. Не крия, че имахме проблеми. Нашето приятелство много често беше проверявано, често бяхме скарани. Но сега аз прекланям глава пред него и казвам: „Гогич, приятелю, дано да си на щастливо място.“

- Носиш документи в студиото – това са някакви епикризи от болница, звучиш зле. Какво става с теб?

- Имам проблеми със сърцето. Чувам много приказки, сериозни обвинения в какво ли не и искам веднъж завинаги да ги опровергая. Моментът е такъв, че едва се държа на краката си, болестта е постоянно предсърдно мъждене, с камерни екстрасистоли (увреждане на миокарда), за първи път го признавам и повече няма да говоря пред обществото за моето състояние. Ще замлъкна. За последно е. Не се чувствам добре. Не знам какво става с мен, лежах във военна болница, пооправиха ме, но заради голямото ми приятелство с тебе, Петьо, казвам –

не съм добре, аз не можех да отида да се поклоня пред тленните останки на Гого поради изричната забрана на лекари.

Болестта ми е на психогенна основа, забранено ми е да се радвам и да тъгувам. Лекарите, с цялото си безумие, ми препоръчват  да живея спокойно, но аз не съм такъв човек, продължавам да се вълнувам, това не могат да ми го забранят, аз изпадам в крайности, в безсънни нощи и искам да се хвана за косите като Барон Мюнхаузен, за да се повдигна си кажа: „Стефане, стига така, поживей малко”. Много напрегнато живях и сега плащам данък за това напрежение.

- Защо си произнасяш такава присъда, наистина ли положението е толкова зле – как ще напишеш музика, ако нещо не те развълнува?

- На никого нищо лошо не съм направил, оставете какво пишат глупавите вестници, би трябвало да съм спокоен човек, защото съм постигнал и имам немалко в живота си, за да мога да седя по кафенетата и заведенията, но продължавам да се трудя, в безсънни нощи се лутам – прав ли съм, не съм ли, тая песен става ли, не става ли.

Голямото ми лутане беше „Тоника“, тя ме изцеди до край, с нея съм почти 40 години, това е един съзнателен творчески човешки живот.

Затова ми е тъжно за Гого, мъчно ми е, че се разделихме, после си простихме. Бях при него, в  заведение в Поморие, там беше последната ни среща. Той бе много позитивен и си казахме много хубави неща, всякакви спекулации в нашите отношения трябва начаса да прекъснат. Хората са лоши – не се оправдавам пред тебе, Петьо, аз съм напълно невинен, изстрадах болестта и кончината на Гого много тежко и е крайно несправедливо да се мята камък в нашите отношения сега.

- Какви бяха всъщност вътрешните конфликти в „Тоника“?

- Дължаха се единствено на това една песен дали да бъде направена от състава, дали да не бъде направена, дали си заслужава, или не. Или една творческа концепция, или един текст. Ние спорехме за творчество, цял живот спорехме за творчество. Накрая дойде време, когато имахме проблеми. Един-единствен път се събрахме, за да решим. Аз обявих, че искам да напусна, чувствах се износен, изчерпаха ми се идеите и съвсем честно след един концерт говорихме. По време на едно много тежко турне из цяла България, което съвпадаше с времето, когато трябваше да се подготви „Бургас и морето“, аз отидох при тях и им казах: „Извинявайте, но остават само 4 седмици до „Бургас и морето“, а там аз съм двигател, не мога да не съм там“. Годината беше 2005, аз бяха шеф на конкурса. Мога ли аз да зарежа конкурса и да отида на турне с „Тоника“ да печеля пари. Никога не бих го направил. Знаеш какво ми е отношението към „Бургас и морето“. Отидох при тях, казах им, че искам да напусна. Отначало всичко беше прекрасно. После имах проблеми, които обаче не дойдоха от Ева и Гого. Дойдоха от други хора и най-вече от Драго, защото ми се поиска сметка. Имах  съвсем резонни претенции за авторските си права, които бяха оспорени от Драго.

