Кой иска София да остане без автобусен транспорт? Борис Бонев заговори за саботьори и заплаши кмета
Вносители на доклада за спиране на нощния транспорт бяха и най-големите лобисти за повишаване на тарифите на таксиметровите компании, каза той
Поискахме от кмета Васил Терзиев да върне за ново разглеждане на решението за закриването на нощния транспорт в София. Това трябва да стане 13 февруари, каза в „Лице в лице“ по бТВ общинският съветник от ПП-ДБ-„Спаси София“ Борис Бонев.
„Не общинския съвет закри нощния транспорт. Има си конкретни партии и имена, които направиха това. ГЕРБ и БСП го спряха. Антон Хекимян гласува „за“, добави той.
„Ваня Григорова, която целият си политически образ изгради на концепцията, че е човекът, който се грижи за обикновените хора, които се трудят, дори се похвали в „Тази сутрин“ по бТВ, че тази услуга по нейна инициатива е спряна“, изтъкна Бонев.
Нощните линии обаче са нужни за работещите хора през нощта – за тези, които ни пекат хляба, които ни обслужват по заведенията, в кината, в театрите, добави той.
Водещата Цветанка Ризова обаче изтъкна, че има недостиг на шофьори и на автобуси. Служителите зад волана са уморени и нощният транспорт е за сметка на дневния, добави тя.
„Това е удобна теза за противопоставяне на едни пътуващи за сметка на други. Нощният транспорт се обслужва от осем автобуса и 8 шофьора, а недостигът на водачи е 300. Нека зрителите да преценят дали тези осем служители ще окажат сериозно влияние върху цялостната картина“, заяви политикът, който е сред основателите на „Спаси София“.
„По наша инициатива бе проведена информационна кампания за привличане на шофьори. Постъпили са над 600 кандидатури. Нямаме обаче никаква информация какво се случва с тях, защото наемането на шофьорите зависи от „Столичен автотранспорт“. Кой назначи ръководството – Карлос Контрера, Ваня Григорова, ГЕРБ и БСП“, подчерта той.
„Саботира се наемането на шофьори. Целта на това икономическо мнозинство е да покаже, че ако не управлява то официално с ГЕРБ, никой друг не може“, коментира Бонев.
Ще съсипят София, за да управляват те ли, попита Ризова.
„Налудничаво звучи, защото ние нормалните хора не вярваме, че е възможно да има подобни индивиди, на които това им е начинът на мислене, но ви го гарантирам, че е точно такава“, отговори общинският съветник.
„Не е случайно това, че вносители на доклада за спиране на нощния транспорт бяха и най-големите лобисти за повишаване на тарифите на таксиметровите компании през този и през предишния мандат“, добави той.
Бонев отново поиска оставката на шефа на Дирекция „Управление и анализ на трафика” Димитър Петров.
„Той е от ГЕРБ, а именно от тази партия ни обвиняват за задръствания. Този човек има достъп до системата и по всяко време може да удължи червеното на светофара с 5 секунди на дадено кръстовище и да предизвика задръстване. Директор е от 12 години“, добави той.
„Знаем кой му натиска бутона. Кметът на София обаче може да го смени. Ние и нашата коалиция направихме Васил Терзиев градоначалник. Трябва да участваме в управлението на града според коалиционното споразумение, под което сме си положили подписа. В момента то не се спазва. Очаквам да се промени това. В противен случай нямаме общо заедно“, каза още Борис Бонев.
ТРАГЕДИЯ БЪЛГАРИЯ
Нищо ново под слънцето – когато либералният прогресивизъм замъгли разума, традициите и ценностите остават на заден план.