×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Повдигат обвинение на мъжа, нападнал шофьор на линейка в Камено
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Средец смени Георги Димитров с България, загърби Бойко Борисов


Средец смени Георги Димитров с България, загърби Бойко Борисов
Центърът на Средец вече няма да носи името на Георги Димитров, според кмета Жабов образът му вече не е актуален, а името България е патриотично и обединяващо
25 Юли 2012, Сряда, 11:49 ч.
Автор: Бесове.бг

Обещахме на хората, че ще сме нови и модерни, младите дори не знаят кой е Георги Димитров, каза кметът Иван Жабов

Централният площад в Средец вече няма да се казва „Георги Димитров”, мнозинството в местния парламент го прекръсти на „България”. Това стана на сесия на Общинския съвет, която приключи преди малко. Предложението за преименуването беше на общинската администрация. Мотивите на кмета Иван Жабов са, че никой не отрича направеното от Георги Димитров, но неговият образ вече не е актуален. „Ние още по време на изборите обещахме на хората, че ще бъдем нови и модерни. Георги Димитров е извървял своя път, има млади хора, които дори не знаят кой е той”, каза кметът Жабов, който днес не успя да присъства на сесията.  

Името на центъра в Средец разпали емоциите в заседателната зала. Стигна се дори до комични ситуации, когато от БСП предложиха иронично площадът да носи името на сегашния премиер и лидер на ГЕРБ Бойко Борисов. Лидерът на БСП Георги Георгиев стоически защитаваше досегашното име, което до скоро беше в синхрон с управлението на общината, която до миналите местни избори беше считана за бастион на БСП, но от тогава се управлява от ГЕРБ.

От групата на управляващата партия дори смятат, че  трябва да се направи обществено обсъждане до края на месец септември, на което да бъдат обсъдени имена и на други улици.

Въпреки дебатите бе прието предложението "България", което получи подкрепата на 10 съветника, 3 се въздържаха, а против бяха Георги Георгиев и Янко Германов.