После аз махнах с ръка и както и да е. Това обаче беше само веднъж. Искам да подчертая, че с „Тоника“ съм живял в мир и любов и в съвсем приятелски градивни отношения. А да не говорим за Гого.

Гого ми беше като брат, Гого беше двигателят ми, Гого беше сърцето ми, Гого беше душата ми.

Изповядвам ти се в момента. На никого другиго не казвах, когато имах проблем с „Тоника“. На никого. Дори на Ева, с която цял живот сме се обичали. На останалите, с които по-късно работихме, на никого не казвах, само на Гого. Казвах му: „Гогич, има проблем.“ Гого беше страшен пич. Гого правеше всичко възможно и проблемът беше решен. Аз не можех да се справя с такива проблеми, но той се справяше. Аз повече бях по музикалните въпроси – студиа, звукозапис и т. н. С нещата от бита, с нещата относно точния репертоар, как се посрещаме, с концертните турнета – с всичко това с пълен успех се занимаваше Гого. Аз го държах този човек и го имах за дясната си ръка. За турнето във Виетнам един гаден вестник е подхвърлял нещо отново. Това е гадост. Смятам, че този въпрос отдавна е изчистен. Ние се простихме. Тогава ситуацията беше трудна. Попаднахме в една страшно изостанала страна. Става дума за далечната 1979 г. Слагам си ръката на сърцето. Толкова съм откровен пред теб. 1979 г. първо ни изпратиха на турне в Съветския съюз. Изключително тежко турне, бяхме в такива непристъпни градове, даже не им запомних имената. Три месеца бяхме там. И това стана, защото времената бяха такива, върл комунизъм. Ние бяхме към военните. Нямаше мърдане – отиваш и пееш. Три месеца бяхме на това турне, което ни изтощи докрай. И след това най-неочаквано ни наредиха: „Отивате във Виетнам“. „Ама какъв Виетнам, ние искаме да си починем, ние сме преуморени.“ „Не, отивате във Виетнам.“ През септември 1979 г. ние бяхме изпратени на едно изключително тежко турне във Виетнам. Защо тежко – защото там самата държава преживяваше голяма икономическа криза, срещнахме изключително бедни хора. Един пример ще ви дам – на нашите концерти, които бяха на площади, ние пяхме пред 20 000 души. Можеш ли да си представиш за какво става въпрос – огромни площади.

- Тогава имаха и някакъв конфликт с Китай.

- Да, точно по това време. Имаха и външнополитически големи проблеми. Бяха във война с китайците. Тези хора, понякога 10 000 души, понякога 15 000. Всички сядаха на земята. Нито сядаха на столове, нито стояха прави. Такава бедност за първи път видях през живота си. Смятах, че тази история е забравена, а сега някой черноглед човек се опитва да я припомни. Но тази история между мен и Ева и между мен и Гого отдавна е изчистена. Узна се откъде е източникът. Бих го назовал сега, но не е коректно. Знам кои са източниците, хората, които бяха подставени лица в групата, се изясниха кои са – двама доносници.

Никога не съм бил представител на Държавна сигурност, за какъвто искаха да ме обвинят.

Това нещо го изчистих отдавна, ходих извадих си досието – в него абсолютно всичко е светло и чисто. Тогава ние станахме жертва. От една страна ние бяхме изпратени там при нечовешки условия, от друга – бяхме страшно изморени.  Катаклизмите, които се случиха там, разклатиха взаимоотношенията между групата. Половината бяха за това да се прекъсне това безумие, а другата половина смятаха, че ще пострадаме, защото тогава бяхме  социалистическа държава. Нали се сещате за какво става дума. Това означава, че там, ако направим скандал, с нас е свършено, както и стана. Моята роля в този скандал беше да възспра огромната вълна, която ни заливаше.

-  Какво точно се случи?

