Айтоски фирми порязани от кмета Едрев, хората им остават на улицата
Айтоски транспортни фирми настръхнаха, след като им бяха отнети линиите, по които пътуваха автобусите им. Седем от тях остават без работа, хората им са на улицата, а автобусите им са спрени. „На практика сме изолирани тотално, а и без това в Айтос е трудно да се прави бизнес”, възмутени са хората, които до скоро са давали хляб на близо 50 души. Напрежението ескалира след обявен от кмета Васил Едрев конкурс за обслужване на автобусни линии от квотата на Община Айтос по общинската, областната и републиканската транспортни схеми.
На сесия днес гневните собственици на транспортните фирми търсиха отчаяно съдействие от общинския съвет, за да продължат работата си. Фирмите „Мини бус Транзит”, „Неделчеви-транс” ООД, „Експрес-Айтос” ЕООД, „Спринт 92” ООД, „Евро 77” ООД, ЕТ „Мъглен- Вейсел Мехмед Али” и „ГЕЙИК-Тур” ЕООД спешно търсят помощ, защото условията са така зададени, че те са изтласкани от конукрса. Линиите към селата и от Бургас към Айтос са разпределени в два пакета.
„Считаме, че групирането на линии в пакети следва да бъде извършено от Общинския съвет, а не от кмета на Общината. При определянето на линиите Общинския съвет следва ясно да определи критериите за участие, начините за комбиниране на различните транспортни схеми. Сега се създават реални пречки за участие на малкия и среден бизнес в община Айтос. Създават се условия и възможности за участие на една фирма, която ще елиминира всички по-малки такива. Не е за подценяване и факта, че всички ние освен транспортни услуги предоставяме на населението, което обслужваме и безплатни социални услуги – закупуване на лекарства на болни и възрастни самотни граждани, които поради липса на средства не са в състояние дори да пътуват до общинския център. Всички ние развиваме дейността си на територията на Община Айтос и имаме своя принос в общинския бюджет, осигуряваме работни места, реализираме връзката между населените места в общината и плащаме данъците си тук”, негодуват хората в докладна записка до местния парламент.
Общински съветници днес заподозряха, че зад намеренията на кмета да ги отстрани, прозират корпоративни интереси за влизането в общината на голям външен превозвач за сметка на местните фирми.
„Взеха ми всички маршрути, сега съм без работа”, каза Севие Пехливанова от „Експрес – Айтос” ЕООД. Хората искат спешна промяна в условията за конкурса, за да могат да работят нормално. Днес на сесията не стана ясно дали ще има изход от проблема, решаването му се отложи във времето.
Така ще бъде. Нямам време.Изотавам.Имам да връщам още .....
От сметосъбирането съм най доволен с новите такси остават около 400 000 и трябва да ги усвоя. С Транспорта ще се справя и Карнобат ще ми помага.
На следващата сесия ще чуете новина.
Едрев+съда в Айтос (мъжа на прецедателката от листата на Слончето)=мушенгии и управяне на дела на Кмета
Едрев+Митьо зам кмета=разврат в общината
Едрев+Едрев=Айтос става по голям село
„Взеха ми всички маршрути, сега съм без работа” на кого и колко се дължи и колко трябва да са назначените на работа? И танкове да дойдат ще спечелят фирмите на кмета и то е ясно кои са те....
от името на айтослии искаме да ви попитаме - вие колко дължите към автогара Айтос за неплатени сектори? И защо ви изгониха от сладкарницата на автогарата,в която нямаше никакви хигиенни условия ?
Г-жо Пехливанова,
въпросните хора , които са на снимката дали не са във вашия лиценз ? И дали осигуряват някакви странични хора ?
Г-жо вие защо заблуждавате хората на града,че сте дали хляб на 50 човека ? Във вашата фирма колко хора са осигурени освен вас,съпругата и сина ви,а "може и дъщеря ви и снаха ви".
Въпросните господа,които са на снимката,дали имат в своите фирми назначени някакви странични хора или са само собствениците на фирмите?
Г-жо Пехливанова в старото време,когато Г-н Врабчев беше кмет и вие развявахте байрака като кралица на Айтос.Съжалявам,че времето на Г-н Врабчев мина и коромпираните фирми трябва да си отиват за благото на айтослии.
ви тежи че не може да работите за.. "благото на хората". Няма да ви изнася, но варианти има - до сега Цените във лв.за км вървяха на горе, защо не започнете да се конкурирате по между си , като сваляте цените
на долу...Ефект ще има...и за вас и за ползвателите..на вашите услуги. Който може да си го позволи, остава...Другите...да чакат картофите.