В категории: Средец


89
Коментара
89
Коментара по темата
89.
ученик
25.08.2012 19:15:56
0
1
Образованието е последния дерт на града.В него се работи.Децата ходят в Бургас заради профила-езикови гимназии,икономически и т.н.
Тези,които отиват там в СОУ-та е заради нежеланието да учат с цигани,но и да останат в СОУ-то или МТУ-то тук,имат ли желание да учат-ще получат знания!
Има и сноби,които си пращат децата преди 8-ми клас(от снобизъм)в Бургас.Но резултатите на грудовските деца показват,че са много добре подготвени.
Няма защо кмета да се меси в образованието.Той колкото пъти се меси,все е в полза на МТУ-то-нали след мандата ще се върне там.
88.
Ангел Ч
22.08.2012 20:43:18
1
0
Много ме мързи!Може би утре.
87.
ОТ БРАВО НА ЖАБОВ
22.08.2012 18:11:07
0
1
Казах - браво на Жабов - затова ,че смени името на площада и е проявил желание да премахне несменяемата паплач от администрацията без нужното образование за местата,които топлиха толкова години.
Само затова му казах Браво.
А иначе не можете да отречете глобалните проблеми на града.Той непрекъснато се обезлюдява - и това е заради голямата безработица и страха на хората да си търсят правата.
А защо учениците масово намаляват и търсят по-добро образование в Бургас? - обяснете ми това нали сте от Средец - аз също съм израснала там и знам отговорите.
Това са само част от проблемите - които трябва да се разрешат и не трябва кмета да ги решава - а всички заедно.
Като не става този - изберете си друг - те трябва да знаят че няма незаменими градоначалници и който не си върши работата -аут.
86.
до 84
21.08.2012 15:57:45
0
1
Пак бива,че не е от майка ти-тогава щеше да е имбецил!!!Ха-ха-ха...
85.
Още до 65
20.08.2012 21:55:22
1
0
Честно-опитах се да ти чета мозъците и заспах!Не ми говори за периоди!С две думи обясни КАКВО ОЗНАЧАВАТ ЧИСЛАТА 1923 И 1944 НА БЕТОНА ОТСТРАНИ НА КАМЪКА,ДЕТО МУ СЕ КЛАНЯТЕ!Ама без емоции,спокойно-години ли е , килограми,колометри,атм.налягане,нивото на река Дунав или тъпомер за ... а бе я си ...!
84.
Още до 69
20.08.2012 21:36:50
2
0
Малоумна е майка ти,че те е родила и е натоварила светът с още един дебил!
83.
до 81 от Мирчо
17.08.2012 13:01:43
0
1
Да ти призная,провокира ме младия човек с ник"браво на Жабов".Защото "аферимът"беше заради администрацията.
Каква администрация има сега-цирк!
Два дни преди възхвалата бях ходил в общ.съвет:5-6 дами на входа ме гледаха зорко.Бях питан къде и при кого отивам,а след мен като дерибеи влизат 3 мутри-3 гардероба с изкривени лица.Оказа се,че са на щат в общината,Иисусе!С прнебрежителни погледи,по джапанки,тениски и шорти!Около тях защъкаха едни късополи газели...да се чудиш къде си.Иначе,народ има.доста новоназначени.Като ги гледам-много образовани-току що завършили училище.
Това ли са новите хора с интелигентност и култура???Затова реагирах.Като не знаеш нещата не бързай да казваш браво.
Иначе разбирам много добре възмущението от допотопните стари мутри.
Истината е,че с всеки изминал ден Средец губи интелигентните и можещите.Защото такива хора имат чест и не могат да блюдолизничат на тъпаци.Те не влизат в масови движения.Пък и са заплаха за посредствените.
Че трудно се намират подходящите хора е ясно,но...чак такива...И браво да им казваме...Множко ми дойде!
82.
до 81 от Мирчо
17.08.2012 13:01:43
0
3
Да ти призная,провокира ме младия човек с ник"браво на Жабов".Защото "аферимът"беше заради администрацията.
Каква администрация има сега-цирк!
Два дни преди възхвалата бях ходил в общ.съвет:5-6 дами на входа ме гледаха зорко.Бях питан къде и при кого отивам,а след мен като дерибеи влизат 3 мутри-3 гардероба с изкривени лица.Оказа се,че са на щат в общината,Иисусе!С прнебрежителни погледи,по джапанки,тениски и шорти!Около тях защъкаха едни късополи газели...да се чудиш къде си.Иначе,народ има.доста новоназначени.Като ги гледам-много образовани-току що завършили училище.
Това ли са новите хора с интелигентност и култура???Затова реагирах.Като не знаеш нещата не бързай да казваш браво.
Иначе разбирам много добре възмущението от допотопните стари мутри.
Истината е,че с всеки изминал ден Средец губи интелигентните и можещите.Защото такива хора имат чест и не могат да блюдолизничат на тъпаци.Те не влизат в масови движения.Пък и са заплаха за посредствените.
Че трудно се намират подходящите хора е ясно,но...чак такива...И браво да им казваме...Множко ми дойде!
81.
до Мирчо
17.08.2012 11:13:53
0
2
Мирчо,
отвсякъде личи, че жабов се зае с нещо, което не му е по мярка. Оказа се семпъл човек, със семпли умствени възможности. Без реална представа за себе си и действителността, се нагърби с непосилни неща.
А обкръжението му! Те дори го превъзхождат - предимно комплексно прости индивиди. Обаче далаверата и истинската посредственост сплотяват много силно!!!
Та и този платен клакьор. И той като патрона си. Какъв изказ очакваш да има? А и, не ми се вярва, да е във възможностите му да го обогати.