- Случи се това, че на Ева й изчезна куфарът. По такава глупава причина изчезна – къса му се дръжката  и в Аерофлот безумците от страна на великия Съветски съюз, вместо да пренесат куфара, го захвърлят в някакво помещение, тъй като вероятно е изкорубен, тъй като е нямал дръжка. Но за това никой няма вина. Каква вина да има – куфарът се скъсал. Отидохме във Виетнам при нечовешки условия. Ма комари, ма гадинки, не мога да ти опиша. В момента не оправдавам Ева, не оправдавам и себе си. Само казвам какво е било. Който сбъркал, сбъркал. Тази история отдавна е предъвкана, отдавна е вече в историята. Ева е дама, а куфарът й не идва първия ден, не идва и втория. А в същото време каква е истината – казах ти вече, но повтарям, защото съм много развълнуван – къса се дръжката и вместо някой работник да го пренесе за редовен, казват: „Това е скъсано и го отделят“. И така куфарът лежи там дълго време. Съветска работа, социализъм. Тя няма никакви вещи и полудява, защото е дама. Нищо може да облече, нито може да се изкъпе. Започна да взема бельо от Росица Борджиева, която беше тогава, също от другите дами, от Галя Ичеренска. Ама работа ли е да вземаш бельо  от колежки?! Куфарът й с личните вещи се забави цяла седмица. И Евичка, да е жива и здрава, обезумя, такъв й е характерът. И започна да ругае, да протестира. А едно време против социализма не можеше да се каже нищо. Каза им някои други приказки.

Ние на това турне не отидохме по наша воля и в това отношение Ева беше права.

И какво стана –  Гого (лека му пръст), Ева и няколко души отказват да легнат в хотела, в който бяхме, докато не се подобрят условията. Но навремето подобна стачка беше недопустима. Още повече в  братска на България страна. И аз тогава имах трудната задача да ги накарам да си легнат. Но те си взеха по един стол, застанаха пред хотела и казаха: „Диомов, няма да легнем, докато на нас не ни се подобрят условията, докато на дойде куфарът на Ева и т. н.“ И аз им казах: „Вижте, безумци, недейте така, защото това е краят на „Тоника“. Оттук насетне идва мрак, да знаете.“ Защото едно време режимът не беше като в днешна свободна България. Тогава беше режим. Ние не можехме да се приберем. И както казах, така и стана. Бяхме в Хайфон, далечен град. И цяла нощ с една „Волга“ от Ханой пътува зам.-министърът на културата, за да види какво става. Защото това е бунт! Те изкараха куфарите си и седнаха на една пейка пред хотела. И казаха: „Докато на нас не ни се предоставят нормални условия, ние не желаем да бъдем повече във Виетнам.“ А ги моля, те ми отвръщат: „На теб като ти се спи, лягай и спи! А пък ние сме решили да се бунтуваме и ще се бунтуваме.“ Казах им: „Да, но аз няма да си легна, защото не съм гадина да си легна. Можех да си легна.“ Орлин Горанов беше с нас – легна си, Росица Борджиева беше с нас – легна си. Говоря ти за 4-5 часа сутринта, а те не си лягат.

- И какво стана, г-н Диомов, когато се върнахте в България?

- Първо ни забавиха няколко дни, защото чакаха доклад от нашето посолство във Виетнам. И когато получиха сигнала, че там  имало бунтове, че  са протестирали, тогава ни разказаха играта. „Тоника“ беше забранена и с една черна „Волга“, доколкото ми казаха редактори  –  ген. Жилов (лека му пръст), обикаля националното радио и телевизия и абсолютно всички материали, свързани с нашата дългогодишна дейност, всичко отива в чували и се предава. Тоест – това престава да бъде част от репертоара на телевизията и на радиото.

- Вие сте станали обект на най-жестоката цензура по онова време?

