Стотици пасажери на "Уизеър" за Бургас блокирани на летище в Лондон (ОБНОВЕНА)
Полетът им три пъти се отменя
В този момент стотици пасажери, основно от Бургас и региона, изживяват истински кошмар на летище Лутън край Лондон. Полетът на "Уизеър" трябваше да излети към морския град в 08:10 часа, но малко преди това пътниците са получили съобщение, че ще има закъснение - до 09:35 часа, съобщават читатели на Флагман.бг.
И докато мнозинството са били готови да преглътнат този гаф, то вече нервите на всички се изпъват от случилото се по-късно.
Около 09:00 часа те са уведомени, че има още едно закъснение, този път за 11:30 часа, а впоследствие закъснението е удължено за още 15 минути.
И към този момент няма яснота дали изобщо ще се излети или полетът ще се канселира. Има вариант всички да чакат до утре сутринта, което е и най-кошмарният сценарий.
Другите полети на нискотарифния превозвач за София и Варна вече излетяха.
Това е поредна гавра на Уизеър с пасажерите. Добре е всички да знаят, че могат да заведат искове срещу компанията, след като полетът им се бави с повече от два часа, казват юристи.
ОБНОВЕНА:
В 11:45 часа лондонско време полетът излетя към Бургас.
Пишете ни на [email protected] или чрез платформата "Вашият сигнал до Флагман"
В 14:48 от PR агенция в България на авикомпания Wizz Air изпратиха официално становище, с което настояват да бъде внесена яснота в ситуацията, за която Флагман.бг разказа. Ето какво пише в становището на компанията:
"Wizz Air потвърждава, че полет W9 5393 от Лондон до Бургас на 3 януари 2025 г. е излетял с умерено закъснение поради наложила се непланирана поддръжка. Оперативните екипи на място са положили всички възможни усилия да намалят неудобството за пътниците и самолетът е излетял за Бургас в 11:39 часа местно време. Wizz Air е уведомил своевременно пътниците, които са резервирали директно с авиокомпанията, за всички промени в графика. Авиокомпанията се извинява за причиненото неудобство и подчертава, че безопасността и сигурността на пътниците, екипажа и самолета е неин основен приоритет".
Ако вашият полет закъснява при тръгване, имате право на помощ, на възстановяване на платената сума и полет на връщане, в зависимост от продължителността на закъснението и разстоянието на полета.
Ако сте пристигнали в крайната си дестинация със закъснение от повече от 3 часа, имате право на обезщетение, освен ако закъснението се дължи на извънредни обстоятелства. Въздушният превозвач трябва да докаже това, като представи например извлечения от дневници или доклади за произшествия. Въздушният превозвач следва да представи тези доказателства на компетентния национален орган, както и на засегнатите пътници в съответствие с националните разпоредби относно достъпа до документи.
В 11:45 часа лондонско време полетът излетя към Бургас. "
Това е обновена информация, дебиле! В статията се говори за изплащане на обезщетения за закъснения над 2 часа! Такова нещо няма! Вземи се поинтересувай, ако имаш малко мозък във вакуума между ушите си!
"Добре е всички да знаят, че могат да заведат искове срещу компанията, след като полетът им се бави с повече от два часа, казват юристи."
Кои са тези юристи, да си скъсат дипломите? Никоя авиокомпания не изплаща обезщетения за закъснение с 2 часа!
Можеш ли да четеш, тъпако?!? Или майка ти като те е събирала с лъжица от килима, акъла ти е останал размазан там?
до 17,18
"... сакън да не се мине и да си купи билет от Lufthansa" - то па те щот са едно цвете.... И летят до Бургас.
Кои са тези юристи, да си скъсат дипломите? Никоя авиокомпания не изплаща обезщетения за закъснение с 2 часа!
Хитрата сврака...с двата крака.....хахахаха
Кои са тези юристи, да си скъсат дипломите? Никоя авиокомпания не изплаща обезщетения за закъснение с 2 часа!
От тук се изисква обещетението. Над 5 часа закъснение сумата е около 400€.