Туристическото лого отива на прокурор?
Новото лого и конкурсът за маркетингова стратегия за българския туризъм "Бранд България" са обект на вътрешна проверка от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, разпоредена от министър Делян Добрев, съобщи БНТ. Информацията, че конкурсът отива на прокурор заради конфликт на интереси, нито е потвърдена, нито е опровергана от Софийската градска прокуратура. Същевременно коментарите за естетическите стойности на новото туристическо лого на страната ни продължават.
Същевременно от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма са потвърждават, че работата и резултатите от конкурса за “Бранд България” са обект на вътрешна проверка. Тя е разпоредена от министър Добрев, а МИЕТ е възложило на фирмата-изпълнител по проекта да проведе допълнителни дискусии със специалисти, които имат отношение към новото туристическо лого - както от Съюза на българските художници, така и дизайнери и представители на туристическия бранш.
"Трябва да се правят сериозни национални конкурси, да се правят хубави журита и, разбира се, да направим едно прекрасно лого на България, какво лошо има в това? Засега е една шаренийка като бонбонче от панаир", каза по-рано днес министърът на културата Вежди Рашидов.