- Не само това. Нас ни държаха в неведение. Помня, че ми се обади съпругата на Милчо Спасов (лека му пръст и на него). И тя ми каза: „Ти знаеш ли какво става? Събраха всички ваши записи.“ Тогава бяха спасени само песните, които в този момент са били на предаване. Спасени са само защото този запис го е нямало във фонотеката. И поради една случайност бяха спасени една-две песни. Младите хора да знаят, че сега нещата не са добри, но живеем в свободна държава. Времената бяха жестоки и това, което се направи в „Тоника“ не можеше да бъде разбрано. То беше възприето като тотална провокация срещу социалистическата система.  „Тоника“ беше разформирована. На мен ми се нареди да направя нов състав. Нямаше начин да не се подчиня, защото за мен това беше хлябът, въздухът.

- Тогава се появява „Тоника СВ“, нали?

- Да. Направих един огромен конкурс, на който се явиха много хора – 248 души по списък. За тогава това беше невероятно голяма цифра. Тези хора трябваше да бъдат прослушани, на всеки трябваше да се обърне внимание. Конкурсът беше два дни. Чрез него си подбрах хора за последвалата формация „Тоника СВ“. И пак положихме огромен труд, и пак какво ли не преживях. Преживявал съм няколко състава, свързани с „Тоника“. Първият беше „Тоника“, който имаше огромен успех. Отидохме в София, там спечелихме всички възможно конкурси и станахме наистина популярен и обичан състав. Започвайки тук от нищото – от един вагон на гара Бургас през 1968 г.  Ако някой може да го направи това, бих му казал едно голямо браво. В момента не казвам браво на себе си, ще кажа браво и благодаря на всички, които бяха около мен – на Ева, на Гого, защото те бяха моите истински съмишленици.

Ние гледахме в една посока, обичахме се и правехме чудеса.

Защото навремето нямаше интернет, нямаше я тази комуникация, която сега я има. Да направиш състав... Да тръгнеш от една глуха линия на гара Бургас и да направиш състав с национално значение е огромен труд. Ние бяхме преуморени хора. Ние не знаехме какво значи нормален сън. Тогава преодолявахме огромни разстояния, а нямахме личен автомобил. По два пъти в седмицата аз ходех до София с нощния влак, понякога и през деня. Бях научил на радиоуредбата във влака коя песен след коя е. Всяка седмица трябваше да ида до София, защото в Бургас студия нямаше. Единствените бяха в радиото, а строят беше такъв, че беше изключено да притежаваш собствено студио. Ако имаш такова нещо, означава, че ти си ренегат, враг на народа. Радиата бяха само две – Националното радио „Хоризонт“ и Радио „Христо Ботев“.  И двете под една шапка.

- До 1994 г. се разминавахте като параходи с членовете на първата „Тоника“.

- За съжаление не си говорехме, защото аз бях пред голяма дилема. Съставът беше грубо потъпкан и разтурен с кални ботуши. Забраниха ни записите. И понеже не заех явна позиция, аз ги разбирах Ева и Гого и после като си простихме им го казах. Режимът обаче беше вече паднал. Тогава се разбрахме.

- Но ти наистина каза, че не искаш „Тоника“ повече да пее песните ти. Това беше през 2005 г.

- Да, така е.

- Много се спекулира и до днес. Да го кажем тук и сега – могат ли „Тоника“ да пеят песните на Стефан Диомов?

- Могат, колкото си искат. Ние отдавна си простихме. Имахме конфликт преди и е много естествено. Доколкото разбрах, и колегата ми Тончо Русев, и Митко Щерев просто казват: „Забраняваме да ни пеете песните, след като няма уважение.“ Всеки автор има право или да позволи, или да забрани песните си. Това е право, уредено със закон. Признавам си, че тогава съм действал емоционално. Бях обиден, но не от Ева и Гого. Мина време и аз разбрах за болестта на Гого. Първоначално го видях да накуцва върху рамото на Ева. Тогава си мислех, че просто си е изкълчил крака и не предприех нищо. Бог ми е свидетел, че  когато разбрах, че Гого е болен, моментално свалих забраната да ми пеят песните, защото все пак аз съм ги писал за тях.

