Водещи спортни марки се скараха кой да облича вратаря на „Черноморец“
Вратарят на „Черноморец“ се превърна в пресечна точка на конфликт между елитни марки за спортна екипировка. Стоян Колев стана рекламно лице на немската фирма „Улшпорт“, но в същото време клубът се облича официално от италианската „Леджеа“. Приоритет обаче е получил личният договор на резервата в българския национален отбор, който той е подписал с германците. Така до края на сезона Колев ще пази под рамката, изкипрен като манекен от „Улшпорт“, докато съотборниците му ще правят реклама с екипите на „Леджеа“. В „Черноморец“ са преценили, че няма конфликт на интереси, още повече че изпълнителният директор Пламен Киряков е юрист по образование.
Вратарят всъщност има опит в манекенството от преди две години, когато по времето на мениджъра Красимир Балъков участва заедно с останалите футболисти на „Черноморец“ в ревю на бургаска модна къща. В гранд хотел „Поморие“ тогава играчите дефилираха със спортно-елегантни и строго официални облекла. За отличници на новото поприще бяха обявени защитниците Енис Хайри и Георги Терзиев, които накараха нежната половина от публиката да ги изпива с очи при появата им на подиума.