Унизена ли е тази жена в Билла
Вижте историята на една пловдивчанка
Клиентка твърди, че е била унизявана в магазин на "Билла" в Пловдив. Неприятнатна за дамата случка се разиграла в обекта в мол "Марково тепе", пише Пловдив 24.
Според сигнала, клиентката е станала жертва на грубо отношение и пълно пренебрежение от страна на управителката на обекта, след като потърсила помощ за технически проблем с шкаф за багаж.
Инцидентът започва с опит на клиентката да отвори шкафче, което е отказало да се отключи въпреки правилно въведения код. Търсейки съдействие, тя се обърнала първо към охраната, но той отказал да помогне. Управителката, към която жената се обърнала след това, вместо да прояви разбиране, повишила тон и обвинявала клиентката, че е забравила кода, въпреки че проблемът бил очевидно технически.
„Докато чаках решение, тя ми обърна гръб и започна да се смее и разговаря с колега. Това е унизително и недопустимо отношение към клиентите“, сподели жената.
Ситуацията се влошила още повече, когато клиентката попитала за обявена промоция за пенсионери – 10% отстъпка за покупки в определени дни и часове. Вместо съдействие, управителката й отговорила подигравателно, че "такава промоция няма".
Жената настоява случаят да бъде разгласен, тъй като подобно поведение руши репутацията на веригата "Билла" и поставя под съмнение нейната коректност към клиентите.
Управителя трябва да се обръща навсякъде за да гледа и следи за всичко, отделно уж искали персонала да се усмихнат като на Запад, а сега защо се усмихвали. Като се замисля възраженията и са нелепи.
То по тази логика, ако съм в някой ресторант и управителя се обърне с гръб или се смее като говори с някой, трябва да се почувстваме унизени ли?
Прилича на болестно състояние от липса на внимание и тежко и болезнено приемане на реалността.