Причината да им разреша отново да ми пеят песните беше заболяването на Гого.

Искам да бъда докрай искрен. Забраних им да ми пеят песните, понеже бях страшно обиден. Но болестта на Гого ме хвана за ревера и ме разтърси. Оказа се, че ние сме твърде малки, един живот живеем. И след като съм ги написал за тях тези песни, нека да ги пеят. Дали ме уважават, или не, това няма значение. Нека да пят тези песни. Те са написани за тях, няма кой да ги изпее по-добре от тях. Да са живи и здрави, нека да ги пеят.

- Сега работиш с младите - „Петте сезона“. Как вървят нещата с днешните млади?

- Много добре работим, нямаме конфликт, което е чудо на чудесата!

- Наричат те „Бащата на „Тоника“ и „Дядото на „Петте сезона“, това радва ли те или те обижда?

-  Чудесна шегичка е това, много се смях. Изключително тежко понесох всичко това с „Тоника“. Новият състав го направих, за да се утеша. Аз не съм го създал, за да натрия носовете на някого. Не, те са млади хора, много се стараят, много са готини. Но аз не искам с тях да кажа: „Виждате ли какъв състав направих?“

- Не можеш да живееш без музиката?

- Да. И без подобен състав. Забележете - „Петте сезона“ са конструирани така, както „Тоника“, защото всеки майстор има определено нещо, което много може да го прави. Аз мога да правя групи. Направил съм „Тоника“, след това „Тоника СВ“, след това „Фамилия Тоника“, сега „Петте сезона“. Имал съм и друга група, която е в пълна неизвестност. Казваше се „Магистрали“, но това е друга история. Аз се изказвам чрез групи, аз мисля чрез групи, пиша песните си чрез групи. Така съм свикнал, правил съм го цял живот. Сега можех да си легна на старините. Получавам добра пенсия и авторски възнаграждения. Чудесно мога да си стоя вкъщи, да си пия ледената бира и да си живея живота. Но не, отново съм по пътищата, отново съм по концертни зали с едни много млади хора и отново се радвам на това, което правя. Къде ги приемат с резерва, къде пък имаме много голям успех. Но това са хора, които  предстои да бъдат обучени. Те са много млади и много им се радвам, пеят все по-добре и по-чисто. Направихме немалко песни. Вече имаме около час и половина програма. Най-хубавото от всичко е, че ние се радваме на прекрасни взаимоотношения. Аз, дъртакът Диомов,  се разбирам прекрасно с тези млади и слънчеви хора.  С „Тоника“ имахме много конфликти. Понеже днес съм на изповед, признавам, че с „Тоника“ конфликтите бяха страшни. Но  бяха само заради песни. Нека това да го знаят хората. Не сме се карали кой колко пари взема. Няма такова нещо. Не сме се карали и за това – да ми кажат: „Диомов, много лоша песен написа, ти си некадърник!“ или аз да кажа на някого: „Абе, ти много лошо пееш.“ Живеехме труден живот заради това как да направим една песен по-добре, да изградим репертоара си по-добър. Например, Гого ми беше като брат обаче с него често се карахме. Карахме се за песни, за линия в репертоара, за това как да запишем тази песен – така или онака. Дай боже сегашните групи да имат дълголетието на „Тоника“ и да спорят за това, за което ние дори бяхме готови да се сбием.

Ето затова „Тоника“ ми е голямата болка, защото ние се обичахме.

А малко хора в момента го знаят. Ние се обичахме безумно, безумно! Заедно работехме и в трудни, и в леки моменти. Заедно бяхме, когато не ни оценяваха, заедно бяхме, когато гръмваше бутилката шампанско. Заедно бяхме и в неволи, и в радост, и се обичахме. Искам да стихнат жалките нечистоплътни спекулации. В името на този светъл човек Гого, всички, които смятат, че с тези спекулации ще сложат някоя стотинка в джоба си, нека да престанат. Не е честно. Нито към мен, нито към светлата памет на този прекрасен човек Гого.

