Започват тестовете на системата за контрол на средната скорост
Предвидени са 500 преминавания при различни скорости, атмосферни условия и в различни части на денонощието
Днес започна тестването на системата за секционен контрол на средна скорост. Изпитванията се провеждат от Национално тол управление съвместно с Българския институт по метрология и имат за цел да проверят точността на измерванията преди въвеждането на системата.
Процедурата ще завърши с одобрение на типа измервателно средство. Тестовете се провеждат на Северната скоростна тангента в София, на отсечка с дължина 10,278 км, предава btv.
Край на 140 км/ч по магистралите! Новите правила влизат в сила до дни
На първите изпитвания присъстваха министърът на регионалното развитие Иван Иванов, директорът на Национално тол управление проф. Олег Асенов и председателят на Български институт по метрология Паун Илчев.
За тестовете са предвидени 500 преминавания при различни скорости, атмосферни условия и в различни части на денонощието.
За всяко преминаване се сравнява реална скорост на автомобила с отчетената от системата по предварително утвърдена методика.
България със спешни мерки срещу войната по пътищата
Измерването на средна скорост е процес на определяне на измервателна величина, поради което използваните устройства трябва да преминат процедури за оценяване на съответствие с действащите регулации.
Тези процедури се извършват от Българския институт по метрология и гарантират точността и степента на съответствие.
След приключване на процедурата за одобрение на типа и с влизането в сила на законодателните промени МВР ще може да използва данните от системата за целите на правоприлагането.

















Ганьо, като нямаш пари да си стегнеш бараката, има градски транспорт.!!!!
Никой не е длъжен да бъде осмърдяван от таива въшльовци!!!!
Последната иновация е софтуер, който засича дупките и регулира окачването така, че да не "скочиш" в дупката, а да минеш гладко през нея, което гарантира усещане на шофиране подобно на летене или плуване..
Коли на 20 години имат системи за пребоксуване, ABS, превенция на удар, засичат пешеходци, засичат заспали водачи, серво волани, системи за стабилност, спускания, изкачвания и какво ли не.
Но и това не помага на българските пътища. Кой ги строи толкова некъдърно бе д***а...
Един друг път на магистралата със 120 при ограничение 140 минах през една БАБУНА и щях да се разбия като спейс екс ракета.
90% от опасните ситуации са от лошите пътища, а не от водачите.
Редовните водачи са научили и знаят точното местоположение на всяка една дупка по всички пътища, но когато на пътя мине някой нов, обикновено стават опасните ситуации, защото не знае къде са дупките и ако кара дори по правилата, губи управление и катастрофира, понякога фатално - както бе случаят с детето.
Пътищата се развалят от претоварените камиони. Не от автомобилите, не от големия трафик, от претоварените камиони е.
Ето каква е историята с претоварването.
Дъжавата си поръча преди 6 години 120 кантара за измерване на теглото на камионите в реално време. Мотираха се 100. Тези 100 кантара се поддържаха първите 2 години гаранционно от фирмата доставчик. Не, че държавата ги пусна тези кантари да работят, разбира се, че не, но се поддържаха. Докато ги поддържа частната фирма, работят 100 от 100. И тук идва интересното. Държавата информира доставчика, че вече държавата сама ще си поддържа кантарите. Провеждат се процедури, избрани са фирми. Договорите са за милиони и НЯМА ИЗВЪРШЕНА ПОДДРЪЖКА НА НИТО ЕДИН КАНТАР! Нито един!! Парите са усвоени, кантарите са зарязани за да се развалят. През цялото това време, освен че не работят, държавата си плаща допълнително, но ги оставя да се развалят. Кантарите не са работили нито един ден.
Сега държавата прави ревизия на кантарите. Резултатите ще са шокиращи. Не повече от 20% са годни да работят. Това е резултатът.
Моля някой да ми обясни, как това не е безстопанственост минимум и къде е прокуратурата?!?
Знае се кой министър взе поддръжката от доставчика.
Знае се кой е пуснал процедурите за поддръжка на свои фирми.
Знае се, че са платени милиони по тези договори.
Знае се категорично, че не е извършен нито един ремонт.
Сега ще се разбере, че 80% от кантарите ще имат нужда отново от ремонти за да заработят. Евентуално някога.
Моля ви, обяснети ми как тук няма престъпление?!?
И само информатино, ще закръгля числята, но да знаете. Десетки са случаите на привикани служители на инвеститора в ДАНС, да разкажат всичко за кантарите и да бъдат сплашвани. Има над 20 сигнала в ДАНС срещу инвеститора и всички бяха проверени детайлно. Има над 50 сигнала в други служби срещу инвеститора, всички проверени детайлно и НИЩО НЕ НАМЕРИХА нередовно. Нищо! Само сплашване…
За същият период, няма нито една проверка, нито на ДАНС, нито на прокуратурата, нито на друг орган защо не работят кантарите. Без думи.
Ето затова умират по пътищата, ето затова няма инвеститори в България. Гонят ги, дори с цената на човешки животи по пътищата, изобщо не им пука.
Запомнете, по пътищата се избиваме защото са лоши, лоши са защото претоварените камиони ги развалят. Не ги хващат, защото си плащат. И ако си мислите, че проблемът е само в некачественото строителство, не е, лъжат ви защото това ги устройва. Точно както МВР ви лъже, че скоростта е основния фактор, защото тях това ги устройва.
- тук всичко е свързано с кражби.
Властта наркотик е - все ги влече,
а кражбата най се услажда.
След нищоправене ганьовско,
дали сме хиляди грешни,
жертви, ранени нахалос.
Разбойници с власт,
безмилостно грабят,
родината наша, без жалост.
Нямаме пътища и не се прави точна оценка за реалните причини за тежки ПТП-но, но обикновено това са рискови изпреварвания, управление на МПС след употреба на алкохол или наркотици, отнемане на предимство и неадекватна пътна инфраструктура. Скоростта съвсем не е първопричина.
- Куче. Куче-касичка.
- Куче? Старомодно…
- Имаме модерни! Камера-касичка и шлем-касичка.
- Тази камера защо е зелена?
- Това е тол-камера!
- Така ли? Защо не пише?
- От модела е.
- Лошо! Лошо, гербарю…
- Седларов.
- Лошо, Седларов, лошо!
"Нищо не е засякло, явно има дефектна камера"
"О, каква беда! Сега трябва да натоварим данъкоплатеца с покупка на нови камери, внесени от на брат ми фирмата!"
"Колко ще струва, другарю началник?"
"На първо четене 100-200 милиона и ще оправим проблема"
"200млн лева ли?"
"Не.. Левро! ХЙАхахахаА Мисирката ни наснима, давай да си одиме!"
Всички се превиват от смях, затварят лаптопа и се качват по колите
Още два ката глоби сложете отгоре, мама ви
КРАДЦИ! КРЪВОПИЙЦИ! ПИЙТЕ СИРОМАШКА КРЪВ! УУУУ!!!
Правели опити за средна скорост... мама ви глупава д***а.