Да, с тези управници далеч ще стигнем, но едва ли там, където искаме...
80.
Мирчо
16.08.2012 20:19:45
0
2
Ха смени малко речничето,де.Тая злоба все я повтаряш.Има синонимни речници-обогати се.
Не сме били безгласни при Пройков!Дори не сме гласували за него,най вече заради трите пуйки,които управляваха втория мандат вместо него и си уредиха до 9-то коляно малоумните роднини и кесиите си!И това го пишехме,ако си чел(между другото,тогава Средец нюз не триеше коментарите).Но стария остави милиони в сметката на общината и спечелени проекти.Не си позволи гаврата да прави пир по време на чума-имам предвид да си купуваш 2 коли и да правиш баровски ремонт на един приличен кабинет.На всичкото отгоре кабинетът за който се хвърлиха десетки хиляди не е достъпен за гражданството(за да се пази белия мокет)и е пълна безвкусица-като погребално бюро е.И фън шуй-я вътре не помага.
А ние от глад никога няма да умрем,защото не сме на щат на общината и зависим от себе си.Пази Боже да чакам да ме храни Жабов с 240 лв на месец(те затова масово напускат младите)С трици маймуни ще лови!
79.
БРАВО
16.08.2012 18:26:22
1
0
на Пройков!По негово време бяхте безгласни сега сте анонимни скоро съвсем ще изтлеете я от глад я от злоба.
78.
До Мирчо
16.08.2012 13:03:07
0
3
Напълно съм съгласна с теб. Жабов не се е борил никога срещу комунистите и затова сега си работят с него. А за назначенията, думи нямам - пенсионери на ръководни длъжности, полуграмотни в администрацията и "ценни кадри" от Бургас. Престъпна разточителност и пълна незаинтересованост за работата и за това за което са избрани. Това, което Пройков не успя да съсипе, този ще го довъпши.
77.
мдааа...
16.08.2012 09:36:51
0
2
Мдааа...
С такъв управник далеч ще стигнем. Само, че едва ли ще е там ,където искаме...
76.
до 74
15.08.2012 19:49:17
0
3
Този град спи от много повече години.Прав си за площада,за вечните амбъри в администрацията.
Но Жабов не доведе образовани,интелигентни и независими хора.А още по-тъпи и невежи от предните.И самият градоначалник е свръх интелигентен.
Само едно име на площад-бълха работа.Ела да видиш"образование и елементарна култура"-дефицит!
Правилно ти каза №75-само един кабинет с бял мокет(на който не се допуска стъпване на простолюдието,щото ще го изцапа) и две коли са на мегдан.И изяден,разхитен безрасъдно бюджет.Плюс нескопосано махлянско-паланков,селски PR акции.Това е новото.
75.
до 73-74
15.08.2012 16:44:42
0
3
Цървул в луксозен кабинет, стъпил на бял мокет. Много противна комбинация! И аз ще кажа - бравос!!!
74.
От Браво на Жабов
15.08.2012 11:52:07
2
1
Този град е заспал от двадесет години насам.Писах че е непробиваема стената, защото преди година трябваше да пътувам по работа до там и знаете ли какво беше чуството като се спречкаш със някакви си ченовнички в общината несменяеми години наред и без нужното образование и елементарна култура.Имах чуството, че там времето е спряло и се намирам в градче - като тези от каубойските филми от дивия запад ,където всеки си трае и не смее да се обади.Тогава разбрах че и площада носи името на Георги Димитров - и не можех да проумея що за хора живеят там - обидно е наистина защото това е родният ми град.
П.С. Няма значение кой от коя партия е, а какво обещава да направи.Затова писах - браво Жабов защото чух че ще смeнu несменяемите комунисти с хора знаещи и можещи и с нужното образование.Та нима не знаете, че в общината в града цари шуробаджинащина и простащина.Е щом ви харесва така - ваша си работа.
73.
От Браво на Жабов
15.08.2012 11:52:06
0
0
Този град е заспал от двадесет години насам.Писах че е непробиваема стената, защото преди година трябваше да пътувам по работа до там и знаете ли какво беше чуството като се спречкаш със някакви си ченовнички в общината несменяеми години наред и без нужното образование и елементарна култура.Имах чуството, че там времето е спряло и се намирам в градче - като тези от каубойските филми от дивия запад ,където всеки си трае и не смее да се обади.Тогава разбрах че и площада носи името на Георги Димитров - и не можех да проумея що за хора живеят там - обидно е наистина защото това е родният ми град.
П.С. Няма значение кой от коя партия е, а какво обещава да направи.Затова писах - браво Жабов защото чух че ще смeнu несменяемите комунисти с хора знаещи и можещи и с нужното образование.Та нима не знаете, че в общината в града цари шуробаджинащина и простащина.Е щом ви харесва така - ваша си работа.
72.
Мирчо
13.08.2012 18:42:45
0
2
Те че комунягите са хунта тук,това е вярно.Но не Жабов ги проби.
ГЕРБ му стана пристан по принуда,защото същите тези комунисти в последния момент се отказаха да издигнат кандидатурата на същия и той се вклини в другата печеливша партия(като я разби).
Съмнявам се,че е "край с тях".С това управление нищо чудно 2015 пак да се възцарят.Хората не виждат алтернатива,а се разочароваха от новите.
71.