В категории: Лична драма


13
Коментара по темата
13.
Диомови
25.01.2014 16:11:52
1
0
Касабова, тежко болната си ти, безнадеждно болна
12.
до baihui
24.01.2014 18:08:13
0
2
зарад теб ще да е било...
11.
Възмутен бургазлия
24.01.2014 13:14:31
0
7
Ако не беше Диомов нямаше да има Тоника. Той е двигателя на талантите! Възмутен съм от факта, че още не минали 40 дни от смъртта на Гого и тези, които го жалеха Милица, Драго тръгнаха да пеят по кръчмите в негова памет. Те и името откраднаха -"Фамилия Тоника". Мили велики певци, направете поне един концерт в НДК, така както е правил неведнъж Диомов.Истините трябва да се казват, колкото и да болят!
10.
В.Тенев
24.01.2014 08:27:30
1
4
Чудя се и се мая ,има ли нещо свято в днешно време.Този бил гръцка мастия,другия мазен.... и всички са гадни само пишещият простотии е светец .Ей хора всичко се връща и това не са празни приказки.Смирете се и бъдете критични към себе си преди всичко.
А Вие господин Диомов защо мълчахте докато Гого беше жив.Защо дадохте повод хората да се съмняват в него.Всякоя чест за творчеството и мениджърският Ви талант,но част от истината си е лъжа.
9.
До №7
23.01.2014 16:08:55
2
8
Абе идиот - хората са ти пуснали цялото интервю да го прочетеш, дават ти и от радиото какво говори едно към едно - Диомов ясно си го казва за Драго, тука само се заяждате а сте едни анонимни мишки, никой не е направил за Бургас колкото направи Диомов - сега дайте и него да го уморим. Тъпанар с тъпанар!
8.
Diomov
23.01.2014 15:59:02
15
3
Искам да бъда докрай искрен. Забраних им да ми пеят песните, понеже бях страшно обиден и защото съм алчен ама много.
7.
Отврат
23.01.2014 14:19:56
6
2
Ей, наистина сте голяма отврат
Къде в текста е казано, че Драго е виновен
Трябва да ви спукат от дела и пак ще ви е малко, само фасони
6.
фен
23.01.2014 11:42:51
1
30
Каквото и да се напише трябва да признаем колко са хубавите песни на Диомов и колко поколения израстнаха с тях.Благодаря ти Маестро.
5.
Brazz
23.01.2014 11:36:40
0
21
Самият факт, че Стефан Диомов казва, че съжаляа за това и се разкайва, го прави достоен човек.
4.
Бургазлиев
23.01.2014 10:27:15
1
11
Диомов прикрива някои истини. И за пари са се карали. Гого твърдеше, че 50 % вземал Диомов, а другите 50 % делели всички останали. Но в едно е прав Диомов. Огромен труд е необходим за да се създаде и съхрани подобна група. Загубата на Гого ни кара да преосмислим всичко до тука. Диомов със сигурност страда колкото Ева и всички останали. Моля Ви, не се намесвайте! Нямаме право!
3.
пю
23.01.2014 09:29:05
6
4
този плазмодий мазен в дясно що ни го показвате
2.
baihui
23.01.2014 01:40:33
16
5
Не вярвайте на тази гръцка мастия Диомов! Защо не каже по какви причини жена му си ряза вените!?
1.
12
22.01.2014 22:47:35
6
4
как извъртате заглавието, отрепки долни
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Нищят какво да е бъдещето на Колодрума в Бургас Нищят какво да е бъдещето на Колодрума в Бургас Най-вероятно на негово място ще има нова многофункционална спортна зала и жилищни сгради Жена на 61 години изчезна безследно Жена на 61 години изчезна безследно Тя е в неизвестност от много време Песков уточни дали Путин избягва ключов разговор с Тръмп Песков уточни дали Путин избягва ключов разговор с Тръмп От Москва са категорични Слабо земетресение в Пернишко Слабо земетресение в Пернишко Магнитудът е 2,1 "Убиецът" на Гунди и Котков в разтърсваща изповед: Ако не бях аз... "Убиецът" на Гунди и Котков в разтърсваща изповед: Ако не бях аз... Илия Цветков бил фен на Левски Думи на Ралица Паскалева "взривиха" нета Думи на Ралица Паскалева "взривиха" нета Паскалева показа много високо мнение за Игрите, излъчването на епизода обаче съвпадна със скандала покрай колегата й Димо Алексиев. Конфузна ли е ситуацията, преценете сами?   