Детска градина остана без ток заради 41 стотинки?

Мария Димитрова от Енерго-Про отрече токът на детската градина да е спрян заради 41 стотинки, но не назова сумата, заради която децата стоят на студено.
04 Декември 2013, Сряда, 08:42 ч.
Децата стоят на студено, защото лихвата от 2012 година не влизала към месечните фактури и шефът на детското заведение не знаел за дължимата сума
Заради неплатена лихва от 2012 г. в размер на 41 стотинки детска градина остана на тъмно и студено. До абсурдната ситуация се стигнало, защото администрацията на детското заведение плащала месечните сметки по Интернет и не получавала информация за старите лихви. Директорът на детската градина изпрати на Нова телевизия аудиозапис от разговора си със служителка от Енерго-Про за причините децата да стоят на студено. Коя е детската градина обаче не става ясно.
“Лихвите са за просрочие от 2012 г. Електрозахранването е изключено вчера и е заплатено. Днес трябва да ви възобновят захранването. Все още обаче не са платени лихвите. Говорим за 41 ст. въпреки, че фактурата, която е получена, е платена. Таксата за включване също е погасена”, обяснява касиерка от Електроразпределителното дружество.
“Макар, че до 12 часа трябваше да имам ток, все още нямам. Имайте предвид, че това е детска градина”, оплаква се възмутеният гражданин, който подаде сигнал за рубриката “Моята новина” на Нова телевизия.
“Детската градина си плаща сметките по Интернет. Спряно е обаче електричеството, но се оказва, че в системата стоят стари лихви от 2012 г. Въпросът е защо те не са включвани в сметките”, коментира водещият на “Здравей, България” Виктор Николаев.
Ние не търсим от клиентите си малките суми, заяви изненадващо Мария Димитрова от отдел “Обслужване на клиенти” в Енерго-Про.
“В конкретния случай клиентът е заплатил по електронен път и при нас сумата се заверява на следващия работен ден. Става въпрос за разминаване от няколко минути. Сумите при нас пристигат до 11:30 часа, а разговорът е воден в 11:34 часа. Не спираме тока на клиенти за толкова дребни суми. На всеки клиент, когато плати по електронен път излиза съобщение, че сумата ще бъде заверена на следващия работен ден. Ние няма как да разберем, че клиентът е погасил задълженията си, тъй като не виждаме нито сумата, нито какво точно е платил. Тази информация достига до нас на следващия работен ден”, обяснява Димитрова. Тя съобщи, че в Енерго-Про имало облекчен режим за работа с детски градини и учебни заведения. В конкретния случай обаче ставало въпрос за частна детска градина и клиентът не е уведомил служителите на компанията за това.
“В интернет клиентът има избор какво да заплати и какво не. В случая той решава да заплати основната сума, но не и малките лихви. Не е спрян заради 41 ст. , а заради десетки левове. Ние нямаме икономическа изгода да направим огромни разходи за прекъсване и възстановяване и насреща да получим 41 стотинки”, каза още Мария Димитрова.










Това са истинските причини жените да привличат емоционално недостъпни мъже
30/03/2025, Неделя 22:00
0

Вече не купувам хляб, от 2 кг брашно правя 45 броя от тези памук питки
30/03/2025, Неделя 21:40
0

Макрон с призив към Нетаняху
30/03/2025, Неделя 21:24
3

Ужасна вест от Мианмар
30/03/2025, Неделя 21:23
0

Шокиращ финал
30/03/2025, Неделя 21:20
0



Най-злобните зодии
30/03/2025, Неделя 21:00
1

Малък самолет падна върху къща
30/03/2025, Неделя 20:39
0



Отиде си голямо име в киното
30/03/2025, Неделя 20:24
0