Браво на Жабов
13.08.2012 12:49:42
2
1
Той успя да пробие непробиваемата комунистическа стена в Средец.
Там комунистите бяха недосигаеми - но вече край с тях.
70.
Браво на Жабов
13.08.2012 12:49:42
3
1
Той успя да пробие непробиваемата комунистическа стена в Средец.
Там комунистите бяха недосигаеми - но вече край с тях.
69.
до 66(или 666 ?)
11.08.2012 17:40:10
0
1
Никой не е вечен,малоумнико.
А,кой кога ще си отиде,не решаваме(за щастие)ние.
"Който нож вади,от нож умира".Не пожелавай,да не ти се случи.Нали знаеш-за там ред няма и не природата решава.
68.
Чушката
11.08.2012 15:03:52
1
0
А бе за вас нема ли по-важни работи?Аз например от днеска почнах да затривам-Олимпиадата.Много добре почах и много добре ще я закрия.Сега гледам спортна чалга (без звук) със сръпско.Хубави са , ама не в главата!Режисьора ме кефи-точно е инструктирал камерите къде да фокусират.
67.
Македонски
10.08.2012 12:59:31
0
1
Брате Бръчков,
Мене ми се чини, че тези хора - кмет, мнозината му заместници, споменатия тоже, млад културтрегер и причее техни сподвижници нямат мнение по възбудената тука тема. И по много други важни теми също!
Тяхната най-важна грижа брате Бръчков, е да се разписват на общинската ведомост срещу името си в края на всеки месец...
Напразно брате гладувахме и мръзнехме по влашко, наразно ти, попчето,Владиков и другите наши братя мъченици проляхте кръвта си...
Ами аз, защо и аз бедният не загинах при Гредетин!!! Ееех...
66.
Още за всички надолу
10.08.2012 08:39:45
1
0
Няма спасение!Безнадеждни сте.Уврежданията ви са необратими!Но ще потърпим.Природата ще си свърши работата.Няма да сте вечни!
65.
до "още малко"
09.08.2012 19:53:00
0
1
Още МНОГО трябва да почетеш,музеи да посетиш,история да обследваш,за да разбереш КАК ТАКА стотици хиляди в цял свят са били ентусиазирани от комунизма като идея.Тя е утопия,защото нямаме морал.И защото "първите паднаха в кърви,а последните станаха първи".Тези "последни"изчадия вместо братство наложиха реваншизъм,атеизъм и страх.Построиха тоталитаризъм.Убиха вярата и сложиха образите си за Богове.
Не ми фетишизирай периода 1923-1944!Комунистите се гавриха с жертвите си,както и стражарите са правили.Те също са оставяли трупове да гният и са ги излагали с червеите на мегдана.Разнасяли са глави.Изгаряли тела.Изкормвали ."Клаха народа,както турчин не го е клал"-това чете ли го?
Комунягите(оцелелите и самозвани малоумници)решават да мъстят.А ОМРАЗАТА РАЖДА ОМРАЗА!ТОВА ПРАВИШ И ТИ!
64.
до 59 от ТВУ-то
09.08.2012 19:15:44
0
1
Нямам баща.И никога не съм имал.Умрял е преди да се родя.
На теб колко хора трябва да ти кажат да не характеризираш непознати и мъртъвци?!
Някъде да съм казал,че съм бил десидент?
Гледам,боравиш с клюки и извори.Провери колко души от града са били в ТВУ и ще разбереш,че половината от тях бяха вкарани в ада не за кокошкарски неща(не съм циганин).
Ти, явно си скачал от покрива.Твойто е диагноза.
63.
Hitler
09.08.2012 18:58:00
0
1
Хайл!И аз съм на същото мнение като №59-толерантност към касапи,не-мерси!
Не ща им толерантността!
Веднага да събарят всичко свързано с холокоста!То си е мое дело!
Искам да обособя нещо ново,но ми трябва разрешението на господин Ощев.Потърси ме!
62.
до малкото още
09.08.2012 18:46:46
0
1
Ей такъв един мунчо като теб,реши да се пресилва и цяла седмица взривява мавзолея(и на негово място поникна трева+грозна маркиза).Сега този багер е в забвение-Евгений Бакърджиев.
Много сгради в света са паметници на абсурда и терора(нали си чувал за Освиенцим и Бухенвалд)Абе,тия в Полша много големи фашисти са-не ги махат,моля ти се!!!
Мавзолеят трябваше да стои(без мумията)със снимки в него,за да се види абсурда и лудостта на култа.
Бай Вежди постъпи мъдро,като направи музей на социалистическото изкуство-най-добре се учат и отвращават подрастващите като видят и се докоснат до халтурата!
Как не се е допитал до теб,да му наредиш"Никакво обособяване!"?Язък!
61.
Бръчков
09.08.2012 18:27:40
0
1
Сега ако и културтрегерът изкара дядо си дисидент,трябва да му припомним тясната принадлежност на същия към БКП.Послушен човек беше.И шеф-със средно образование.
Ама те и на другите дЕдовците им са от тази категория.
Големи антикомунисти(по примера на вожда,който отказа да се деполитизира-т.е да се откаже от партийното си членство в БКП през 1990г. и напусна пожарната;а примера му за политик е бай Тошо)Антикомунисти?!Бегай,бе!
60.
Македонски
09.08.2012 15:09:28
0
2
Голяма разправия за тоз паметник стана тука!
А какво е мнението на кмета по този въпрос, някой знае ли? А многобройните му заместници? Те какво предлагат? Ами новия културтрегер, младши експерта. Той какво решение предлага?
59.
Още малко
09.08.2012 13:18:29
1
1
А бе май почна да ви идва акълът.Но никъкво "обособяване!Който не иска да се руши о.к.,но да си го занесе в къщи!Толерантност към касапи-не,мерси!Ако ваш близък беше на местото на капитан Багрянов,дали щяхте да сте толерантни?Айде тоя дето ме нарече мухльо ,да ми обясни значението на числата 1923 и 1944,които са на бетонното недоразумение отстрани!Не ми се прави на герой!Ако си бил в ТВУ, най-вероятно е защото си достоен син на баща си-дребен кокошкар и крадец.И тоя дисидент се изкара.Мухльо и келеш ще вика!Качвай се на покрива и със засилка!
58.
Ангелов
09.08.2012 12:33:06
0
2
Не мога да разбера какъв е този "бщст" паметник?
Но не мога да приема,че Т.Грудов ще има 3 метров паметник на пъпа на града,а Левски-плочица.
Не е нужно да се руши паметника на Грудов.Може да се обособи кът на социалистическото изкуство-това е история(заедно с паметника на Никола Попов и другия бюст на Грудов).Но Грудов да е център вместо ЛЕВСКИ-това е кощунство!
Това застъпвах и аз-за толерантност.Но трябва да има степенуване на нещата!
Ти да не искаш да кажеш,че общината няма 20 000лв?!!Ако е така-ЕГАТИ ОБЩИНАТА!!!Че на нея по толкова пари само за пътни на месец не й стигат..
57.
акъл без пари
09.08.2012 10:33:50
1
0
Ангелов като си толкова отворен дай 20000 за бщст паметник на Апостола.Нама никакво значение плоча ли е паметник ли ,ВАЖНО е да се поклоните да сложите едно цвете а и малко да се смирите пред паметта на героите.Има място за всички по слънцето.като направиш тогава ще рушиш.
56.
Мама Божка до №52
08.08.2012 12:39:11
0
1
Чедо,да знаеш,че българската филология няма много общо с историята.Гледай си памфлетите!
55.
do №53
08.08.2012 12:33:05
0
1
Ей,мухльо.Ако бяхме се разхождали с плакати:Долу БКП,щяхме да сме мъртви през 70-те.Питай прадядо си!
Ти за ТВУ-та чувал ли си?!
А за пандиз за 1 виц,за който си докладван от комшията,с който всеки ден си пиеш ракията.
Това беше режим-гаден,жесток!За който не са умирали идеалисти като Вапцаров,Гео и много други.Разграничавай нещата!Щи да аз едно:"много ли болеше?",келеш кекав!
54.
А.Ангелов
08.08.2012 12:24:18
0
1
Егати дрътите родители и дядовци,дето ги имаш!!!Дядо му през 1913 бил на война,пък той роден през 80-те(щото каза,че през 70 не си се бил появил на този свят).
Омбреее,ОЩЕТО бил в яслата,пък дядо му на 100!!(нали се сещаш,че за да ходи на война трябва да има 18 години!Тоест,МИНИМУМ човекът е 1895г роден,но може и 1880.)Дядото на 90-100,родиъелите на 70-80,детето-в ясла!!!ИДИЛИЯ!
Никъде не съм говорил за прадядовци.
И тъй като и №52 е твое мнение,ще ти кажа,че Т.Грудов е умрял в Москва и там е кремиран.След 30г.урната му е погребана в гробищата в Средец.
Паметникът трябва да изчезне,костите(не на Грудов)-погребани-и да почиват в мир.
Кой каквото е направил-Бог да го съди.
Няколко неща ще ти кажа:много си малък да ми правиш характеристики(ако си рожба на 80-те)Второ:боравиш с невярня информация много често.Ти пък да не си Още.Четвърто:дори и когато си прав(а има много такива моменти)прецизирай изказа си.Толкова много омраза ще те поболее.
Сега чувам за плоча на Левски.ТОВА Е АБСУРД!Той трябва да е всеки ден пред очите ни в центъра.
Не използвай обидни думи за мъртъвци,момче.Моля те!Не ти отива.
53.
Още и за теб
07.08.2012 14:43:28
1
0
1.Ти си А.Ангелов,колкотао аз съм Майка Тереза.
2.Обръщам ти внимание,защото донякъде ми стана симпатичен с това "100%".Не ги подценявай!Както казах срещу тях само природата има шанс,но няма нищо вечно!
3.Правиш елементарни сметки!Прадядо ти,прапрадядо ти не са ли ти дядовци?
4.През 70те не съм бил роден.МВР в детската градина ли да ме бие?Може,но ако другарките и лелките са били от МВР.А ти като си се разхождал през 1975 по площада с плакат "Долу БКП" затова сигурно са те били.Болеше ли много?
5.Последната закачка не я приемам,ако така мислиш съм те надценил .
52.
ПЛОЩАДЪТ НЕ ГРОБИЩЕ
07.08.2012 13:38:08
2
2
Кокалите на този мръсен изверг са заровени в центъра,под паметника му.Там,където играят децата и внуците ви.Какво още трябва за да се опомните?Толкова е просто-незабавно да бъде разкаран от площада и паметникът и какаляците му!А който иска да си го вземе в тях и по цял ден да ми се моли!
Забележете,щели да правят на Апостола плоча,не паметник,с алейка и пейчици.Ако това стане по-добре да му върнат и името грудово,защото друго не заслужаваме!
51.
Ангел Ангелов
07.08.2012 12:30:25
0
1
Този философ,дето дядо му се бил през 1913,трябва да е поне на 60.Сиреч,40години от живота му са били при комунизма.
Защо не се зъбеше така през 70%от живота си?!
Сега седнал да ни характеризира като закостенели!Само че нас ни биеха в МВР-то,а тоз се е гушел.
СИГУРЕН СЪМ,ЧЕ 100% ОТ ХОРАТА СА НА МНЕНИЕ,ЧЕ МЯСТОТО НА НАСТОЯЩИЯ ПАМЕТНИК НЕ Е ТАМ.
ЕСТЕСТВЕНО,ЧЕ ЛЕВСКИ ЩЕ Е В ЦЕНТЪРА!
Този"още" като го чета,все едно слушам Яне Янев.
50.
до 49
06.08.2012 12:16:17
0
1
Добре,че беше ти,защото досега никой никакви мнения не е изказвал.
Как може толкова много омраза?!
И сега,ще видим ли източника?Гледам,използваш цитати...от къде са(или са секретни документи).
49.
Още ще има
05.08.2012 18:30:40
1
0
Целта я постигнах!Размърдахте си заспалите мозъци.