Бургас ще заковава престъпниците с две нови попълнения на МВР Бургас ще заковава престъпниците с две нови попълнения на МВР Кандидатите трябва да отговарят на редица условия Ученичка от Бургас блесна в Бразилия, открои се сред над 500 конкуренти Ученичка от Бургас блесна в Бразилия, открои се сред над 500 конкуренти Стефани Чучукова с 2 медала от световното първенство по шахмат Скандал с "Гунди" Скандал с "Гунди" Коренно различни мнения относно саундтрака на филма, певица може да съди Иван и Андрей Банда нацепени младежи ограбва тийнейджърки в столичен мол? Банда нацепени младежи ограбва тийнейджърки в столичен мол? Във Фейсбук е създадена специална група, където се описват случаи на насилие, които обаче не са потвърдени официално
Купи си апартамент за 54 милиона долара Купи си апартамент за 54 милиона долара Неймар не си знае парите Решено: Пенсионер влиза в "Ергенът" Решено: Пенсионер влиза в "Ергенът" 73-годишен мъж ще раздава рози в немския вариант на предаването за любовта Зеленски с разтърсващи думи Зеленски с разтърсващи думи Войната може да завърши по тотално разочароващ начин за Украйна Путин с решителен ход Путин с решителен ход Москва иска мир, но има две задължителни условия Искат да се пенсионира Искат да се пенсионира Запленяващата Деми Мур е легенда на Холивуд, но близките й я ревнуват... "Руският Нострадамус" със страшно предсказание "Руският Нострадамус" със страшно предсказание Третата световна война е напълно вероятна, според ясновидка близка до Кремъл, президентът на Русия Путин няма да я започне пръв Синът на Тръмп реагира на позволението за Украйна да използва ракети с голям обсег Синът на Тръмп реагира на позволението за Украйна да използва ракети с голям обсег Доналд Тръмп-младши написа своето мнение относно важното разрешение в социалната мрежа X Нараства опасността от ядрен удар, а Макрон чака Си Цзинпин да спре отмъщението на Путин Нараства опасността от ядрен удар, а Макрон чака Си Цзинпин да спре отмъщението на Путин Според Макрон Пекин е длъжен да повлияе на лидера на Кремъл, особено след одобрението на актуализираната ядрена доктрина на Русия Мистерия със скъсаните кабели на дъното на Балтийско море, на метри са от взривения „Северен поток“ Мистерия със скъсаните кабели на дъното на Балтийско море, на метри са от взривения „Северен поток“ Това е саботаж, изригна германският военен министър Борис Писториус, а от САЩ и ЕС казаха, че не може да посочат виновника Ново изследване: Чаша кафе на ден води до... Ново изследване: Чаша кафе на ден води до... Има значение и приготвянето на кафето – по-големи ползи имат хората, които сами смилат зърната
Делян Пеевски Делян Пеевски Да стават и да отиваме на избори Виц на деня Виц на деня Блондинка поръчва самолетен билет по телефона:
- Сама ли ще летите?
- Откъде да знам самолета е ваш!
Виц на деня Виц на деня - Скъпа, защо крещят децата на двора, какво става?
- Моето и твоето бият нашето.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Проблемът на жените - това са мъжете. Както ни е известно, мъжете ги раждат жените. Оттук е и изводът, че жените сами си създават проблеми!


Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори