Младеж търси работа с билборд
Кризата роди нова мода в билборд посланията. Те вече не са запазена територия за влюбени, които се обясняват публично в любов, или начин да поискат ръката на любимата, съобщава "Стандарт нюз".
Притиснат от безпариличето и безрезултатното кандидатстване за работа, 24-годишен абсолвент от Великобритания изпразни напълно джобовете си, за да намери прехрана, съобщи "Дейли Мейл". Адам Пачити, който живее със семейството си на остров Уайт, лъсна на билборд с надпис: "Изхарчих последните си 500 британски лири за този билборд. Моля, дайте ми работа!". Отдолу е оставил интернет връзка employadam.com.
Младежът обяснил, че е изпратил автобиографията си поне на 250
различни работодали, но не е получил нито един отговор. Прибегнал към
нестандартния метод за търсене на професионална изява, тъй като в
последно време видеокандидатстването става популярно. "Помислих си, че
традиционното рекламиране ще проработи, за да промотирам видеото си.
Затова създадох и сайта employadam.com. След като публикувах видеото си и
в Twitter, вече имах над десет препращания за по-малко от час",
разказва той. Радва се, че след това телефонът му прегрял от обаждания.
След като се дипломирал с отличие от университета в Уинчестър
в специалност "Медийно продуцентство", младият мъж работил на машина с
игри, където зареждал дребните награди като близалки или играчки.
"Щастлив бях, че имам работа, но не това е нещото, което искам да
правя. Идеята за билборда ми дойде преди около 3 месеца. Така успях да
спестя 500 лири, докато работя. След като той беше готов, реших да го
сложа в Лондон, тъй като там се търсят най-много служители", разказва
кандидатът за работа.
Според него чрез този билборд и с
видеото в личния му уебсайт той е успял да покаже истинската си същност
и качества, които никога няма да бъдат забелязани в хартиена форма на
кандидатстване. След кампанията с билборда е получил няколко мейла от
различни компании, но все още никакво конкретно предложение за работа.
Не престава да се надява, че нестандартната му форма да рекламира себе
си все ще убеди някого да му даде шанс.