1.На половината изобщо не обръщам грам внимание!Срещу бетонните кратуни на комунягите само природата има шанс!
2.Към нормалните съграждани-първо да разкараме паметникът на тоя сатрап от площада!Ако и това не направим по-добре до него не Левски а на техния "странджански орел" премянов да сложат още един!
3.хамсиЬо,едната си я хванал,но има още една
48.
до №44
05.08.2012 12:01:48
0
1
Я,сега ми разкажи,многознайко,и самопризнанията на палачите на Вапцаров,на Гео Милев...
Нямало било фашизъм в България!!!От 01.03.1941г.България става подлога на ФАШИСТКА Германия.Все едно да ми кажеш,че е нямало тоталитаризъм,като бяхме най-големите лизачи на СССР.
Все сме подлоги!Сега целуваме САЩ.
Трябва да бъдем по-внимателни в квалификациите,наистина.
47.
do Ощето
04.08.2012 21:13:27
0
1
Разбрахме,че хич те няма в истрията.
Събитията от септември 1923 са реакция на зверското убийство на Александър Стамболийски на 09.06.1923г.За твое сведение,изродите,които правят преврата,са бъдещите демократи.Същите тези жив одират Стамболийски,гаврят се с него,режат му главата,два пъти по заравят и отравят.Документи за цитиране искаш ли?
Или великият Стамболов?!Вътрешната му политика е зверска.Как постъпва с Петко войвода,с всички русофили?!
Извода:всеки режим се опира на зверства.
Дано ги няма никога вече и Бог да пази България!
46.
Мишева
04.08.2012 21:01:47
0
1
Сякаш чета полемики от 1990г.
Хора,всичко се решава с диалог.
Вижте Германия-там направиха паметник на загиналите при всички режими:и фашистки и комунистически.
Естествено е до Левски да няма никого.
Отбягвайте обидни квалификации поне за покойниците,за Бога!Що за бяс и ярост?
45.
Хамлет
04.08.2012 20:11:08
0
1
Ха,тоя откри топлата вода!И двамата ми дядовци са участвали във войните за национално обединение от 1912 до 1918,като всички здрави българи от 18 до 60 години,цацо!Нормално!Неговият дядо!Сякаш сам е воювал!Стотици хиляди са бранили Родината.
Какви касапи,какви 5 лева търсиш между 1913 и 1918?
Я,по-добре кажи на момичето,откъде ги взе тези нови исторически извори-"самопризнания"?Да не си контактьор?
Относно паметника-ТРЯБВА В ЦЕНТЪРА ДА ИМА САМО ПАМЕТНИК НА ЛЕВСКИ!
И още нещо:хамсийо се пише,не хамсиьо,свирепи!И нямам дядовци,участвали в срамна история(Бог да ги прости!Аз няма да кажа,за разлика от теб,че твоят е негодник,не само защото не го познавам,а и защото вероятно е покойник)
Мир трябва на този град.
44.
Още от "и още"
04.08.2012 18:09:16
2
0
Любознателна Мими,никого не иронизирам!Ако за вас зверствата на комунистическите изроди не са мит,потърсете и ще намерите!А ти хамсиьо,гордеещ се с с дядовците си негодници, участвали в тази "срамна история" ако искаш спи под оня изверг на площада!А моя дядо ,за разлика от вашите касапи, от 1913 до 1918 се е бил на фронта за майка България,както и капитан Багрянов.
43.
Хамлет
04.08.2012 12:06:31
1
1
Ало,"И още",дай го по-спокойно.Няма нужда да се пенявиш.Това е част от лъжовната ни,тъмна и срамна, и тъжна история,в която са участвали дядовците и пра дядовците ни.
Кой си ти да даваш акъл кой какви метани и цветя ще поднася?!Разликата м/у комунизма и демокрацията и правото на избор и толерантността.100% дядовците ти са правили метани на бившите дюмбели-те сега внуците на най-големите слагачи на комунягите управляват.
42.
Мими
04.08.2012 11:53:55
0
1
Нормално е да съм любопитна!За мен не са мит.За да цитирате,значи ползвате източници.Просто бих искала да го прочета,не е нужно Вие да ми пишете тук.Не виждам каква трудност е да ми се цитира източника.Аз Ви молих,за да вникна в темата по-пълно,не съм Ви иронизирала.Просто ми цитирайте книгата.
41.
До Мими
04.08.2012 11:43:20
2
0
Любопитна Мими,какво още искаш да четеш?Това по долу не ти ли е достатъчно или искаш още от отвратителните "подвизи" на тези комунистически изроди.Или и за тебе те са "мит".Ако е така иди му носи китки на паметника и прави метани!
40.
Мими
03.08.2012 12:51:20
0
2
Къде са публикувани тези самопризнания?Бихме искали да ги прочетем!
39.
И още
03.08.2012 12:43:26
3
1
Ето част от самопризнанията на Тодор Грудов, водач на една прочула се през 1924 чета, и неговите четници: “Откраднахме два овни…. нападнахме къщата и му обрахме 60 хил. лева…. убихме двама селяни… ограбихме общината, взехме всички пушки…. нападнахме селски къщи, ограбихме около 40 хил. лева и два коня… ” и т.н. и т.н Как са преминавали акциите на четата? “Атанас Премянов застреля свещеника… Атанас Премянов уби с дърво гайдаджията и му отряза ушите…. Георги Янчев уби Г.Б., а Атанас Премянов му отряза едната ръка и единия крак… Тодор Грудов и Георги Янчев стреляха през прозореца и убиха Г.И., както си вечеряше с децата… Атанас Премянов разпори с ножа си капитан Б., отряза му ръцете и краката и след това бръкна в корема и му извади червата и след това дробовете и ги закачи по пироните на вратата.”"
38.
БКП
03.08.2012 10:25:27
5
0
Бандитите били нечувано жестоки

След разгрома на Септемврийското въстание в с. Карабунар (след това от 1934 г. Средец, после Грудово, сега отново Средец) ръководителят му Тодор Грудов се изтегля в планината и се приютява в разбойническата чета на Георги Янчев. Под негово влияние разбойниците конекрадци неочаквано прегръщат комунистическата идея.

Като подвойвода на четата Премяната се прочува със своята жестокост. При нападението над трудовашки лагер в местността “Падалото” той изтезава жестоко командира кап. Багрянов, като го реже парче по парче, преди да го убие. Премяната отсякъл всички крайници на офицера, изкарвал му вътрешностите и се наслаждавал на мъките му, докато нещастникът издъхнал.

След засилените мерки на властта срещу разбойничеството четата през Турция емигрира в Съветския съюз. Повечето от бандюгите завършват съветски военни училища, в това число и Атанас Премянов. Тодор Грудов дори стига до длъжност полкови командир. При сталинските чистки през 30-те години повечето от българите на съветска служба са пратени по лагерите в Сибир или разстреляни.

След 9 септември 1944 г., в средата на 60-те години, Премянов е освободен от лагера и се завръща в България. У нас той бе посрещнат нееднозначно – още беше жива една баба, на чиято сватба главорезът й бе отрязал ушите, за да й вземе златните обеци, спомня си офицер, служил в черните грудовски полкове.

Говореше се из Грудовско, че е обиколил с охрана всички места, дето е върлувала четата, за да прибере скритата плячка. В странджанските села дори вървеше мълвата, че след негово посещение в един от зидовете на къща се откроявала формата на изровено наскоро гърне. Естествено, хората вярваха, че там е било златото.

Дали е намерил нещо или не, това никой не знае. Премяната бе приет от властите с почести и дори написа книга “Орлите на Странджа”, която, доколкото си спомням, бе заповядано да бъде обсъдена в читалищата на Странджанския район, твърди запасният полковник. Премянов не доживя демократичните промени и умря от старост в Бургас.
37.
Доли
02.08.2012 20:02:16
0
1
И пак стигаме до същия въпрос,от който започнахме преди време с теб,Чък:Как става така,че някои могат да са собственици на хектари в планината и на първа линия до морето,а за други това да е неприкосновена зона.
36.
Чък
02.08.2012 13:32:07
0
1
Напротив,дано никога да не го финализират!Спортни площадки и сега си има в градовете при хората.От такива благодетели скоро Божура ще се вижда още от Грудово.("Местя се" в другата тема.)
35.
Доли
02.08.2012 11:35:36
0
1
Изчакай да го финализират.Сега какво ще правиш там?
34.
Чък Норис
01.08.2012 16:55:56
1
1
Доли,местя се в "новото олимпийско село на спортното величие на миналия век".Ще стане интересно!
33.
до Чък от Доли
01.08.2012 12:01:14
0
2
Не е приятелски съвет,а констатация.
32.
до Чък от Доли
01.08.2012 12:01:13
0
2
Не е приятелски съвет,а констатация.
31.
до петя
01.08.2012 11:33:31
0
2
Петя, Иван се разпозна! Заплашва те! С което потвърждава твоите думи. Гарги плаши...
30.
Чък Норис
30.07.2012 18:16:46
0
1
Интересно!Да кажеш на някого,че не е умен( не "глупав") е приятелски съвет,а не обида.
29.
"Петя",
29.07.2012 17:27:41
2
1
нали знаеш , в нета няма анонимно влизане!До 3 години и солена глоба за обида като за финал,първо обаче те очаква изненада.
Иван
28.
Петя
28.07.2012 14:01:11
0
2
Иване, Иване, трябва да знаеш, че можеш да си на ниво, само ако си умен, но ти доказа, че не си!
27.
Чушкича
28.07.2012 11:35:59
1
0
Пукет.Тайланд.Остров.(Открих.Олимпиадата.Даже много добре я открих.Но главатаааааа.Тоя Чивас.)
26.
до брокера
27.07.2012 19:41:55
0
1
Хубу,ма няма избори!
25.
Филип
27.07.2012 19:39:18
0
1
Това "phuket"ми прилича на fucking,ма може и друго дa e.Знаеш ли какви райски,все още неосрани места има на юг!
24.
Ангел
27.07.2012 13:31:09
2
0
"Морето"?Тоя гьол наричаш море?И да влизам в него.Ъъъъъ!Не,мерси!Море е Phuket.
23.
изборен брокер
27.07.2012 12:07:38
1
0
Относно обявата на безработния грудовец

Харесах CV-то ти. Подходящ си за моя бизнес. Осигурявам временна заетост на такива като тебе по време на избори. Плащам в брой, доволен ще останеш. За всяка друга марда която ми доведеш, ще получиш процент! Толкова пари не си и сънувал. Напиши тук личните си данни, аз ще те намеря. Аре действай, не изтървай този шанс!
22.
Колинса
27.07.2012 10:38:50
1
1
Ааа,басейна не ме кефи!Аз си се гмуркам в морето,ловя си риба и скаридки,вадя миди.На басейн-през зимата,брат.
21.
Чушката
27.07.2012 09:49:42
2
0
Колинс,на никакви скали и вълни няма да идвам!Аз си "далдисвам" в басейна.Ти ела!
20.
филип Мориса
26.07.2012 18:21:31
1
1
Айдаа,идвай!Аз съм до скалата.До втората вълна.Ела да далдисаме.После жена ми ще ти направи"Sex on the beach"!
19.
Ангел Чушката
26.07.2012 18:07:58
2
1
Ще се включа по-късно!Отивам да плувам.В почивките-коктейлче.
18.
до Петя
26.07.2012 18:01:14
0
3
С Божко бил в Германия.Божкеее!Сигурно и психиатър ги придружава.
ЗАБЕЛЕЖЕТЕ кой ни представлява в чужбина:Ванката и Божко!
Добре,че немците не знаят български.Тя преводачката ще коригира простотиите.
17.
обява
26.07.2012 15:20:22
0
0
Търся работа!Мързелив,необразован,на всяка манджа мерудия от Грудово и околностите.за справки ИЗБИрател.
16.
избирател
26.07.2012 15:06:13
0
3
Каквото и да си говорим, КУХА ГЛАВА се оказа този жабов. Ама като си го избрахме, няма как, още 3г. ще си го търпим
15.
меллее ле
26.07.2012 14:14:33
2
1
Петя,Петя ма в Грудово не стели чували за телефон ,едно такова нещо слагаш на ухото и викаш АЛЬООО и хоп правиш интервю.Съвет питай другарчетата май те имат телефони.Яшката поне със сигурност нали е едър бизнесмен социалист.
14.
ясно Видка
26.07.2012 14:11:37
1
1
Дава ми се да знам че колата не мърдала от Средец ,виждам гараж,навес и звездите ми го говорят че не е бил сам в германия не е бил .И зелени тикви виждам в общината няма данни веки за червено нямаааа.Айде като си платите още.
13.
Петя
26.07.2012 12:56:33
0
2
Жабов кога ли го е казал, като вече доста време е в Германия СЪС СЛУЖЕБНАТА КОЛА? Няма да казвам с кой друг - повечето от вас знаят. На сесията не присъстваше, както често се случва. А до автора на статията - общината оше си е червена. Не се връзвайте на такива евтени номера.
12.
Ива
26.07.2012 11:51:16
0
2
Какво ще мислят ,те нямат акъл за една стотинка,ти искаш да мислят.Много е сложно това мислене,пък и то само с мислене не става.Едно е да искаш ,друго е да можеш и трето да го направиш.По умните могат да се сетят откъде е тази реплика и от кого е изказана.
11.
Живков
26.07.2012 10:34:07
0
1
Сега идвал ред на улиците.Хубаво.Но,мислят ли колко пари ще изхарчи народа,за да си сменя документите?
10.
bravo
26.07.2012 00:11:02
1
2
na KMETA!Syvetnicite !To samo s govorene po staite i po kafetata ne stava trqbva i rabota.SCHUSCHUMINGI !
9.
дядо Йоцо
26.07.2012 00:07:50
1
3
в тоя общински съвет са блъсни единия другия сам ще падне.Сбирщина от неудачници и невежи самовлюбени случайности.Нищо добро не чака града.
8.
В.Коларов
25.07.2012 19:27:04
1
3
Добро решение!Няма нужда от мотивация.И все пак,ако се налага такава,хубаво е да не се изказва Жабов.Човекът е невеж.А,Германов защо е против?Сигурно,защото ще трябва да сменя регистрацията на имотите си,а те не са малко на площада.Предложил бат Бойко,други могат да кажат:ние предлагаме бай Калуди и така......ташаци до безкрай.България е името,което ни обединява.Г.Димитров причинява не малко злини на Родината ни.Заради него загубихме Македония.Той доведе сталинизма...Крайно време беше да се преименува площада.Причината не е актуалност и непознаване на образа му от младите,а че всява разкол.
7.
ГЕОРГИЕВ
25.07.2012 18:01:04
3
3
Г.Вълчев кмет всички циганки под ножа о са под к... и П.Ангелов с него зам кмет която оживее демек не умре...... в общината на работа.Ангелов! нашата полиция помни,Вълчев! службите снимат снимат снимат.....
6.
и потрес
25.07.2012 17:57:54
1
3
от всички като теб недоучили прости карабунарски селяни ето това е УЖАС.Като не те устройва 3 години дим дим да те няма.....
5.
Ужас
25.07.2012 16:33:30
2
2
още 3 години мъки!Хора, каква е тази простотия, що за "образован" човек е е г-н инженера,срам........
4.
БРАВО
25.07.2012 13:27:18
2
1
КМЕТЕ !крайно време беше
3.
най-после
25.07.2012 13:23:56
1
2
Точно така модерно мислене трябва.Мотивите не са важни след време никой няма да ги помни ,но това решение ще остане.
2.
Гьоринг
25.07.2012 12:41:05
2
2
Направеното от Димитров е много спорно и срамно даже.Изключение прави Лайбцигския процес!Питай си кумата,Жабов-нали е историчка!Жабов,пак се изказа неподготвен!
Постоянно потъваме от срам щом кмета си отвори устата!Голяма простотия!
1.
Димитров
25.07.2012 12:35:34
1
1
Охоо,ако трябваше улиците да се кръщават на актуални хора,трябваше цялото правителство да е вградено.Те,младите хора,Жабов,не познават много по-безспорни национални герои.Даже и ти,кмете,не ги познаваш.Че не трябва да е Г.Димитров е ясно,но мотивите са олигофренски."Никой не отричал направеното,но не бил актуален'По тази логика всички големи фигури от миналото са неактуални.
Я,да се обадим в Европа и да им кажем да махнат всички улици кръстени например на Гутемберг.Не му отричаме направеното,но не е актуален и ако му видят портрета младите и такива като Жабов-няма да го познаят!
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Българите за 2024 г. – песимисти за ситуацията в страната и света Българите за 2024 г. – песимисти за ситуацията в страната и света Животът обаче считат, че се нормализира Ексклузивно! Кадри от побоя на автобусния шофьор Ексклузивно! Кадри от побоя на автобусния шофьор Бургазлията се прибрал от Германия и купонясвал в Бургас, решил в 6 сутринта да ползва градския транспорт като безплатно такси до созополското с. Зидарово Днес се навършват 80 години от смъртта на Петър Дънов Днес се навършват 80 години от смъртта на Петър Дънов Учителят е погребан в района на т.нар. „Изгрев“ – място, където той често е изнасял беседи на своите ученици и по-късно обявено за паметно Оцелял от самолетната катастрофа: Имаше силен взрив, после машината започна да се движи странно Оцелял от самолетната катастрофа: Имаше силен взрив, после машината започна да се движи странно Четирима източници твърдят, че руската противовъздушната отбрана погрешно е свалила летателния апарат За празничната нощ - испански, италиански и гръцки деликатеси на топ цени в „Жанет“ За празничната нощ - испански, италиански и гръцки деликатеси на топ цени в „Жанет“ Голям 200-грамов дубайски шоколад се продава за 12.99 лв., а охладената френска пуйка струва 8.99 лв. кг Българка продава девствеността си Българка продава девствеността си От 14-годишна планирала да се занимава с това, изоставена е от родителите си Гигантски вълни заляха плажа в Ахтопол, бурен вятър и в Бургас Гигантски вълни заляха плажа в Ахтопол, бурен вятър и в Бургас Височината им достигна 5 метра Присъства ли Деси Радева на „Българската Коледа“ Присъства ли Деси Радева на „Българската Коледа“ Събитието се организира под патронажа на президента, а отсъствието на съпругата му е меко казано странно Пламна искрата на войната на Балканите Пламна искрата на войната на Балканите Арестувани са двама служители на общината в Грачаница Катастрофа затвори пътя към Пампорово Катастрофа затвори пътя към Пампорово Движението е спряно, тъй като организация на обходен маршрут не е възможна
Автобус падна в езеро, загинаха трима души Автобус падна в езеро, загинаха трима души Има и няколко тежко ранени Руски терористи атакуват Министерството на отбраната в Москва, в Киев им промили мозъците Руски терористи атакуват Министерството на отбраната в Москва, в Киев им промили мозъците Единият от задържаните разказва как служители от специалните служби го отвели в тайно помещение и го учили как да залага бомби в коли Откриха 12 тела в тайни гробове Откриха 12 тела в тайни гробове Актьор почина само на 16 години Актьор почина само на 16 години Паднал в движение от кола Арестуваха танкер по подозрение в саботаж Арестуваха танкер по подозрение в саботаж Това е поредният подобен случай в Балтийско море след началото на руското пълномащабно нашествие в Украйна В Лондон е почти забранено да се говори за Коледа (Видео) В Лондон е почти забранено да се говори за Коледа (Видео) Телевизия GBNews излъчи репортаж от най-големия някога коледен базар, който сега се нарича „зимен“ Биткойнът чупи рекордите Биткойнът чупи рекордите Експерти отдават поскъпването на oптимизмa oĸoлo пoлитиĸитe нa нoвoизбpaния aмepиĸaнcĸи пpeзидeнт Дoнaлд Tpъмп 25-годишна сладурана вбесила Надал 25-годишна сладурана вбесила Надал Вдигнала му нервите с топла вода Още един българин загина зловещо Още един българин загина зловещо На 24 декември 2024 г., около 23:00 ч., тежка катастрофа между автомобил Audi с българска регистрация и линейка стана на провинциалния път SP30 в област Фоджа Трагедията със самолета в Казахстан предизвикана от руска ракета или от украински дрон? Трагедията със самолета в Казахстан предизвикана от руска ракета или от украински дрон? Версията, че е заради сблъсък с птица отпада, защото върху корпуса му има десетки дупки
Цветомир НАЙДЕНОВ, спонсор на ЦСКА 1948 Цветомир НАЙДЕНОВ, спонсор на ЦСКА 1948 Футболните хора са по-тъпи от първобитните Виц на деня Виц на деня Мама ме научи да гледам смело в бъдещето:
- Почакай само, като се приберем, ще си поговорим!
Виц на деня Виц на деня Мъжът:
- Край! Искам развод!
Жената:
- Как? Какъв развод?! Тез не на мен! Вдовица ме взе, вдовица ще ме оставиш...!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Не всяка козметика е безопасна. Особенно вредно за здравето е червило на ризата
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори